Eger sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, Lütfen öncelikle Yardım kriterlerini okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için öncelikle Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzda hiçbir şekilde aktivite uygulayamaz; Konu açamaz, Mesaj yazamaz, Eklenti indiremez, Özel mesajlasamaz. Forumumuzu tam anlamıyla kullanmak için üye olabilirsiniz...
Secim rally si bitti....bist 100...yeni hedef 1900....
bu rakkamlarda %10 daha millete ilave oldu..iş bitti..
bye bye hepinez..
EEEE....nisan 3 de....cumhurun gercek adayida belli olacak....bakalim o kim.
esas sorun orada.
YAZDIKLARIM sadece sohbet icindir...baskasinin gorusu ile borsada islem yapan ayvayi cig yer...parmaklarin tuslarda ise....SENSIN SORUMLU OLAN...AGLAMA DUVARI ISE KUDUSTE...ne ararsan kendinde ara....
EEEE....nisan 3 de....cumhurun gercek adayida belli olacak....bakalim o kim.
Mart ayı dikim için en ideal aydır,aşılı bir Fidan dikilebilir ? sonraki aylarda ''3 cemre toprağa da düştü'' bilirsin kökler canlanıp gövdeye su gideceğinden tutmayabilir.
EEEE....nisan 3 de....cumhurun gercek adayida belli olacak....bakalim o kim.
esas sorun orada.
bu nedenle....bugun shortu caktim...6100 den....suan kardayim....
borsa olmazsa...politikayla ilgili tek kelime yazmam...orada para kazanmak ucun.....ilgileniyorum....yogusa politikacilari sevmem.
YAZDIKLARIM sadece sohbet icindir...baskasinin gorusu ile borsada islem yapan ayvayi cig yer...parmaklarin tuslarda ise....SENSIN SORUMLU OLAN...AGLAMA DUVARI ISE KUDUSTE...ne ararsan kendinde ara....
biri aday...tayyip bey yardimcisi...bu anayasaya uygun...putinde boyle yapmisti.
YAZDIKLARIM sadece sohbet icindir...baskasinin gorusu ile borsada islem yapan ayvayi cig yer...parmaklarin tuslarda ise....SENSIN SORUMLU OLAN...AGLAMA DUVARI ISE KUDUSTE...ne ararsan kendinde ara....
Mart ayı dikim için en ideal aydır,aşılı bir Fidan dikilebilir ? sonraki aylarda ''3 cemre toprağa da düştü'' bilirsin kökler canlanıp gövdeye su gideceğinden tutmayabilir.
hassas konu....DEVLET GELECEGI DUSUNECEKTIR....
EMME...borsada bi furgun sagliyacak bu gecis....3 cu cemre....guzel buldun lem....ha ha ha
YAZDIKLARIM sadece sohbet icindir...baskasinin gorusu ile borsada islem yapan ayvayi cig yer...parmaklarin tuslarda ise....SENSIN SORUMLU OLAN...AGLAMA DUVARI ISE KUDUSTE...ne ararsan kendinde ara....
millet ittifaki isi bitti...cumhura yogunlasin....BEKLENTI VE PARA ORADA.
YAZDIKLARIM sadece sohbet icindir...baskasinin gorusu ile borsada islem yapan ayvayi cig yer...parmaklarin tuslarda ise....SENSIN SORUMLU OLAN...AGLAMA DUVARI ISE KUDUSTE...ne ararsan kendinde ara....
hocam seçim öncesi cuma günü borsa kaç olabilir...6binli rakamlar konuşuluyor...
nisan 3 onemli....BORSA BURAYA KILITLI.
orada olusacak dip onemli....
YAZDIKLARIM sadece sohbet icindir...baskasinin gorusu ile borsada islem yapan ayvayi cig yer...parmaklarin tuslarda ise....SENSIN SORUMLU OLAN...AGLAMA DUVARI ISE KUDUSTE...ne ararsan kendinde ara....
bunlar borsayi satacak....ben bundan para yapacam....yogusam...beni ilgilendirmezdi maral filan.
Peki Kuzum...uçmadan...analitik düşünelim.
Chp... 22...25
İyi... 8...10
Başka Kim var
4 lü masa... 3...???
Hdp... 11... mi???
Hiç sanmam...yeni sistemde baraj 7...Hdp geçebilecek mi?
Analitik düşünce bunun üzerine olsun.
Akp'nin oyu olur da düşerse nereye gider?...Mhp'ye.
G.Doğu'da,Hdp'nin düşen oyları nereye gider?
Esas sorun...şu an buna değinmek istemesem de...belki de buraya son yazım.
Hatırlarsan yaklaşık 10 sene önce özelden sana Rusya'nın 3.dünya savaşına hazırlandığından bahsetmiştim.
Şu an olayın boyutu daha da arttı...Nükleer.
Biz de yapılacak bu seçim sadece bizi değil tüm dünyayı ilgilendiren bir seçim olacak.
Yazdıklarımı hafife almayın.
Hiç sanmam...yeni sistemde baraj 7...Hdp geçebilecek mi?
Analitik düşünce bunun üzerine olsun.
Akp'nin oyu olur da düşerse nereye gider?...Mhp'ye.
G.Doğu'da,Hdp'nin düşen oyları nereye gider?
Esas sorun...şu an buna değinmek istemesem de...belki de buraya son yazım.
Hatırlarsan yaklaşık 10 sene önce özelden sana Rusya'nın 3.dünya savaşına hazırlandığından bahsetmiştim.
Şu an olayın boyutu daha da arttı...Nükleer.
Biz de yapılacak bu seçim sadece bizi değil tüm dünyayı ilgilendiren bir seçim olacak.
Yazdıklarımı hafife almayın.
Ben onu bunu anlamam, anliyacagim tek sey muhalefetin yada iktidarin anayasaya uyup uymayacaklari. Uymazlarsa oyum Genc Partiye. Bana cevap verecekseniz once anayasanin gerekli maddelerini lutfen okuyunuz. Muhalefet de uymazsa basimizdakinden ne farki kalir?????
Güzel tespit siyaseti sevmem o veya bu demeden siyasi literatürü bilmeyen beceremeyecek birilerinin ulkemden herdaim uzak kalması ben totaliter rejimi savunan biriyim.Dediginiz gibi zor günler giderek yaklaşıyor.Arada yazınız.Tskr.
Hiç sanmam...yeni sistemde baraj 7...Hdp geçebilecek mi?
Analitik düşünce bunun üzerine olsun.
Akp'nin oyu olur da düşerse nereye gider?...Mhp'ye.
G.Doğu'da,Hdp'nin düşen oyları nereye gider?
Esas sorun...şu an buna değinmek istemesem de...belki de buraya son yazım.
Hatırlarsan yaklaşık 10 sene önce özelden sana Rusya'nın 3.dünya savaşına hazırlandığından bahsetmiştim.
Şu an olayın boyutu daha da arttı...Nükleer.
Biz de yapılacak bu seçim sadece bizi değil tüm dünyayı ilgilendiren bir seçim olacak.
Yazdıklarımı hafife almayın.
Yorum