Cafe ELİT

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • ata
    Tecrübeli
    • 13 Nisan 2014
    • 439

    #91
    alidimitri Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    şimdi sn ata; kimisi vardır 100 tl zarar etse uyuyamaz, kimisi vardır 100 bin zararda maldadır... borsa deneyiminizi bilsem paylaşırım ama çok yenisiniz...
    Soru bu değildi

    Yorum

    • tarık37
      Yasaklı
      • 07 Mayıs 2009
      • 9126

      #92
      İzmir'de şehit yakınları ile gazilere Devlet Övünç Madalyası verildi. Madalya töreninde oğlunun adını duyan aileler gözyaşlarını tutamadı.









      Apo ya özgürlük isteyen Gavvatlar

      Bu anaların Babaların gözyaşları

      Boşunamı akmış olacak

      Yorum

      • alidimitri
        Katılımcı
        • 08 Ekim 2013
        • 71

        #93
        Bu ana baba kardeşlerimin gözyaşlarında boğulsunlar İNŞALLAH...

        Yorum

        • tarık37
          Yasaklı
          • 07 Mayıs 2009
          • 9126

          #94
          Dicle kaçağının faturası vatandaşa çıktı

          23.04.2014 - 22:03

          4.9 milyarlık kaçak elektrikte ödenmeyen fatura 35 milyon aboneye bölüştürüldü. Abone başı 140 TL fatura edildi...

          Kaçak elektriğe, özellikle Güneydoğu'da kullanılan kaçak elektriğe bir türlü çözüm bulunamıyor. Kayıp kaçak oranının rekor kırdığı bölgeden 35 milyon abonenin payına düşen fatura ise 140'ar lira artış oldu. Ufuk Şanlı, krizi Vatan'daki köşesine taşıdı. İşte Şanlı'nın o yazı

          Dicle’nin kaçağı yüzünden abone başı 140 TL ‘çarpıldık’

          Kaçak her yıl %5 büyüdü

          Köylüler 1.7 milyarlık borcu hala ödemedi

          Diyanet de çözemedi

          http://www.finansgundem.com/haber/di...a-cikti/587907

          Yorum

          • ata
            Tecrübeli
            • 13 Nisan 2014
            • 439

            #95
            ata Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
            Soru bu değildi
            Soru çok zor bir soru muydu ?

            Henüz bir cevap alamadım.

            Yorum

            • alidimitri
              Katılımcı
              • 08 Ekim 2013
              • 71

              #96
              ata Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
              Soru çok zor bir soru muydu ?

              Henüz bir cevap alamadım.
              soru nedir? sanırım atladım topikte...

              Yorum

              • ata
                Tecrübeli
                • 13 Nisan 2014
                • 439

                #97
                alidimitri Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                soru nedir? sanırım atladım topikte...
                Hocam epi topu şunun şurasında 10 kişiyiz

                ve sadece 3 kişi yazışıyoruz ,size sadece 2 soru sordum

                ilk sorunun cevabını alamadım ki ,ikincisine geçelim.

                Siz henüz içmeden konsantrasyonunuzu sağlıyamıyorsanız ,ben bu kadar içtikten sonra nasıl yapayım.

                Şu an 10 kullanıcı var. (4 üye ve 6 konuk)
                ata nikomedya alidimitri+ tarık37

                Yorum

                • alidimitri
                  Katılımcı
                  • 08 Ekim 2013
                  • 71

                  #98
                  şu an 1. de
                  Başlığa ait bilgiler
                  Bu başlığı şu anda 102 kişi okumaktadır. (50 üye ve 52 ziyaretçi)
                  alidimitri, aerius, ALBATROSSS, aliev, alıkun, arhavisidere, ariston, aydinbayrakli, ayhanozz, Bear_Bull, BONO, cakay, casua1801, cml, cogito, Dilbert, DiscoverY4, Dolly, emin1963, Floris, flyaze, Hakkasan, halis, hasanaga, kanege, kemo, keremalkm, kesto, KİNG, LEVENT ASLAN, leventmartı, liz22, master16, mesut72, MOBIUSSOROS, Ornitorenk, paradigma, pisi pisi .., poritino, Reis, seyir, shuntt, srkntsdmr, Systematic, takeprofit, tco, thebaboli, TÜRKOĞLU, udemirci22, YtriyedirirY
                  2. de
                  Son durum
                  Şu an Forumda: 17 (10 Kayıtlı ve 7 Misafir Online)

