Cafe ELİT

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • tarık37
    Yasaklı
    • 07 Mayıs 2009
    • 9126

    #2176


    PKK TERÖR ÖRGÜTÜ ÜNİVERSİTELERİ ELE GEÇİRİYOR

    “ÇÖZÜM SÜRECİ ÜNİVERSİTELERİ PKK’YA BIRAKMA SÜRECİDİR”

    YÖNETİM GÖZ YUMUYOR



    Yorum

    • tarık37
      Yasaklı
      • 07 Mayıs 2009
      • 9126

      #2177


      YÖS (YABANCI ÖĞRENCİ SINAVI) SAÇMALIĞI

      Türkiyedeki adaletsizliğin binlerce örneğinden sadece 1 i bu sınav

      Art niyetli insanların Haksızca ve İlkokul düzeyinde sorular sorularak
      Üniversitelere yerleşme yöntemi.

      Üniversiteye yerleşinceye kadar yabancıyım diye yerlere yatıp

      Meslek Yüksekokulunu kazanabilecek düzeyde Bilgi sahibi olmayan

      öğrencileri Başta Tıp Hukuk Eczacılık gibi Türk öğrencilerin

      yıllarca kafa patlatıp kazanamadığı bölümlere kolayca yerleşen çakalların

      konu yabacılara uygulanan harç miktarını ödemeye geldiğine ben Türküm

      diyerek Yabancıların ödediği harçtanda muaf bir şekilde

      Kolayca Üniversite hemde en iyi bölümlere yerleştirildiği sınav.


      Örnek 1:Okulumuzdaki bulgar kız(Kız 2.sınıftan beri türkiyede okuyor) ygsden 320 aldı yösle celal bayar tıpa girdi
      Örnek 2:Meslek liseli komşumuz ygsden 230 aldı yösle yıldız teknik makine müh. kazandı
      Örnek 3:Başka bir tanıdıgım meslek lisesinden 2 yıllık elektronik bölümü bitirdi dgs ile istanbul üniversitesi elektronik-elektronik müh kazandı

      Adamlar 12 sene bizle aynı eğitimi alıyor sadece doğum yerleri yabancı ülke diye asla kazanamayacakları bölümleri kazanıyor.yorum sizlerin
      http://forum.donanimhaber.com/m_8744...m.htm#87449868


      Yorum

      • tarık37
        Yasaklı
        • 07 Mayıs 2009
        • 9126

        #2178












        Rabbim Cümle şehitlerimizi rahmetiyle kuşatsın

        mekanları cennet olsun

        Yorum

        • tarık37
          Yasaklı
          • 07 Mayıs 2009
          • 9126

          #2179


          Yorum

          • tarık37
            Yasaklı
            • 07 Mayıs 2009
            • 9126

            #2180


            Bu anaların ahı indirir şahı

            Yorum

            • tarık37
              Yasaklı
              • 07 Mayıs 2009
              • 9126

              #2181


              Yorum

              • Misafir

                #2182
                Ayrıca Cengiz inşaat patronu ne yakışıklı ya maşallah..

                Değerli vahhun bayımızada selamlar, saygılar, sevgiler..

                Yorum

                • tarık37
                  Yasaklı
                  • 07 Mayıs 2009
                  • 9126

                  #2183
                  Türk Hava Kurumunda Skandallar Bitmiyor

                  Türk Hava Kurumunu milyonlarca lira zarara uğrattığı iddiasıyla oğlu ile tutuklanan eski genel başkanı Osman Yıldırım, bu kez yeni bir skandala imza attı. Yıldırım, eşinin boşaltmadığı lüks lojmanı cezaevinden karısına kiraladı.

                  TÜRK Hava Kurumunda (THK) yolsuzluk soruşturması kapsamında genel başkan Osman Yıldırım ve oğlu Emre Yıldırım 2 Kasımda tutuklandı. 29 Aralıkta yapılan olağanüstü genel kurul ile Vacit Öktem THKnın yeni genel başkanı seçildi. Böylece Osman Yıldırımın THK ile bir bağı kalmadı.

                  LOJMANI BOŞALTMIYOR

                  THK, Yıldırımın eşi Sultan Yıldırımın oturduğu Çayyolu semtindeki lüks lojmanı boşaltma kararı aldı. Tahliye kararı 2 kez tebliğ edilmesine rağmen Sultan Yıldırım, evi bir türlü boşaltmadı. Bu gelişmeler üzerine THK, lojmanın elektrik, su ve doğalgazını ilgili kurumlara müracaat ederek kapattırdı. Ancak Sultan Yıldırım tüm bu müdahalelere rağmen lojmanı boşaltmaya yanaşmadı.

                  CEZAEVİNDEN KİRALADI

                  İddiaya göre, Sultan Yıldırım sahte bir kira kontratı hazırlattı, kontratta da kiracı olarak kendisini; kiraya veren olarak da cezaevindeki kocasını gösterdi. Sözleşmede lojmanın kirası 1000 lira olarak gösterildi. 1 Ocak tarihli sahte kira kontratı ile Sultan Yıldırım, kapalı olan doğalgaz, elektrik ve su abonelik işlemlerini hizmete açtırdı. Olayı öğrenen THKnın yeni yönetimi, 8 Nisanda Ankara Cumhuriyet Savcılığına, özel belgede sahtecilik iddiasıyla suç duyurusunda bulundu.

                  Eşinin estetisyenini heyet başkanı yaptı

                  YENİ THK Genel Başkanı Vacit Öktem, eski başkan Osman Yıldırım hakkında şikâyette bulunarak Kurumu cezaevinden yönetmeye devam ediyor demişti. Öktem, Yıldırım, yüksek okulunda sekreter olarak görev yapan kardeşi İbrahim Y.yi THK Üniversitesi Mütevelli Heyeti Başdanışmanı, eşinin estetik doktoru Tacettin G.yi ise mütevelli heyeti başkanı olarak atadı. Pisliği ortaya çıkmaması için Atatürkün bize emaneti kurumu kapattırmak istiyor dedi.

