Cafe ELİT

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • tarık37
    Yasaklı
    • 07 Mayıs 2009
    • 9126

    #706


    Suriye'deki iç savaştan kaçanlar Türkiye'de hizmet sektörüne de girdi.
    İstanbul'un turistik yerlerinden Ortaköy'de birçok dükkanda Suriyeli çalışıyor

    Suriye'deki iç savaştan kaçarak Türkiye'ye gelenlerin sayısı milyonu aşarken Suriyelilerin çalışma hayatında da önemli yer tuttukları görülüyor. Eren Güler'in Hürriyet'te yer alan haberinde Suriyeli göçmenlerin iş hayatındaki durumlarını ve
    Türk ekonomisine etkilerini anlatıyor. İşte o haber:

    HER İŞYERİNDE ORTALAMA 1 SURİYELİ

    Türk çalışanlara göre daha düşük ücret alıyor

    "Maalesef savaşta çok kötü şeyler yaşanıyor. Arkadaşlarımız gözümüzün önünde ölüyor, sakat kalıyor.
    Bunlara dayanmak çok zor. Ben de abimle birlikte silahımı bırakıp sınırdan kaçarak Türkiye'ye geldim.

    "Eğer burada biraz para kazanabilirsem ailemi de Türkiye'ye getireceğim. Eğer 20 bin liram olsa bütün ailemi getirebilirim" diyor.

    Suriyeli göçmenler iş hayatında ciddi bir sıkıntı yaratmaya başladılar ve düşük paralarla Türk işçilerin yerini alıyorlar

    "EKONOMİYE BÜYÜK DARBE VURUYOR"

    Türkiye Esnaf ve Sanatkarlar Konfederasyonu (TESK) Başkanı Bendevi Palandöken Suriyeli kaçak işçilerin yerli esnaf ve Türkiye ekonomisine büyük bir darbe vurduğunu belirtiyor. Suriyelilerin spot çalışmalarının en kısa sürede önüne geçilmesi gerektiğini ifade eden Palandöken, "Avrupa ülkelerinde olduğu gibi yasal bir düzenleme gerekiyor. Yoksa ekonomimiz bulunduğu seviyenin altına gerileyecek. Bir an önce bu haksız rekabetin önüne geçilmesi gerekiyor" dedi.

    GÜNEY İLLERİNDE DURUM DAHA CİDDİ

    http://www.borsagundem.com/haber/ara...-garson/604678

    Yorum

    • tarık37
      Yasaklı
      • 07 Mayıs 2009
      • 9126

      #707
      Şemdinli'de 3 korucu kaçırıldı

      Hakkarinin Şemdinli İlçesi'nde emekli köy korucusu, 3 kişi, PKK'lıler tarafından kaçırıldı. Şemdinli'de bulunan Korucular Derneği Başkanlığı da yapan emekli köy korucusu M. Emin Özer, İsa Eren ve Ömer Yüce, dün akşam saatlerinde Günyazı Köyü'ne bağlı Tanyolu mezrası yakınlarında bulunan Meydan Yaylası'na gitti. Gezi amaçlı Meydan yaylasına giden eski korucular Özer, Eren ve Yüce'nin yolu PKK'lı oldukları belirtilen bir grup tarafından kesildi. PKK'lıların Özer, Eren ve Yüce'yi beraberlerinde götürdükleri belirtilirken, bölgede askerler tarafından arama, kurtarma çalışmalarına başlandı.

      http://www.borsagundem.com/siyaset-e...ldi-604676.htm

      Yorum

      • korayy
        Yasaklı
        • 06 Temmuz 2014
        • 226

        #708
        dal sarkar kartal kalkar kartal kalkar dal sarkar

        Dedik mı? dedik.....

        +%2.24

        Yarın ,pala nın avanesini ordan da şutingen yapim mi ,yoksa keyifler iyimi






        Yorum

        • korayy
          Yasaklı
          • 06 Temmuz 2014
          • 226

          #709
          Selam Cafe ELİT

          Yorum

          • korayy
            Yasaklı
            • 06 Temmuz 2014
            • 226

            #710
            NUH Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster


            Çok iddialı bir borsa sitesinin çok iddialı bir topiğinden alıntı

            Demek ki yabancılar ,AKBNK satıp Pegasus almışlar ve bu sebeple Şubat'tan beri borsa yaklaşık %50 prim yapmış

            ISCTR yi konuşmuyorum bile ,ne çok satmışlar ya

            İbrahim abi Aynen şan kaneri ...yakışıklı... şakacı da...bi de hazırcevap...espirili

            Biz en iyisi gene Zeynel'i takip edelim...





            Son defa ,huzurlu hafta sonları...

