ula çakma ,sana en az 50 lafım var biliyorsun...delikanlı,dostluk ayağına yatma .....dilavere kuzuya ve bilimum ustalarına sağda solda kafeslerde gizli bahçelerde karı gibi dedikodularını biliyorum(tüm bayan okuyuculardan da özür diliyorum-bu bir deyimdir ve ne yazık ki en dedikoducular da bu delikanlı ayağına yatan erkek müsvetteleridir) ..seni bu aleme madara ederim onu da bi sen bilirsin bi de ben...hadee yıkıl karşımdan ,bi daha talaffüz edesrsen var ya ..bilirsin ne olacağını...
Cafe ELİT
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
ata Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterhttp://forum.keyborsa.com/showthread...C4%B0T/page317
Vay vay vay .....NUH abim gelmiş ,Biat tamamlandığına göre
Abi ,.ikermisin sabaha mı bırakırsın ,yani istiyor ki illa yıldız kaysın teknik kalsın geriye


haalen silemediğin çalamadığın yazılarından alıntı yapayım mı ,itin ***üne sokayım mı gene seni
bi kere daha
hep yaptığım gibi
seni çakma seni ,yeni tuzağınız da GSD galiba anladığım kadarıyla.. bahçeyi bırak mekanda da full gidiyorsunuz gene .gene mi elinize aldınız,bu defada targıtıkini
Yorum
-
Valla ,herkes her şeyi okuyor görüyor ,daha ne diyelim yani
bir haftada vadelide 10 bin point kazanan birisine ters indikatör deniliyorsa ,bu sadece bilgisizlik değil ..direkt kötü niyetdir bilerek organize bir eylemdir ,ki
daha evvel defalarca arzedildi bu sayfalarda.
Yorum
-
Ivır zıvır yazmazlarsa yazmayacağım canım yazmak istemiyor da gerçekten,fakat terbiyesizliğe de müsaade etmem
Ben iyi insanların kötülerden fazla olduğunu inanıyorum ve iyi insanların kesinlikle galip geleceğini inanıyorum
bundan da zerre kadar şüphem yok ,hiç olmadı da zaten.
Yorum
-


ula özelden mesaj bırakıp ,Cafe 'den alenen herkesleri burayı çağırıyordunuz ya 
O zamanki Moderatöre şimdiki Yöneticiye
ana avrat gidiriyordunuz ...Nooldu şimdi 




ula sizi spek uşahları siziiii
Yorum
-
İstanbul'da PKK'nın hücre evine baskın
PKK hücresine yapılan baskında polis yoğun güvenlik önlemleri aldı.
Çatışmada öldürülen teröristin,
İstanbul'a canlı bomba eylemi için geldiği belirlendi.
Gözaltına alınan 3 şüphelinin ise Vatan Caddesi'ndeki Terörle Mücadele Şube Müdürlüğü'ne götürüldüğü öğrenildi.
Bu kişilerin sansasyonel eylem hazırlığında oldukları belirtildi.
http://www.milliyet.com.tr/istanbul-...undem-2158048/
Yorum
-
Diyarbakır Barosu yöneticileri,
Baro Başkanı Tahir Elçi'nin yaşamını yitirdiği olayla ilgili olarak,
sokakta bulunup ateş eden 4 polisin tutuklanması için Savcılığa başvurdu.
http://www.radikal.com.tr/turkiye/ba...stedi-1485808/
Bunlar için canlarını siper eden polislere yaptıklarına bakarmısınız
hay ben sizin ................................
Yorum
-
AKPli üyeye özel imar beşinci girişimde çıktı!
İstanbul Kozyatağının en değerli arazisi ranta açıldı
Büyükşehir Belediye Meclisi, AKP İstanbul eski İl Başkan Yardımcısı Murat Hazıroğlunun ortak olduğu
2.5 dönüm arazinin imarını,
yeşil alandan çıkarıp ticari alan yaptı¦
http://www.sozcu.com.tr/2015/gundem/...cikti-1001215/
Yorum
-

