Cafe ELİT

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • tarık37
    Yasaklı
    • 07 Mayıs 2009
    • 9126

    #2326


    Bu “eşbaşkanlık” da nereden çıktı?

    Eşbaşkanlık, esas başkanlık değil, gölge başkanlık... Asıl “başkan” fiilen başkanlık yapacak durumda değil. Çünkü ABD paketleyip devlete teslim etmiş. Mahkeme bilmem kaç kere idama mahkûm etmiş, idam Avrupa’ya ayıp olacağı için ceza ağırlaştırılmış müebbede tahvil edilmiş...

    ]Şimdi sürüyle eş başkan dolaşıyor ortalıkta. Bir de başkan eşleri var. Düşünün bakalım. “Efendim ben eş başkanım!”, “Ben de eş başkan eşiyim”, “Kaçıncı eşisiniz”? :he:

    Şimdi Meclis’te bulunan Feryadü Efgen Zirve Çiya Xatûn (“hatun” böyle yazınca Kürtçe oluyormuş!):kahkah: dün hukuka yeni bir kavram eklemek için buyurdu: “IŞİD’in Türkiye’den girmediğini ispatlasınlar!”

    Hay hay başüstüne, sayın eş-serok!:he:

    Hukukta bir kavram var: Beyyine külfeti! Hukukun alfabesi hükmündedir. İddia sahibi iddiasını ispatlamak zorunda... İspatlayamazsa ne olur? İddiasına itibar edilmez, yalancılığı, müfteriliği tescil edilmiş olur. Fakat öylesine bir şehvetle iddia ediyor ki,ley: “olmadığını ispat edin”derken sanki bir bildiği varmış gibi...:super:

    Sizin ne olmadığınızı da ispat edelim mi?

    Dışişleri Bakanlığı Sözcüsü Tanju Bilgiç’in “Elimizde görüntü var, IŞİD militanları Cerablus üzerinden geçti” demesi yetmiyor. İlle gâvur sözü olacak.


    ABD’nin bölgedeki gözdeleri: Laikler, kadınlar ve elbette bu nitelikteki “Kürt”ler!

    Fakat ABD bile bu kadar açık yalan karşısında açıklama yapmak zorunda kalıyor: “Türkiye doğru söylüyor!” Çünkü en iyi ABD biliyor, nereden ve nasıl girdiklerini! Neden oraya sokulduklarını da. :yes:

    “Türkiye partisi olacağız.”

    Bu lâfla olmaz, icraatlı, fiiliyatla olur. Önce makul ve mantıklı olacaksınız. Hemen dolduruşa gelmeyeceksiniz! Dağ hukuku yerine yerleşik hukuku öğreneceksiniz. Türkiye’nin temel kültür değerlerini bileceksiniz. Kulaktan dolma değil, gerçekten bileceksiniz...

    Eşi eş başkan eşi olan malum Selo, İstiklâl Marşı’na ırkçılık üzerinden dil uzatmış!

    İşte ilk ders: İstiklâl Marşı!

    İstiklâl Marşı’nın dikkatle bütününü oku, onda verilen mesajlar 1920’li yıllarda “Türkiye sana söylüyorum, âlemi İslâm sen anla” mahiyetindedir. Bu marşın Türkü, Kürdü, Arabı, Acemi yoktur! Ve bugün de caridir!

    Efendim “kahraman ırkıma” diyor!

    Bre ebleh, Mehmet Âkif hangi ırktan? Türk mü? Anası öyle... Ya babası? Arnavut? Ne yapacağız şimdi? :he::he::he:

    Peki Mehmet Âkif hangi “kahraman ırk”ı kast etti?

    Bütün müslüman kavimleri, ırkları! Batı emperyalizmine isyan eden, sömürgeciliğe teslim olmayan bütün müslümanlar onun sözünün muhatabı. Eğer Kürt, eğer Çerkez, eğer Arap, eğer Boşnak, eğer Gürcü...

    Mehmed Âkif asıl şunu söyledi: “Hakkıdır hakka tapan milletimin istiklâl!”Asıl tarif bu! “Hakka tapan millet”. Siz bu tarife uygunsanız, onun söyledikleri sizi rahatsız etmez.

