Cafe ELİT

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • ata
    Tecrübeli
    • 13 Nisan 2014
    • 439

    #151
    ata Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yarın Haziran vadenin ilk günü

    Piyasa longerlerine ithafen



    92000 Keyifler iyi mi

    Nick the Chopper

    Yorum

    • ata
      Tecrübeli
      • 13 Nisan 2014
      • 439

      #152
      Eleman , takip ediyormusun gene

      yapıkredi bankası ve petkime iyi bak

      Yorum

      • ata
        Tecrübeli
        • 13 Nisan 2014
        • 439

        #153
        AAA ,yazılarını silmişin Eleman ,çok ayıp çok ,bir yazı ya yazılmaz ya da yazıldı mı silinmez

        İyi alıştınız yazıları silmeye

        Bir daha tıklatmicem seni.

        Yorum

        • ata
          Tecrübeli
          • 13 Nisan 2014
          • 439

          #154
          alidimitri Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
          Foto çok elit olmuş sn ata süpperr
          Hocam burası ELİT bir mekandır.

          ata Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster


          Apaçi hocam nereye kaçtın hemen.....

          Kalan 21 yazın silinmiyecek ,bilgisayarına girilmiyecek ; korkma.

          Yorum

          • ata
            Tecrübeli
            • 13 Nisan 2014
            • 439

            #155
            Tahsilat memurunu da bahçeye gönderdik ya ,yoksa çakma diye adamdan mı saymiyonuz

            Yorum

            • ata
              Tecrübeli
              • 13 Nisan 2014
              • 439

              #156
              de mi ,insanın bir duruşu olması lazım ,bir grubu değil

              öyle kucaktan kucağa olur mu

              Yorum

              • ata
                Tecrübeli
                • 13 Nisan 2014
                • 439

                #157
                vob 92175 ,%1.46 yukarda

                şimdi ben çıkıyorum ,ortalığa göz kulak ol Eleman

                nasılsa benden çok sen buralardasın ... paralel evren , ha ha haaaaaa

                Yorum

                • ata
                  Tecrübeli
                  • 13 Nisan 2014
                  • 439

                  #158
                  VOB 92950

                  Afferin Eleman , yokluğumda iyi göz kulak olmuşun piyasaya

                  öğrenecen bu işleri ,yavaş yavaş ama ..... ha ha haaaa

                  Yorum

                  • tarık37
                    Yasaklı
                    • 07 Mayıs 2009
                    • 9126

                    #159


                    Şimşek, Türkiye'ye daha fazla yatırım çekebilmek için 5 günlük bir program kapsamında gittiği
                    Katar, Kuveyt ve Birleşik Arap Emirlikleri'nden döndü.

                    Söz konusu kuruluşlara ve yatırımcılara Türkiye'nin orta ve uzun vadede sunduğu yatırım imkanlarını
                    anlattıklarını belirten Şimşek, görüşmeler sayesinde ayrıca, Türkiye hakkında olumsuz hava oluşturma
                    çalışmalarını da engellediklerini ifade etti.

                    Türkiye'ye güvenin devam ettiğini belirten Şimşek, "Körfez sermayesi Türkiye'nin güçlü geleceğine
                    inanıyor. Uzun vadeli potansiyel çok büyük. Yapılan görüşmelerin çok olumlu geçtiğini söyleyebilirim.
                    Önümüzdeki zamanda bu görüşmelerin meyvelerini toplayacağız inşallah" diye konuştu.

                    Yorum

                    • ata
                      Tecrübeli
                      • 13 Nisan 2014
                      • 439

                      #160
                      İyi akşamlar Cafe ELİT

                      Yorum

                      • ata
                        Tecrübeli
                        • 13 Nisan 2014
                        • 439

                        #161
                        ata Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                        Yarın Haziran vadenin ilk günü

                        Piyasa longerlerine ithafen


                        +%2 , helalı hoş olsun

                        Yorum

                        • ata
                          Tecrübeli
                          • 13 Nisan 2014
                          • 439

                          #162

                          Yorum

                          • ata
                            Tecrübeli
                            • 13 Nisan 2014
                            • 439

                            #163
                            Eleman gene illa gel tıkla beni gıdıkla diyor

                            yapı krediye ,petkim e bak dedim ;gitmiş hukuk kitaplarına bakmış

                            Dün ,kendinden bir büyüğünü gönder hatta 2-3 tanesini birden toptan gönder dedim ,gene yanlış anlamış

                            Yaşça büyüğü demedim ,zekaca büyüğünü gönder dedim



                            "gün kavuşurken köye bir adam geldi peygamber olduğunu söyledi, köylüler adama inanmadılar, "ispat et ! " dediler... adam karşılarındaki eski suru gösterdi ve "eğer bu duvar konuşur ve benim peygamber olduğumu söylerse, inanır mısınız? " diye sordu : köylüler; " El hak, inanırız." dediler..

                            adam duvara döndü ve ona elini uzatarak : "konuş ya duvar ! diye buyurdu, bunun üzerine duvar dile geldi ve şöyle dedi : " bu adam peygamber değildir , sizi kandırıyor, peygamber değildir.."


                            En az bir hafta sürer anlaşılması ,bir haftadan önce gelme karşıma sakın

                            Yorum

                            • ata
                              Tecrübeli
                              • 13 Nisan 2014
                              • 439

                              #164


                              sn dimitri ,bugün manyak kazandığımdan kendimi ödüllendirmek için bu gece anjelique deyim

                              İstanbul'daysan buyur gel misafirim ol ,benim için büyük bir zevk olur

                              ps:özel den iletişim no yu attım

                              Yorum

                              • ata
                                Tecrübeli
                                • 13 Nisan 2014
                                • 439

                                #165
                                ata Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster


                                Bizden de selam olsun
                                Bu alemin mutlak yegane Kral'ına tekrar selam olsun

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information