Cafe ELİT
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-




Türkmen komutan: Suriyeliler kaçmasın gelsin savaşsın
Suriye'de Türkmen Dağı'nda mücadele veren Türkmen Komutan;
"17-45 yaş arası Suriyelileri Türkiye sınır dışı etsin burada savaşsınlar" dedi.
:tamam:
Gardaşım biz onların boruları bebek mamasıyla şişirtip şişirtip
köy kelesi gibi salıyoruz
Kuzey Iraktan getirip yallayıp çoğalttığımız Kürdolar
devletimizi yıkmaya kanımızı içmeye devam ederken
şimdi yeni damızlık Kürdo ve arabo getiriyoruz
Vatan içinde şehit olanda biziz
Suriyede şehit olanda
yani TÜRKLERİN SAYISI AZALIRKEN
Kürdo ve Araboların sulu hortumları
beş altı dişi domuzu tohumlamayla
her yıl kat kat çoğaltacağız
ileride Lağn olum Türk Türk diyon
kaç Türksünüz demek için

http://odatv.com/bebek-mamasi-cinsel...803161200.html

http://www.ensonhaber.com/el-babda-2...017-02-08.html
Yorum
-
[/QUOTE]



Türkmen komutan: Suriyeliler kaçmasın gelsin savaşsın
Suriye'de Türkmen Dağı'nda mücadele veren Türkmen Komutan;
"17-45 yaş arası Suriyelileri Türkiye sınır dışı etsin burada savaşsınlar" dedi.
:tamam:
Gardaşım biz onların boruları bebek mamasıyla şişirtip şişirtip
köy kelesi gibi salıyoruz
Kuzey Iraktan getirip yallayıp çoğalttığımız Kürdolar
devletimizi yıkmaya kanımızı içmeye devam ederken
şimdi yeni damızlık Kürdo ve arabo getiriyoruz
Vatan içinde şehit olanda biziz
Suriyede şehit olanda
yani TÜRKLERİN SAYISI AZALIRKEN
Kürdo ve Araboların sulu hortumları
beş altı dişi domuzu tohumlamayla
her yıl kat kat çoğaltacağız
ileride Lağn olum Türk Türk diyon
kaç Türksünüz demek için

http://odatv.com/bebek-mamasi-cinsel...803161200.html

http://www.ensonhaber.com/el-babda-2...017-02-08.html

http://www.milliyet.com.tr/el-bab-se...undem-2392706/
Yorum
-
-




Türkmen komutan: Suriyeliler kaçmasın gelsin savaşsın
Suriye'de Türkmen Dağı'nda mücadele veren Türkmen Komutan;
"17-45 yaş arası Suriyelileri Türkiye sınır dışı etsin burada savaşsınlar" dedi.
:tamam:
Gardaşım biz onların boruları bebek mamasıyla şişirtip şişirtip
köy kelesi gibi salıyoruz
Kuzey Iraktan getirip yallayıp çoğalttığımız Kürdolar
devletimizi yıkmaya kanımızı içmeye devam ederken
şimdi yeni damızlık Kürdo ve arabo getiriyoruz
Vatan içinde şehit olanda biziz
Suriyede şehit olanda
yani TÜRKLERİN SAYISI AZALIRKEN
Kürdo ve Araboların sulu hortumları
beş altı dişi domuzu tohumlamayla
her yıl kat kat çoğaltacağız
ileride Lağn olum Türk Türk diyon
kaç Türksünüz demek için

http://odatv.com/bebek-mamasi-cinsel...803161200.html

http://www.ensonhaber.com/el-babda-2...017-02-08.html

http://www.milliyet.com.tr/el-bab-se...undem-2392706/[/QUOTE]

http://www.ensonhaber.com/el-babda-2...017-02-08.html
Yorum
-
-

Suriyeli artık huzur bozmadan öteye insanlarımızı da bıçaklamaya, ölümle tehdit etmeye başladılar.
Yorum
-
-
-
-
-












Yorum