Cafe ELİT

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • tarık37
    Yasaklı
    • 07 Mayıs 2009
    • 9126

    #4651

    http://www.ensonhaber.com/fezlekeler...016-06-10.html

    Yorum

    • tarık37
      Yasaklı
      • 07 Mayıs 2009
      • 9126

      #4652
      yabancilar çifte vatandaşlar %35 kontenjanla

      elini kolunu sallaya sallaya üniversitelerin

      istedikleri bölümlerine

      bakhelorya ve yös sinaviyla

      terlemeden sikilmadan yerleşip okuyabiliyor


      ted kolejlerinden

      "ib(uluslararası bakelorya )


      getirenler sınavsız

      veya yös denilen ygs den kat be kat basit

      formalite sınavla


      yök'de bu konuda herhangi bir şey yapmiyor aksine

      yurtdişinda yükseköğrenime giden türk öğrencilerin

      denkliklerini almalarini zorlaştirmaktan başka




      bakolarya isyanı çıktı!



      yök’ün geçtiğimiz yıl yurtdışındaki türk okullarında okuyanlara uygulamaya kalkıştığı ve habertürk’ün gündeme taşımasıyla son bulan ayrıcalıklı ve sınavsız üniversiteye geçiş için şimdi de ib, toefl ve sat sistemleri gündeme geldi. Yök’ün kktc’de bu yıl, türkiye’de ise seneye uygulamayı planladığı sistemi yök başkanı yusuf ziya özcan açıklamıştı.

      4.7 milyon çocuğa haksizlik

      “uluslararası bakalorya-ibolgunluk sınavı” ile üniversitelere sınavsız öğrenci alınacağını bildiren özcan, ib diploması olanlara kontenjan ayrılacağını vemezunların lys sonucuna bakılmaksızın üniversiteye yerleşeceğini söyledi. Türkiye’de ib eğitimi veren okullar incelendiğinde, 4 milyon 748 bin 610 öğrencisi olan 9 bin 281 devlet lisesi içinden sadece istanbul’daki mümtaz turhan sosyal bilimler lisesi’nde bu eğitimveriliyor.

      sadece 30 kolej

      sayıları 774’e ulaşan özel liseler içinde ise türkiye’nin yüksek öğrenim ücretleriyle dikkat çeken eğitimdemarka olmuş 30 lisesinde ib eğitimi verildiği ortaya çıkıyor. 30 kolejde ib okuyan öğrenciler için üniversitelerin kapısı sınavsız aralanmış olurken, bir tek devlet lisesi dışında bu olanaktan faydalanan okul bulunmuyor.

      ‘ithal sistem onur kirici’

      türkiye özel okullar derneği başkanı cemgülan, bu sisteme sert tepki gösterdi: “türkiye’ye ait sınav sistemleri değil. Amerikalının yaptığı sat ve toefl’la ben üniversiteye niye öğrenci alayım? Bu çok onur kırıcı. Elâlemin yaptığı sistemle niye öğrenci alınsın? Ithal yöntemle öğrenci yerleştirmek türkiye’yi aşağılamaktır.”

      ‘yök eşit firsat sağlamali’

      sistemin çokmasraflı olduğunu da kaydeden özel okullar derneği başkanı cem gülan, şunları söyledi: “ib uygulayacak olan bir okul kurmakta olan bir kişi olarak söylüyorum. Yök, bütün çocuklar için eşit imkân sağlamalı. üniversite için çılgınca bir savaş yapılıyor. çok küçük bir kesim istediği bölüme giriyor. Istanbul’daki ile hakkâri’deki çocuğa eşit şans tanımalısınız. Hakkâri’de ib eğitimi veren okul mu var? Hakkârilinin suçu ne?” gülan, “şu anda ilköğretimbaşarı puanı da, ortaöğretimbaşarı puanı da resmen sahtekârca satılıyor” diye konuştu.

      international bakalorya (ib)

      uluslararası bakalorya (ib), dünyanın birçok ülkesinde uygulanan ve 3 değişik gruptan oluşan bir sistem. Ib ilköğretim 1. Kademe türk ulusal eğitim sistemi’nde 1-5. Sınıflara yani 3-12 yaş grubuna uygulanır. Ikinci kademe, 11-16 yaş grubuna uygulanır. üçüncü kademe 16-19 yaş grubuna uygulanır ve uluslararası düzeyde üniversiteye girişi sağlayan dip lo ma verilir. 9 ya da 10. Sı nıf ta ib dip lo ma prog ra mı na hazırlık düzeyinde eğitim verilir. Diploma ingilizce, fransızca ya da ispanyolca olabilir.

