Anti Üstad - BoL-Ho-Macd-Rsi- Charts..

Collapse
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • mehmetkirsoy
    Kıdemli
    • 03 Ocak 2013
    • 3325

    #571
    bide şu var


    mesela

    tur fonu 6o dolar görmüştü

    şimdi 54 küsürlerde


    aşşa yukarı %10 düştü

    ..

    tl grafiklere bakarken


    yabancılar düzeltmeyi tamamlayıp

    rally olacağı tutarsa

    shortlar elde sıfırlamak her zaman mümkün

    bu açıdan short bir yatırım aracı değil

    iflas etmenin kısa yollarından birisidir..


    ..

    piyasa düşsede şirketler batık olmadığı en iyi şirketler olduğu için illaki çıkar


    fakat yükselince düşmeyeceği tutarsa

    iflas kaçınılmaz...

    Yorum

    • mehmetkirsoy
      Kıdemli
      • 03 Ocak 2013
      • 3325

      #572
      bunun tepesi 78 dolarlar

      şuan 54 dolarlardayız

      aşşadan yukarı zirveye aşşa yukarı %50 var

      basit değil..


      Yorum

      • mehmetkirsoy
        Kıdemli
        • 03 Ocak 2013
        • 3325

        #573
        40 ları gördü

        yani zirveden aşşa yukarı %50 düşmüştü

        üstadlar yetmez daha düşsün derken

        dipten %50 yükseldi

        40 dolardan 60 oldu

        mallık böyle bişey işte..

        tepeden yarı yarıya düşsede

        daha düşsün derken %50 yükseliş

        Yorum

        • mehmetkirsoy
          Kıdemli
          • 03 Ocak 2013
          • 3325

          #574
          tur fonu grafı üsttee

          şuanki fiyatları gezi krizi fiyatlamalarında olduğunu herkes görüyor

          görmüyorsada dikkat çekiyoruz...

          fiyat nerede

          Yorum

          • mehmetkirsoy
            Kıdemli
            • 03 Ocak 2013
            • 3325

            #575
            yani 60 a çıkması süpriz değil

            40 a düşünce

            çöküş düşüş yaygarası yapılıp alım yapılmaması ve kandırılmak süprizdi

            zirveyi 78 desek 40 a düşmüş

            0 a düşmesi için 40 daha düşerse 0

            zirveyede 40 var desek


            eee


            hangisi daha mantıklı

            0 a düşmesimi yükselmesimi


            60 oldu
            ..

            20 olmadı..

            Yorum

            • mehmetkirsoy
              Kıdemli
              • 03 Ocak 2013
              • 3325

              #576
              tl grafta 80.600 geçildi mesela 82 lere uzandı

              fakat tur grafında o tepe

              61 dolarlarda

              ve en fazla 60 gördü

              tl graf yanıltıyor..

              önceki tepeleri geçmedi..

              şimdi 54 lerde

              %10 düştü aşşa yukarı basit değil..


              tl graf %10 düşmedi mesela !

              Yorum

              • mehmetkirsoy
                Kıdemli
                • 03 Ocak 2013
                • 3325

                #577
                kmx üstadın

                mesela

                önce short tavsiyesi verip

                82 lere geldiğinde

                piyasayla inatlaşmamak gerektiğinden bahsetmesi ve zararına shortları kapattığını belirtmesi bi tesadüfmü


                bunu aynı şekilde devir üstadımızın

                çöküş beklerken özellikle 2012 sonlarında

                her hafta son derken

                gelmeyen çöküş ve sürekli yükseliş sonrası

                çöküşten bahsederken stoploss kullanın vs. ve kırılan üst bantları kırılmaz denen yerler kırılınca göstermesi gibi

                bi tesadüfmüdür

                yoksa evren kendiliğinden mi oluşmuştur..

                Yorum

                • mehmetkirsoy
                  Kıdemli
                  • 03 Ocak 2013
                  • 3325

                  #578
                  2012 de mesela

                  77 binde short diyosun burası son indikatörlü ...

                  sonra diyosunki 80 oldu

                  sansasyonel..

                  sonra kafandan bi trend uyduruyosun üst bantlardan..

                  80 zaten en kötüsü olsa olsa 83 olur diyosun orası güççlü direnç kesin çökeceğiz...

                  tabi bu kesinlik karşısında shorta abanıyosun...

                  her saniye short full shrot her yer short çökeceğiz..

                  derken 83 e geliyor

                  1 2 gün takılıyor..

                  neyse

                  sonra diren geçiyor %5-6

                  ee geçince ne yapacaz bekledik düşmüyor

                  83 oldu 86

                  stop akılı devreye giriyor

                  ama aslında piyasa pahalı olmuştur..

                  salladığın trendler ve sahte akıl bilgilerle kandırılmışsındır..

                  yükselişte short akılı almışsın yükseliş boyunca zarar etmişsin.. tepeye gelince ise stop akılı almışsın biriktirdiğin shortları tepeden stop yapmışsındır... her akıl zarar hep ziyan.. parayı gidip teslim etmişsindir.. önce short zirveden stop böyle bi aldatmaca... bunun neresi analiz neresi bilgi ? soyulmak böyle bişey..

                  geçmiş olsun

                  Yorum

                  • mehmetkirsoy
                    Kıdemli
                    • 03 Ocak 2013
                    • 3325

                    #579
                    zirveden stop akılı vermek

                    ve piyasayla inatlaşmamak

                    aşşadan %5-6 zarara shortları stoplamak


                    bunada analiz demek


                    olay bu olsa gerekk


                    Yorum

                    • mehmetkirsoy
                      Kıdemli
                      • 03 Ocak 2013
                      • 3325

                      #580
                      ve bu likiditasyon shortları zararına kapatıldığı gün zirve kaldı

                      ne hikmetse


                      short akılı ver

                      sonra piyasayla inatlaşma

                      zararına kapatalım akılı ver


                      bu devirle uyuyor bunlar birlikte ortaya çıktı

                      demekki sitesinde çok müşteri kalmamış galiba

                      hisse nete yeni paralı müşteri bulmaya çıktılar

                      yıllardır yazmayan eleman sitesinde analiz yaparken geldi

                      üstada desteğe..