            NUH abi ,daha önce bu kadar insan içerisinde sadece 4 isim vermiştin ,diğer 3ü neyse de bu arkadaşı benim hatırım için blacklist ten çıkar ,çok iyi ağarladı beni ,sevgi de saygıda kusur etmedi ,genç bir arkadaşımızdır zamanında kandırılmış anlaşılan ,bak abi çocuk ansiklopedi gibi bilgi paylaşıyor bir iletisini cımbız gibi çekip çıkarmışın,gerçi "TUT KELİN PERÇEMİNDEN" gibi bi tablo olmuş ama gerek yok bence..affetmek ve unutmak iyilerin intikamıdır abi
            benim hatırım için abi

            Yorum

            • korayy
              Yasaklı
              • 06 Temmuz 2014
              • 226

              #711
              Hırsızlığın kralını güpegündüz herkesin gözü önünde bu forumda yapanlar başka platformlarda hırsızlık üstünde brifing veriyorlar ,tüh sizin kalıbınıza pis hırsızlar,emek hırsızları,hisse pazarlayıcıları,spek uşakları sizi

              Yorum

              • korayy
                Yasaklı
                • 06 Temmuz 2014
                • 226

                #712
                ulan CLKHO 2 LİRadan pazarladınız 4 olacak diye,kotadan çıktı be ,doları 2.40 den pazarladınız ,DYHOL malumumuz ,en son da asyabank ı aleni pazarladınız haala da pazarlıyorsunuz o kafeste,yatacak yeriniz yok

                platodan kovuldunuz ,burdan en utanç verici bir şekilde kovuldunuz ,o girdiğiniz kafesten de kovulacaksınız ,ahan da yazıyorum buraya ,ulan sizin yüzünüzden eski bahçıvanların teki bak teki daha yazmıyor ,istenmeyen insanlarsınız işte ,ispatı ortada

                pis hırsızlar sizi ,bi defolup gidemediniz ya bu alemden

                Yorum

                • korayy
                  Yasaklı
                  • 06 Temmuz 2014
                  • 226

                  #713
                  http://forum.keyborsa.com/showthread...acd-Rsi-Charts..

                  okuyun ,iyi okuyun

                  bu küfürler ,kime bi düşünün

                  51 ciler sizi ,31 ciler sizi

                  ooolum maaş karşılığında mı çalışıyorsunuz ,yoksa ağa düşürdüğünüz saf kişiler başına primle mı?

                  doğruyu söyleyin bak ,aramızda

                  Yorum

                  • korayy
                    Yasaklı
                    • 06 Temmuz 2014
                    • 226

                    #714
                    ömrü hayatımda moderatör olup da ikilip gideni ilk defa gördüm

                    burası öyle itibar puanı vermek ile tavlamaya gelmiyor de mi koçum

                    http://forum.keyborsa.com/showthread...habbet/page648

                    Yorum

                    • korayy
                      Yasaklı
                      • 06 Temmuz 2014
                      • 226

                      #715
                      Neysa bu gecelik bu kadar yeter bu pis spek uşaklarına

                      Takip edeceğim bu pis emek hırsızlarını en büyük boyundan en küçüğüne kadar ve aynen paylaşacağım

                      asyabank haa ,yazdığınızdan beri habire dip yiyor pis paralelciler sizi

                      Yorum

                      • korayy
                        Yasaklı
                        • 06 Temmuz 2014
                        • 226

                        #716
                        Dün nasıl soktuysam yarında öyle sokacağım ,iyi takip edin tahtaları pis spek uşakları sizi ,kucakta oturanlar siziii

                        Yorum

                        • korayy
                          Yasaklı
                          • 06 Temmuz 2014
                          • 226

                          #717


                          ata abim ,senin şahsında tüm iyi niyetli dostlara

                          Yorum

                          • korayy
                            Yasaklı
                            • 06 Temmuz 2014
                            • 226

                            #718
                            Tamda tahmin ettiğim gibi ,hırsızlık üstündeki brifing yazıları silindi

                            Ehh eski platodaki kaşarların -hırsızıların başkanı hırsızlığı yadırgıyordu

                            Ooovlum bi akıllı olun ya ,bi akıllı olun......

                            http://www.cumhuriyet.com.tr/haber/d...uklandi_.html#

                            Yorum

                            • korayy
                              Yasaklı
                              • 06 Temmuz 2014
                              • 226

                              #719
                              Oğlum o kucağında oturduklarınız ,zamanında bizim kucağımızdaydılar haa.....

                              Yani haala da öyle ya ..... Bi akıllı olun ya

                              Yorum

                              • korayy
                                Yasaklı
                                • 06 Temmuz 2014
                                • 226

                                #720


                                Benim uykum geldi ya

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information