      işte ib'li okullar

      ahmet ulusoy lisesi, aka koleji, ar-el koleji, ankara yüce okulları, bahçeşehir koleji, beykent koleji, bilkent üniversitesi hazırlık okulu, darüşşafaka lisesi, doğuş eğitim kurumları, enka okulları, eyüboğlu lisesi, özel bilkent lisesi, istek vakfı, istanbul community school, itü geliştirme vakfı özel ekrem elginkan lisesi, koç özel lisesi, kültür lisesi, ted ankara koleji, ted bursa koleji, tarsus amerikan koleji, tev inanç türkeş lisesi, zeynep mutlu eğitim vakfı özel kemer okulları, özel izmir amerikan lisesi, özel yüzyıl işıl lisesi, özel mef okulları, özel mef anadolu lisesi, özel marmara koleji, özel bilkent erzurum laboratuvar lisesi, beykent eğitim kurumları ile prof. Dr. Mümtaz turhan sosyal bilimler lisesi.

      http://www.haberturk.com/yasam/haber...a-isyani-cikti
      .....

      Yorum

      • tarık37
        Yasaklı
        • 07 Mayıs 2009
        • 9126

        #4653
        Bu 1988 yılında getirilen sadece kayıtlı rakam

        Üreme ile şu an 10 milyon olmuştur.

        Suriyeden gelenler ise 3.5 milyon kişi

        ve buda kayıtlı rakam en az 5 milyon vardır

        on yıl sonra bebek mamasıyla vuruşan bu vatanını

        satıp kaçanlarla birlikte 40-50 milyon olurlar

        ekmek elden su gölden vergi yok fatura yok

        ilaç bedava sağlık bedava

        Türk milletinin derisi yüzülüyor bu haklardan

        yararlanabilmek için ve 1 veya 2 çocuğunu

        besleyebilmek için Özalın yanlış politikalarını bu gün

        ampuller uyguluyor

        TÜRK MİLLETİ UYANIK OLMALI
        .......



        185 bin Rakkalı Türkiye’ye geliyor



        NEDEN KUZEY IRAKA KAÇMIYOR BU KIROLAR

        İLLA BİZİM YAL TENEKELERİNİ YALAYIP KANIMIZI İÇECEKLER

        MADEM TÜRKLER DÜŞMAN NE ....ZIN ...MI VAR BURDA
        .........

        Yorum

        • tarık37
          Yasaklı
          • 07 Mayıs 2009
          • 9126

          #4654


          Meclis'te yasalaşan kanunla birlikte kayıp-kaçak bedelinin ödenmesine devam edilecek.
          Yasalaşan kanun, sosyal medyada tepkilere neden oldu.


          Öte yandan; sosyal medya kullanıcıları, yasalaşan kanuna tepki gösteriyor.

          Aylık 1 lira 20 kuruşluk elektrik faturasıyla
          "balkonumu da klima taktıracağım"
          diyen yüzsüzün paylaşımı görenleri çıldırtıyor
          .



          http://www.ensonhaber.com/kayip-kaca...016-06-05.html


          http://www.ensonhaber.com/hdplilerin...016-02-04.html
          ......
          .....

          Yorum

          • tarık37
            Yasaklı
            • 07 Mayıs 2009
            • 9126

            #4655
            PKK lıların evlere verdiği hasar karşılığı 1,5 tirilyon dağıtılıldı ....
            Resimde devletden para sömüren,
            fakat kapı önüne bomba döşenirken bilgi vermeyen nankörleri görmektesiniz
            HARAM ZEHİR ZIKKIM OLSUN.
            ..



            https://www.facebook.com/Bordo.Berel...type=3&theater
            .....

            Yorum

            • tarık37
              Yasaklı
              • 07 Mayıs 2009
              • 9126

              #4656
              ...........

              Yorum

              • tarık37
                Yasaklı
                • 07 Mayıs 2009
                • 9126

                #4657
                .....

                Yorum

                • tarık37
                  Yasaklı
                  • 07 Mayıs 2009
                  • 9126

                  #4658


                  http://www.ensonhaber.com/devlet-bah...016-05-31.html



                  İran'ın Kerec kentinde bulunan Recayişehr Cezaevi'nde bulunan 7 Kürt tutuklu,
                  'ulusal güvenliği tehlikeye atmak' suçlamasıyla hakim karşısına çıkarıldı.

                  HEPSİ İDAM EDİLECEK

                  Mahkeme, söz konusu tutukluların kendilerini savunmak için
                  avukat tutmalarına izin vermedi ve 7 Kürt için idam karar verdi.


