Anti Üstad - BoL-Ho-Macd-Rsi- Charts..

Collapse
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • gundwane
    Tecrübeli
    • 18 Ağustos 2011
    • 1922

    #1081
    Zaten krizdeyiz..
    Grafikler hikaye..

    Hem ekonomik hem siyasal..

    Sen diyorsun ki dedikleri doğru çıkarsa..

    Bende diyorum ki sezer anayasayı fırlatmasa idi..

    Yorum

    • mehmetkirsoy
      Kıdemli
      • 03 Ocak 2013
      • 3325

      #1082
      Kriz çıkarasa vob 102 binlerden çıkıyor 74 binlerden değil.. 74 de ki krizciler 3 kere sıfırladı

      Yorum

      • gundwane
        Tecrübeli
        • 18 Ağustos 2011
        • 1922

        #1083
        74.000
        102.000 farketmez sevgili dostum kriz çıkarsa sıfırlanırsın..
        büyük ihtimal terssindir çünkü..

        Yarın yüzde 3 eksi açıp sürmese bari..

        Yorum

        • gundwane
          Tecrübeli
          • 18 Ağustos 2011
          • 1922

          #1084
          Teknik analiz ile temel analiz birleşip aynı yönü işaret ettiler mi trend tadından yenmez..

          Dolar 2.12 13 lerde iken temmuz sonunda hem Teknik analiz hemde temel analiz al al diye bağırıyordu..

          10 tane indikatörü çıkarıp karmakarışık analizlere girmenin manası yok..

          Yorum

          • gundwane
            Tecrübeli
            • 18 Ağustos 2011
            • 1922

            #1085
            gundwane Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
            Seans açılmadan dolara 50 pip basıyorlar..
            Sonra 80 pip alıyorlar..
            Vay anasını dolar füzeledi yine dedirtiyorlar..

            Yada tam tersi 50 pip alıp 80 pip satıyorlar dolara çöktüler yazılarını forumlarda görüyorsunuz..

            Tamamen algılara yönelik bir çalışma..Borsada da kendilerine harekat alanı çıkarmaya çalışıyorlar..

            Oysaki dolar ağustos başından beri aynı seviye..

            Borsa haftalık macd aşşa kesmiş günlük macd sınfırın altında ..Yukarı kesme olsa bile sıfır ın üzerine atamadıktan sonra tepki diye yorumlamak daha doğru olacaktır..
            Borsada haftalık macd arayı açtı iyice aşşa doğru yoluna devam ediyor..

            Bu dediğim tarihten sonra günlük macd ise "0" ın üzerine attı ama yukarı devam edemeyip tekrardan aşşa yöneldi..

            Dolar malum zaten..

            Yorum

            • gundwane
              Tecrübeli
              • 18 Ağustos 2011
              • 1922

              #1086
              Şu an malda oldukları egeen eregl petkm cemts vestl sasa krdmd vesbe brisa goody de ne yapacaklar bakalım..
              Mecburen tutmaya devam ediyorlar..
              Borsa döner de bizim malları alan birileri çıkar diye..

              Yorum

              • lonntermsteel

                #1087
                80xxxx den beri yukari hedefveenlerde var

                nargile icip dikili tas fotograflari paylasanlarda oldu

                herkes kendi dogru bildigini yapmali

                Yorum

                • radyolog
                  OKURYAZAR
                  • 03 Ağustos 2008
                  • 23119

                  #1088
                  Hayliden hayli kalınlaştı yobazlık yeniden,
                  Softalık zorlu anırtı ile aldı yürüdü.
                  Kara bir kinle taassup pusudan çıktı yine,
                  Yurdu şâhâne cehâlet yeni baştan bürüdü.
                  DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

                  Yorum

                  • radyolog
                    OKURYAZAR
                    • 03 Ağustos 2008
                    • 23119

                    #1089
                    DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

                    Yorum

                    • radyolog
                      OKURYAZAR
                      • 03 Ağustos 2008
                      • 23119

                      #1090
                      http://odatv.com/n.php?n=baba-ogul-k...ndi-2309141200
                      DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

                      Yorum

                      • radyolog
                        OKURYAZAR
                        • 03 Ağustos 2008
                        • 23119

                        #1091
                        DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

                        Yorum

                        • gundwane
                          Tecrübeli
                          • 18 Ağustos 2011
                          • 1922

                          #1092
                          Sağdan soldan çatlak sesler yükselmeye başladı..
                          Hükümetin dolar kuru ile ilgili sıkıntısı yok..
                          Önemli olan faizler düşük kalsın..

                          Sonumuz iyiye gitmiyor..

                          Yorum

                          • radyolog
                            OKURYAZAR
                            • 03 Ağustos 2008
                            • 23119

                            #1093
                            gundwane Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                            Sağdan soldan çatlak sesler yükselmeye başladı..
                            Hükümetin dolar kuru ile ilgili sıkıntısı yok..
                            Önemli olan faizler düşük kalsın..

                            Sonumuz iyiye gitmiyor..
                            çok haklsınız gundwane

                            malum faiz haramdır netekim değilimi yaneee

                            geride ülkenin amk şun gerisi önemli değil
                            çimenler ezilir hay topunuzun vede bu yavşakları destekleyen HAVUZ MEDYA sının tüm lerineee......
                            DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

                            Yorum

                            • gundwane
                              Tecrübeli
                              • 18 Ağustos 2011
                              • 1922

                              #1094
                              Dolar 2.30..
                              İşsizlik verisi beklentilerden çok çok iyi geldi..

                              Oran 5.9 a düştü..

                              Dolar yukarı TL aşşa borsalar yatay aşşa bir trend devam edecek gibi duruyor..

                              Bunu değiştirecek tek unsur FED..

                              Onunda şu aşamada doların değerlenmesinin önüne geçeceğini sanmıyorum..Bir süre izleyecek tir..

                              Parite 1.20 lerin altına kadar sarkabilir..

                              Bu durumda dolar 2.40 ları görür..

                              MB dan faiz artışı bekleyenler avuçlarını yalayacaktır..
                              Belki döviz munzamlarında oran düşürme yapar..

                              Yorum

                              • gundwane
                                Tecrübeli
                                • 18 Ağustos 2011
                                • 1922

                                #1095
                                ABD ekonomisi beklenen den hızlı bir yükselişe geçti..
                                Şimdi faiz artırım beklentisi ile birlikte bekletilen yatırımlarında devreye alınması ile büyüme rakamları daha da yükselecektir..
                                Faiz artışı artık kaçınılmaz...
                                Amerika kendini çukurdan çıkarmak üzere..
                                Şimdi AB etrafa para saçarak aynı yolu deniyor..Amaç durgunluktan çıkmak büyümenin canlanması..

                                Değersiz euro ya eywallah diyorlar..

                                Bizim gibi gelişmekte olan ülkeler adı altında parası tuvalet kağıdı gibi değersiz olan ülker için ise zor süreç başlıyor..

                                Tek teselli büyüyen bir ABD demek küresel ekonomi için iyi haber..

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information