hep türkiyedeki siyaset gözüyle bakıyorsunuz.
akp-iyi parti,erdoğan....
7 aydır dünyada global resesyon kapıda.dow kurba kaynatarak düşüyor.gözünü 22 ye dikmiş.
şubat ayında philadelphiada -20 delindi.
2000 tarzı patlayacak bir global resesyona ne erdoğan,ne de kılıçtar bir şey yapabilir.
dünyada kimsede para kalmayacak borsaya yatıracak..bankalar batacak..
mart ayından başlayacak büyük düşüş bekliyorum ben borsalarda..
morgan stanley de bu görüşte..
dünya ancak 2024 te kendine gelir.
akp-iyi parti,erdoğan....
7 aydır dünyada global resesyon kapıda.dow kurba kaynatarak düşüyor.gözünü 22 ye dikmiş.
şubat ayında philadelphiada -20 delindi.
2000 tarzı patlayacak bir global resesyona ne erdoğan,ne de kılıçtar bir şey yapabilir.
dünyada kimsede para kalmayacak borsaya yatıracak..bankalar batacak..
mart ayından başlayacak büyük düşüş bekliyorum ben borsalarda..
morgan stanley de bu görüşte..
dünya ancak 2024 te kendine gelir.
Yorum