                  Yorum

                  • ata
                    Tecrübeli
                    • 13 Nisan 2014
                    • 439

                    #99
                    Sorunun cevabı çok basitti oysa ; 10 a 6 .....Selam söyleyin

                    İyi geceler...

                    Yorum

                    • tarık37
                      Yasaklı
                      • 07 Mayıs 2009
                      • 9126

                      #100
                      heybetlioğlu Nickli Üyeden Alıntı
                      14 ilde 2B arazilerine 320 bin başvuru geldi

                      En fazla arazi Antalya’da
                      İl 2B arazisi İl 2B arazisi
                      Adı (Hektar) Adı (Hektar)
                      Antalya 45.548 Kırıkkale 12.706
                      Mersin 39.287 Burdur 8.363
                      Balıkesir 34.887 Edirne 4.122
                      Ankara 31.706 Kütahya 5.152
                      Sakarya 29.643 Denizli 4.265
                      Muğla 29.138 Konya 4.895
                      İstanbul 18.233 Çankırı 4.516
                      Bolu 16.095 Manisa 6.848
                      Samsun 15.290 Aydın 5.134
                      Kırklareli 14.757 Tokat 3.558
                      İzmir 14.772 Tekirdağ 2.991
                      Bursa 14.534 Kocaeli 5.338
                      Bolu 16.095 Amasya 3.602
                      Adana 12.357 Hatay 3.856
                      Afyon 10.673 Isparta 3.174
                      Zonguldak 10.910 Uşak 2.769
                      Gaziantep 9.960 Malatya 2.645
                      Eskişehir 9.456

                      Kaynak: Çevre ve Şehircilik Bakanlığı



                      2B ARAZİLERİ EN AZ OLAN İLDEN COK İLE SIRALI




                      eski_çeri Nickli Üyeden Alıntı
                      Devletin doğu ve Güneydoğuda bir karış yeri yoktur hepsini bağışlamıştır. Batı Ortaanadolu ve diğer bölgelerdeki köylerde yaşayan fakir fukaranın tarla ve evlerini açık artırmayla kenevir tüccarlarına mafyaya kara para aklayanlara PEŞKEŞ çekmedir şu anki 2B uygulaması batının orta anadolunun yoksul köylüleri nereden bulacakki parayı oysa doğuda gdoğuda adamlara herşey serbest herşey mübah kenevir ekiyorlar beyaz kadın ticareti yapıyorlar kaçakçılık ona keza devletde maşallah elektriğinden sağlığına aşiretin neredeyse çoban köpeklerine kadar maaş ödüyor harcama da yok yeşil kartlarda cepte ekilemeyen taşlık alanlara dahi mercimek mısır ekiliyor nasıl oluyorsa adam izmirde istanbulda antalyada oturuyor tarlasını resimde dahi görmüyor oysa devletten yüzlerce dönüm ekim teşviki alıyor

                      şimdi soruyorum bu insanlarda para çuvalla bir kilo toz bir otoboz diyen zihniyetle yoksul garip anadolunun diğer insanlarının zor zahmet köyünde başını sokacak inşaa ettiği köhne evleri çoluk çocuğuna bir dilim ekmek için ekip biçtiği bir kaç dönüm tarlasını kenevir tüccarlarına pazarlamak marifetmi

                      sıkıyorsa sahil boylarında mafyanın yaktığı ormanları imara kapatın yiyorsa büyük şehirlerde mafya ve eşkıyaca işgal edilen para edecek arsaları orman alanlarını hazine arazilerini satın