    Feryadü Figan Zirve Çiya Xatûn’u aradan çok fazla zaman geçmeden hemi de YPG sözcüsü yalanladı: Sözcü Redur Halil, saldırganların Türkiye’den girdiğine dair bir suçlamaları olmadığını, DEAŞ militanlarının batı ve güneyden sızdıklarını ifade etti…

    “Türkiye partisi olmak”, güven gerektirir, iyi niyet gerektirir, itidal gerektirir, akıl ve mantık gerektirir.

    Bunların Türkiye partisi olmak için kaç Vakfıkebir fırını ekmek yemeleri lâzım?

    Lütfen Meclis’in kalıcı olmak isteyen geçici başkanı, eş başkanlara ve eşlerine eşdeğer hesap makinası hediye etmekte geç kalmayın!

    Asım Yenihaber / Vahdet Gazetesi

    Yorum

    • tarık37
      Yasaklı
      • 07 Mayıs 2009
      • 9126

      #2327


      Kobani’deki olaylar üzerinden Türkiye’de ikinci bir 6-7 Ekim kalkışmasının planlandığını kaydeden GORAM Başkanı Okur,

      “Türkiye’ye, Kuzey Suriye kuşağında meydana gelen hadiselerle ilgili bir isyan şantajı uygulanıyor” dedi.

      [IMG]http://www.gazetevahdet.com/d/other/basliksiz-2-274.jpg[/

      Yorum

      • tarık37
        Yasaklı
        • 07 Mayıs 2009
        • 9126

        #2328


        TBMM'de İstiklal Marşımızı okumayacak kadar bayrak ve millet düşmanı olanları büyütüp, palazlandırıp, şımartıp bugünlere getiren AKP'nin bizzat kendisidir.

        Devlete meydan okunan bu ortamın ve hainliğe varan davranışların sebebi 13 yıllık AKP iktidarıdır.

        Sayın Cumhurbaşkanı da anlaşılan 7 Haziran seçimlerinden kendi payına düşen sonuçları ve dersi çıkaramamıştır.

        Sayın Bahçeli'nin Uygur Türklerinin Çin'in devlet politikasına dönüşen kıyımı ve katli karşısındaki tepkisine verdiği cevap ibret vericidir. Sayın Erdoğan 'Uygur Türklerinin olduğu yere gittim' diyor ve sadece gitmiş olmakla övünüyor. Soruyoruz 'gittin de ne oldu? Neyi hallettin?'

        Diyarbakır'a, Van'a, Hakkari'ye, Şam'a, Kahire'ye, Trablus'a gittin de ne oldu? Gittiğin her yerde döndükten sonra kriz çıkmıyor mu? Uygur Türklerinin lideri Rabia Kadir Hanımefendi'ye Türkiye'ye giriş yasağı koyan sen değil misin?

        2012 yılı Temmuz ayında 'Uygur Kadınları Toplantı ve Seminerini' iptal eden ve yasaklayan AKP iktidarı değil miydi? Ortadoğu'ya baktığımızda sonuç ortada; 3 milyona yakın Suriyeli Türkiye'nin her yerinde kontrolsüz biçimde. Güney sınırımız bölücü örgütlerin cirit attığı fakat AKP'nin seyrettiği bir coğrafyaya dönüştü.

        Yorum

        • tarık37
          Yasaklı
          • 07 Mayıs 2009
          • 9126

          #2329










          Yorum

          • tarık37
            Yasaklı
            • 07 Mayıs 2009
            • 9126

            #2330

            Yorum

            • tarık37
              Yasaklı
              • 07 Mayıs 2009
              • 9126

              #2331


              Gelelim Ak Parti adayı bir müşahidin gözüyle 7 Haziran 2015 seçimlerine:

