Mesutc İle mutlu trade (m&m)

Collapse
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • MESUTC
    KEYFE KEDER YAZAR
    • 22 Mayıs 2008
    • 4444

    #16


    Çarşamba günü diğer topikte 0.60-0.61 den aldığım RYGYO %100 bedelsiz verecek
    Burada yer alan yatırım bilgi, yorum ve tavsiyeleri yatırım danışmanlığı kapsamında değildir. Yatırım danışmanlığı hizmeti sermaye piyasası kurulu tarafindan yayimlanan seri:v,no:52 sayılı "yatırım danışmanlığı faaliyetine ve bu faaliyette bulunacak kurumlara iliskin esaslar hakkında tebliğ" çerçevesinde aracı kurumlar, portföy yönetim şirketleri, mevduat kabul etmeyen bankalar ile müşteri arasında imzalanacak yatırım danışmanlığı sözleşmesi çerçevesinde sunulmaktadır.Yapılacak teknik ve temel analizin kişiden kişiye farklılık arz edebileceği bu analizlerde yapılan öngörülerin gerçekleşmeme olasılığının bulunduğu dikkate alınmalıdır.

    Yorum

    • MESUTC
      KEYFE KEDER YAZAR
      • 22 Mayıs 2008
      • 4444

      #17
      MESUTC Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      GARAN da 8.37 de tekrar alıcuyum
      Garan 8.36 dan işlem görüyor, ve 8.37 lerim geldü
      Burada yer alan yatırım bilgi, yorum ve tavsiyeleri yatırım danışmanlığı kapsamında değildir. Yatırım danışmanlığı hizmeti sermaye piyasası kurulu tarafindan yayimlanan seri:v,no:52 sayılı "yatırım danışmanlığı faaliyetine ve bu faaliyette bulunacak kurumlara iliskin esaslar hakkında tebliğ" çerçevesinde aracı kurumlar, portföy yönetim şirketleri, mevduat kabul etmeyen bankalar ile müşteri arasında imzalanacak yatırım danışmanlığı sözleşmesi çerçevesinde sunulmaktadır.Yapılacak teknik ve temel analizin kişiden kişiye farklılık arz edebileceği bu analizlerde yapılan öngörülerin gerçekleşmeme olasılığının bulunduğu dikkate alınmalıdır.

      Yorum

      • MESUTC
        KEYFE KEDER YAZAR
        • 22 Mayıs 2008
        • 4444

        #18
        prkme de 5.02-5.07 kademelerinden trade (5-7 kademe) düşünülebilir. 4.98 stop olmak üzere yine aynı kademeler arasında kv alım düşünülebilir. Hedef 5.25 olarak gözetilebilir
        Burada yer alan yatırım bilgi, yorum ve tavsiyeleri yatırım danışmanlığı kapsamında değildir. Yatırım danışmanlığı hizmeti sermaye piyasası kurulu tarafindan yayimlanan seri:v,no:52 sayılı "yatırım danışmanlığı faaliyetine ve bu faaliyette bulunacak kurumlara iliskin esaslar hakkında tebliğ" çerçevesinde aracı kurumlar, portföy yönetim şirketleri, mevduat kabul etmeyen bankalar ile müşteri arasında imzalanacak yatırım danışmanlığı sözleşmesi çerçevesinde sunulmaktadır.Yapılacak teknik ve temel analizin kişiden kişiye farklılık arz edebileceği bu analizlerde yapılan öngörülerin gerçekleşmeme olasılığının bulunduğu dikkate alınmalıdır.

        Yorum

        • MESUTC
          KEYFE KEDER YAZAR
          • 22 Mayıs 2008
          • 4444

          #19
          22.40 dan işlem görmekte olan GSARAY'da 22.40-22.15 kademeleri arasıdan yapılacak alımların kv için prim potansiyeli olduğunu tahmin ediyorum. stop 22.10 hedef 23.50
          Burada yer alan yatırım bilgi, yorum ve tavsiyeleri yatırım danışmanlığı kapsamında değildir. Yatırım danışmanlığı hizmeti sermaye piyasası kurulu tarafindan yayimlanan seri:v,no:52 sayılı "yatırım danışmanlığı faaliyetine ve bu faaliyette bulunacak kurumlara iliskin esaslar hakkında tebliğ" çerçevesinde aracı kurumlar, portföy yönetim şirketleri, mevduat kabul etmeyen bankalar ile müşteri arasında imzalanacak yatırım danışmanlığı sözleşmesi çerçevesinde sunulmaktadır.Yapılacak teknik ve temel analizin kişiden kişiye farklılık arz edebileceği bu analizlerde yapılan öngörülerin gerçekleşmeme olasılığının bulunduğu dikkate alınmalıdır.

