yani 5500 üstüne çıkmayabilir artık manasında..
Secim rally si bitti....bist 100...yeni hedef 1900....
Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
-
doları izliyor musun nasıl huysuzlanıyorTuncer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterulan jöleli yatacak yerin yok tam düşecek diyorum tcell ttkom kaldırıyor ordan salıyor hadi vakıfbank halkbank kalkıyor onu bırakıyor asels varlık fonu bu oyunu bozuyor alsın tüm bisti kendi kendine oynasın

endeks bittiği an dolar hızla 20 ye gider
el mecbur bu kadar talep ve beklenti ( bedelsiz temettü ) varken endeks birakılmamalı
Yorum
-
Shorttan aldığı ile de spotu alıyormuşTuncer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterbak yine kaldırdı
short topla kaldır bıkmadan aynı şey
Ne güzel döngü..
Yorum
-
resesyon da ne mübarek birseymiş ereğliyi mi etkiliyor bistte sadeceTuncer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterresesyonu fiyatlıyor ereğli
Yorum
-
bunak biden in elinde abd rezil kepaze oldu tüm dünyaya , düsmeyen borsalarını bitirdi yürümekten aciz herif
dünyanın en kötü borsası durumunda koca abd bedava diye % 10 fon aldım pisman oldum uzun süre beklicez , koyun gibiler iyi ayaklanmıyorlar 1 yıldır düsüyor 90 lık bunak eseği ne akla seçtiler akıl alır şey değil
Yorum


Yorum