Secim rally si bitti....bist 100...yeni hedef 1900....

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • erkmen
    Aktif
    • 28 Ağustos 2009
    • 269

    #676
    Tırları getirin
    kuzuya selamlar...

    Yorum

    • guner
      Kıdemli
      • 28 Mayıs 2011
      • 4864

      #677
      kuzuya selamlar...

      Yorum

      • Cakirmetin05
        Tecrübeli
        • 20 Mart 2022
        • 1292

        #678
        Kuzu hocam bu akşam sahneye gelse de alkışlasak. Marifet iltifata tabidir.
        " Her şeyi bidiğini iddia edene
        Hiçbir şey öğretemezsin "

        Yorum

        • guner
          Kıdemli
          • 28 Mayıs 2011
          • 4864

          #679
          bendeki destek 2300 lerde.biraz ihlal etse al sana 1900

          Yorum

          • Furki49
            Katılımcı
            • 02 Mayıs 2020
            • 101

            #680
            Emmim yetiş adam dürtüyorlar
            İki kelamını duyalım özledikkkk önünde eğilsin namıssızlar
            Güneşi bir kuvvet karartır mı hiç
            Allah sevmediğini yaratır mı hiç
            İnsan olan insan darıltır mı hiç
            Haksızlık haksızın yüzünden olur...

            Yorum

            • guner
              Kıdemli
              • 28 Mayıs 2011
              • 4864

              #681
              toptan devre kestiler

              Yorum

              • guner
                Kıdemli
                • 28 Mayıs 2011
                • 4864

                #682
                bist balonu patladı..
                sıra emlakta

                Yorum

                • Tuncer
                  Tecrübeli
                  • 03 Mart 2022
                  • 2825

                  #683
                  Vadelide ciddi blok bir satış yok

                  Yorum

                  • vicente
                    Yasaklı
                    • 22 Kasım 2020
                    • 2458

                    #684
                    Eregli ralli başlattı yazdım sabah
                    Gercekten de trend kirilimi oldu ve ordan piyasa göçtü
                    Eregli özelinde arcelor mu ne paylarini satmis haber dustu şanssız bir gundu
                    Teknik denen safsataya itibar etmem bugun birkez daha tekniği tuzak olarak kullandılar büyük bir hacimle yukari kırıp haberi gönderdiler eregli de
                    Mantık olarak eregli artık rahatlamali
                    Ama siyasi iklim gitgide bozuyor
                    Piyasadaki genel satis akp mhp catirdamsindan kaynaklı..Cuma günkü mevzu yuzunden

                    Yorum

                    • Borsatar
                      Yeni Üye
                      • 23 Mart 2022
                      • 35

                      #685
                      Herkes masadan ne çıkacak diye beklerken kuzu ne diyecek diye foruma girip bakmak.

                      Yorum

                      • lennon
                        Yeni Üye
                        • 12 Mart 2016
                        • 48

                        #686
                        Bugün sokakta yürürken duyduğum "bugün satanların hepsi ka ye abii" düşüşün devam edeceğini düşündürüyor.

                        Sosyal medyadaki sentiment bunun bir silkeleme olduğu yönünde. Malın son sahibi olmazlar umarım.

                        Yorum

                        • Tuncer
                          Tecrübeli
                          • 03 Mart 2022
                          • 2825

                          #687
                          En büyük tehlike bireysel yatırımcıların fonlarının satışa geçmesi o zaman domino etkisi yaratır

                          Ama dün gece Kılıçdaroğlu nun twitinden sonra hükümet artık el atar diye düşünüyorum

                          Tam çökecek adam çıkıp açıklama yapıyor

                          Yaw sen en son yaptığında da 4700 den 5700 gitmişti

                          Yorum

                          • vicente
                            Yasaklı
                            • 22 Kasım 2020
                            • 2458

                            #688
                            vicente Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                            Ama siyasi iklim gitgide bozuyor
                            Piyasadaki genel satis akp mhp catirdamsindan kaynaklı..Cuma günkü mevzu yuzunden
                            sabah iktidar gazetecisi kayyum yok dedi

                            sorun tamamen cuma gecen hafta ki mevzu

                            Yorum

                            • Tuncer
                              Tecrübeli
                              • 03 Mart 2022
                              • 2825

                              #689
                              sanırım bu gavur shortçu topladı yine

                              Yorum

                              • vicente
                                Yasaklı
                                • 22 Kasım 2020
                                • 2458

                                #690
                                son 3 aydır çok rahattım illa çıkacak rahat çıkacak yazdım hep
                                borsanın kulağına kar suyu kaçtı malesef karsuyu da siyasi kriz ve secim döneminin iyice yaklasması öne alınma ihtimali

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information