Hedef 300 000.....

Collapse
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • tefuksikret
    Tecrübeli
    • 17 Eylül 2018
    • 548

    #2296
    hayalım Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kazim, seviyende olmayan ve yezdigini anlayamiyan insanlarla muhatap olma. Sen zayif karekterli biri degilsin ve onlara sinirlenip yazilarina son verirsen onlar gibileri her zaman kazancli gorunur. Faytonlar kaldimi bilmiyorum suan ulkemde. Fayton arabasini ceken atlarin gozlerine daha dogrusu gozlerinin yanlarina ayna baglerlardi sadece bir yone gorsun diye. Onlari oyle degerlendir.
    Guzuya gelince, kirkindan sonra azani tenesir paklarmis. Bu Mose onu yoldan cikardi. Virisu atlattiktan sonra iki okkalarini ne kadar tesir etmis diye karayiplerde av pesinde. Pursumus yuz verende yok gari cirpinip duruyo garibim.
    kuzu'yu hep çok akıllı, bilgili kişiler takip eder. Herkesin seviyesi yüksek de çocuk gibi davrananlar oluyor. kuzu olmayınca, başlığı sahiplenmeye çalışıyorlar. kuzu'nun iyi olmasına çok sevindim.

    Donald J. Trump
    @realDonaldTrump
    WE ARE MAKING BIG PROGRESS. RESULTS START TO COME IN NEXT WEEK. MAKE AMERICA GREAT AGAIN!
    Bunu da yapıştıralım. Görmeyenler olabilir...

    Yorum

    • hurolg2
      Aktif
      • 25 Ocak 2019
      • 367

      #2297
      ombusman Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      Türk soyundan olabilmenin gereği mürekkep yalayarak Kılıçdaroğlu sempatizanı mı olmayımı gerektiriyor?
      Siz hepden sacmalamışsınız.
      Ne yani, vatanımızı sevmenin yolu tayyip düşmanlığındanmı geciyor.?
      Sizin tedaviye ihtiyacınız var bence.
      Heleki büyük turan birliğini kurmak üzereyken bunları söylemeniz cok garip.
      Neye ve kime hizmet ettiginizi bir gözden gecirin.
      Bravo yani tanımadan etmeden kim oldugumu ne oldugumu hangi konuda ne düşündüğümü bilmeden teshisi koydun yani...bence asıl senin tedaviye ihtiyacın var...muhatabım da sen degildin üstelik...ayvagobek kendi cevap veremiyor da sizi mi gorevlendiriyor...

      SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

      Yorum

      • hurolg2
        Aktif
        • 25 Ocak 2019
        • 367

        #2298
        akli basinda her vatansever. memleket meselesi oldugunda adama , partiye bakmaz ulke cikari ,millet menfaati neyse ona gore konusur ,



        Ben o dediginiz kişilerden biriyim...şu anki siyasi partilerin tümünü satılık devşirilmiş görevli insanlar ele geçirmiş diye düşünüyorum...ben icraatına bakiyorum siyasetcinin lafina degil....rte ye ya da kk ya ya da bahcesize ya da x herkimse ona tapan akilsizlardan olmadim olmam da...iyi iş yapınca över kötü yaparsa hele de bilerek isteyerek kötü ve yanlış yaparsa da karşı çıkarım...kimsenin körü körüne yandaşı değilim çok şükür...ben kendi partimde doğruları söyledim diye tasfiye edildim vaktiyle...rte ye bir kişi var mı şu noktada da yanlış yapıyorsun diyebilecej babayiğit...damat istifa haberini bile veremedi yandaşlar yahu...ayıptır ayıp bana saldırırken önce bir özeleştiri yapıp eksik ve yanlîşlarını söyleyin sonra beni elestirin...

        SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

        Yorum

        • hurolg2
          Aktif
          • 25 Ocak 2019
          • 367

          #2299
          ombusman Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
          Türk soyundan olabilmenin gereği mürekkep yalayarak Kılıçdaroğlu sempatizanı mı olmayımı gerektiriyor?
          Siz hepden sacmalamışsınız.
          Ne yani, vatanımızı sevmenin yolu tayyip düşmanlığındanmı geciyor.?
          Sizin tedaviye ihtiyacınız var bence.
          Heleki büyük turan birliğini kurmak üzereyken bunları söylemeniz cok garip.
          Neye ve kime hizmet ettiginizi bir gözden gecirin.
          Türk soyundan olabilmenin gereği mürekkep yalayarak Kılıçdaroğlu sempatizanı mı olmayımı gerektiriyor?

