Cafe ELİT
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-

http://www.ensonhaber.com/kilicdarog...017-02-13.html
Helal olsun Sayın Kılıçdaroğlu
Ağzınıza Yüreğinize sağlık
Yorum
-
[/QUOTE]



Türkmen komutan: Suriyeliler kaçmasın gelsin savaşsın
Suriye'de Türkmen Dağı'nda mücadele veren Türkmen Komutan;
"17-45 yaş arası Suriyelileri Türkiye sınır dışı etsin burada savaşsınlar" dedi.
:tamam:
Gardaşım biz onların boruları bebek mamasıyla şişirtip şişirtip
köy kelesi gibi salıyoruz
Kuzey Iraktan getirip yallayıp çoğalttığımız Kürdolar
devletimizi yıkmaya kanımızı içmeye devam ederken
şimdi yeni damızlık Kürdo ve arabo getiriyoruz
Vatan içinde şehit olanda biziz
Suriyede şehit olanda
yani TÜRKLERİN SAYISI AZALIRKEN
Kürdo ve Araboların sulu hortumları
beş altı dişi domuzu tohumlamayla
her yıl kat kat çoğaltacağız
ileride Lağn olum Türk Türk diyon
kaç Türksünüz demek için

http://odatv.com/bebek-mamasi-cinsel...803161200.html

http://www.ensonhaber.com/el-babda-2...017-02-08.html

http://www.milliyet.com.tr/el-bab-se...undem-2392706/
Yorum
-
-
Erdoğan, Arap dünyasına
“Lütfen siz de elinizi taşın altına koyun”
çağrısı yaptı
http://www.milliyet.com.tr/-elinizi-...yaset-2395643/
:wave:
Yorum
-
ADANA'da Avrupa ülkelerine kaçmaya hazırlanırken yakalanan bölücü terör örgütü PKK'nın Akdeniz bölgesindeki bombalı eylemlerin sorumlusu 'Halo Dayı' kod adlı Eyüp Çelik'in verdiği bilgiler doğrultusunda, yapılan 3 ayrı operasyonda 100 kilo patlayıcı, uzun namlulu silah ve mühimmat ele geçirildi.
http://www.milliyet.com.tr/pkk-nin-b...undem-2397184/
Aramızdaki vatan haini Kürdolar yetmiyormuş gibi
suriyeden tonlarca yenileri getirildi
aramızda geziniyor cibilyetini ........rim
Halo dayıymış
Dayayacaksın o patlayıcı varillerini bunun arkaya
bunu doğurana bunun soyundan olanlara
bakalım işçiliği iyimi kötümü
hem denemiş olur Kahpenin kasığından dürülmüş
Yorum
-
-

Suriye bizim savaşımız mı?
Bugün Fırat Kalkanı'nın 175. günü doldu. Şehit sayımız 70'dir. İnsanlardan en aziz varlıklarının hayatlarını isterken; ne için? ve neden? açıklamasını yapmamak demokrasiye, insan haklarına ve milletin onuruna saygısızlık olmaz mı? Askere gönderdiği yiğidinin, yiğit evladının kanlı parkasına sarılan ananın yürek yakan ahından, hepimiz korkmak zorundayız. Riyası olmayan fedakârlık ve riyası asla olmayan eylem ölmektir. Hiç kimsenin şakadan öldüğü görülmemiştir. O zaman bu eşsiz fedakarlık karşısında daha derin ve daha ciddi sorumluluk duymak zorundayız. Suriye ile savaşı hedef alan siyasi kadrolar öncelikle TBMM'ye bu işin gerekçesini yakın ve uzak hedeflerini anlatmak zorundaydılar. Millî kamuoyunda; ortak bir inanç ve "savaştan gayrı çare yoktur" ölçüsünün sancısı duyulmadan, Suriye'ye girilmiştir. Yukarıda ifade ettiğim gibi Rus ve Amerikan stratejilerinin ortasında kaldık. Sayın Cumhurbaşkanı'nın bu gerçeklere rağmen EL Bab'dan sonra Menbiç ve Rakka'yı hedef tayin etmesi çok düşündürücüdür. Böylesine bir savaş için elverişli, bu savaşı omuzlayacak iktisadi yapıya sahip miyiz? Olmadığımızı her gün hepimiz yaşayarak görüyoruz.
Yorum
-

















Yorum