          Yorum

          • ahilas34
            Bağımlı
            • 02 Kasım 2011
            • 1442

            #20
            ıyı tatıler, hayırlı ramazanlar arkadaslar

            Yorum

            • MESUTC
              KEYFE KEDER YAZAR
              • 22 Mayıs 2008
              • 4444

              #21
              GARAN 8.34, prkme 5.03 e kadar geriledikten sonra 5.07 den kapattı haftayı.
              Herkese iyi tatiller.
              Ramazanın islam alemine ve insanlığa hayırlar getirmesini temenni ederim
              Burada yer alan yatırım bilgi, yorum ve tavsiyeleri yatırım danışmanlığı kapsamında değildir. Yatırım danışmanlığı hizmeti sermaye piyasası kurulu tarafindan yayimlanan seri:v,no:52 sayılı "yatırım danışmanlığı faaliyetine ve bu faaliyette bulunacak kurumlara iliskin esaslar hakkında tebliğ" çerçevesinde aracı kurumlar, portföy yönetim şirketleri, mevduat kabul etmeyen bankalar ile müşteri arasında imzalanacak yatırım danışmanlığı sözleşmesi çerçevesinde sunulmaktadır.Yapılacak teknik ve temel analizin kişiden kişiye farklılık arz edebileceği bu analizlerde yapılan öngörülerin gerçekleşmeme olasılığının bulunduğu dikkate alınmalıdır.

              Yorum

              • gani
                Yeni Üye
                • 31 Mart 2008
                • 45

                #22
                Hocam merhaba orta uzun vade akenerji alıp biriktirmeyi düşünüyorum fikrinizi alabilirmiyim.birde orta uzun vade önerebilecekleriniz varmı teşk ederim.

                Yorum

                • MESUTC
                  KEYFE KEDER YAZAR
                  • 22 Mayıs 2008
                  • 4444

                  #23
                  gani Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                  Hocam merhaba orta uzun vade akenerji alıp biriktirmeyi düşünüyorum fikrinizi alabilirmiyim.birde orta uzun vade önerebilecekleriniz varmı teşk ederim.
                  AKENERJİ: Grafiği açıp baktığınızda "orta-uzun vadede biriktirilecek hisse mi?" sorusuna söylenebilecek tek şey; "evet, tabiki" olur. Borsayla yeni tanışanlar için sudan ucuzdur hisse fiyatı! Ancak...
                  Burada yer alan yatırım bilgi, yorum ve tavsiyeleri yatırım danışmanlığı kapsamında değildir. Yatırım danışmanlığı hizmeti sermaye piyasası kurulu tarafindan yayimlanan seri:v,no:52 sayılı "yatırım danışmanlığı faaliyetine ve bu faaliyette bulunacak kurumlara iliskin esaslar hakkında tebliğ" çerçevesinde aracı kurumlar, portföy yönetim şirketleri, mevduat kabul etmeyen bankalar ile müşteri arasında imzalanacak yatırım danışmanlığı sözleşmesi çerçevesinde sunulmaktadır.Yapılacak teknik ve temel analizin kişiden kişiye farklılık arz edebileceği bu analizlerde yapılan öngörülerin gerçekleşmeme olasılığının bulunduğu dikkate alınmalıdır.

