Secim rally si bitti....bist 100...yeni hedef 1900....

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • Bilgehan04
    Yeni Üye
    • 30 Aralık 2020
    • 33

    #3151
    bir bilmeyen Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Türkiye de bütün siyaset dizayn ediliyor KUZU Abi. Bi üst akıl görev veriyor, figüranlar yani partiler oynuyor. Hasan cemali, cengiz çandarı 80 yaşında göreve çağırıp hdp den aday yaptıran da aynı güç, zamanında kemal dervişi chp nin başına getiren de. Fetöcüyü chp den izmir 1. Sıraya koyanda. Sen bunları görüyorsun ve seziyorsundur. Tayyip inanılmaz kullanışlı olduğundan bunca sene kaldı. Şimdi bu akıl nasıl devam edecek, biz nasıl mevzileneceğiz. Vebal falan yok, karanlıkta bir fener var.
    hasan cemal cengiz çandar ikilisinin milletvekili adaylığı bence bay kemal iktidara gelirse pkk ya silah bıraktırma pazarlığıyla ilgilidir
    selahattin demirtaş pkk ya silah bıraktırılması için elimden geleni yapacağım demişti
    kılıçdaroğlu ile pkk nın silahı bıraktığı yeni Türkiye gelebilir
    dolayısıyla borsada neler olabilir olumlu anlamdA

    Yorum

    • vicente
      Yasaklı
      • 22 Kasım 2020
      • 2458

      #3152
      Haziran vade 52bin makası bastım shortu
      Nisan vade longdum halkbank haberi iyi geldi

      Yorum

      • Tuncer
        Tecrübeli
        • 03 Mart 2022
        • 2825

        #3153
        Kim çizdi haber mi var

        Yorum

        • izmirli_hoca
          Tecrübeli
          • 19 Haziran 2013
          • 1458

          #3154
          Tuncer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
          Kim çizdi haber mi var
          Halkbanka cezai kovuşturma açılması kararı iptal edildi.
          ABD yüksek mahkemesi kararı.

          Yorum

          • dayan
            Aktif
            • 05 Ağustos 2011
            • 382

            #3155
            Emmi sen bize "borsacı dediğin korkuyu tükürür" diye öğrettin.

            Şu anda herkeste ...öt korkusu var! Ben ne yapıyorum mala gömülüyorum.

            Bakalım ak ..öt , kara ..öt belli olacak.

            Ben 1. turda iş biteceği senoryasına göre sistemi kurdum.

            AA herkes Kemal bey geldi artık hedef feyza dediği yerde ben kaçarım...6600

            Yorum

            • dayan
              Aktif
              • 05 Ağustos 2011
              • 382

              #3156
              Ula emmi ölmeden bi seni dünya gözüyle görsek yaaa...

              Yorum

              • kelmiker
                Tecrübeli
                • 02 Aralık 2008
                • 554

                #3157
                Çok davet ettik çağır gelelim dedik. Bir vakit rahatsızlandığında Amerika dan doktor bile ayarlamayı teklif ettik ama nafile

                Yorum

                • vicente
                  Yasaklı
                  • 22 Kasım 2020
                  • 2458

                  #3158
                  Halkbank haberini yanlış yorumluyor piyasa
                  Iki farklı haber varmış biri olumsuzmus falan neden artmış
                  Açıkça cezai duruma gerek yok kararı verilmiş
                  700 yildir düşen her haberi taban yiyen hisse neden artmışmis.
                  Bu dava dünkü haberle bence bitti terste kalanlar kafa karıştırıcı haber cikariyor
                  İktidar değişikliğinde en az 40 olacak bu kagit

                  Yorum

                  • steve_harris
                    Katılımcı
                    • 11 Ocak 2019
                    • 152

                    #3159
                    bir bilmeyen Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                    Türkiye de bütün siyaset dizayn ediliyor KUZU Abi. Bi üst akıl görev veriyor, figüranlar yani partiler oynuyor. Hasan cemali, cengiz çandarı 80 yaşında göreve çağırıp hdp den aday yaptıran da aynı güç, zamanında kemal dervişi chp nin başına getiren de. Fetöcüyü chp den izmir 1. Sıraya koyanda. Sen bunları görüyorsun ve seziyorsundur. Tayyip inanılmaz kullanışlı olduğundan bunca sene kaldı. Şimdi bu akıl nasıl devam edecek, biz nasıl mevzileneceğiz. Vebal falan yok, karanlıkta bir fener var.
                    Çok doğru ama eksik. Iki güç odağı var. Biri RTE yi hala orda görmek isteyen, hatta daha dün RTE'nin adını zikredip bizle denizalti yapmak istiyorlar dedigi bir ülke ile Halkbank'a ceza gerekmez diyen ikinci ülke.

