Anti Üstad - BoL-Ho-Macd-Rsi- Charts..

Collapse
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • lidya
    Yeni Üye
    • 12 Eylül 2011
    • 48

    #1501
    Bence fırsat bu fiyattan halkbank almayan hangi fiyattan alır ?

    Yorum

    • mehmetkirsoy
      Kıdemli
      • 03 Ocak 2013
      • 3325

      #1502
      lidya Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      Bence fırsat bu fiyattan halkbank almayan hangi fiyattan alır ?
      buralardan millet shortlamaya çalışıyor işte fiyatı nerede görüyorsunuz.. hadi buralar neysse 78 79... 68 bin 70 bin üstadlar short tavsiye ederlerken

      üstad kolay olunmuyor dipte short açtırıp üstüne 20 bin puan zararda otrumayı öğrenmek budist rahiplerin bile başarmakta zorlanacağı BİRŞY..

      Yorum

      • mehmetkirsoy
        Kıdemli
        • 03 Ocak 2013
        • 3325

        #1503


        patlama o noktada ..


        amk.

        Yorum

        • mehmetkirsoy
          Kıdemli
          • 03 Ocak 2013
          • 3325

          #1504
          c düşüş için dolar almayı beklerken ipne grafik farklı şekile büründü sanki al sana 294 c diyip 3 ü yapıştırabilir korkma titre.

          Yorum

          • mehmetkirsoy
            Kıdemli
            • 03 Ocak 2013
            • 3325

            #1505
            YARIN RECO ile DAVİdson OLUMLU bir tbLO çizdiler çizdiler dolar düşürmek İÇİN YOHSA kalktı

            Yorum

            • gundwane
              Tecrübeli
              • 18 Ağustos 2011
              • 1922

              #1506
              mehmetkirsoy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
              buralardan millet shortlamaya çalışıyor işte fiyatı nerede görüyorsunuz.. hadi buralar neysse 78 79... 68 bin 70 bin üstadlar short tavsiye ederlerken

              üstad kolay olunmuyor dipte short açtırıp üstüne 20 bin puan zararda otrumayı öğrenmek budist rahiplerin bile başarmakta zorlanacağı BİRŞY..



              73 75 ve 77 de 3 parça short açtığını forumlarda yazan birisi endeks kaç olunca komple ceketi bırakır ?

              Yorum

              • mehmetkirsoy
                Kıdemli
                • 03 Ocak 2013
                • 3325

                #1507
                40.000 paran olsun

                10 10 10

                73 de açtığın 77 de 5000 lira zarar eder
                75 de açtığın 77 de 3000 lira zarar eder
                77 de açtığın 77 de pat

                düz hesap

                ----------------------

                40 bin lira 77 de 32.000 kaldı. 30 cort var.

                77-86
                %12
                12.000 puan yükseliş geliyor 30 cortla.


                zarar 36.000 lira daha yazılıyor.

                40.000 lira başladığımız ÜSTAD YATIRIM MACERAMIZ 86 DA.. -4000 LİRA İLE BİTİYOR.

                YANİ.

                ÜSTÜNE PARA EKLİYORSUN.

                TOPLAM ZARAR 30 KONTRATTA 44.000 LİRA


                İŞTE BU YATIRIMDIR


                BENDE ÖĞRENİP YAPTIM 2012 2013 DE

                Yorum

                • mehmetkirsoy
                  Kıdemli
                  • 03 Ocak 2013
                  • 3325

                  #1508


                  david reyizz kurtar bizi olumlu düşünelim

                  Yorum

                  • gundwane
                    Tecrübeli
                    • 18 Ağustos 2011
                    • 1922

                    #1509
                    Mehmet harika cevap ama üzgünüm yanlış..

                    Batış falan yoktur..
                    Çünkü ustat poz falan açmamıştır ....

                    Ustadın tek derdi ego tatminidir..

                    Tutarsa kral..

                    tutmazsa.

                    ehhh
                    6 ay 1 sene sonra dön dolaş gel aynı teranelere devam..

                    hatta birde dalga geçer gibi geçen sefer yanılmadık yanıltmadık de..

                    Yorum

                    • mehmetkirsoy
                      Kıdemli
                      • 03 Ocak 2013
                      • 3325

                      #1510
                      gundwane Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      Mehmet harika cevap ama üzgünüm yanlış..

                      Batış falan yoktur..
                      Çünkü ustat poz falan açmamıştır ....

                      Ustadın tek derdi ego tatminidir..

                      Tutarsa kral..

                      tutmazsa.

                      ehhh
                      6 ay 1 sene sonra dön dolaş gel aynı teranelere devam..

                      hatta birde dalga geçer gibi geçen sefer yanılmadık yanıltmadık de..
                      ahahhaha olabilir doğru





                      fake gibi dağılın.

                      Yorum

                      • butsu
                        Aktif
                        • 16 Haziran 2009
                        • 257

                        #1511
                        mehmetkirsoy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                        sizce ?


                        2008 dibine yaklaşmış, üstüne üstlük halka arz fiyatının neredeyse yarısına yaklaşmış. Batar mı acep Batarsa devlet el koyar, ahahaha zaten devletindi amk

                        Yorum

                        • Misafir

                          #1512
                          Hah işte hisseyi almış almış yatmışlar üstüne,

                          TA Gezi beri.. Esas budur 'Kaldırabilirlerse

                          kaldırsınlar..' muhabbeti, hemde görsel grafiksel izahlı..

                          Altında ezilmissler bile ki onlardan dinlemeli bide ilgi mevzuyu..))

                          Yorum

                          • Misafir

                            #1513
                            Değerli mehmetkirsoy ve gundwane baylarım,

                            dediklerinize katılmakla beraber, madem haftalarca

                            aylarca yazmıyolar bu model, aynen bende emsal

                            sürelerde yeni taze yazdıklarını "yine" hiç okumayıp,

                            tam 'tarafıma' kör döğüşü style free trade devam edicem ),

                            ki etmekteyimde son günlerde..

                            Biraz da böyle alalım paralarını bakalım,

                            eğer trade'de kalmış paraları varmışsa hâlâ madem ??..)

                            Yorum

                            • gundwane
                              Tecrübeli
                              • 18 Ağustos 2011
                              • 1922

                              #1514
                              Yarın future ler yatay yatay+ kalırsa çin mi japs maps göçmezse..

                              0.50 artı açıp dolara basıp
                              günü yüzde 2+ kapar mı acaba..

                              Öbür köyde 80.001 diye bile sopa ile kovalıyorlar da..

                              bu önerme hiç bi TA TEMEL ANALİZ BABALİZ DİYALİZ içermemektedir..

                              Yorum

                              • kuzu
                                furuşan akıncı
                                • 11 Aralık 2008
                                • 13961

                                #1515
                                forum seviyesini düşürdügü için.....bu topigi kapatıyorum....iki yıl tahammul ettim....adam olmaya niyeti yok buradakilerin...
                                YAZDIKLARIM sadece sohbet icindir...baskasinin gorusu ile borsada islem yapan ayvayi cig yer...parmaklarin tuslarda ise....SENSIN SORUMLU OLAN...AGLAMA DUVARI ISE KUDUSTE...ne ararsan kendinde ara....

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information