Anti Üstad - BoL-Ho-Macd-Rsi- Charts..

Collapse
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • gundwane
    Tecrübeli
    • 18 Ağustos 2011
    • 1922

    #1441
    gundwane Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kimse yükselişe inanmamış belli..

    O zaman ben piyasa yapıcı olsam burada long poz kapar bir miktar aşşa basardım..
    Millet işte biz haklıydık endeks gümleyecek diye short poz açmaya başlardı..
    İlk açanlar büyük ihtimal haklı çıkarlardı..
    Sonra biraz daha basardım..
    Bu arada 1-2 batış haberi..

    Dolar 2.90 ların üstü..

    Tamam geliyor..Millet short a iyice abanırdı..

    Sonra hafiften bir yükseliş..Biraz daha hız lı biraz daha hızlı..

    2 li tepe muhabbetleri forumlarda..

    Millet full short..

    Sonra..

    Sonsuzluğu hissedersin..
    Bakalım nöööööölllcekkk..

    86.000 ler önemli direnç idi..
    Biraz kaldırdı gidiyorum bak
    fena giderim
    çok pis giderim
    daha gitmez dersin yine giderim
    gittim mi geri dönmem
    bak giderim

    dedi..

    bizde olm bak git dedik..

    gidemedi..

    4000 puan (yüzde 5 düştük)

    Dolar da düştüğü için dolar bazlı da bişi yok henüz..

    sell in may go away..

    şimdi ben olsam bu teoriyi hafiften işletirim..mayıs 15 20 ye kadar

    bak veririm
    fena veririm
    bi veririm kimse tutamaz
    verdikçe veresim gelir
    veriii..
    veriyorum bak haaa..

    formasyonunu çalıştırırım..

    shortçular çuvala girdi mi..

    ver elini yukarı..

    haziran ilk 15 gün yükselişe neden aranır..

    aa o da ne yellen bişi artıramaz..

    aaaaaaaa işte bundan mış denir..

    poza girilir..



    ....................



    atmasyon hayal ürünü yaklaşımlardır ciddiye almayın haaaaa...BATARSINIZ OLMMMMM..Halen batmadı iseniz tabi..

    Yorum

    • gundwane
      Tecrübeli
      • 18 Ağustos 2011
      • 1922

      #1442
      Mehmet

      Öteki köyde de yazdım..

      DXY ye ye bakarak dolar/tl de
      asla ama asla poz alma..

      DXY
      amerikanın ağırlıklı ticari partnerlerinin para birimleri karşısında doların durumunu gösteren bir endeks dir..
      Bu partnerler arasında en büyüğü yüzde 58 oranla AB dir..Yani euro..
      Japon yeni ingiliz pound u kanada doları falan vardır bu sepette..

      TL YOKTURRRR..

      Zaten bakarsan euro/dolar yukarı DXY aşşa euro/dolar aşşa DXY yukarıdır..

      DXY yi takip etmenin bir manası yoktur..

      euro/dolar a bakman yeterlidir senin için..

      Yorum

      • mehmetkirsoy
        Kıdemli
        • 03 Ocak 2013
        • 3325

        #1443
        peki öyle olsun diyelim

        o zaman

        hükümet cumhurbaşkanı

        ülkeye düşen füzeler

        terör

        savaş hali

        turizm durumu

        insanlardaki bıkkınlık

        gelecek kaygısı

        bankaların durumu

        derken dolar endeksine bakmayacaksak dolar tl nasıl düşüyor ?

        Yorum

        • mehmetkirsoy
          Kıdemli
          • 03 Ocak 2013
          • 3325

          #1444
          stratejik hata yaptım altını sattım ama dolar çıkarsa altında çıkacak üzücü gidiyorum isyan...

          Yorum

          • gundwane
            Tecrübeli
            • 18 Ağustos 2011
            • 1922

            #1445
            mehmetkirsoy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
            peki öyle olsun diyelim

            o zaman

            hükümet cumhurbaşkanı

            ülkeye düşen füzeler

            terör

            savaş hali

            turizm durumu

            insanlardaki bıkkınlık

            gelecek kaygısı

            bankaların durumu

            derken dolar endeksine bakmayacaksak dolar tl nasıl düşüyor ?
            Başkan dolar endeks in kalkışı 2014 ortasıdır..
            Bizde doların kalkışı 2013 haziran gezi olaylarıdır..

            Dolar endeks 92 ye düştü..
            Dolar tl 2.80

            92 yukarı doğru geçilirken yani 2015 başında dolar tl 2.50 2.60 larda idi..

            Korelasyon yok..

