Cafe ELİT
Collapse
This topic is closed.
X
X
-

"4.5 milyon Suriyeli Türkiye'de yaşıyor.
Bayram'da gidiyor 72 bin kişi, 1 hafta 10 gün kalıyor,
sonra geri dönüyor. Eğer sen gidip 10 gün kalıp geri
gelebiliyorsan kal orada devamlı. Ne diye geliyorsun,
tatile mi geliyorsun? Demek ki şartların uygun.
Gittikten sonra kapatırım kapıyı kalırsın.
Burası aşevi mi? Benim ülkemin insanları işsiz"
ifadelerini kullandı.





Yorum
-
-
-
-
-

Yalova merkezli yürütülen Fetullahçı
Terör Örgütü/Paralel Devlet Yapılanması’na
(FETÖ/PDY) yönelik soruşturma kapsamında
Manisa Çalışma ve İş Kurumu (İŞKUR) İl Müdürü
Sinan Aktaş gözaltına alındı...
Yorum
-

KDP Başkanlık Divanı üyesi Ali Avni, hükümette yer almak için Kerkük şartı öne sürerek,
Türkmen yurdu ve petrol zengini bu kenti yeniden ve tamamen ele geçirmek isteğini gizlemedi.
Yorum
-

“AKP devlet aygıtını bütünüyle irrasyonelleştirdi,
yani devlet aklı yok edildi” diyor.
https://www.sozcu.com.tr/2018/gundem...riler-2433436/
Yorum
-

Merkez Osmangazi ilçesinde S.A. ile boşandığı eşinden olan kızı D.K.'nin
köpekleri hastalanınca, veterinere götürmek üzere 8 yıllık komşuları
Ömer T.'den yardım istedi.
Anne ve kızı hasta köpeklerini alarak hayvan hastanesine girdi.
İddiaya göre, bir süre sonra hastaneden çıkıp otomobile binen
D.K.'yi, Ömer T. taciz etti. D.K.'nin okulda olay
Yorum
-

‘Milli Mücadele’ye açıktan düşmanlık etti’
Milli ve Dini Bütünlüğümüze Yönelik Tehditler Sempozyumu’nda bir tebliğ sunan tarihçi-yazar Emre Polat, “Said Nursi, Kurtuluş Savaşı’nın en sıkıntılı günlerinde tüm tercihlerini İngilizler lehine kullanmış ve Milli Mücadele’ye açıktan düşmanlık eden cemiyet ve kuruluşların kurucuları arasında yer almıştır” dedi.

Ne ilginçtir ki; günümüzün diyalogcu nurcuları, Kuvay–ı Milliye’yi çetecilik olarak nitelendirerek rahatsızlıklarını ifade ederlerken, Milli Mücadele yıllarında Fener Rum Patrikhanesi de Kuvay–ı Milliye hareketini barbarlık olarak niteliyordu.
SAİD NURSÎ’NİN YUNAN VE İNGİLİZLER YERİNE, KUVAY-I MİLLİYEYE TAARRUZU


http://www.risalehaber.com/fetonun-s...in-295470h.htm
.......

Yorum
-
Türkiye Uyuşturucu Bağımlılığı İzleme Merkezi (TÜBİM) Bilim Kurulu üyesi Doç. Dr. Levent Eraslan, uyuşturucu tacirlerinin illegal sanal eczaneleri de çok sık kullandığını söyledi. Eraslan, “Herkesin erişemediği sanal eczanelerde yasaklı birçok uyuşturucu hap ve madde satılıyor. G. adlı site, pazarın en şöhretlisi. İlaçlar çevrimiçi satılıyor ve bazı bayiler yarım saatte kapıdan teslimat garantisi veriyor. Türkiye’de karanlık internet ortamında online eczanelerden uyuşturucu temin edilebiliyor. Yurtdışındaki online eczanelerden 10 dakikada uyuşturucu siparişi verilebiliyor” dedi.
Yorum
-

Batman'da, Yol verme kavgasında öfkeli sürücü sivil polise tokat attı.
http://www.ensonhaber.com/yol-verme-...okat-atti.html
DEMEKKİ RUHUNDA KAHPELİK GİZLİ BU KÜRDONUN
Yorum
-







Yorum