Batman'da kaçak elektrik telleri patlattı
Batman’da yüksek gerilim hatlarında aşırı yüklemeden kaynaklı patlama meydana geldi.
http://www.ensonhaber.com/batmanda-k...015-12-05.html
Dövlet bize Bahmıııiiiir
Eziliyoğhk
Yorum
-
http://forum.keyborsa.com/showthread...C4%B0T/page317
NUH Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterhttp://forum.keyborsa.com/showthread...C4%B0T/page196
İmam ve TANRI
BIR KÖYÜN CAMISINDE IMAM CEMAATE VAAZ VERMEKTEDIR. ANSIZIN ICERI DALAN BIR KÖYLÜ KÖYÜ SEL BASMAKTA OLDUGUNU HABER VERIR. BUTUN CEMAAT HEMEN
KENDILERINI DISARI ATIP, KACAR. SADECE IMAM BUTUN ISRARLARA RAGMEN KÖYÜ TERKETMEYI REDDEDER VE TANRI NIN
KENDISINI KORUYACAGINI SOYLEYEREK,CAMIDE KALIR. KISA BIR SURE SONRASULAR CAMIYE ULASIR, IMAM CARESIZ MINAREYE CIKAR. SULAR MINARENIN ILK KATINA YUKSELIRKEN BIR TEKNE IMAMI KURTARMAYA GELIR.ANCAK DINIBUTUN IMAM,TANRI NIN KENDISINI KORUYACAGINI SOYLEYEREK TEKNEYE BINMEZ. SULAR YUKSELIR, IMAM IKINCI KATACIKMAK ZORUNDA KALIR. BIR TEKNE DAHA GELIR,ANCAK IMAM YINE TANRI'NIN KENDISINI KORUYACAGINA INANCININ TAM OLDUGUNU SOYLEYEREK TEKNEYE BINMEZ.SULAR IYICE YUKSELIR. IMAM ARTIK MINARENINEN TEPESINDEDIR. BIR HELIKOPTER YAKLASIR. ICINDEKILER DURUMUN KOTU OLDUGUNU ANLATARAK IMAMA HELIKOPTERE GELMESI KONUSUNDA ISRAR EDER. IMAM HELIKOPTERE BINMEYI DE REDDEDER.
BIR SURE SONRA SULAR IYICE YUKSELIR VE
IMAM BOGULARAK ÖLÜR.
KENDISINI CENNETIN KAPISINDA MELEKLER KARSILAR
-MELEK: HOSGELDINIZ. CENNETTE KÖSKÜNÜZ HAZIRLANDI.BUYRUN.
-IMAM: CENNETE GIRMEK ISTEDIGIMDEN EMIN DEGILIM.
-MELEK: NEDEN?
-IMAM: TANRI YA BIRAZ KIRGINIM.
-MELEK: NE OLDU KI?
-IMAM: BEN HAYATIMI IBADET EDEREK GECIRDIM. INSANLARA HEP IYILIK YAPTIM,
GUNAHTAN UZAK DURDUM. YASADIGIM KOYU SEL BASTI, HERKES KACTI AMA TANRI NIN BENI KURTARACAGINA INANDIGIMDAN KALDIM. GORUYORSUNUZKI SIMDI BURDAYIM...
TAM BU SIRADA YUKARIDAN TANRI NIN SESI DUYULUR...
SALAGA IKI TEKNE BIR HELIKOPTER GONDERDIK!!!!!!!!!!
SANAL ALEM BU ARA PEK BİR KEYİFLİ ,OH olsun inbelere ..bu alemi dingonun ahırı çiftliği gibi gören şeref yoksunu çakmalara bir kere daha ders olsun kına yaksınlar ,oturp düşünsünler 50 mı olacak 300 mı ,ha ha ha


NUH Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterhaala 50 ot ,dolar bazlı ,euro bazlı bilmem teee ne zaman olacaklar da falan da filan
haala olta vermek ama balık vermek yok ...oltanızı münasip bi yerenize saklayın ,yapabiliyorsanız sıkıyorsa balığı verin
ya bi kere ya bi kere de pozisyonunuzu yazın da bi görelim
pozisyon yazın ,bıktık tutmayan çizgilerinizden saçma sapan dalga sayımlarınızdan pulcuklarınızdan
şahsen bıktım yani ,ayıptır günahtır inan ki ..küçük yatırımcıya bu kadar da eziyet olmaz ..hadi görevleri gereği spek uşaklarını nisbeten anlıyoruz da ..yakışmıyor inan ki..bak inan ki
NUH Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Şereften yoksun, ar.. haya.. edep.. vefa.. bilmeyen spek uşaklarının bu klibi her izlediklerinde
Ne hissettiklerini biliyorum..defolup gidecekler bu alemden

YÜRRRÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜ İskenderim yürüüüüüüüü anca gideriz





NUH Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterBu gün okuduklarıma istinaden ,borsayı bilmedikleri gibi ..tarihi de bilmediklerinin kanısına vardım.
NUH Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterCüssenin zerre kadar önemi olmadığının kanıtı.
Hatftayı net izleyin.İyi haftasonları.
Uzun vadeli graf'da lineer
Dolar bazlı grafda tutmayan yani olmayan tepeler
teknik analizde yeni bir konsept herhalde 



NUH abim ,tutmayacak çizgileri ,düşen uçakları,defolup gidecek spek uşaklarını vs vs ...bütün bunları bu kadar zaman önceden nasıl da bilebiliyorsunuz ..bu nasıl bir tarz'dır
Sanal alemi bir bütün olarak izlediğimde ,şaşkınlığım had safhada
Yorum
-
NUH Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterPozisyon yazmakta çekinmeyin ,MC lerinizi patlatmıyacağım
Dengim olmayanlarla uğraşmam ,korkmayın
Alem ..SİZLERİ GERÇEK ANLAMDA TANISIN DİYE ,yazın diyorum.
NUH Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterAnlaşılan ..bu çakma ustalardan herhangi biri cesaret edip de pozisyonunu yazan olmayacak
Zaten biliyordum
Küçük yatırımcılara tek söyleyecğim budur ki ..ALLAH'dan başka bir tek kendinizden başkasına güvenmeyin.
Bu da son yazım olsun.
Bu alemde MC'ını patlatmadığın spek uşağı kaldı mi ki haala!!!?
Hörmetler.
Bu da benim son yazım olsun ,Cümleten iyi geceler
Yorum

Yorum