                      Adamlık devletine güvenip inanmış bu topraklar uğruna defalarca kanını dökmüş ve her ne istemişse vermiş bu vatana şehit olmuş gazi olmuş aç sefil olduğu halde hainlik yapmamış yapmayıda düşünmemiş dağa çıkmamış askerine polisine silah doğrultmamış illegal kazancı haram sayarak yaşamış insanların bedelini canıyla ödedikleri toprakları elinden almak değildir.
                      Şimdide İllegal gelire bulaşmamış gariban Türkmenlerin Tarım arazilerinin

                      uyuşturucu mazot sigara kaçakçıları karı pazarlamacıları biz eziliyohk diye
                      ciyaklayıp suya sabuna dokunmadan yeşilkart fakir maaşı bedava elektrikle
                      işi götüren gordoşlıklara peşkeş çekmek için yeni bir yasamı çıkıyor
                      6 bölgedeki hazine arazilerini dağıttıktan sonra


                      Tarım arazilerinin toplulaştırılması tasarısı, TBMM Genel Kurulu'nda kabul edildi.

                      Mirasa konu tarımsal işletmenin kendisine devrini talep eden (alacak parası bulunmayan) mirasçı bulunmadığı takdirde, hakim satışına karar verebilecek. Bu suretle yapılacak satış sonucu elde edilen gelir, mirasçılara payları oranında paylaştırılacak.

                      Bakanlık mirasçılara 3 aylık süre verecek. Verilen süre sonunda devir olmaması halinde, Bakanlık resen veya bildirim üzerine bu yerlerin istemde bulunan ehil mirasçıya, ehil mirasçı olmaması durumunda en fazla teklifi veren istekli mirasçıya devri, aksi halde üçüncü kişilere satılması için ilgili sulh hukuk mahkemesine dava açabilecek.

                      Sulh hukuk hakimi, mülkiyetin devrini uygun bulduğu mirasçıya, diğer mirasçıların miras paylarının bedelini mahkeme veznesine depo etmek üzere 6 aya kadar süre verecek. Belirlenen süreler içerisinde bedelin depo edilmemesi ve devir hususunda istekli başka mirasçı bulunmaması durumunda hakim, tarımsal arazinin veya tarımsal işletmenin açık artırmayla satılmasına karar verebilecek.

                      Haber 7 - Tarım arazilerinin toplulaştırılması tasarısı, TBMM Genel Kurulu'nda kabul edildi.

                      Yorum

                      • alidimitri
                        Katılımcı
                        • 08 Ekim 2013
                        • 71

                        #101
                        bu muydu soru?
                        ne var ki bunda girer bakarsın sn ata...

                        Yorum

                        • ata
                          Tecrübeli
                          • 13 Nisan 2014
                          • 439

                          #102
                          alidimitri Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                          bu muydu soru?
                          ne var ki bunda girer bakarsın sn ata...
                          Yarım saattir cevap veremediniz ama

                          Şahsınızda herkese tekrar iyi geceler...olur böyle şeyler

                          Yorum

                          • alidimitri
                            Katılımcı
                            • 08 Ekim 2013
                            • 71

                            #103
                            ata Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                            Yarım saattir cevap veremediniz ama

                            Şahsınızda herkese tekrar iyi geceler...olur böyle şeyler
                            ilk başta tüyo vs yazdınız o sandım...
                            iyi geceler...

                            Yorum

                            • tarık37
                              Yasaklı
                              • 07 Mayıs 2009
                              • 9126

                              #104


                              Hakkari'de yapılan yol kontrollerinde, belediye başkanına ait makam aracında çok miktarda el yapımı patlayıcı ile molotofkokteyli yapımında kullanılan malzeme ele geçirildi.

                              http://www.milliyet.com.tr/belediye-...74/default.htm



                              Tühhhhhhhh AMK cibilyetsizi biz birde cibilyetini s................. o............ç................. maaşmı ödeyeceğiz

                              oraya onlara hizmet etmeleri için gönderdiğimiz kardeşlerimizi bombalasın öldürsün diye

                              Yorum

                              • tarık37
                                Yasaklı
                                • 07 Mayıs 2009
                                • 9126

                                #105


                                http://www.finansgundem.com/para-piy...tti-589548.htm

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information