                  Yorum

                  • MESUTC
                    KEYFE KEDER YAZAR
                    • 22 Mayıs 2008
                    • 4444

                    #24
                    gani Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                    Hocam merhaba orta uzun vade akenerji alıp biriktirmeyi düşünüyorum fikrinizi alabilirmiyim.birde orta uzun vade önerebilecekleriniz varmı teşk ederim.
                    AKENERJİ: Borsaya kote olduğu 2000 yılında büyük umutlarla alıp biriktirmeye başladığım, 2006 yılına kadar taşıdığım ve zararla çıktığım bir hisse
                    Aradan geçen 14 yıla rağmen Mart 2014 deki kısa vadeli yükselişini başlattığı yer, TL bazında yine 14 yıl önceki halka arz edilen fiyatı!..Yatırımcı 14 önce altına yatırım yapsaydı ne olurdu tasarrufu? endeks kadar getiri elde edebildiği bir hissede tutsaydı tasarrufu ne olurdu? Türkiye'nin 14 yıllık enflasyon+tasarruf maliyet getirisi+fırsat getirisi düşünüldüğünde zararı hesap edebilir misiniz? Dolar bazında ise 1.5 dolardan halka arz edilen hissenin 14 yıl sonra geldiği yer 0.40 dolar!.. 14 yıl bu hisseyi elimde tutmuş olsaydım eğer; üstüne 2010 yılında % 475.17, 2012 yılında % 94 bedelli artırıma katılarak şirkete yine para vermek zorunda kalacak; karşılığında 2003 yılında % 10 bedelsiz ve % 15.6 temettü (o yıllarda Türkiye'de enflasyon oranı % 100 dü!); 2004 yılında % 10 bedelsiz, 2009 yılında % 27 temettü getirim olacaktı. (Yani dönemlerinin banka faizinin yarısı kadar!).
                    14 yılda 2 kez bana kayda değer yükselişte satış fırsatı vermiş olacaktı; 2007-2008 zirveleri ve 2010-2011 zirvelerinde... Eğer satamamış hala tutmaya devam etmişsem hisseyi, o getirilerde kuş olup uçacakmış!...
                    Peki aynı mentalite ile sektörünün diğer bir hissesi Aygaz'ı inceleyin bakalım nasıl bir sonuç ortaya çıkacak!...
                    Diyesim uv. niz 1 yıl ise, yükseliş umudunuz fiyatların dip sevilerinde olduğundan hareketle yapılacak spekülatör hareketi olur, yapma olasılığı az değildir. Ancak teknik anlamda da 1 yıllık vade için alım için bence erken. %10 daha yukarıdan fiyat ödeyerek teknik anlamda olgunlaşmasını beklerdim. Fazladan ödeyeceğim % 10 luk farkı da zaman getirisi+fırsat getirisi + alınmayan risk faktör getirisi olarak seve seve öderdim Çünkü yılın ilk çeyreğini yine geçen yıla göre oldukça yüksek bir oranda zararla kapatmaya devam etmiş...
                    Neden zarar açıkladığını temel analiz yoluyla bilançoları incelenerek (Türkiye'de açıklanan bilançolara ne kadar güveniyorsanız artık o size kalmış!) karar verilmelidir.

                    Burada yer alan yatırım bilgi, yorum ve tavsiyeleri yatırım danışmanlığı kapsamında değildir. Yatırım danışmanlığı hizmeti sermaye piyasası kurulu tarafindan yayimlanan seri:v,no:52 sayılı "yatırım danışmanlığı faaliyetine ve bu faaliyette bulunacak kurumlara iliskin esaslar hakkında tebliğ" çerçevesinde aracı kurumlar, portföy yönetim şirketleri, mevduat kabul etmeyen bankalar ile müşteri arasında imzalanacak yatırım danışmanlığı sözleşmesi çerçevesinde sunulmaktadır.Yapılacak teknik ve temel analizin kişiden kişiye farklılık arz edebileceği bu analizlerde yapılan öngörülerin gerçekleşmeme olasılığının bulunduğu dikkate alınmalıdır.

