arkadaşlar spk yükseliş çığrından çıkmaması için önlem alıyor borsa çok güçlü
Secim rally si bitti....bist 100...yeni hedef 1900....
Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
-
Kuzu hocam resasyon sebebi ile demir Çelik özellikle Ereğli bu sene iyi bir performans göstermesi ozellikle tutuluyor gibi petrolün 20 dolarda bekletildiği gibi beklenti yapıp almayı düşünüyorum oldukça katlamalı gidecek gibi yoksa 2023emtialarin kayıp yılımı olacak yemliyorlarmi bizi kisadan yorum yaparsanız mahsuru yoksa
Yorum
-
Endeks kontratları da 7590 a çıkıyormuş. Bu da vade sonu ile birlikte 27-28ine e kadar SS getirir bence.
Yorum
-
yabancı full shortta ve tatilde , götleri açık durumda
ben olsam 5 gün endeksi full tavana çekerim hayatlarının dersini alırlar
tüpras 340 olcakmıs isc 4 olcakmıs halk 3 olcakmıs çek baba 5 gün üstüste tavana bir daha operasyon yapmak nedir görürler iyice zaten 3 yıldır yedikleri sopaları birleştir burdan abd ye yol olur
Yorum
-
Yabancının full shortta olduğunu nereden biliyorsun? Ayrıca bistte yabancı mı kaldı?
vicente Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösteryabancı full shortta ve tatilde , götleri açık durumda
ben olsam 5 gün endeksi full tavana çekerim hayatlarının dersini alırlar
tüpras 340 olcakmıs isc 4 olcakmıs halk 3 olcakmıs çek baba 5 gün üstüste tavana bir daha operasyon yapmak nedir görürler iyice zaten 3 yıldır yedikleri sopaları birleştir burdan abd ye yol olur
Yorum
-
Şort da olduklarını farzetsek bile elinde karşılık olarak hisse tutuyorvicente Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösteryabancı full shortta ve tatilde , götleri açık durumda
ben olsam 5 gün endeksi full tavana çekerim hayatlarının dersini alırlar
tüpras 340 olcakmıs isc 4 olcakmıs halk 3 olcakmıs çek baba 5 gün üstüste tavana bir daha operasyon yapmak nedir görürler iyice zaten 3 yıldır yedikleri sopaları birleştir burdan abd ye yol olur
Hisse fiyatlarını yukarı cekerek elindeki mallara yukarıdan satım imkanıda doğmuyormu.
Malsız ve culsuz bir şekilde şortda yakalanması gerekmezmi ?
Yorum
-
vadeli pastadan belli genel takas ve hergün satılan milyonları ky satmıyoroprman Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterYabancının full shortta olduğunu nereden biliyorsun? Ayrıca bistte yabancı mı kaldı?
Yorum
-
Yabancıların yogun sattığı kozal 5 e katlayıp %2000 bedelsiz açıkladı.
Birçok kağıdı tetikleyebilir .
Buyuk karlar açıklayan sanayi şirketlerinin sermayeleri düşük kalanlar var
Son zamanlarda sıkça yazdığım bir şirket mesela.keriz yabancının yoğun sattığı
Yorum
-
FIRSAT....ucun KENE yapildi....izmirli_hoca Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Bugün hızlı bir hareketle, resimdeki zorlamayı yırtamadı ve beklentimizi yine "S" e döndürdü..
Sabırla ve Malla sat demesini bekliyoruz.. Önce o satacak...
Ama sıra bize gelirse.. "gözünün üstünde kaşın var" demiyeceğiz...
Artık, seans içinde olabilecek en ufak bir sarsıntı, muazzam bir tsunami yaratabilir..
yazmis iste....muazzam bir tsunami...
bunu yakalamak ucun...biraz kaybetmeyi goze aldik...
KENE 4 kademe ile elimde....dusus basladimi...PIRAMITLIYEREK...yeddi ceddimleye gececegim....
IKI BUYUK FURGUN VARDIR....
birincisi....2 yil once mala yattik...FEYZADA ciktik...minimum 4 kat maksimum 10 kata sattik.
ikinci buyuk furgun....BU TSUNAMI....bunu yakalamak ucun kaybetmeyi goze almak sarttir...ALDIK.YAZDIKLARIM sadece sohbet icindir...baskasinin gorusu ile borsada islem yapan ayvayi cig yer...parmaklarin tuslarda ise....SENSIN SORUMLU OLAN...AGLAMA DUVARI ISE KUDUSTE...ne ararsan kendinde ara....
Yorum
Yorum