Mesutc İle mutlu trade (m&m)

Collapse
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • MESUTC
    KEYFE KEDER YAZAR
    • 22 Mayıs 2008
    • 4444

    #196
    eren@ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu grafik ne diyor siz ce ?

    Bana sökmez o direnç diyor ama, çok da ileri gidecek meydan okuyacak gücü de yok zira
    Burada yer alan yatırım bilgi, yorum ve tavsiyeleri yatırım danışmanlığı kapsamında değildir. Yatırım danışmanlığı hizmeti sermaye piyasası kurulu tarafindan yayimlanan seri:v,no:52 sayılı "yatırım danışmanlığı faaliyetine ve bu faaliyette bulunacak kurumlara iliskin esaslar hakkında tebliğ" çerçevesinde aracı kurumlar, portföy yönetim şirketleri, mevduat kabul etmeyen bankalar ile müşteri arasında imzalanacak yatırım danışmanlığı sözleşmesi çerçevesinde sunulmaktadır.Yapılacak teknik ve temel analizin kişiden kişiye farklılık arz edebileceği bu analizlerde yapılan öngörülerin gerçekleşmeme olasılığının bulunduğu dikkate alınmalıdır.

    Yorum

    • MESUTC
      KEYFE KEDER YAZAR
      • 22 Mayıs 2008
      • 4444

      #197
      petkim emin adımlarla 3.38... Ralliye çıkmaya çıktı çıkacak ama inşallah çıkmaz daha ve emin adımlarla gitmeye devam eder
      Burada yer alan yatırım bilgi, yorum ve tavsiyeleri yatırım danışmanlığı kapsamında değildir. Yatırım danışmanlığı hizmeti sermaye piyasası kurulu tarafindan yayimlanan seri:v,no:52 sayılı "yatırım danışmanlığı faaliyetine ve bu faaliyette bulunacak kurumlara iliskin esaslar hakkında tebliğ" çerçevesinde aracı kurumlar, portföy yönetim şirketleri, mevduat kabul etmeyen bankalar ile müşteri arasında imzalanacak yatırım danışmanlığı sözleşmesi çerçevesinde sunulmaktadır.Yapılacak teknik ve temel analizin kişiden kişiye farklılık arz edebileceği bu analizlerde yapılan öngörülerin gerçekleşmeme olasılığının bulunduğu dikkate alınmalıdır.

      Yorum

      • eren@
        Tecrübeli
        • 24 Nisan 2008
        • 2344

        #198
        ya bu grafik in dilinden anlayan var mı acaba ...

        Kopyaladıklarım çoğu sosyal medyada görüp istifadenize sunduğum resim yorum ve benzeriler 6362 sayılı Sermaye Piyasası Kanununun 104.,107. ve 115. Maddelerinde de belirtildiği üzere kesinlikte yatırım tavsiye niteliği taşımaz .

        Yorum

        • MESUTC
          KEYFE KEDER YAZAR
          • 22 Mayıs 2008
          • 4444

          #199
          grafikler kaç dak.lık Ona göre yorum yapalım... Örn bir önceki graf günlük ise eğer ben dağıtım yapıldığına delalet bir graf okurum
          Burada yer alan yatırım bilgi, yorum ve tavsiyeleri yatırım danışmanlığı kapsamında değildir. Yatırım danışmanlığı hizmeti sermaye piyasası kurulu tarafindan yayimlanan seri:v,no:52 sayılı "yatırım danışmanlığı faaliyetine ve bu faaliyette bulunacak kurumlara iliskin esaslar hakkında tebliğ" çerçevesinde aracı kurumlar, portföy yönetim şirketleri, mevduat kabul etmeyen bankalar ile müşteri arasında imzalanacak yatırım danışmanlığı sözleşmesi çerçevesinde sunulmaktadır.Yapılacak teknik ve temel analizin kişiden kişiye farklılık arz edebileceği bu analizlerde yapılan öngörülerin gerçekleşmeme olasılığının bulunduğu dikkate alınmalıdır.

          Yorum

          • MESUTC
            KEYFE KEDER YAZAR
            • 22 Mayıs 2008
            • 4444

            #200
            petkim 3.44 ü gördü 3.41 den işlem görmekte
            Burada yer alan yatırım bilgi, yorum ve tavsiyeleri yatırım danışmanlığı kapsamında değildir. Yatırım danışmanlığı hizmeti sermaye piyasası kurulu tarafindan yayimlanan seri:v,no:52 sayılı "yatırım danışmanlığı faaliyetine ve bu faaliyette bulunacak kurumlara iliskin esaslar hakkında tebliğ" çerçevesinde aracı kurumlar, portföy yönetim şirketleri, mevduat kabul etmeyen bankalar ile müşteri arasında imzalanacak yatırım danışmanlığı sözleşmesi çerçevesinde sunulmaktadır.Yapılacak teknik ve temel analizin kişiden kişiye farklılık arz edebileceği bu analizlerde yapılan öngörülerin gerçekleşmeme olasılığının bulunduğu dikkate alınmalıdır.

