Secim rally si bitti....bist 100...yeni hedef 1900....

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • e.yegen
    Tecrübeli
    • 05 Mart 2009
    • 530

    #31
    Tebrikler güzel insan yine bildin nakitleri nerede değerlendirelim kuzu başkan ..

    Yorum

    • albica
      Aktif
      • 03 Aralık 2008
      • 287

      #32
      Yeni topik hayırlı olsun Kuzu hocam.
      “Tanrı iradesini hakim kılmak için yeryüzündeki iyi insanları kullanır; yeryüzündeki kötü insanlarsa kendi iradelerini hakim kılmak için Tanrı’yı kullanırlar”

      Yorum

      • culex
        Tecrübeli
        • 22 Eylül 2009
        • 908

        #33
        yeni topik hayirli olsun sayin kuzu
        .

        Yorum

        • ombusman
          Katılımcı
          • 08 Ocak 2019
          • 179

          #34
          e.yegen Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
          Tebrikler güzel insan yine bildin nakitleri nerede değerlendirelim kuzu başkan ..
          Bunu söylemek icin biraz erken davrandık sanki.
          İllaki düzeltme olacak ama bu enflasyon ile 1900 rakamı nasil olacak aklım ermiyor.
          Zaten bircok şirket cöp fiyatda halen.
          Konuyu sn kuzu acınca bizede vardır bir bildiği,hayırlı olsun deyip izlemek düşer.
          Sözü söyleyen bu alemin piri cünki.

          Yorum

          • salihdemir
            Yeni Üye
            • 11 Mayıs 2018
            • 38

            #35
            hayırlı olsun

            Yorum

            • Frozen
              Yeni Üye
              • 19 Mart 2022
              • 6

              #36
              Hayırlı Olsun.Bakalım bu topikten de neler öğreneceğiz.

              Yorum

              • azina
                Katılımcı
                • 17 Ağustos 2011
                • 196

                #37
                1900 için zamanlama nasıl olacak Ağam? Sürekli düşecek miyiz?
                Ayrıca 2023 mart emlak çöküşü aynen devam mı?
                ...::[AZİNA]::...

                Yorum

                • mertz
                  Katılımcı
                  • 21 Mart 2022
                  • 76

                  #38
                  Hayırlı olsun yeni başlık.

                  Yorum

                  • freeyourmind
                    Katılımcı
                    • 12 Mart 2016
                    • 198

                    #39
                    Yeni başlık yeni heyecan hayırlı olsun kuzu hocam. Lakin ben de 1900 konusunda şaşkınım . Yaşanan çok özel bir süreç mesela ben dahil bir kaç kişi eee nakite geçtik şimdi ne yapacağız diye düşünüyor bazıları açık açık burada soruyor. Böyle bir düzen yarattılar tl varsa elinde ne yapacağını bilemiyorsun.

                    Yorum

                    • casaubon
                      Teacher
                      • 04 Ağustos 2008
                      • 28

                      #40
                      03.10.2022'de 3.200 seviyesinden AL sinyali gönderen sistem, SAT sinyali olarak güncelleme yaptı.


                      "bir şeyi güzel olarak mı algılıyorsunuz? demek ki yanlış algılıyorsunuz." nietzsche

                      http://durum-casaubon.blogspot.com/

                      Yorum

                      • fiyatci
                        Seyirci Üye
                        • 28 Mayıs 2015
                        • 52

                        #41
                        Sn Casaubon, bir kümülatif para çıkışı assanız..

                        Yorum

                        • saleve
                          Aktif
                          • 27 Eylül 2013
                          • 244

                          #42

                          Babo da 11 kasım tarihinde yükselişin bittiğini belirten Euro bazlı bir grafik paylaşmış, mal dağıtım bandı da o grafikte görünüyor. Devamında ne olacağı ile ilgili gelişmeleri herkesin kendi yorumuna bırakmış şimdilik. Bir fincan kulp oluşumu da beklenebilir, biraz da konjonktürel gelişmeler etkisi ile, ve paranın gidebileceği seçeneklere bağlı olarak gelişecek durumlar.

                          Şu bir gerçek ki hem kuzu hem de babo uyarıyor yatırımcıları. En azından kazançlı olanlar, kazançlarını korusunlar diye. Bu piyasaya yeni girenler özellikle dikkatli olmalı.
                          ÖFKE RÜZGAR GİBİDİR, BİR SÜRE SONRA DİNER; AMA PEK ÇOK DAL KIRILMIŞTIR. Liberte- Egalite - Fraternite

                          Yorum

                          • ismailkarabulutoglu
                            Üye
                            • 08 Ağustos 2020
                            • 8

                            #43
                            Yeni topic hayırlı olsun, en heyecanlı dönemde sessiz kalmasın..

                            Yorum

                            • Guerra
                              Kadrolu
                              • 02 Ağustos 2011
                              • 5571

                              #44
                              Cem Uzan'ın söylediği Anayasa 101.maddesi gerçekleşir mi?

                              Yorum

                              • hsynkzmz
                                Üye
                                • 15 Kasım 2015
                                • 57

                                #45
                                Yeni topiğimiz hayırlı ve kazançlı olsun... Büyük Dadaş pirimiz

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information