Cafe ELİT

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • ata
    Tecrübeli
    • 13 Nisan 2014
    • 439

    #3241
    ula çakma ,sana en az 50 lafım var biliyorsun...delikanlı,dostluk ayağına yatma .....dilavere kuzuya ve bilimum ustalarına sağda solda kafeslerde gizli bahçelerde karı gibi dedikodularını biliyorum(tüm bayan okuyuculardan da özür diliyorum-bu bir deyimdir ve ne yazık ki en dedikoducular da bu delikanlı ayağına yatan erkek müsvetteleridir) ..seni bu aleme madara ederim onu da bi sen bilirsin bi de ben...hadee yıkıl karşımdan ,bi daha talaffüz edesrsen var ya ..bilirsin ne olacağını...

    Yorum

    • ata
      Tecrübeli
      • 13 Nisan 2014
      • 439

      #3242
      clkho dyhol asyabank royal halı vs vs vs

      utanmazlar sizi ...utanmazlarrrrrrrrrrr...

      Yorum

      • ata
        Tecrübeli
        • 13 Nisan 2014
        • 439

        #3243
        ata Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
        http://forum.keyborsa.com/showthread...C4%B0T/page317

        Vay vay vay .....NUH abim gelmiş ,Biat tamamlandığına göre







        Abi ,.ikermisin sabaha mı bırakırsın ,yani istiyor ki illa yıldız kaysın teknik kalsın geriye



        haalen silemediğin çalamadığın yazılarından alıntı yapayım mı ,itin ***üne sokayım mı gene seni

        bi kere daha

        hep yaptığım gibi

        seni çakma seni ,yeni tuzağınız da GSD galiba anladığım kadarıyla.. bahçeyi bırak mekanda da full gidiyorsunuz gene .gene mi elinize aldınız,bu defada targıtıkini

        Yorum

        • ata
          Tecrübeli
          • 13 Nisan 2014
          • 439

          #3244
          Valla ,herkes her şeyi okuyor görüyor ,daha ne diyelim yani

          bir haftada vadelide 10 bin point kazanan birisine ters indikatör deniliyorsa ,bu sadece bilgisizlik değil ..direkt kötü niyetdir bilerek organize bir eylemdir ,ki

          daha evvel defalarca arzedildi bu sayfalarda.







          Yorum

          • ata
            Tecrübeli
            • 13 Nisan 2014
            • 439

            #3245


            Ivır zıvır yazmazlarsa yazmayacağım canım yazmak istemiyor da gerçekten,fakat terbiyesizliğe de müsaade etmem

            Ben iyi insanların kötülerden fazla olduğunu inanıyorum ve iyi insanların kesinlikle galip geleceğini inanıyorum

            bundan da zerre kadar şüphem yok ,hiç olmadı da zaten.

            Yorum

            • ata
              Tecrübeli
              • 13 Nisan 2014
              • 439

              #3246


              ula özelden mesaj bırakıp ,Cafe 'den alenen herkesleri burayı çağırıyordunuz ya

              O zamanki Moderatöre şimdiki Yöneticiye ana avrat gidiriyordunuz ...Nooldu şimdi

              ula sizi spek uşahları siziiii

              Yorum

              • ata
                Tecrübeli
                • 13 Nisan 2014
                • 439

                #3247
                Son uyarımdır ,terbiyesizlik yapanı çıktığı yere sokarım

                Hörmet edeni de baş tacı yaparım ,bu hep böyle olmuştur ve böyle olacaktır

                Sevgi ve saygılarımla.

                Yorum

                • ata
                  Tecrübeli
                  • 13 Nisan 2014
                  • 439

                  #3248


                  Amaç bu zaten ,efferim ..bu saaroştan da bunu beklemezdim ha ,helal gerçekten



                  Yorum

                  • ata
                    Tecrübeli
                    • 13 Nisan 2014
                    • 439

                    #3249



                    NUH abimiz kadar olmazsak da birazcık da olsa borsadan ve bu alemden anlıyoruz ya,zaten arz etmiştik.






                    Şimdiden herkese iyi hafta sonları diliyorum.

                    Yorum

                    • tarık37
                      Yasaklı
                      • 07 Mayıs 2009
                      • 9126

                      #3250


                      İstanbul'da PKK'nın hücre evine baskın

                      PKK hücresine yapılan baskında polis yoğun güvenlik önlemleri aldı.
                      Çatışmada öldürülen teröristin,
                      İstanbul'a canlı bomba eylemi için geldiği belirlendi.