                    Diğer odak ise ne olursa olsun RTE gitmeli diyen, solcusu,kürtcüsu, dincisi, marksisti bir catı altında toplayabilen ikinci odak. Bu odak hangisi mi? KK nin, ben seçilirsem hemen vizesiz gidebileceğiz dediği yer.

                    SM-N770F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

                    Yorum

                    • vicente
                      Yasaklı
                      • 22 Kasım 2020
                      • 2458

                      #3160
                      vicente Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      Halkbank haberini yanlış yorumluyor piyasa
                      Iki farklı haber varmış biri olumsuzmus falan neden artmış
                      Açıkça cezai duruma gerek yok kararı verilmiş
                      700 yildir düşen her haberi taban yiyen hisse neden artmışmis.
                      Bu dava dünkü haberle bence bitti terste kalanlar kafa karıştırıcı haber cikariyor
                      İktidar değişikliğinde en az 40 olacak bu kagit
                      Piyasa cacik olmasa halk kitliyordu tavana

                      Yorum

                      • vicente
                        Yasaklı
                        • 22 Kasım 2020
                        • 2458

                        #3161
                        5 10 tane özellikli kagit harici çoğu koc grubu
                        Piyasadaki çoğu kağıtlar endeksin 3000 li fiyatlarinda
                        Yani endeks şu an bence 3500 4000 arasında akp seçim öncesi kağıtları tutarmis bademlermis ...başını tuttular...bist enflasyona karşı aşırı geri kaldi 5 aydir cok ucuz hisseler var
                        Sorunsuz İktidar değişikliğinde yaklaşık 10 gün mal aldırmaz piyasa kimseye

                        Yorum

                        • kuzu
                          furuşan akıncı
                          • 11 Aralık 2008
                          • 13961

                          #3162
                          bir bilmeyen Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                          Türkiye de bütün siyaset dizayn ediliyor KUZU Abi. Bi üst akıl görev veriyor, figüranlar yani partiler oynuyor. Hasan cemali, cengiz çandarı 80 yaşında göreve çağırıp hdp den aday yaptıran da aynı güç, zamanında kemal dervişi chp nin başına getiren de. Fetöcüyü chp den izmir 1. Sıraya koyanda. Sen bunları görüyorsun ve seziyorsundur. Tayyip inanılmaz kullanışlı olduğundan bunca sene kaldı. Şimdi bu akıl nasıl devam edecek, biz nasıl mevzileneceğiz. Vebal falan yok, karanlıkta bir fener var.
                          Bilgehan04 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                          hasan cemal cengiz çandar ikilisinin milletvekili adaylığı bence bay kemal iktidara gelirse pkk ya silah bıraktırma pazarlığıyla ilgilidir
                          selahattin demirtaş pkk ya silah bıraktırılması için elimden geleni yapacağım demişti
                          kılıçdaroğlu ile pkk nın silahı bıraktığı yeni Türkiye gelebilir
                          dolayısıyla borsada neler olabilir olumlu anlamdA
                          steve_harris Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                          Çok doğru ama eksik. Iki güç odağı var. Biri RTE yi hala orda görmek isteyen, hatta daha dün RTE'nin adını zikredip bizle denizalti yapmak istiyorlar dedigi bir ülke ile Halkbank'a ceza gerekmez diyen ikinci ülke.

                          Diğer odak ise ne olursa olsun RTE gitmeli diyen, solcusu,kürtcüsu, dincisi, marksisti bir catı altında toplayabilen ikinci odak. Bu odak hangisi mi? KK nin, ben seçilirsem hemen vizesiz gidebileceğiz dediği yer.

                          SM-N770F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
                          SUNNI DEVLET...bir PASIF DEVRIM ile....AKP yi gorevlendirdi....

                          AKP....milli gorusu donusturme....islamciligi devletlestirme....DINDEN SOGUMAYI SAGLAMA....gibi gorevlerle is basina getirildi....bunu koalisyonlarla pekistirdi....ilk koalisyonu FETO ile idi....bu koalisyonda....fetoculari eritme normallastirma gorevini yerine getiremedi....yarisini eritip normallestirdi...kemiklesmis FETO IDEOLOJISINI de 15 temmuzda yok etti....

                          sunni devlet....koalisyonlarini genislettirdi....MHP ve BBP bunun bir parcasi....simdide yeniden refah ve hudapar....bunlarida EVCILESTIR....ERIT POLITIKASI DEVREDE SIMDI...

                          YANI....kurulurken ilk on yilinda....cengiz ve hasan....atesli savunuculari idi AKP nin...bir sunni devlet projesi degilde....DEMOKRATIK DONUSUM HAREKETI SANDILAR AKP yi....2007 ye kadar bende AKP destekcisi idim....2007 de durumu anladim....