                    Yorum

                    • MESUTC
                      KEYFE KEDER YAZAR
                      • 22 Mayıs 2008
                      • 4444

                      #25
                      AK ENERJI TEKNIK GORUNUM (SANKO MENKUL)


                      AKENR HISSESINDE SIKISMA ALANI OLUSMUS DURUMDA.
                      1,14 DESTEGI UZERINDE ALIM FIRSATLARI DEGERLENDIRILEBILIR.
                      1,20 SEVIYESINDE DIRENCI OLAN AKENR ICIN 1,20 UZERINDE 1,24 UCGEN FORMASYON UST BANDI OLARAK TAKIP EDILEBILIR.
                      1,14 – 1,24 BANDINDAKI BIR KIRILMA DURUMUNDA ISE;
                      1,14 DESTEGI ALTINDA 1,02
                      1,24 DIRENCI UZERINDE ISE 1,37 – 1,43 HEDEFLENEBILIR.







                      SANKO MENKUL DEGERLER A.S.

                      * * *
                      U Y A R I

                      BURADA YER ALAN YATIRIM BILGI, YORUM VE TAVSIYELERI YATIRIM DANISMANLIGI
                      KAPSAMINDA DEGILDIR. YATIRIM DANISMANLIGI HIZMETI SERMAYE PIYASASI KURULU
                      TARAFINDAN YAYIMLANAN SERI:V, NO:52 SAYILI "YATIRIM DANISMANLIGI FAALIYETINE
                      VE BU FAALIYETTE BULUNACAK KURUMLARA ILISKIN ESASLAR HAKKINDA TEBLIG"
                      CERCEVESINDE ARACI KURUMLAR, PORTFOY YONETIM SIRKETLERI, MEVDUAT KABUL
                      ETMEYEN BANKALAR ILE MUSTERI ARASINDA IMZALANACAK YATIRIM DANISMANLIGI
                      SOZLESMESI CERCEVESINDE SUNULMAKTADIR. BURADA ULASILAN SONUCLAR TERCIH
                      EDILEN HESAPLAMA YONTEMI VE/VEYA YORUM VE TAVSIYEDE BULUNANLARIN KISISEL
                      GORUSLERINE DAYANMAKTA OLUP, MALI DURUMUNUZ ILE RISK VE GETIRI
                      TERCIHLERINIZE UYGUN OLMAYABILECEGINDEN SADECE BURADA YER ALAN BILGILERE
                      DAYANILARAK YATIRIM KARARI VERILMESI SAGLIKLI SONUCLAR DOGURMAYABILIR.

                      Yukarıdaki kv analiz sonucunda vardığı seviyeler, hisse tekrar incelenerek, 1 yıllık vade de alınabilir mi? Biriktirilebilir mi? sorusunun yanıtının aranacağı zaman olacaktır.
                      Burada yer alan yatırım bilgi, yorum ve tavsiyeleri yatırım danışmanlığı kapsamında değildir. Yatırım danışmanlığı hizmeti sermaye piyasası kurulu tarafindan yayimlanan seri:v,no:52 sayılı "yatırım danışmanlığı faaliyetine ve bu faaliyette bulunacak kurumlara iliskin esaslar hakkında tebliğ" çerçevesinde aracı kurumlar, portföy yönetim şirketleri, mevduat kabul etmeyen bankalar ile müşteri arasında imzalanacak yatırım danışmanlığı sözleşmesi çerçevesinde sunulmaktadır.Yapılacak teknik ve temel analizin kişiden kişiye farklılık arz edebileceği bu analizlerde yapılan öngörülerin gerçekleşmeme olasılığının bulunduğu dikkate alınmalıdır.

                      Yorum

                      • reisim_43
                        Aktif
                        • 24 Eylül 2009
                        • 273

                        #26
                        Mesut hocam ramazanınız mübarek olsun. Elimde trcell ve tahvl var bu konuda düşüncenizi alabilirmiyim.
                        Birşeyler biliyorsan anlatki dostlar faydalansın.
                        Birşeyler bilmiyorsan sus ki millet adam sansın.