                      Gözaltına alınan 3 şüphelinin ise Vatan Caddesi'ndeki Terörle Mücadele Şube Müdürlüğü'ne götürüldüğü öğrenildi.

                      Bu kişilerin sansasyonel eylem hazırlığında oldukları belirtildi.


                      http://www.milliyet.com.tr/istanbul-...undem-2158048/

                      Yorum

                      • tarık37
                        Yasaklı
                        • 07 Mayıs 2009
                        • 9126

                        #3251
                        Diyarbakır Barosu yöneticileri,
                        Baro Başkanı Tahir Elçi'nin yaşamını yitirdiği olayla ilgili olarak,
                        sokakta bulunup ateş eden 4 polisin tutuklanması için Savcılığa başvurdu.

                        http://www.radikal.com.tr/turkiye/ba...stedi-1485808/

                        Bunlar için canlarını siper eden polislere yaptıklarına bakarmısınız

                        hay ben sizin ................................

                        Yorum

                        • tarık37
                          Yasaklı
                          • 07 Mayıs 2009
                          • 9126

                          #3252
                          AKPli üyeye özel imar beşinci girişimde çıktı!

                          İstanbul Kozyatağının en değerli arazisi ranta açıldı

                          Büyükşehir Belediye Meclisi, AKP İstanbul eski İl Başkan Yardımcısı Murat Hazıroğlunun ortak olduğu

                          2.5 dönüm arazinin imarını,
                          yeşil alandan çıkarıp ticari alan yaptı¦


                          http://www.sozcu.com.tr/2015/gundem/...cikti-1001215/

                          Yorum

                          • tarık37
                            Yasaklı
                            • 07 Mayıs 2009
                            • 9126

                            #3253


                            Batman'da kaçak elektrik telleri patlattı

                            Batman’da yüksek gerilim hatlarında aşırı yüklemeden kaynaklı patlama meydana geldi.

                            http://www.ensonhaber.com/batmanda-k...015-12-05.html

                            Dövlet bize Bahmıııiiiir

                            Eziliyoğhk

                            Yorum

                            • ata
                              Tecrübeli
                              • 13 Nisan 2014
                              • 439

                              #3254
                              http://forum.keyborsa.com/showthread...C4%B0T/page317



                              NUH Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                              http://forum.keyborsa.com/showthread...C4%B0T/page196




                              İmam ve TANRI

                              BIR KÖYÜN CAMISINDE IMAM CEMAATE VAAZ VERMEKTEDIR. ANSIZIN ICERI DALAN BIR KÖYLÜ KÖYÜ SEL BASMAKTA OLDUGUNU HABER VERIR. BUTUN CEMAAT HEMEN
                              KENDILERINI DISARI ATIP, KACAR. SADECE IMAM BUTUN ISRARLARA RAGMEN KÖYÜ TERKETMEYI REDDEDER VE TANRI NIN
                              KENDISINI KORUYACAGINI SOYLEYEREK,CAMIDE KALIR. KISA BIR SURE SONRASULAR CAMIYE ULASIR, IMAM CARESIZ MINAREYE CIKAR. SULAR MINARENIN ILK KATINA YUKSELIRKEN BIR TEKNE IMAMI KURTARMAYA GELIR.ANCAK DINIBUTUN IMAM,TANRI NIN KENDISINI KORUYACAGINI SOYLEYEREK TEKNEYE BINMEZ. SULAR YUKSELIR, IMAM IKINCI KATACIKMAK ZORUNDA KALIR. BIR TEKNE DAHA GELIR,ANCAK IMAM YINE TANRI'NIN KENDISINI KORUYACAGINA INANCININ TAM OLDUGUNU SOYLEYEREK TEKNEYE BINMEZ.SULAR IYICE YUKSELIR. IMAM ARTIK MINARENINEN TEPESINDEDIR. BIR HELIKOPTER YAKLASIR. ICINDEKILER DURUMUN KOTU OLDUGUNU ANLATARAK IMAMA HELIKOPTERE GELMESI KONUSUNDA ISRAR EDER. IMAM HELIKOPTERE BINMEYI DE REDDEDER.
                              BIR SURE SONRA SULAR IYICE YUKSELIR VE
                              IMAM BOGULARAK ÖLÜR.
                              KENDISINI CENNETIN KAPISINDA MELEKLER KARSILAR
                              -MELEK: HOSGELDINIZ. CENNETTE KÖSKÜNÜZ HAZIRLANDI.BUYRUN.
                              -IMAM: CENNETE GIRMEK ISTEDIGIMDEN EMIN DEGILIM.
                              -MELEK: NEDEN?
                              -IMAM: TANRI YA BIRAZ KIRGINIM.
                              -MELEK: NE OLDU KI?
                              -IMAM: BEN HAYATIMI IBADET EDEREK GECIRDIM. INSANLARA HEP IYILIK YAPTIM,
                              GUNAHTAN UZAK DURDUM. YASADIGIM KOYU SEL BASTI, HERKES KACTI AMA TANRI NIN BENI KURTARACAGINA INANDIGIMDAN KALDIM. GORUYORSUNUZKI SIMDI BURDAYIM...
                              TAM BU SIRADA YUKARIDAN TANRI NIN SESI DUYULUR...

