Anti Üstad - BoL-Ho-Macd-Rsi- Charts..

Collapse
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • gundwane
    Tecrübeli
    • 18 Ağustos 2011
    • 1922

    #1261
    Koalisyon falan yok tiyatro oynuyorlar dedik..

    Daha bu hamur çooook su kaldırır..

    8 haziran günü TR kaosa kapıyı aşmıştır..

    FED İn faiz artırım sürecine hükümetsiz ve bürokratsız giriyoruz..

    Yorum

    • gundwane
      Tecrübeli
      • 18 Ağustos 2011
      • 1922

      #1262
      Şimdi sırada erken seçim tek parti iktidarı havucu var..

      Yersen..

      6 ayda yüzde 4 oy kaybedecek HDP..

      çocuğu bile kandıramazsın böyle bir şey olursa ..Seçimlere hile karştı diye Türkiye de iç savaş çıkar..

      Erken genel seçimden de aynı sonuçlar çıkarsa şimdi anlaşamayan başkanlar o zaman nasıl anlaşacak..

      bir daha mı erken genel seçime gidecez..Ne yapacaz..

      Yorum

      • gundwane
        Tecrübeli
        • 18 Ağustos 2011
        • 1922

        #1263
        Her yerden hisse sat dolar al formasyonu devam ediyor..Gözünü kapa sat al

        2.77 den bile yaptılar..

        2.82 dolar bugün..

        Yukarı doğru yuvarlayarak gidiyorlar..

        Ortalama maliyetleri tabiki çok aşağıda..

        Yorum

        • gundwane
          Tecrübeli
          • 18 Ağustos 2011
          • 1922

          #1264
          2012 deki not artırım zamazingo su treninde ise tam tersi idi..

          Dolar sat hisse al ..İstersen yüzde 4 yukarıdan al..

          AL..

          Not gelince SAT..

          Yorum

          • gundwane
            Tecrübeli
            • 18 Ağustos 2011
            • 1922

            #1265
            MB nın eli kolu bağlı..

            Daha sı siyasi gerilim sonucu olaya müdahele ederse daha da kötü anlaşılır MB paniğe kapıldı denir...

            herşeyi göze alıp faizleri 5 puan artırdım dese borsa çöker ekonomi eksi yazmaya başlar..

            Dolar ilk etapda gevşer ama ardından işler demek ki çok kötü ki MB olaya müdahele etti denir ...

            İbre yeniden terse döner..

            Çok kötü bir sarmala paçamızı kaptırdık..

            Koalisyon kurulsa idi geçici olarak rahatlayacaktık ama olmadı..

            Yorum

            • gundwane
              Tecrübeli
              • 18 Ağustos 2011
              • 1922

              #1266
              Koalisyon görüşmeleri tiyatro dedik..
              Görüşmüyorlard bile..
              90 larda koalisyon görüşmeleri böyle mi olurdu..

              8 hazirandan beri müthiş bir spekülasyon dönüyor..

              Bu dolar kuru ile borsanın yeri burası DEĞİL..

              2 tane banka ile endeks yapılıyor..

              2012 not saçmalığı ve rallisi ile birlikte borsa bitmiştir..

              Yorum

              • gundwane
                Tecrübeli
                • 18 Ağustos 2011
                • 1922

                #1267
                MB faiz artıramaz dedik idi..
                Artırmadı..

                3 tl nin üstü dolar ın yolu açılmıştır..

                3.15 ilk hedef..

                Yorum

                • gundwane
                  Tecrübeli
                  • 18 Ağustos 2011
                  • 1922

                  #1268
                  3.15 dola 3.50 euro da siyasi istikrar sağlandı ise MB faiz artırımı dan çok tek faiz ile karışık yarım yamalak bir artış yapabilir..

                  Aslında artış değilde işte...oldu mu oldu..

                  Şu aşamada faiz artsa arttığı ile kalır..

                  Dolar biraz gevşer sonra daha hızlı yukarı gider..

                  Yorum

                  • gundwane
                    Tecrübeli
                    • 18 Ağustos 2011
                    • 1922

                    #1269
                    Dolar 1.80 Petrol 110 dolar

                    Dolar 3.60 Petrol 53 dolar..

                    BU kadar karrışıklığa rağmen hala çökmüyorsak tek nedeni budur..