                          PASIF DEVRIM....bitmek uzere....devlet bununla....toplumsal duzenlemenin son asamasinda....MUHALEFET....yani...millet ittifaki ise....DEMOKRATIK DONUSUMLER UCUN HAZIRLANIYOR....cunki PASIF DEVRIMLE....toplumdaki radikal gorusler....bilhassa islami....temizlendi.

                          BU SECIM....pasif devrim bitmedi ise....muhaletin kazanmasi zor....cunki...TURK OLIGARG...sunni devletin silahi....calisanlari ile toplumun yuzde 60 sidir....ve SECIMLERDE cok etkilidir.

                          dikkat ederseniz...DINAZORLARA VERDIGIM CEVAPLARIN TUMU...TURK OLIGARGLARLA ILGILIDI....BORSA DEMEKTE....TURK OLIGARG DEMEKTIR...onlarin hisse senetlerini alip satiyoruz....SECIMLERI KIM KAZANIRDA....TURK OLIGARGA BAGLIDIR.


                          HICBIRSEY KENDILIGINDEN OLMAZ...ITICI GUC VARDIR...by kuzu.


                          not...DEVLET...HDP ve PKK nin evcillestirilmesi gorevini KILICDAROGLUNA Verdi...iktidar olursa PKK eritilecek....kuzey suriye ve kuzey iraqin turkiyeye katilmasi...bununla mumkun...BU SECIMDE mi....birdaha ki secimde mi....o PASIF DEVRIM in tamamlanmasina bagli.

                          not 2...TURK DEVLETLERI...hep...uzun ve ince yoldadir...karsi devrimleri...PASIFISE EDER.
                          YAZDIKLARIM sadece sohbet icindir...baskasinin gorusu ile borsada islem yapan ayvayi cig yer...parmaklarin tuslarda ise....SENSIN SORUMLU OLAN...AGLAMA DUVARI ISE KUDUSTE...ne ararsan kendinde ara....

                          Yorum

                          • kuzu
                            furuşan akıncı
                            • 11 Aralık 2008
                            • 13961

                            #3163
                            vicente Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                            5 10 tane özellikli kagit harici çoğu koc grubu
                            Piyasadaki çoğu kağıtlar endeksin 3000 li fiyatlarinda
                            Yani endeks şu an bence 3500 4000 arasında akp seçim öncesi kağıtları tutarmis bademlermis ...başını tuttular...bist enflasyona karşı aşırı geri kaldi 5 aydir cok ucuz hisseler var
                            Sorunsuz İktidar değişikliğinde yaklaşık 10 gün mal aldırmaz piyasa kimseye
                            ISTE BURADA YAZMIS KARDESIM....hangi TURK OLIGARG....borsayi 5000 de tutuyor....

                            ve bu turk oligargin calisanlari bayileri ve onlarda ki calisanlari toplarsaniz...SECIMI ANLARSINIZ.

                            benim herkesten farkim sudur....AKLIM BANA AITTIR...onun kirletilmesine izin vermem.

                            para kazanmak....DRIVING FORCE...bunu tanir isen mumkundur.
                            YAZDIKLARIM sadece sohbet icindir...baskasinin gorusu ile borsada islem yapan ayvayi cig yer...parmaklarin tuslarda ise....SENSIN SORUMLU OLAN...AGLAMA DUVARI ISE KUDUSTE...ne ararsan kendinde ara....

                            Yorum

                            • ysf1
                              Katılımcı
                              • 04 Temmuz 2013
                              • 197

                              #3164
                              kuzu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                              eger borsa....

                              ARAP ATI GIBI SALLIYORSA BASINI....

                              CIFT JANDARMA GELECEKTIR....hokumet konagindan....by kuzu.

                              cuma gunu.....
                              sayın kuzu hocam veya bilen varsa çift jandarma gelince ne oluyor borsa düşüyor mu ?çıkıyor mu ?

                              bu vesile ile herkese iyi bayramlar
                              YAZDIKLARIM YATIRIM TAVSİYESİ DEĞİLDİR BU BÖYLE BİLİNE...

                              Yorum

                              • kuzu
                                furuşan akıncı
                                • 11 Aralık 2008
                                • 13961

                                #3165
                                ysf1 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                                sayın kuzu hocam veya bilen varsa çift jandarma gelince ne oluyor borsa düşüyor mu ?çıkıyor mu ?

                                bu vesile ile herkese iyi bayramlar

                                cikiyor....o yuzden SIMULASYONLARIMI asamiyorum....
                                YAZDIKLARIM sadece sohbet icindir...baskasinin gorusu ile borsada islem yapan ayvayi cig yer...parmaklarin tuslarda ise....SENSIN SORUMLU OLAN...AGLAMA DUVARI ISE KUDUSTE...ne ararsan kendinde ara....

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information