                              SALAGA IKI TEKNE BIR HELIKOPTER GONDERDIK!!!!!!!!!!



                              SANAL ALEM BU ARA PEK BİR KEYİFLİ ,OH olsun inbelere ..bu alemi dingonun ahırı çiftliği gibi gören şeref yoksunu çakmalara bir kere daha ders olsun kına yaksınlar ,oturp düşünsünler 50 mı olacak 300 mı ,ha ha ha


                              NUH Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                              haala 50 ot ,dolar bazlı ,euro bazlı bilmem teee ne zaman olacaklar da falan da filan
                              haala olta vermek ama balık vermek yok ...oltanızı münasip bi yerenize saklayın ,yapabiliyorsanız sıkıyorsa balığı verin
                              ya bi kere ya bi kere de pozisyonunuzu yazın da bi görelim
                              pozisyon yazın ,bıktık tutmayan çizgilerinizden saçma sapan dalga sayımlarınızdan pulcuklarınızdan
                              şahsen bıktım yani ,ayıptır günahtır inan ki ..küçük yatırımcıya bu kadar da eziyet olmaz ..hadi görevleri gereği spek uşaklarını nisbeten anlıyoruz da ..yakışmıyor inan ki..bak inan ki



                              NUH Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster


                              Şereften yoksun, ar.. haya.. edep.. vefa.. bilmeyen spek uşaklarının bu klibi her izlediklerinde

                              Ne hissettiklerini biliyorum..defolup gidecekler bu alemden

                              YÜRRRÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜ İskenderim yürüüüüüüüü anca gideriz

                              NUH Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                              Bu gün okuduklarıma istinaden ,borsayı bilmedikleri gibi ..tarihi de bilmediklerinin kanısına vardım.


                              NUH Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                              Cüssenin zerre kadar önemi olmadığının kanıtı.

                              Hatftayı net izleyin.İyi haftasonları.





                              Uzun vadeli graf'da lineer Dolar bazlı grafda tutmayan yani olmayan tepeler teknik analizde yeni bir konsept herhalde

                              NUH abim ,tutmayacak çizgileri ,düşen uçakları,defolup gidecek spek uşaklarını vs vs ...bütün bunları bu kadar zaman önceden nasıl da bilebiliyorsunuz ..bu nasıl bir tarz'dır

                              Sanal alemi bir bütün olarak izlediğimde ,şaşkınlığım had safhada

                              Yorum

                              • ata
                                Tecrübeli
                                • 13 Nisan 2014
                                • 439

                                #3255
                                NUH Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                                Pozisyon yazmakta çekinmeyin ,MC lerinizi patlatmıyacağım
                                Dengim olmayanlarla uğraşmam ,korkmayın
                                Alem ..SİZLERİ GERÇEK ANLAMDA TANISIN DİYE ,yazın diyorum.


                                NUH Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                                Anlaşılan ..bu çakma ustalardan herhangi biri cesaret edip de pozisyonunu yazan olmayacak

                                Zaten biliyordum

                                Küçük yatırımcılara tek söyleyecğim budur ki ..ALLAH'dan başka bir tek kendinizden başkasına güvenmeyin.

                                Bu da son yazım olsun.

                                Bu alemde MC'ını patlatmadığın spek uşağı kaldı mi ki haala!!!?

                                Hörmetler.





                                Bu da benim son yazım olsun ,Cümleten iyi geceler

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information