Anti Üstad - BoL-Ho-Macd-Rsi- Charts..

Collapse
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • mehmetkirsoy
    Kıdemli
    • 03 Ocak 2013
    • 3325

    #1351
    borsaya gerek yok para toplamak için


    TELEFON dolandırıcılarının son kurbanı eski Yıldız Teknik Üniversitesi Sanat ve Tasarım Fakültesi Dekanı Prof. Yüksel Tomurcuk Atagök (77) oldu.

    Sarıyer’de oturan akademisyeni telefonla arayan dolandırıcı, buyurgan bir ses tonuyla polis olduğunu, hesaplarının terör örgütü tarafından ele geçirildiğini, hemen parayı çekmesini ve kendilerine teslim etmesini istedi.

    EVDEKİNİ DE VERDİ
    Paniğe kapılan Atagök hemen bankadan parasını çekti telefondaki sesin yönlendirdiği kuryeye teslim etti. Dolandırıcılar, Atagök’ü tekrar arayıp evdeki parasını da söyledikleri yere getirmesini istedi. Atagök, evdeki parayı da Sarıyer’de buluştuğu kuryeye verdi. Atagök’ten toplam 245 bin lira alan dolandırıcılar ortadan kayboldu. Atagök yakın çevresine olanları anlatınca dolandırıldığını anladı. Dolandırıcılar aranıyor.

    KARATAY DA DOLANDIRILMIŞTI
    Prof. Dr. Canan Karatay ile ceza hukukçusu Prof. Dr. Erdener Yurtcan da tele-dolandırıcıların kurbanları arasında. Karatay, kaptırdığı 50 bin dolar ile 10 bin lirayı kurtarmıştı. Yurtcan ise 600 bin doları, sonra da 2 milyon 900 bin TL’yi dolandırıcılara teslim etmiş, 400 bin lirayı da internet yoluyla dolandırıcılara kaptırmıştı.

    Yorum

    • mehmetkirsoy
      Kıdemli
      • 03 Ocak 2013
      • 3325

      #1352
      ÜSTAD ARIYORSANIZ BU İŞLERDEN ANLAYAN

      BENİM BU ZAMANA KADAR GÖRDÜĞÜM TEK başarılı EKİBİN BAŞKANI VAR


      AVI GILBURT



      sitesinin ismi...

      ekip şeklinde..

      başta avi


      mükemmel projeksiyonlar nerdeyiz genel fikri olarak almak isteyen bakabilir..

      geyik bitter ben kaçar..

      Yorum

      • mehmetkirsoy
        Kıdemli
        • 03 Ocak 2013
        • 3325

        #1353
        Türkiye forumlari nasil bir çöplük daha iyi anlarsiniz.

        Yorum

        • mehmetkirsoy
          Kıdemli
          • 03 Ocak 2013
          • 3325

          #1354
          Last edited by mehmetkirsoy; 12 Şubat 2016, 11:16. Sebep: mhgmg

          Yorum

          • mehmetkirsoy
            Kıdemli
            • 03 Ocak 2013
            • 3325

            #1355






            bundan OBO çıkar mı?

            bekleşenler öyle bekleşiyor ben anlamam para da goyamam



            peki ne olur olunca vay amk deriz.. burdan rally mi aşşa mı ?

            ben gram altınımı alır bangadan kenarda otururum pehhhh



            kaldıraçlı işlem yapmiyorum kaybedecek 1 kuruşum dahi yoh

            Yorum

            • mehmetkirsoy
              Kıdemli
              • 03 Ocak 2013
              • 3325

              #1356




              patlamaya hazır saatli bomba


              aLtınlarımı demin sattım nakitte patlama nereye olacak izleyeceğim

              Yorum

              • mehmetkirsoy
                Kıdemli
                • 03 Ocak 2013
                • 3325

                #1357
                119,123


                veeee yukarı patlar

                Yorum

                • mehmetkirsoy
                  Kıdemli
                  • 03 Ocak 2013
                  • 3325

                  #1358
                  mesela yukarı gideceğini bile bile neden altını satıyorum çinki üstad grafcılığını bırakamıyorum zehirlenmişim vesselam.. bu üçgenin üstü 5. dalga olur diye düşünüp altının çıkışı bitti şimdi düşüş veya düzeltme zamanı diyip maldan çikiyorum karı gördümmü.. can çıkar huy çıkmaz..

                  Yorum

                  • gundwane
                    Tecrübeli
                    • 18 Ağustos 2011
                    • 1922

                    #1359
                    Mehmetkırsoy

                    dolar grafiğinde bir adet kalemle çizilmiş gibi obo da mevcut..Çalışırsa hedef 2.75 ler..

