Eger sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, Lütfen öncelikle Yardım kriterlerini okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için öncelikle Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzda hiçbir şekilde aktivite uygulayamaz; Konu açamaz, Mesaj yazamaz, Eklenti indiremez, Özel mesajlasamaz. Forumumuzu tam anlamıyla kullanmak için üye olabilirsiniz...
Secim rally si bitti....bist 100...yeni hedef 1900....
Eregli ralli başlattı yazdım sabah
Gercekten de trend kirilimi oldu ve ordan piyasa göçtü
Eregli özelinde arcelor mu ne paylarini satmis haber dustu şanssız bir gundu
Teknik denen safsataya itibar etmem bugun birkez daha tekniği tuzak olarak kullandılar büyük bir hacimle yukari kırıp haberi gönderdiler eregli de
Mantık olarak eregli artık rahatlamali
Ama siyasi iklim gitgide bozuyor
Piyasadaki genel satis akp mhp catirdamsindan kaynaklı..Cuma günkü mevzu yuzunden
son 3 aydır çok rahattım illa çıkacak rahat çıkacak yazdım hep
borsanın kulağına kar suyu kaçtı malesef karsuyu da siyasi kriz ve secim döneminin iyice yaklasması öne alınma ihtimali
Yorum