                    Petrol yukarı yönlü hareketine başlarsa işler kızışmaya başlar..

                    Şu aşamada doları yükselmesinin TR ye maliyeti katlanabilir durumda..Hatta TR 3.60 dolar kuruna kadar karda..

                    Dolar ile borçlanan firmalar..

                    O da onların kendi riskleri..

                    QE nin bittiği FED İn faiz artırma arefesinde olduğu bir zaman diliminde kim dedi size dolar ile borçlanın..

                    Sizin ekonomistlerinin risk analistleriniz hesap kitap uzmanlarınız yok mu..

                    Öyle çıkıp TR nin bilmem kaçıncı firmasıyız demekle olmuyor demek ki..

                    Bu dolar un füzelemesinden dolayı kaybederlerse tek suçlu kendileridir..

                    Yorum

                    • gundwane
                      Tecrübeli
                      • 18 Ağustos 2011
                      • 1922

                      #1270
                      Dolar 3 tl yi gördü.

                      Yandım allah sesleri yükselebilir memleket sathından..

                      MB izliyor..

                      Hükümet yok..

                      Yorum

                      • gundwane
                        Tecrübeli
                        • 18 Ağustos 2011
                        • 1922

                        #1271
                        Tüketici güven endeksi Ağustos da da azalmış mart 2009 tarihine dönmüş rakamsal olarak..

                        Hem ekonomik hem de siyasal bir krizdeyiz..

                        Aylardır yazıyordum ekonomik kriz adım adım geldi geldi geldi..

                        Üzerine bir tutam da siyasal kriz ekerek tadını iyice bozduk işin..

                        Yorum

                        • gundwane
                          Tecrübeli
                          • 18 Ağustos 2011
                          • 1922

                          #1272
                          Bu arada DOW JONES macd haftalıkda 2011 den beri ilk kez ciddi bir şekilde sıfır eksenini aşşa kesti..
                          Aylık macd ise (daha ciddisi) aşşa kesti hızlanarak yuvarlanıyor..

                          2009 dan beri ilk kez aylıkda aşşa kesti..İhlaller hariç..DOW da ciddi bir düzeltme çok olası..

                          Bunun da faiz artışı ile olacağını düşünüyorum..

                          Emtia ların dip dip gitmesinin nedeni FED den bir faiz artışının çok yakın olması..

                          1987 deki o ekim günündeli gibi bi günden yüzde 22 düşer mi acaba dow..

                          O zamanlar İMKB çok da popüler değildi..

                          Şimdi dow şelale yaşasa bize nasıl yansır..?

                          Yorum

                          • kani
                            Tecrübeli
                            • 26 Kasım 2010
                            • 1084

                            #1273
                            gundwane Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                            Bu arada DOW JONES macd haftalıkda 2011 den beri ilk kez ciddi bir şekilde sıfır eksenini aşşa kesti..
                            Aylık macd ise (daha ciddisi) aşşa kesti hızlanarak yuvarlanıyor..

                            2009 dan beri ilk kez aylıkda aşşa kesti..İhlaller hariç..DOW da ciddi bir düzeltme çok olası..

                            Bunun da faiz artışı ile olacağını düşünüyorum..

                            Emtia ların dip dip gitmesinin nedeni FED den bir faiz artışının çok yakın olması..

                            1987 deki o ekim günündeli gibi bi günden yüzde 22 düşer mi acaba dow..

                            O zamanlar İMKB çok da popüler değildi..

                            Şimdi dow şelale yaşasa bize nasıl yansır..?
                            bizde sel olur abi o zaman
                            oturma münkir ile alırsın sancı tutarsın pas paklamaz her kalaycı

                            Yorum

                            • gundwane
                              Tecrübeli
                              • 18 Ağustos 2011
                              • 1922

                              #1274
                              gundwane Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                              60.xxx lere kadar mal gelebilir diye düşünüyorum..

                              Sonra bir hikaye ile yeniden yukarılar..

                              first things first..

                              .......

                              kişisel görüşümdür...kimseyi bağlamaz..


                              Dediğimiz yerlere geliyor..

                              Yorum

                              • gundwane
                                Tecrübeli
                                • 18 Ağustos 2011
                                • 1922

                                #1275
                                60.xxx lar görülsün yeniden değerleme yapılabilir..

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information