                    Hatta sağ ve sol omuz grafikleri nerede ise tıpatıp aynı..

                    1 günlük 8 kuruş hareket ardından 1 hafta boyunca düşüş..

                    Yorum

                    • mehmetkirsoy
                      Kıdemli
                      • 03 Ocak 2013
                      • 3325

                      #1360


                      hehehe evet görüyorum dolar tl grafiği çok bozuk herşey sata geçik durumda
                      bu ne demek birileri batacak demek

                      ortalamalar bu bölgede 2.90 da yığılı durumda mal toplanıp yukarıda dönebiliri bilemezsin ama herşey satta formasyonda obo vs. bulabiliriz..

                      ben para koymam 3.38 den dolar shortlamıştım 12. aya yazmıştım 3.05 de iken.
                      neden aldayken shortladım.. uyumsuzluk var aylık haftalık graflarda idi.
                      göçebilir dolar tl ama ben buna 1 adetten çok para koymam koyamam benim işim değil..
                      ben dolar almam dolar düşerse altınımı bangadan gram olarak alırım otururum sakince. altın ons dolar grafiğide düşebileceğini söylüyor. tl faizdeyim kaybececek 1 kuruşum yok.



                      şimdiki aklım eskiden olsa idi kilolarca altın kilolarca gümüşüm bangada yatıyor olurdu.



                      yapacak bişey yok kerizlik gidip endeks shortlayıp kafayı yedik ustaları dinleyip.


                      mesela keriz olarak gelmiş olsam rus türk savaşı çıkacak diye ustaları dinleyip 60 bin garanti 30 bin belki diye batmıştık.



                      keriz oldunmu avlıyorlar pençelerine düşüyorsun.

                      short short skme kadar short aklı veriyolar ne kadar keriz o kadar parra..

                      bankalarda çok imkan var gidin gram altın hesbaı açın ucuzsa al gram gümüş hesabı aç faizde kal sepet yap orta uzun vade kaybetmezsin. borsa vob forex bunlara hiç girme zaten eldeki avuçtaki gider evsiz kalırsın kafayı yiyip huni takarsın..

                      Yorum

                      • mehmetkirsoy
                        Kıdemli
                        • 03 Ocak 2013
                        • 3325

                        #1361
                        mehmetkirsoy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                        dolar nasıl göçer alanı nasıl batırır nerden alırsan nasıl iflas edersin


                        trend bittiyse şuan sat sinyali vs. yok ama ! öngörü olarak trend nasıl biteceğini şu şekilde ifade edersek tam zirvedeyken ikili tepe ve macd nin bulunduğu konum çok yukarda artı rsi uyumsuz aylıkta dersek trend dönüşü bildik deriz ama dönüp dönmeyeceği bilinemez dönene kadar.

                        şekil olarak aşşadan gelen yükseliş durmuş kare yapmış üstüne aynen devam etmiş ve 3.07 görüldü dersek atmasyondan trend bitmiş dolar grafiği tüm hareketini bitirmiş şekilde sallayıp gerçek gibi yutturabilirz


                        bunun böyle olabileceğinden bahsetmiştim bunlar hep ihtimal yani yukarıda devam edebilir bidaha da çıkmayabilir. onun için varını yoğunu basmayacaksın. al sana tepe yerse. zar grafiği de eklemiştim dikkat çekmek için bunlar kesin değil düm düz yukarıda devam edebiliyor. bu grafikler kesin değil. yani uyumsuzluk var kesin burası tepe diyemezsin olabilir dersin ama olmayabileceğini bileceksin zar grafiğini önüne alıp forex işlemi yapıyorsan gusül abdestini alacasksın.

                        Yorum

                        • mehmetkirsoy
                          Kıdemli
                          • 03 Ocak 2013
                          • 3325

                          #1362
                          mehmetkirsoy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster


                          hehehe evet görüyorum dolar tl grafiği çok bozuk herşey sata geçik durumda
                          bu ne demek birileri batacak demek

                          ortalamalar bu bölgede 2.90 da yığılı durumda mal toplanıp yukarıda dönebiliri bilemezsin ama herşey satta formasyonda obo vs. bulabiliriz..

                          ben para koymam 3.38 den dolar shortlamıştım 12. aya yazmıştım 3.05 de iken.
                          neden aldayken shortladım.. uyumsuzluk var aylık haftalık graflarda idi.
                          göçebilir dolar tl ama ben buna 1 adetten çok para koymam koyamam benim işim değil..
                          ben dolar almam dolar düşerse altınımı bangadan gram olarak alırım otururum sakince. altın ons dolar grafiğide düşebileceğini söylüyor. tl faizdeyim kaybececek 1 kuruşum yok.



