
'SURİYELİ BİR UYUŞTURUCU MAFYASI OLUŞTU'
Özdağ açıklamalarına, "Bakın Türkiye'de bir Suriyeli uyuşturucu mafyası oluştu. Elinize bir kamera alın çıkalım Taksim'e burdan Osmanbey'e kadar yürüyelim. O zaman göreceksiniz bu gerçeklerin tamamını" diyerek devam etti.
Böyle devam ederse 2040 yılında 13 kişiden 1'i Suriyeli olacak













http://www.bursahakimiyet.com.tr/haber/kan-donduran-iddia-yuzlerce-vatandas-akin-etti-238919.html
Yorum