                      üstadda zirveden stoplosss yaptı ne güzel dünya

                      Yorum

                      • mehmetkirsoy
                        Kıdemli
                        • 03 Ocak 2013
                        • 3325

                        #581
                        Mantıkları

                        mantaliteleri

                        tamamen hatalı

                        işlem yapmayan bilemezz

                        uptrendde bura son diye bi defa shorta geçilmez

                        %5-6 sokar iflas ettirir.

                        trend kırılana kadar ortalama olsun indikatör veya düz çizgi olsun

                        longda kalınır.. maliyet zaten trend sebebiyle aşşadadır.. trend kırılması beklenir 3000 5000 düşsün farketmez... 20 bin kazanmışsındır zaten...

                        kırıldıktan sonra stop belirlenip short açılmalı


                        bu kafayla iflas edilir..

                        Yorum

                        • mehmetkirsoy
                          Kıdemli
                          • 03 Ocak 2013
                          • 3325

                          #582
                          mehmetkirsoy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                          zirveden stop akılı vermek

                          ve piyasayla inatlaşmamak

                          aşşadan %5-6 zarara shortları stoplamak


                          bunada analiz demek


                          olay bu olsa gerekk


                          önce short aç çöküşe inan pozisyonu savun.. inat et çökecek de...

                          her gün yükseliş sonra inancın kırılsın

                          piyasayla inatlaşmama vs. sonra shortları stopla zirveden

                          akılıda aldık

                          tamam da borsa uzmanıyız..

                          araba gitti bile..

                          zirveden stop yapmanın verdiği acıyla yaşamaya devam..


                          haaaaaaaaaaaaa


                          tabi 3 5 10 tane ile işlem yapanlar bu durumlara mümkün değil düşmez

                          bizimkisi salaklık..

                          Yorum

                          • mehmetkirsoy
                            Kıdemli
                            • 03 Ocak 2013
                            • 3325

                            #583
                            devir e çok inandıydım

                            çok hata yaptım

                            her hafta çöküyorduk

                            ee pozları zararına taşırken

                            misli misli artırdım

                            hatada bende

                            çok büyük pozlara girdim

                            ama

                            inanmışsın bi kere


                            intahar bombacısı gibi bi olay

                            kamikaze short tuşuna basıyorsun

                            sat sat sat

                            amk

                            her gün yükseliyor

                            sabah satıyoz zarar katlanıyor

                            akşam ssatıyoz gene zarar

                            kapatamıyosunda

                            taki


                            kafayı yiyene kadar



                            kafayı yiyince zaten


                            zirvelerden zirve beğen stop için

                            Yorum

                            • mehmetkirsoy
                              Kıdemli
                              • 03 Ocak 2013
                              • 3325

                              #584
                              eee diğer üstadlarıda unutmamak lazım

                              hepsi hem fikirdi 2012 de çöküyorduk..

                              ne oldu

                              90 lardan başladık shorta

                              117 oldu

                              peki

                              şimdi kaç 96-97 diyelim


                              2

                              yıl önce


                              90 lardan piramitli longa başlasaydık ne olurdu

                              bi defa kazanırdık...

                              çöküş varmı yok

                              düşüş oldu 74 en düşük gördü..


                              hani çöküş..

                              2012 başlarında 65 lerden piramitli longa girenler küllüm karda o ayrı bi olay

                              tepelerden 90 lardan longa giren halen karda...


                              90 diyelim longa inanan

                              117 gördü

                              27 puan kar

                              en düşük 74

                              16 bin puan zarar..


                              27 bin yükseliş.. 16 bin düşüş..

                              şimdi ise 96-97

                              neyse


                              eee

                              hani çöküş ?

                              Yorum

                              • mehmetkirsoy
                                Kıdemli
                                • 03 Ocak 2013
                                • 3325

                                #585
                                yani diyeceğim şu mesela

                                günlük bolingeri stop aldık

                                altındayız stop.. yükselişten bahseden varmı yok... üstünde gene yükselirmi yükselir...

                                bu akılı kimse vermedi..

                                bu üstadlar bunlara bakmıyor

                                direk o olacak bu olacak..

                                sitelerindede bunları anlatmıyorlar..

                                direk şuradayız şu dalgadayız şu olacağız


                                2013 nisan da

                                82 binlerdeyken

                                c düşüş gelecekti...


                                gelmedi..

                                93 oldu !!!

                                aynısını yine yaptılar 61 binde.. düşüş gelecek diyorlar.. ama gelmiyor


                                gelecek diye alım yapamıyorsun..

                                ya düşerse büyük zarar oluyor korkudan...

                                he tabi shorta inanma olayı geçti..

                                onu yemiyoruz..

                                ya düşerse yide aştıkmı

                                2100 yılında felan

                                mezarda long açarım heralde..

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information