Eger sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, Lütfen öncelikle Yardım kriterlerini okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için öncelikle Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzda hiçbir şekilde aktivite uygulayamaz; Konu açamaz, Mesaj yazamaz, Eklenti indiremez, Özel mesajlasamaz. Forumumuzu tam anlamıyla kullanmak için üye olabilirsiniz...
sn efekent hocam arastııp buldugum hisseler belkı sızde begenırsenı herkes faydalansın derim.
MARSHALL CMBETON ALGYO(bu hissede erbakan işlem yapacakmıs dah önce akmgyo) birde aralık ayı genelde bılgısayar şirketleri sevınmıs DGATE VE DESPC umarımm işimize yarar tesekkurler
Sayın efekent hocam artık hisse-trade de yazmıyorsunuz özel bölüme de giremiyoruz bari burada bir iki hisse paylaşımında bulununda bizim gibi ağzı yeterli borsa bilgisi olmadığından laf etmeyen ama yazılanları harfiyen takip edip değerlendiren site sakinleri olan bizlerde nasiplensek.
Birşeyler biliyorsan anlatki dostlar faydalansın.
Birşeyler bilmiyorsan sus ki millet adam sansın.
şu taramalardan biraz yapıştırsan fena olmaz diyom
Mevlana der ki;
Bildiklerini anlat Ama akıl vermeye kalkma, Anlatılanları iyi dinle; Ama hepsini doğru sanma.
Sessiz kalmak,bir şey bilmediğin anlamına gelmez,Çok konuşmak da çok şey bildiğini göstermez..!
YAZDIKLARIM YATIRIM TAVSİYESİ DEĞİLDİR BU BÖYLE BİLİNE...
Yorum