Eger sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, Lütfen öncelikle Yardım kriterlerini okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için öncelikle Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzda hiçbir şekilde aktivite uygulayamaz; Konu açamaz, Mesaj yazamaz, Eklenti indiremez, Özel mesajlasamaz. Forumumuzu tam anlamıyla kullanmak için üye olabilirsiniz...
Bayım sen merak etme, itinalı Türkçemle gerekeni yazarım ben.
Sana kurulan komplonun en büyük ortaklarından biri oydu.
Yönetimin böyle bir adamı barındırmasına hayret ediyorum ben
Bayım sen merak etme, itinalı Türkçemle gerekeni yazarım ben.
Sana kurulan komplonun en büyük ortaklarından biri oydu.
Yönetimin böyle bir adamı barındırmasına hayret ediyorum ben
Aralarında menfaat ve bol nick'li çöteLe$mee var belli..
Birbirlerine kalkı$ırlarLar yine pek yakında vizyonda, azS s00ra )..
Şimdi dolar 8.5
BİST 30 da 130 tamam da.
Sonrası...
Bono balonu patlıyor.
Dolar indexi ve faizler çok çıkacak.
Ne getirecek ileriye.
Oralarda sinyaller önemli oldu şimdi.
Yorum