Cafe ELİT
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Dicle kaçağının faturası vatandaşa çıktı
23.04.2014 - 22:03
4.9 milyarlık kaçak elektrikte ödenmeyen fatura 35 milyon aboneye bölüştürüldü. Abone başı 140 TL fatura edildi...
Kaçak elektriğe, özellikle Güneydoğu'da kullanılan kaçak elektriğe bir türlü çözüm bulunamıyor. Kayıp kaçak oranının rekor kırdığı bölgeden 35 milyon abonenin payına düşen fatura ise 140'ar lira artış oldu. Ufuk Şanlı, krizi Vatan'daki köşesine taşıdı. İşte Şanlı'nın o yazı
Dicle’nin kaçağı yüzünden abone başı 140 TL ‘çarpıldık’
Kaçak her yıl %5 büyüdü
Köylüler 1.7 milyarlık borcu hala ödemedi
Diyanet de çözemedi
http://www.finansgundem.com/haber/di...a-cikti/587907
Yorum
-
Soru çok zor bir soru muydu ?ata Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterSoru bu değildi


Henüz bir cevap alamadım.
Yorum
-
soru nedir? sanırım atladım topikte...ata Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterSoru çok zor bir soru muydu ?

Henüz bir cevap alamadım.
Yorum
-
Hocam epi topu şunun şurasında 10 kişiyizalidimitri Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göstersoru nedir? sanırım atladım topikte...
ve sadece 3 kişi yazışıyoruz ,size sadece 2 soru sordum
ilk sorunun cevabını alamadım ki ,ikincisine geçelim.
Siz henüz içmeden konsantrasyonunuzu sağlıyamıyorsanız ,ben bu kadar içtikten sonra nasıl yapayım.

Şu an 10 kullanıcı var. (4 üye ve 6 konuk)
ata nikomedya alidimitri+ tarık37
Yorum
-
şu an 1. de
Başlığa ait bilgiler
Bu başlığı şu anda 102 kişi okumaktadır. (50 üye ve 52 ziyaretçi)
alidimitri, aerius, ALBATROSSS, aliev, alıkun, arhavisidere, ariston, aydinbayrakli, ayhanozz, Bear_Bull, BONO, cakay, casua1801, cml, cogito, Dilbert, DiscoverY4, Dolly, emin1963, Floris, flyaze, Hakkasan, halis, hasanaga, kanege, kemo, keremalkm, kesto, KİNG, LEVENT ASLAN, leventmartı, liz22, master16, mesut72, MOBIUSSOROS, Ornitorenk, paradigma, pisi pisi .., poritino, Reis, seyir, shuntt, srkntsdmr, Systematic, takeprofit, tco, thebaboli, TÜRKOĞLU, udemirci22, YtriyedirirY
2. de
Son durum
Şu an Forumda: 17 (10 Kayıtlı ve 7 Misafir Online)
Yorum
-
Şimdide İllegal gelire bulaşmamış gariban Türkmenlerin Tarım arazilerininheybetlioğlu Nickli Üyeden Alıntı14 ilde 2B arazilerine 320 bin başvuru geldi
En fazla arazi Antalya’da
İl 2B arazisi İl 2B arazisi
Adı (Hektar) Adı (Hektar)
Antalya 45.548 Kırıkkale 12.706
Mersin 39.287 Burdur 8.363
Balıkesir 34.887 Edirne 4.122
Ankara 31.706 Kütahya 5.152
Sakarya 29.643 Denizli 4.265
Muğla 29.138 Konya 4.895
İstanbul 18.233 Çankırı 4.516
Bolu 16.095 Manisa 6.848
Samsun 15.290 Aydın 5.134
Kırklareli 14.757 Tokat 3.558
İzmir 14.772 Tekirdağ 2.991
Bursa 14.534 Kocaeli 5.338
Bolu 16.095 Amasya 3.602
Adana 12.357 Hatay 3.856
Afyon 10.673 Isparta 3.174
Zonguldak 10.910 Uşak 2.769
Gaziantep 9.960 Malatya 2.645
Eskişehir 9.456
Kaynak: Çevre ve Şehircilik Bakanlığı
2B ARAZİLERİ EN AZ OLAN İLDEN COK İLE SIRALI