                        Yorum

                        • MESUTC
                          KEYFE KEDER YAZAR
                          • 22 Mayıs 2008
                          • 4444

                          #27
                          Arkadaşlar yukarıda da belirttim benim kendi portföyüm ve takibimdeki hisselerin analizi, haber akışı vs ile bile ilgilenecek zaman bulamıyorum. Lfn analiz isteğinde bulunmayın. Kaldı ki ben trade mantığı ile işlem üzerine odaklı topik açtım
                          Burada yer alan yatırım bilgi, yorum ve tavsiyeleri yatırım danışmanlığı kapsamında değildir. Yatırım danışmanlığı hizmeti sermaye piyasası kurulu tarafindan yayimlanan seri:v,no:52 sayılı "yatırım danışmanlığı faaliyetine ve bu faaliyette bulunacak kurumlara iliskin esaslar hakkında tebliğ" çerçevesinde aracı kurumlar, portföy yönetim şirketleri, mevduat kabul etmeyen bankalar ile müşteri arasında imzalanacak yatırım danışmanlığı sözleşmesi çerçevesinde sunulmaktadır.Yapılacak teknik ve temel analizin kişiden kişiye farklılık arz edebileceği bu analizlerde yapılan öngörülerin gerçekleşmeme olasılığının bulunduğu dikkate alınmalıdır.

                          Yorum

                          • MESUTC
                            KEYFE KEDER YAZAR
                            • 22 Mayıs 2008
                            • 4444

                            #28
                            reisim_43 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                            Mesut hocam ramazanınız mübarek olsun. Elimde trcell ve tahvl var bu konuda düşüncenizi alabilirmiyim.
                            Bu iki hisseyi elinde tutan zaten borsayı yakından takip ediyor demektir.
                            Trcell için temettü hikayesini biliyorsunuzdur sanırım. Yıllık bazda elde tutma maliyetini de karşıladığına göre olumsuz düşünmek için hiç bir neden yok. Kv de için de tekniği gayet güzel zira

                            Tahvl: UV yükseliş trendinde daha ne olsun ki bu hissede... KV düzeltmesini tamamlamak üzere, bu seviyelerde tutunamaması halinde sırasıyla 15.40-14.40 civarında destek bulması ihtimal dahilinde. Endişeye mahal olmayan, borsada temel ilkelerden olan "trende hissede otur" nasihatine uyulacak türden zira...


                            Arkadaşlar bu son olsun, lfn hisse analizi isteğinde bulunmayın. Başımı kaşıyacak vaktim yok zira...
                            Burada yer alan yatırım bilgi, yorum ve tavsiyeleri yatırım danışmanlığı kapsamında değildir. Yatırım danışmanlığı hizmeti sermaye piyasası kurulu tarafindan yayimlanan seri:v,no:52 sayılı "yatırım danışmanlığı faaliyetine ve bu faaliyette bulunacak kurumlara iliskin esaslar hakkında tebliğ" çerçevesinde aracı kurumlar, portföy yönetim şirketleri, mevduat kabul etmeyen bankalar ile müşteri arasında imzalanacak yatırım danışmanlığı sözleşmesi çerçevesinde sunulmaktadır.Yapılacak teknik ve temel analizin kişiden kişiye farklılık arz edebileceği bu analizlerde yapılan öngörülerin gerçekleşmeme olasılığının bulunduğu dikkate alınmalıdır.

                            Yorum

                            • gani
                              Yeni Üye
                              • 31 Mart 2008
                              • 45

                              #29
                              teşk kusura bakmayın hocam.

                              Yorum

                              • MESUTC
                                KEYFE KEDER YAZAR
                                • 22 Mayıs 2008
                                • 4444

                                #30
                                “Bana, yaşlılığın için hisse al dediler. Tavsiye çok iyiydi: bir haftada yaşlandım!” – Eddie Cantor
                                Burada yer alan yatırım bilgi, yorum ve tavsiyeleri yatırım danışmanlığı kapsamında değildir. Yatırım danışmanlığı hizmeti sermaye piyasası kurulu tarafindan yayimlanan seri:v,no:52 sayılı "yatırım danışmanlığı faaliyetine ve bu faaliyette bulunacak kurumlara iliskin esaslar hakkında tebliğ" çerçevesinde aracı kurumlar, portföy yönetim şirketleri, mevduat kabul etmeyen bankalar ile müşteri arasında imzalanacak yatırım danışmanlığı sözleşmesi çerçevesinde sunulmaktadır.Yapılacak teknik ve temel analizin kişiden kişiye farklılık arz edebileceği bu analizlerde yapılan öngörülerin gerçekleşmeme olasılığının bulunduğu dikkate alınmalıdır.

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information