                  İran'da, ocak ayında da 5 Kürt, 'kasten adam öldürmek'
                  suçundan idam edilmişti.


                  http://www.ensonhaber.com/iranda-7-k...016-05-28.html
                  ........


                  ASKER POLİS VE MASUM KANI İÇEN

                  VATAN HAİNLERİNE

                  YAPILACAK MUAMELE BUDUR
                  .........
                  ..........

                  Yorum

                  • tarık37
                    Yasaklı
                    • 07 Mayıs 2009
                    • 9126

                    #4659


                    http://www.ensonhaber.com/pendikte-e...016-06-10.html

                    Yorum

                    • tarık37
                      Yasaklı
                      • 07 Mayıs 2009
                      • 9126

                      #4660

                      Yorum

                      • tarık37
                        Yasaklı
                        • 07 Mayıs 2009
                        • 9126

                        #4661


                        PYD, Münbiç'in adını değiştirdi

                        ABD desteğiyle Münbiç’i kuşatan terör örgütü PKK’nın Suriye uzantısı PYD, şehirde özerklik ilanına hazırlanıyor.
                        Terör örgütü, şehrin adını da Kürtçe’de “ölümsüz gelin” anlamına gelen Mabuk olarak değiştirdi.

                        Yorum

                        • tarık37
                          Yasaklı
                          • 07 Mayıs 2009
                          • 9126

                          #4662
                          yabancilar çifte vatandaşlar %35 kontenjanla

                          elini kolunu sallaya sallaya üniversitelerin

                          istedikleri bölümlerine

                          bakhelorya ve yös sinaviyla

                          terlemeden sikilmadan yerleşip okuyabiliyor


                          ted kolejlerinden

                          "ib(uluslararası bakelorya )


                          getirenler sınavsız

                          veya yös denilen ygs den kat be kat basit

                          formalite sınavla


                          yök'de bu konuda herhangi bir şey yapmiyor aksine

                          yurtdişinda yükseköğrenime giden türk öğrencilerin

                          denkliklerini almalarini zorlaştirmaktan başka




                          bakolarya isyanı çıktı!



                          yök’ün geçtiğimiz yıl yurtdışındaki türk okullarında okuyanlara uygulamaya kalkıştığı ve habertürk’ün gündeme taşımasıyla son bulan ayrıcalıklı ve sınavsız üniversiteye geçiş için şimdi de ib, toefl ve sat sistemleri gündeme geldi. Yök’ün kktc’de bu yıl, türkiye’de ise seneye uygulamayı planladığı sistemi yök başkanı yusuf ziya özcan açıklamıştı.

                          4.7 milyon çocuğa haksizlik

                          “uluslararası bakalorya-ibolgunluk sınavı” ile üniversitelere sınavsız öğrenci alınacağını bildiren özcan, ib diploması olanlara kontenjan ayrılacağını vemezunların lys sonucuna bakılmaksızın üniversiteye yerleşeceğini söyledi. Türkiye’de ib eğitimi veren okullar incelendiğinde, 4 milyon 748 bin 610 öğrencisi olan 9 bin 281 devlet lisesi içinden sadece istanbul’daki mümtaz turhan sosyal bilimler lisesi’nde bu eğitimveriliyor.

                          sadece 30 kolej

                          sayıları 774’e ulaşan özel liseler içinde ise türkiye’nin yüksek öğrenim ücretleriyle dikkat çeken eğitimdemarka olmuş 30 lisesinde ib eğitimi verildiği ortaya çıkıyor. 30 kolejde ib okuyan öğrenciler için üniversitelerin kapısı sınavsız aralanmış olurken, bir tek devlet lisesi dışında bu olanaktan faydalanan okul bulunmuyor.

                          ‘ithal sistem onur kirici’

                          türkiye özel okullar derneği başkanı cemgülan, bu sisteme sert tepki gösterdi: “türkiye’ye ait sınav sistemleri değil. Amerikalının yaptığı sat ve toefl’la ben üniversiteye niye öğrenci alayım? Bu çok onur kırıcı. Elâlemin yaptığı sistemle niye öğrenci alınsın? Ithal yöntemle öğrenci yerleştirmek türkiye’yi aşağılamaktır.”

