TüRKüN VuruşkaN KürşatlarI

Collapse
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • guner
    Kıdemli
    • 28 Mayıs 2011
    • 4864

    #7531
    Garan 7 de yeni dip dolar bazlı olacak garan. Yada ikili dip.
    Ya kırarsayı da düşünmek lazım.
    Yeni bir döneme geçecez o zaman.

    Yorum

    • guner
      Kıdemli
      • 28 Mayıs 2011
      • 4864

      #7532
      Yüksek kur,yüksek faiz.
      Ne getirecek.?
      Varmı yorum verecekler.?

      Yorum

      • guner
        Kıdemli
        • 28 Mayıs 2011
        • 4864

        #7533
        Yada yüksek kur demeyim de .120 ye kadar çıkacak dolar indexi diyim.

        Yorum

        • guner
          Kıdemli
          • 28 Mayıs 2011
          • 4864

          #7534
          Öte köy artık benim için bitmiştir.
          Realde de yakında biter bu modla.
          Çevrimdışı bile bakmıyorum artık.
          Twitter ve burası yetiyor bana.

          Yorum

          • guner
            Kıdemli
            • 28 Mayıs 2011
            • 4864

            #7535
            BİST 30 da 130 da gelecek sinyal önemli.
            Yada garan 7 de.

            Yorum

            • egelii
              Tecrübeli
              • 25 Ağustos 2011
              • 2961

              #7536
              dr
              nasıl gidiür
              fiziki dolar kara geçti
              viop şortta yakalandım

              Yorum

              • manif
                Matematikçi
                • 16 Ağustos 2011
                • 752

                #7537
                Dostum şort yakalandım derken, tepki mi bekliyorsun?
                grafik çizme--değer verme--yerine koyma--yok etme

                Yorum

                • egelii
                  Tecrübeli
                  • 25 Ağustos 2011
                  • 2961

                  #7538
                  manif Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                  Dostum şort yakalandım derken, tepki mi bekliyorsun?
                  bi ara long yaptım peşinden şorta dönüp çıkmıştım
                  beklentimden fazla kaymış
                  nisan vade nin 155 civarından tepmesi
                  garan 8.70 lerden dönmesi tepmesi gerekir

                  Yorum

                  • egelii
                    Tecrübeli
                    • 25 Ağustos 2011
                    • 2961

                    #7539
                    asıl beklenen düşüşün sonra olması nı beklerim
                    böle düştü döndü düştü döndü derken ki yine düştü dönecek (aşşa yukkarı 10 bin viop da düşüş oldu)
                    herseferinde döndü dönecek milleti alıştırıcak
                    en son döndüğünde bana göre mart sonu döncek yer bulamecek

                    Yorum

                    • egelii
                      Tecrübeli
                      • 25 Ağustos 2011
                      • 2961

                      #7540
                      aq millet bi sürü senaryo yazıp çiziyor
                      benim senaryo fentezi de bu

                      Yorum

                      • Misafir

                        #7541
                        Dow efendi bak kapıcı muhabbetin bile olur ki tikkat et yani

                        söz meclisten dı$Arı evlerden ıRak,

                        siğe taze zırvasal ilave poz moz da yok..

                        Kendi halinle kuzu kuzu düşecen. Kapi$ ?

                        Yorum

                        • guner
                          Kıdemli
                          • 28 Mayıs 2011
                          • 4864

                          #7542
                          Kısa vade paranın gücü her bir haltı yer.
                          Ama orta vadeye paranın gücü yetmez,doğa kanunları çalışır.
                          Eninde sonunda 130 BİST 30 da.dolarda 8,5 üstü

                          Yorum

                          • guner
                            Kıdemli
                            • 28 Mayıs 2011
                            • 4864

                            #7543
                            Bugünkü hareket dowda düşüşü bir iki hafta uzattı.

                            Yorum

                            • egelii
                              Tecrübeli
                              • 25 Ağustos 2011
                              • 2961

                              #7544
                              dünden kalan şortları 157 ye kapadık kar al babında
                              bundan kelli 156500/157 arası nisan vade long kovalama kafamdaki

                              Yorum

                              • egelii
                                Tecrübeli
                                • 25 Ağustos 2011
                                • 2961

                                #7545
                                hızlı gelsi
                                beklemedeyim

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information