          Bunu da nerden cikardin kardesim...en buyuk hainlerden biri KK dır benim nazrimda....
          Dedim ya işte tanımadan etmeden karşındakine yaftayı vurmak kolaycılığı...ülkemizin sorunu bu...

          SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

          Yorum

          • hurolg2
            Aktif
            • 25 Ocak 2019
            • 367

            #2300
            ombusman Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
            Türk soyundan olabilmenin gereği mürekkep yalayarak Kılıçdaroğlu sempatizanı mı olmayımı gerektiriyor?
            Siz hepden sacmalamışsınız.
            Ne yani, vatanımızı sevmenin yolu tayyip düşmanlığındanmı geciyor.?
            Sizin tedaviye ihtiyacınız var bence.
            Heleki büyük turan birliğini kurmak üzereyken bunları söylemeniz cok garip.
            Neye ve kime hizmet ettiginizi bir gözden gecirin.
            Güldürme insanları kendine...rte mi büyük turan birliği kuruyor....şaka gibi yaa...Allah akıl fikir versin sana başka ne diyeyim...haa bir de rte yi sevsen de sevnesen de ya da seven de hiç sevmeyen de ülkesini sevebilir...rte ile endeksli degil vatanseverlik....ben benim gibi dusunmeyenlere hain demem...beni ya da fikirlerimi sevmeyebilir ama ülkesini seven bir vatansever olabilir bu kadar basit...

            SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

            Yorum

            • hurolg2
              Aktif
              • 25 Ocak 2019
              • 367

              #2301
              Daha ben de yazmam buraya...ayvagobeki de takip ederim yazilarini...fikrini de az cok bilirim...yari saka yari ciddi takilip yazmistim trump ve rte yanlisi diye ama ustune cazife olmayan ucuncu şahıs trol zihniyetliler atladı hemen her tarafta olduğu gibi....ulkenin sorunu bu tipler zaten bu iktidar doneminde...mecbur muyuz sizin gibi dusunmeye...mecbur muyuz rte yi akp yi sevmeye...aksi halde illaki öteki illaki vatan haini mi oluyoruz...bu nasil fasist bir kafadir boyle....bu nasil bir boluculuktur yillardir....bu rte tobe haşa peygamber midir...hic yanlis yspmaz mı elestirilemez mi....elestirenlere hemen saldırmanız mı gerekir...pes yahu...

              SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

              Yorum

              • tefuksikret
                Tecrübeli
                • 17 Eylül 2018
                • 548

                #2302
                '' Ben Orhan Veli...

                1914'de doğdum. 1 yaşında kurbağadan korktum.

                2 yaşında gurbete çıktım. Yedisinde mektebe başladım. 9 yaşında okumaya, 10 yaşında yazmaya merak saldım.

                13'de Oktay Rıfat'ı, 16'da Melih Cevdet'i tanıdım. 17 yaşında bara gittim.

                18'de rakıya başladım.

                19'dan sonra avarelik devrim başlar. 20 yaşından sonra da para kazanmasını ve sefalet çekmesini öğrendim.

                25'te başımdan bir otomobil kazası geçti.

                Çok aşık oldum, hiç evlenmedim...''



                Vefatının 70.yılında saygı, rahmet ve özlemle anıyoruz.

                Yorum

                • smartinvestor
                  Tecrübeli
                  • 29 Kasım 2015
                  • 901

                  #2303
                  Ah Emmi ah,
                  Yerin başka senin,
                  Yokluğunda gözüne ışık tutulmuş tavşan gibiyim,
                  Dön çabuk gel ne olur?
                  Seviliyorsun ve çok özlendin.

                  Yorum

                  • sonperde33
                    Kıdemli
                    • 03 Ağustos 2011
                    • 3006

                    #2304


                    XU100 200 günlük ortalama savrulmaları , öylesine bir istatistik
                    Gel dedin, geldim Abdurraman çavuş!!!