            Yorum

            • MESUTC
              KEYFE KEDER YAZAR
              • 22 Mayıs 2008
              • 4444

              #201
              eren@ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
              ya bu grafik in dilinden anlayan var mı acaba ...

              alçalan tepe ve dipler pek iyi düşündürtmedi beni
              Burada yer alan yatırım bilgi, yorum ve tavsiyeleri yatırım danışmanlığı kapsamında değildir. Yatırım danışmanlığı hizmeti sermaye piyasası kurulu tarafindan yayimlanan seri:v,no:52 sayılı "yatırım danışmanlığı faaliyetine ve bu faaliyette bulunacak kurumlara iliskin esaslar hakkında tebliğ" çerçevesinde aracı kurumlar, portföy yönetim şirketleri, mevduat kabul etmeyen bankalar ile müşteri arasında imzalanacak yatırım danışmanlığı sözleşmesi çerçevesinde sunulmaktadır.Yapılacak teknik ve temel analizin kişiden kişiye farklılık arz edebileceği bu analizlerde yapılan öngörülerin gerçekleşmeme olasılığının bulunduğu dikkate alınmalıdır.

              Yorum

              • eren@
                Tecrübeli
                • 24 Nisan 2008
                • 2344

                #202
                Eğer bu günkü ABD borsaların iyi açılması tutanakların iyiye yorumlanmasıdır diye mi yorumlan malı ?.
                Kopyaladıklarım çoğu sosyal medyada görüp istifadenize sunduğum resim yorum ve benzeriler 6362 sayılı Sermaye Piyasası Kanununun 104.,107. ve 115. Maddelerinde de belirtildiği üzere kesinlikte yatırım tavsiye niteliği taşımaz .

                Yorum

                • okut_val
                  Tecrübeli
                  • 03 Mart 2009
                  • 1325

                  #203
                  Selam millet... rastgele..
                  Yan odadan geldim Mehmet abi sayesinde öğrendim burayı..
                  kolay gelsin
                  '' VOB Finansal Bir Kitle İmha Silahıdır '' Warren BUFFET

                  Yorum

                  • okut_val
                    Tecrübeli
                    • 03 Mart 2009
                    • 1325

                    #204
                    eren@ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                    Eğer bu günkü ABD borsaların iyi açılması tutanakların iyiye yorumlanmasıdır diye mi yorumlan malı ?.
                    Ons abi yol gösterici şuan..
                    Dün 1315 lere bastı bizde de o an satış geldi
                    '' VOB Finansal Bir Kitle İmha Silahıdır '' Warren BUFFET

                    Yorum

                    • eren@
                      Tecrübeli
                      • 24 Nisan 2008
                      • 2344

                      #205
                      Gösterge tahvilde 8.15 seviyesi dip yapılmış gibi. Şu anda 8.39 seviyesindeyiz. 8.60 seviyesine yükselme iştahı görülebilir.

                      Kopyaladıklarım çoğu sosyal medyada görüp istifadenize sunduğum resim yorum ve benzeriler 6362 sayılı Sermaye Piyasası Kanununun 104.,107. ve 115. Maddelerinde de belirtildiği üzere kesinlikte yatırım tavsiye niteliği taşımaz .

                      Yorum

                      • MESUTC
                        KEYFE KEDER YAZAR
                        • 22 Mayıs 2008
                        • 4444

                        #206
                        okut_val Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                        Selam millet... rastgele..
                        Yan odadan geldim Mehmet abi sayesinde öğrendim burayı..
                        kolay gelsin
                        Hoşgeldiniz
                        Burada yer alan yatırım bilgi, yorum ve tavsiyeleri yatırım danışmanlığı kapsamında değildir. Yatırım danışmanlığı hizmeti sermaye piyasası kurulu tarafindan yayimlanan seri:v,no:52 sayılı "yatırım danışmanlığı faaliyetine ve bu faaliyette bulunacak kurumlara iliskin esaslar hakkında tebliğ" çerçevesinde aracı kurumlar, portföy yönetim şirketleri, mevduat kabul etmeyen bankalar ile müşteri arasında imzalanacak yatırım danışmanlığı sözleşmesi çerçevesinde sunulmaktadır.Yapılacak teknik ve temel analizin kişiden kişiye farklılık arz edebileceği bu analizlerde yapılan öngörülerin gerçekleşmeme olasılığının bulunduğu dikkate alınmalıdır.

                        Yorum

                        • eren@
                          Tecrübeli
                          • 24 Nisan 2008
                          • 2344

                          #207
                          tuyofesor 40 sn.

                          BIST çıkışta ama AB borsalarının desteklere çekiliyor olması,FED in faiz artışı sürecinin yaklaşması,satış korkularını artırmaya başlıyor
                          Kopyaladıklarım çoğu sosyal medyada görüp istifadenize sunduğum resim yorum ve benzeriler 6362 sayılı Sermaye Piyasası Kanununun 104.,107. ve 115. Maddelerinde de belirtildiği üzere kesinlikte yatırım tavsiye niteliği taşımaz .

                          Yorum

                          • radyolog
                            OKURYAZAR
                            • 03 Ağustos 2008
                            • 23119

                            #208
                            eren@ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                            tuyofesor 40 sn.

                            BIST çıkışta ama AB borsalarının desteklere çekiliyor olması,FED in faiz artışı sürecinin yaklaşması,satış korkularını artırmaya başlıyor
                            ne zaman muhtemel faiz artış ,yada düşünülüyor
                            DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

                            Yorum

                            • ahilas34
                              Bağımlı
                              • 02 Kasım 2011
                              • 1442

                              #209
                              radyolog hocam naber?

                              Yorum

                              • okut_val
                                Tecrübeli
                                • 03 Mart 2009
                                • 1325

                                #210
                                HALKB 15.90 alışa gelirse şortlar sıkıntı yaratır
                                '' VOB Finansal Bir Kitle İmha Silahıdır '' Warren BUFFET

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information