                  Oğluna 1 milyon ücret

                  RÜŞVETTEN tutuklanan Osman Yıldırım, 50 bin TLlik aylık gelir beyan etti. Oğul Emre Yıldırım ise rüşvet olduğu iddia edilen 1 milyon TL için, Danışmanlık ücreti dedi.

                  Bir anda 41 gayrimenkul

                  OSMAN Yıldırımın THK Genel Başkanı olduğu 2009-2013 yılları arasında gayrimenkul sayısı 8den 41e çıktı. 1 günde 21 parça gayrimenkul satın aldı.

                  Hürriyet

                  Yorum

                  • tarık37
                    Yasaklı
                    • 07 Mayıs 2009
                    • 9126

                    #2184


                    http://www.gazetevatan.com/hulya-avs...in-fotogaleri/

                    Yorum

                    • tarık37
                      Yasaklı
                      • 07 Mayıs 2009
                      • 9126

                      #2185


                      ''HÜKÜMET 3 MİLYARLIK VERGİYİ SİLDİ''

                      Yorum

                      • tarık37
                        Yasaklı
                        • 07 Mayıs 2009
                        • 9126

                        #2186


                        Enerji Bakanı Yıldız, Ağrı'da elektriğini kaçak kullanan vatandaşlara böyle seslendi.

                        "Yüzde 60-65 kayıp Kaçak kullanmak yakışmıyor" :evil:(% 100 mü olmalıydı)



                        Dövlet bize bakmiiiiiiiiiiiiiiiiirrrrrr ley::kahkah:

                        Yorum

                        • tarık37
                          Yasaklı
                          • 07 Mayıs 2009
                          • 9126

                          #2187


                          ABD'nin Louisville Üniversitesi Öğretim Üyesi Prof. Dr. Justin McCarthy, sözde Ermeni soykırımına ilişkin önemli açıklamalarda bulundu.

                          "TÜRK KENDİSİNE ACINDIRMAZ''

                          McCarthy, iyi özelliklerin bazen dezavantaja dönüşebildiğini, bunun bireyler için de toplumlar için de geçerli olduğunu söyledi.

                          Türklerin güçlü, şeref kavramına sahip, şikayet etmeyen kişiler olduğunu aktaran McCarthy, "Türkü incitirsen iki şey yapar, ya boşverir ya da sert bir karşılık verir. Ağlamaz, kendisine acındırmaz" dedi.

                          Bunun iyi bir özellik olduğunu ifade eden McCarthy, şöyle devam etti:

                          ''EVLERİNDEN EDİLEN 1 MİLYON TÜRK'Ü ANLATIN''

                          "Ama bunun kötü yanı, dışarıdaki insanların duyduğu tek şeyin ağlayanlar olmasıdır. Türklere bu nedenle aktif olmalarını tavsiye eder dururum. Olanı biteni anlatın, Ermenilerin evlerinden ettiği 1 milyon Türk'ü ve Ermeni'yi, Van'da Müslümanların 3'te 2'sinin katledilmesini anlatın. Bazen güçlü olmanın yanı sıra yüksek sesle konuşmak da gereklidir."

                          McCarthy, "Amerika'daki Türk İmgesi" kitabında "mutlu bir öykü" anlatamadığını, Türkler hakkındaki geleneksel Amerikan ve Avrupa görüşünü tasvir için kullanılabilecek tek kelimenin "ön yargı" olduğunu vurguladı.

                          Bu konuyla ilgilenmeye Müslümanlara yönelik etnik temizlik hareketlerini incelerken başladığını dile getiren McCarthy, şunları kaydetti:

                          "Bu çalışmalarım sırasında milyonlarca Osmanlı Müslümanı'nın katledildiğini veya evinden sürüldüğünü keşfetmekle kalmadım, Amerika'da hiç kimsenin bu olup bitenlerden haberdar olmadığını da fark ettim. Müslümanların maruz kaldığı katliamların ABD'de ne gazetelere yansıdığını, ne de ders kitaplarında yer bulmuştu. Tersine, hem gazeteler hem de ders kitapları sadece Ermenilerin ve Rumların çektiklerini yazıyordu. Üstelik bu yazılanların çoğu da yanlıştı."

                          Yorum

                          • tarık37
                            Yasaklı
                            • 07 Mayıs 2009
                            • 9126

                            #2188


                            Avrupa'daki Ermeni diasporasının çatı örgütü HDP'ye oy istedi.
                            Çünkü ikisi de aynı değerleri savunuyormuş! Peki HDP gerçekten Kürtleri temsil etse diaspora onu destekler miydi?

                            Yorum

                            • tarık37
                              Yasaklı
                              • 07 Mayıs 2009
                              • 9126

                              #2189


                              Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi (SBF) binasının hemen her köşesine
                              PKK yandaşları tarafından asılan bir afiş,
                              Ege Üniversitesi’nde öldürülmeden önce tehdit edilen ve
                              hedef gösterilen Fırat Çakıroğlu başına gelenleri hatırlattı.


                              Yorum

                              • tarık37
                                Yasaklı
                                • 07 Mayıs 2009
                                • 9126

                                #2190


                                Nazmiye ile Ali Gözbaşı çifti, Nazmiye ile Ali Gözbaşı çifti, henüz bir yaşındayken evlat edindikleri oğlulları İsa Gözbaşı'nın Ermenek'teki madende hayatını kaybetmesinin ardından verilen evi ve hayvan desteğini almadı, yardım parası 105 bin lirayı da bağışladı.


                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information