                          ‘yök eşit firsat sağlamali’

                          sistemin çokmasraflı olduğunu da kaydeden özel okullar derneği başkanı cem gülan, şunları söyledi: “ib uygulayacak olan bir okul kurmakta olan bir kişi olarak söylüyorum. Yök, bütün çocuklar için eşit imkân sağlamalı. üniversite için çılgınca bir savaş yapılıyor. çok küçük bir kesim istediği bölüme giriyor. Istanbul’daki ile hakkâri’deki çocuğa eşit şans tanımalısınız. Hakkâri’de ib eğitimi veren okul mu var? Hakkârilinin suçu ne?” gülan, “şu anda ilköğretimbaşarı puanı da, ortaöğretimbaşarı puanı da resmen sahtekârca satılıyor” diye konuştu.

                          international bakalorya (ib)

                          uluslararası bakalorya (ib), dünyanın birçok ülkesinde uygulanan ve 3 değişik gruptan oluşan bir sistem. Ib ilköğretim 1. Kademe türk ulusal eğitim sistemi’nde 1-5. Sınıflara yani 3-12 yaş grubuna uygulanır. Ikinci kademe, 11-16 yaş grubuna uygulanır. üçüncü kademe 16-19 yaş grubuna uygulanır ve uluslararası düzeyde üniversiteye girişi sağlayan dip lo ma verilir. 9 ya da 10. Sı nıf ta ib dip lo ma prog ra mı na hazırlık düzeyinde eğitim verilir. Diploma ingilizce, fransızca ya da ispanyolca olabilir.

                          işte ib'li okullar

                          ahmet ulusoy lisesi, aka koleji, ar-el koleji, ankara yüce okulları, bahçeşehir koleji, beykent koleji, bilkent üniversitesi hazırlık okulu, darüşşafaka lisesi, doğuş eğitim kurumları, enka okulları, eyüboğlu lisesi, özel bilkent lisesi, istek vakfı, istanbul community school, itü geliştirme vakfı özel ekrem elginkan lisesi, koç özel lisesi, kültür lisesi, ted ankara koleji, ted bursa koleji, tarsus amerikan koleji, tev inanç türkeş lisesi, zeynep mutlu eğitim vakfı özel kemer okulları, özel izmir amerikan lisesi, özel yüzyıl işıl lisesi, özel mef okulları, özel mef anadolu lisesi, özel marmara koleji, özel bilkent erzurum laboratuvar lisesi, beykent eğitim kurumları ile prof. Dr. Mümtaz turhan sosyal bilimler lisesi.

                          http://www.haberturk.com/yasam/haber...a-isyani-cikti
                          .....

                          Yorum

                          • tarık37
                            Yasaklı
                            • 07 Mayıs 2009
                            • 9126

                            #4663
                            ...........

                            Yorum

                            • tarık37
                              Yasaklı
                              • 07 Mayıs 2009
                              • 9126

                              #4664


                              Meclis'te yasalaşan kanunla birlikte kayıp-kaçak bedelinin ödenmesine devam edilecek.
                              Yasalaşan kanun, sosyal medyada tepkilere neden oldu.


                              Öte yandan; sosyal medya kullanıcıları, yasalaşan kanuna tepki gösteriyor.

                              Aylık 1 lira 20 kuruşluk elektrik faturasıyla
                              "balkonumu da klima taktıracağım"
                              diyen yüzsüzün paylaşımı görenleri çıldırtıyor
                              .



                              http://www.ensonhaber.com/kayip-kaca...016-06-05.html


                              http://www.ensonhaber.com/hdplilerin...016-02-04.html
                              ......
                              .....

                              Yorum

                              • tarık37
                                Yasaklı
                                • 07 Mayıs 2009
                                • 9126

                                #4665
                                Bu 1988 yılında getirilen sadece kayıtlı rakam

                                Üreme ile şu an 10 milyon olmuştur.

                                Suriyeden gelenler ise 3.5 milyon kişi

                                ve buda kayıtlı rakam en az 5 milyon vardır

                                on yıl sonra bebek mamasıyla vuruşan bu vatanını

                                satıp kaçanlarla birlikte 40-50 milyon olurlar

                                ekmek elden su gölden vergi yok fatura yok

                                ilaç bedava sağlık bedava

                                Türk milletinin derisi yüzülüyor bu haklardan

                                yararlanabilmek için ve 1 veya 2 çocuğunu

                                besleyebilmek için Özalın yanlış politikalarını bu gün

                                ampuller uyguluyor

                                TÜRK MİLLETİ UYANIK OLMALI
                                .......



                                185 bin Rakkalı Türkiye’ye geliyor



                                NEDEN KUZEY IRAKA KAÇMIYOR BU KIROLAR

                                İLLA BİZİM YAL TENEKELERİNİ YALAYIP KANIMIZI İÇECEKLER

                                MADEM TÜRKLER DÜŞMAN NE ....ZIN ...MI VAR BURDA
                                ........

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information