                          şimdiki aklım eskiden olsa idi kilolarca altın kilolarca gümüşüm bangada yatıyor olurdu.



                          yapacak bişey yok kerizlik gidip endeks shortlayıp kafayı yedik ustaları dinleyip.


                          mesela keriz olarak gelmiş olsam rus türk savaşı çıkacak diye ustaları dinleyip 60 bin garanti 30 bin belki diye batmıştık.



                          keriz oldunmu avlıyorlar pençelerine düşüyorsun.

                          short short skme kadar short aklı veriyolar ne kadar keriz o kadar parra..

                          bankalarda çok imkan var gidin gram altın hesbaı açın ucuzsa al gram gümüş hesabı aç faizde kal sepet yap orta uzun vade kaybetmezsin. borsa vob forex bunlara hiç girme zaten eldeki avuçtaki gider evsiz kalırsın kafayı yiyip huni takarsın..
                          sonuçta özetle neye geliyoruz ?

                          bu ew cilerin dedikleri olmayabilir BUNLAR HEP PALAVRADIR.

                          ANTİ ÜSTAD

                          OLABİLİR OLMAYABİLİRİ BİLECEKSİN.

                          BİLECEKSİN VARINI YOĞUNU BASMAYACAKSIN HELE TERS POZA PİRAMİT ASLA YAPMAYACAKSIN VARLIĞINI ORTAYA KOYUP

                          MENTAL OLARAK KIRILACAKSIN KAFAYI YİYECEKSİN YUKARI DEVAM EDERSE.

                          Yorum

                          • gundwane
                            Tecrübeli
                            • 18 Ağustos 2011
                            • 1922

                            #1363
                            Yani nereye geliyoruz..(Benim penceremden tabi)

                            TA (özellikle TR de ) palavradır..Hele ki u5 u10 dışındaki hisselerde ..

                            TA da vade uzadıkça güvenilirlik artar..Ama çoğu kimse orta ve uzun vadeye ye para yatırmaz kaldıki vob ve forex de orta uzun vade olmaz.Hele kaldıraçlı oynuyorsan ..düşer evet düşecektir ama yukarı yüzde 10 yapıp sonra çakarlar o ara sen batarsın..

                            Kaldıraçlı piyasalara paranı katlamak için girmemelisin..

                            Ortam yıkılıyorlar yada çarşıdaki balıkçı ellerini önlüğüne silerek 20.000 dolar borsadan kağıt alıyorsa ..İşte giriş ve çıkış zamanları bunlardır..Birde forumlarda uzun vadeci ve temettücüler belirdiğinde..

                            Eğer uzun süre ekran izledinse saatlerce grafik baktıkça bir yerlerin tepe yada dip olduğu konusunda bazı algılar geliştiriyorsun..
                            O zaman gözünü kapayıp alacak yada satacaksın..Benim düşünceme göre en doğrusu kendi algındır..

                            Borsayı misal ısrarla 70.000 lerde tuttular..Ateşe değmiş gibi alıyorlardı 69700 falan gördüklerinde..
                            Ben ki 2 dolar endeks (63 64 ) bekliyordum..Ocak şubat gibi 180 derece döndüm..Israr etmeyeceksin..

                            Zor işler vesselam..Çerezlik oynayacaksın çerezlik para geldi mi eywallah edeceksin..
                            Yada başkasının parası ile komple oynayacaksın..Aslında para da böyle kazanılır..

                            Yorum

                            • mehmetkirsoy
                              Kıdemli
                              • 03 Ocak 2013
                              • 3325

                              #1364
                              mehmetkirsoy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                              mucize gibi değil mi

                              bu nasıl oluyor yani ihracat vs. her yer patlak turist 55 kişi muhabbetleri felan fişmekan vs. derken biri çıkıp açıklasın dolar nası düşer pehhh


                              bu graf borsa endeksi grafı olsaydı keyee sıfıra kadar cort kovalardı



                              Yorum

                              • mehmetkirsoy
                                Kıdemli
                                • 03 Ocak 2013
                                • 3325

                                #1365
                                altında %20 için kıvranırken

                                %100 koydu nerdeyse srfsiz.

                                eğitimin kralı veriliyor. diplere dikkat. hep new low. new low gelince ne oluyor ? gebermiyor. son fırsat kalıyor.



                                vesselam.


                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information