eski_çeri Nickli Üyeden AlıntıDevletin doğu ve Güneydoğuda bir karış yeri yoktur hepsini bağışlamıştır. Batı Ortaanadolu ve diğer bölgelerdeki köylerde yaşayan fakir fukaranın tarla ve evlerini açık artırmayla kenevir tüccarlarına mafyaya kara para aklayanlara PEŞKEŞ çekmedir şu anki 2B uygulaması batının orta anadolunun yoksul köylüleri nereden bulacakki parayı oysa doğuda gdoğuda adamlara herşey serbest herşey mübah kenevir ekiyorlar beyaz kadın ticareti yapıyorlar kaçakçılık ona keza devletde maşallah elektriğinden sağlığına aşiretin neredeyse çoban köpeklerine kadar maaş ödüyor harcama da yok yeşil kartlarda cepte ekilemeyen taşlık alanlara dahi mercimek mısır ekiliyor nasıl oluyorsa adam izmirde istanbulda antalyada oturuyor tarlasını resimde dahi görmüyor oysa devletten yüzlerce dönüm ekim teşviki alıyor
şimdi soruyorum bu insanlarda para çuvalla bir kilo toz bir otoboz diyen zihniyetle yoksul garip anadolunun diğer insanlarının zor zahmet köyünde başını sokacak inşaa ettiği köhne evleri çoluk çocuğuna bir dilim ekmek için ekip biçtiği bir kaç dönüm tarlasını kenevir tüccarlarına pazarlamak marifetmi
sıkıyorsa sahil boylarında mafyanın yaktığı ormanları imara kapatın yiyorsa büyük şehirlerde mafya ve eşkıyaca işgal edilen para edecek arsaları orman alanlarını hazine arazilerini satın
Adamlık devletine güvenip inanmış bu topraklar uğruna defalarca kanını dökmüş ve her ne istemişse vermiş bu vatana şehit olmuş gazi olmuş aç sefil olduğu halde hainlik yapmamış yapmayıda düşünmemiş dağa çıkmamış askerine polisine silah doğrultmamış illegal kazancı haram sayarak yaşamış insanların bedelini canıyla ödedikleri toprakları elinden almak değildir.
uyuşturucu mazot sigara kaçakçıları karı pazarlamacıları biz eziliyohk diye
ciyaklayıp suya sabuna dokunmadan yeşilkart fakir maaşı bedava elektrikle
işi götüren gordoşlıklara peşkeş çekmek için yeni bir yasamı çıkıyor
6 bölgedeki hazine arazilerini dağıttıktan sonra
Tarım arazilerinin toplulaştırılması tasarısı, TBMM Genel Kurulu'nda kabul edildi.
Mirasa konu tarımsal işletmenin kendisine devrini talep eden (alacak parası bulunmayan) mirasçı bulunmadığı takdirde, hakim satışına karar verebilecek. Bu suretle yapılacak satış sonucu elde edilen gelir, mirasçılara payları oranında paylaştırılacak.
Bakanlık mirasçılara 3 aylık süre verecek. Verilen süre sonunda devir olmaması halinde, Bakanlık resen veya bildirim üzerine bu yerlerin istemde bulunan ehil mirasçıya, ehil mirasçı olmaması durumunda en fazla teklifi veren istekli mirasçıya devri, aksi halde üçüncü kişilere satılması için ilgili sulh hukuk mahkemesine dava açabilecek.
Sulh hukuk hakimi, mülkiyetin devrini uygun bulduğu mirasçıya, diğer mirasçıların miras paylarının bedelini mahkeme veznesine depo etmek üzere 6 aya kadar süre verecek. Belirlenen süreler içerisinde bedelin depo edilmemesi ve devir hususunda istekli başka mirasçı bulunmaması durumunda hakim, tarımsal arazinin veya tarımsal işletmenin açık artırmayla satılmasına karar verebilecek.
Yorum
-
-
Yarım saattir cevap veremediniz amaalidimitri Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterbu muydu soru?
ne var ki bunda girer bakarsın sn ata...
Şahsınızda herkese tekrar iyi geceler...olur böyle şeyler
Yorum
-
ilk başta tüyo vs yazdınız o sandım...ata Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterYarım saattir cevap veremediniz ama
Şahsınızda herkese tekrar iyi geceler...olur böyle şeyler
iyi geceler...
Yorum
-
Hakkari'de yapılan yol kontrollerinde, belediye başkanına ait makam aracında çok miktarda el yapımı patlayıcı ile molotofkokteyli yapımında kullanılan malzeme ele geçirildi.
http://www.milliyet.com.tr/belediye-...74/default.htm
Tühhhhhhhh AMK cibilyetsizi biz birde cibilyetini s................. o............ç................. maaşmı ödeyeceğiz
oraya onlara hizmet etmeleri için gönderdiğimiz kardeşlerimizi bombalasın öldürsün diye
Yorum
-








Yorum