              Muhtarları AK-Partiye çıkacak her oy için köyden bir kişiyi öldürmekle tehdit ettiler...
              Açık oy sistemi uygulandı,
              mührü sandık başındakiler bastı, vatandaş sadece sandığa attı...
              Doğudaki kadınların, özellikle kızların okutulması kapsamında, devletin verdiği maddî destekler sayesinde kendine ait bir parası oldu, bu yüzden kadınlara oy kullandırtmadılar...
              AK Parti teşkilatı bölgede fevkalede zayıflamış durumda.
              Milletvekili akrabaları bile HDP korkusundan dolayı adaylarla aynı karede görünmekten kaçındı...
              Doğuya sürülen polisler sandıkları militanlara terk etti...
              Aşiretler bölücü harekete entegre olmuş...
              1946dan bu yana Türkiyede ilk defa bu kadar şaibeli bir seçim yapıldı.
              CHP Doğu ve Güneydoğuda bütün müşahit kartlarını HDPye verdi.
              MHP zaten müşahit göndermedi bile.
              Bazı yerlerde MHP adına görev yapanlar da yine HDPliler oldu.
              AK Parti müşahitleri tehditlerden dolayı geri çekildi.
              Herkes malı, canı, çoluk çocuğu ve hayvanıyla tehdit edildi.
              Demir perde ülkelerinde, faşist rejimlerde görülen bir seçim oldu.
              Seçimden ziyade bir savaş durumu yaşandı.

              (Prof. Ömer Çahanın bir internet sitesinde yayınlanan konuşmasından kısaltılarak alınmıştır).

              Yorum

              • tarık37
                Yasaklı
                • 07 Mayıs 2009
                • 9126

                #2332


                Yorum

                • tarık37
                  Yasaklı
                  • 07 Mayıs 2009
                  • 9126

                  #2333


                  PYD’nin Kobani’deki Mıştenur Hastanesi’ni IŞİD’ten geri alırken büyük bir katliam yaptığı ortaya çıktı.
                  PYD/YGP’nin havaya uçurduğu hastanede bulunan
                  19 doktor, 28 hemşire ve 100'ü aşkın hasta hayatını kaybetti.

                  Yorum

                  • tarık37
                    Yasaklı
                    • 07 Mayıs 2009
                    • 9126

                    #2334




                    Yorum

                    • tarık37
                      Yasaklı
                      • 07 Mayıs 2009
                      • 9126

                      #2335
                      Bursa Nilüfer Beledıyesinin

                      suriyeli vadandaşlara verilen ramazan paketlerıni
                      soğanlı semt pazarında Bursanın yoksul köylerinden
                      gelenlere parayla kakalamaları kendi insanımız aç






                      Yorum

                      • tarık37
                        Yasaklı
                        • 07 Mayıs 2009
                        • 9126

                        #2336

                        Yorum

                        • tarık37
                          Yasaklı
                          • 07 Mayıs 2009
                          • 9126

                          #2337




                          Hay ben sizin alimliğinizi ....................... k.....t oğlu k......tlar

                          sizin gibiler yüzünden inançlı anadolu insanı ampullere koşuyor

                          ............e çocukları

                          Yorum

                          • tarık37
                            Yasaklı
                            • 07 Mayıs 2009
                            • 9126

                            #2338


                            Taksim'de gerçekleştirilen LGBT yürüyüşünde, 3 trans sokak ortasında çıplak dans etti.

                            SOKAK ORTASINDA FUHUŞ GÖSTERİSİ ÖZGÜRLÜK MÜ

                            Yorum

                            • tarık37
                              Yasaklı
                              • 07 Mayıs 2009
                              • 9126

                              #2339


                              Rojava'ya müdahale etmesi halinde Türkiye'yi savaş alanına çevireceklerini söyledi.

                              http://www.mynet.com/haber/guncel/mu...didi-1902527-1

                              ................çocuğu göreceğiz bakalım yangın yeri nasıl oluyormuş

                              ortalık bir karışsında buradaki havlayan köpeklerinizle birlikte

                              analarınızdan çıktığınız tunellere tıkmaya and içmişiz

                              Türkün yurdunu yakmaya meyleden köpek çeremesinede katlanır

                              Yorum

                              • tarık37
                                Yasaklı
                                • 07 Mayıs 2009
                                • 9126

                                #2340
                                HDP Şanlıurfa Milletvekili Osman Baydemir, öldürülen bir IŞİD'linin üzerinden çıkan kimliği göstererek, bu kişinin AFAD'ın tesislerinde barındığını söyledi.

                                http://www.mynet.com/haber/politika/...ddia-1903267-1



                                Şanlıurfa'nın Suruç İlçesi'nde toplanan binlerce kişi sınırı geçmek isteyince olaylar çıktı.
                                Ayrıca HDP'li bir heyet sınırı geçerek Kobani'ye girdi.






                                ..............t oğli seni tel örgüleri ısırıyordunuz açılsın diye

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information