                    Yorum

                    • samuray
                      Yeni Üye
                      • 23 Temmuz 2014
                      • 16

                      #2305
                      hurolg2 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      Güldürme insanları kendine...rte mi büyük turan birliği kuruyor....şaka gibi yaa...Allah akıl fikir versin sana başka ne diyeyim...haa bir de rte yi sevsen de sevnesen de ya da seven de hiç sevmeyen de ülkesini sevebilir...rte ile endeksli degil vatanseverlik....ben benim gibi dusunmeyenlere hain demem...beni ya da fikirlerimi sevmeyebilir ama ülkesini seven bir vatansever olabilir bu kadar basit...

                      SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
                      biz her türlü milliyetçiliği ayaklar altına aldıktan büyük turan birliği o zata neremle güleyim bilemedim

                      Yorum

                      • sonperde33
                        Kıdemli
                        • 03 Ağustos 2011
                        • 3006

                        #2306
                        sonperde33 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster


                        XU100 200 günlük ortalama savrulmaları , öylesine bir istatistik
                        200 günlük ortiden , en çok uzaklaşmış zamanların, haftalık high değerleri bunlar.

                        arkadaşlar dolar için yorumu olan varmı?
                        bu benim için önemli çünkü tl ihtiyacım var yüklü dolar bozacağım.

                        soru , 8 i görüp 7,40 laramı iner yoksa , direkt 7,40 ları görüp öylemi 8 yapar.
                        zaman kısıtım olduğu için sadece bu haftam var , o yüzden ilk seçenek yapması benim için önemli.

                        varmıdır fikri olan , şimdiden teşekkürler.
                        Gel dedin, geldim Abdurraman çavuş!!!

                        Yorum

                        • semoz
                          Seyirci Üye
                          • 12 Nisan 2014
                          • 62

                          #2307
                          sonperde33 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                          200 günlük ortiden , en çok uzaklaşmış zamanların, haftalık high değerleri bunlar.

                          arkadaşlar dolar için yorumu olan varmı?
                          bu benim için önemli çünkü tl ihtiyacım var yüklü dolar bozacağım.

                          soru , 8 i görüp 7,40 laramı iner yoksa , direkt 7,40 ları görüp öylemi 8 yapar.
                          zaman kısıtım olduğu için sadece bu haftam var , o yüzden ilk seçenek yapması benim için önemli.

                          varmıdır fikri olan , şimdiden teşekkürler.

                          Murat Raşit Arslanoğlu hocanın haftalık dolar yorumu. Fikir verir muhakkak.

                          Yorum

                          • labtek
                            Tecrübeli
                            • 11 Ekim 2009
                            • 505

                            #2308
                            Kuzu umarim iyisindir...
                            Insana dürüstlük öğretmeyen hiçbir inanç ve felsefeye saygı duymuyorum...

                            "Kutsal kitaplarda çokça adı geçen "şeytan" gerçek dünyada size ahlâk dersi veren bir yobazdan başka bir şey değildir..."

                            NIETZSCHE

                            Yorum

                            • hurolg2
                              Aktif
                              • 25 Ocak 2019
                              • 367

                              #2309
                              sonperde33 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                              200 günlük ortiden , en çok uzaklaşmış zamanların, haftalık high değerleri bunlar.

                              arkadaşlar dolar için yorumu olan varmı?
                              bu benim için önemli çünkü tl ihtiyacım var yüklü dolar bozacağım.

                              soru , 8 i görüp 7,40 laramı iner yoksa , direkt 7,40 ları görüp öylemi 8 yapar.
                              zaman kısıtım olduğu için sadece bu haftam var , o yüzden ilk seçenek yapması benim için önemli.

                              varmıdır fikri olan , şimdiden teşekkürler.
                              19 undaki mb faiz artisina baglı...piyasa en az 475-500 baz puan bekliyor ve bunu fiyatladı...bunun altında yine güven kaybederler ve usd anında 8 ustu olur...beklenen oranda artirurlarsa da 7.20 dip olur benim gördüğüm...

                              SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

                              Yorum

                              • manif
                                Matematikçi
                                • 16 Ağustos 2011
                                • 752

                                #2310

                                emmi iyidir.
                                bekleyelim az.. sonra bu şarkıyı mırıldanırız
                                grafik çizme--değer verme--yerine koyma--yok etme

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information