gundwane Nickli Üyeden Alıntı
Mesajı göster

86.000 ler önemli direnç idi..
Biraz kaldırdı gidiyorum bak
fena giderim
çok pis giderim
daha gitmez dersin yine giderim
gittim mi geri dönmem
bak giderim
dedi..
bizde olm bak git dedik..
gidemedi..
4000 puan (yüzde 5 düştük)
Dolar da düştüğü için dolar bazlı da bişi yok henüz..

sell in may go away..
şimdi ben olsam bu teoriyi hafiften işletirim..mayıs 15 20 ye kadar
bak veririm
fena veririm
bi veririm kimse tutamaz
verdikçe veresim gelir
veriii..
veriyorum bak haaa..
formasyonunu çalıştırırım..
shortçular çuvala girdi mi..
ver elini yukarı..

haziran ilk 15 gün yükselişe neden aranır..
aa o da ne yellen bişi artıramaz..
aaaaaaaa işte bundan mış denir..
poza girilir..
....................
atmasyon hayal ürünü yaklaşımlardır ciddiye almayın haaaaa...BATARSINIZ OLMMMMM..Halen batmadı iseniz tabi..





Yorum