            Dolar tl düşüyor (yada şu ana kadar düştü) çünkü faiz konusunda yan çiziyor yellen..
            EM lere para girişi var..
            sadece dolar tl değil

            usdrub
            usdzar
            usdbrl
            hepsinde düşüşler yaşandı

            Bu yukarıda yazdıklarının hiç birisi sıcak paranın umurunda değil..

            Karı koca kavgalı
            çocuklar okuyamıyor
            evin kızı escortluk yapıyor ama kimse farkında değil..
            ev eski
            borular patlak..
            ama allah için kadın güzel yemek pişiriyor..

            yemeğe gidilir mi gidilmez mi bu eve..
            yemeği yersin bana müsade dersin..

            tr nin durumu bu..

            yüzde 11 12 tavhil faizi dolar 3.05 dolar bazlı endeks çöp..

            eee..

            yellen de dolar faizi konusunda yan çizince..
            ey global sermaye bi zahmet biraz bozdur da risk al demi ..

            Yorum

            • mehmetkirsoy
              Kıdemli
              • 03 Ocak 2013
              • 3325

              #1446
              bilmiyorum tl nakite geçtim altınları sattım taşıdığım hammalllığını yaptığım dün aldığım dolarları sattım taşıdığım hamallığını yaptığım dolarlar var sadece..

              ne olursa olsun...

              az dinlenecem..

              Yorum

              • mehmetkirsoy
                Kıdemli
                • 03 Ocak 2013
                • 3325

                #1447
                dolardayız bekliyoruz... altınları kaptırdım amk...

                çok keyfim kaçtı kanser olacaz göre göre...

                Yorum

                • mehmetkirsoy
                  Kıdemli
                  • 03 Ocak 2013
                  • 3325

                  #1448
                  mehmetkirsoy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster



                  elime aldım gene

                  kazanma şansım yok ya...


                  son.
                  hep aldığım pozlar... tarihi grafik oluyor...


                  tarihi dip...


                  burda ons longum bekliiyorum moral 0...


                  şu an ons 1300 $



                  hep tarihi tradelere imza atıyorum ama hiç birşey kazanamıyorum...



                  umudun tükendiği yerde dönüyor..


                  bu onsları maliyete veya az üzerine teslim ettim..



                  neden çinki yıpranıyorum... öncceden girip.....


                  düşerken düzeltiyor nefret ettiriyor...

                  çkınca veriyosun lanet olsun diyip...


                  sonra roket....

                  Yorum

                  • gundwane
                    Tecrübeli
                    • 18 Ağustos 2011
                    • 1922

                    #1449
                    Kademeli al kademeli sat diyecem ama..

                    Yorum

                    • mehmetkirsoy
                      Kıdemli
                      • 03 Ocak 2013
                      • 3325

                      #1450
                      mehmetkirsoy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      DOLAR ENDEKSİ VE İPNE DOLARDA NE OLUYOR ?

                      ÜLKEYE PARA MI YAĞIYOR ?


                      POH YAĞIYOR...






                      efsane bir grafik olma ihtimali var..

                      ABD Dolar Endeksi 92,59 +0,06


                      borsa -3.40

                      Yorum

                      • mehmetkirsoy
                        Kıdemli
                        • 03 Ocak 2013
                        • 3325

                        #1451



                        rsi delirdi kritik yer

                        Yorum

                        • mehmetkirsoy
                          Kıdemli
                          • 03 Ocak 2013
                          • 3325

                          #1452
                          ya 2.90 a gidecek ya da verecek bugün şerefsz

                          Yorum

                          • mehmetkirsoy
                            Kıdemli
                            • 03 Ocak 2013
                            • 3325

                            #1453
                            davidson ile president tiyatro sergileyip KUR DA vurgun mu planlıyor ? eğer öyle ise gebertirler doları millete aldırıp..

                            bu da üstad vari komplo teorisi olarak kenarda dursun...

                            emeklilik ikramiyesi milyonlarca dolar kazanmak var ucunda..

                            sermaye tiyatro....

                            Yorum

                            • mehmetkirsoy
                              Kıdemli
                              • 03 Ocak 2013
                              • 3325

                              #1454



                              EFSANE BİR GRAFİK DAHA SİZE...



                              BU ÇÖKERSE FENA OLUR... YÜKSELİŞİ FENA OLUR...


                              TAM YERİMNDE.....






                              BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM İÇERİRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR






                              ÇOK BÜYÜK PARA KAZANDIRMA ZAMANINDA


                              TİYATRO GELDİ BU ANDA...



                              DİKKAT EDİNNNNNNNNNNNN..............




                              HERŞEYE AÇIK FİKİRLİ OLUN.........................

                              Yorum

                              • mehmetkirsoy
                                Kıdemli
                                • 03 Ocak 2013
                                • 3325

                                #1455


                                ekranı delecek amQ

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information