EFEKENT ile Analiz

Collapse
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • EFEKENT
    Kıdemli
    • 15 Mayıs 2008
    • 4329

    #76
    önem verdiğim bi başka tarama.


    "Başkalarından üstün olmanız önemli değildir. Önemli olan dünkü halinizden üstün olmanızdır."
    Hint Atasözü

    [url]https://twitter.com/EFEKENT017[/url]

    Yorum

    • EFEKENT
      Kıdemli
      • 15 Mayıs 2008
      • 4329

      #77
      üstteki indikatöre baktığımızda destekler çalışmış ve direkten dönmüşüz.
      alttaki mavi indikatör ise trend yönünü gösterir. sıfır çizgisini yukarı kesmişiz.
      Haydi hayırlısı....

      "Başkalarından üstün olmanız önemli değildir. Önemli olan dünkü halinizden üstün olmanızdır."
      Hint Atasözü

      [url]https://twitter.com/EFEKENT017[/url]

      Yorum

      • EFEKENT
        Kıdemli
        • 15 Mayıs 2008
        • 4329

        #78
        mor,beyaz ve turuncu indikatör altında kapanış.......... hoş değil.
        en önemli 2 direnç...... düşen trendin kırılması ve yeşil hattımız 62.666 den geçiyor.

        "Başkalarından üstün olmanız önemli değildir. Önemli olan dünkü halinizden üstün olmanızdır."
        Hint Atasözü

        [url]https://twitter.com/EFEKENT017[/url]

        Yorum

        • EFEKENT
          Kıdemli
          • 15 Mayıs 2008
          • 4329

          #79
          EFEKENT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
          mor,beyaz ve turuncu indikatör altında kapanış.......... hoş değil.
          en önemli 2 direnç...... düşen trendin kırılması ve yeşil hattımız 62.666 den geçiyor.

          indikatör değerlerine göre XU100 satış noktamız 62666 da gösterilmişti. bugün itibari ile 49.493 görüldü.

          13.173 puanlık bir fark. şimdi bunu bir başka şekilde nerede sat verdiğini ve nerede al verdiğini inceleyelim. farklı bir indikatör penceresinden sistem testlerini görelim.
          5/5/2010 tarihinden iti baren XU100 ne kazandırmış?
          geldiğimiz noktadan itibaren duygusallığın dışında uygulamaya çalışacağımız sistem ne kazandırmış görelim.
          "Başkalarından üstün olmanız önemli değildir. Önemli olan dünkü halinizden üstün olmanızdır."
          Hint Atasözü

          [url]https://twitter.com/EFEKENT017[/url]

          Yorum

          • EFEKENT
            Kıdemli
            • 15 Mayıs 2008
            • 4329

            #80
            xu100 e yatırım yapıldığında bugünkü kapanış itibari ile 15 aylık getiri % -7 civarında

            sisteme uyularak 60' periyotlarda al-sat yapıldığında ise getiri %21 civarında

            hatta %20 ye varan düşüşde de yatırımcıyı korur konumunda

            "Başkalarından üstün olmanız önemli değildir. Önemli olan dünkü halinizden üstün olmanızdır."
            Hint Atasözü

            [url]https://twitter.com/EFEKENT017[/url]

            Yorum

            • EFEKENT
              Kıdemli
              • 15 Mayıs 2008
              • 4329

              #81
              günlük tradeler düşünüldüğünde ise sistem ile al sat yapan yatırımcı %29 getiri sağlarken;

              hiç kıpırdamadan alıp 15 ay bekleyen yatırımcının getirisi ise % -6 olmuş.

              Fark %35


              "Başkalarından üstün olmanız önemli değildir. Önemli olan dünkü halinizden üstün olmanızdır."
              Hint Atasözü

              [url]https://twitter.com/EFEKENT017[/url]

              Yorum

              • EFEKENT
                Kıdemli
                • 15 Mayıs 2008
                • 4329

                #82
                şimdi...

                60' peryottaki farkımız %29 ;

                günlük peryottaki farkımız %35

                peki son durum ne? 60' sisteme göre XU100 al sinyalini bugün üretti. günlüklerde ise düşen sinyal yok.
                muhtemelen yarın oluşacak. gidişatı beraber izleyip göreceğiz.
                altta 60' lık ve günlük sisteme uygun grafikleri görüyorsunuz.


                "Başkalarından üstün olmanız önemli değildir. Önemli olan dünkü halinizden üstün olmanızdır."
                Hint Atasözü

                [url]https://twitter.com/EFEKENT017[/url]

                Yorum

                • EFEKENT
                  Kıdemli
                  • 15 Mayıs 2008
                  • 4329

                  #83
                  Geçen yıl sanırım bu aylarda formasyonlar üzerine konuştuğumuz bir ağabeyim elmas formasyonunu konuşurken şöyle bir tabir kullanmıştı.

                  "Elması yiyen ***ünün üzerinden kolay kalkamaz"
                  ahanda ne yutturmuşlar bi bakın bakalım...

                  kulakların çınlasın mesut abicim. (sn. ketenhelva)


                  "Başkalarından üstün olmanız önemli değildir. Önemli olan dünkü halinizden üstün olmanızdır."
                  Hint Atasözü

                  [url]https://twitter.com/EFEKENT017[/url]

                  Yorum

                  • EFEKENT
                    Kıdemli
                    • 15 Mayıs 2008
                    • 4329

                    #84
                    "Başkalarından üstün olmanız önemli değildir. Önemli olan dünkü halinizden üstün olmanızdır."
                    Hint Atasözü

                    [url]https://twitter.com/EFEKENT017[/url]

                    Yorum

                    • EFEKENT
                      Kıdemli
                      • 15 Mayıs 2008
                      • 4329

                      #85
                      "Başkalarından üstün olmanız önemli değildir. Önemli olan dünkü halinizden üstün olmanızdır."
                      Hint Atasözü

                      [url]https://twitter.com/EFEKENT017[/url]

                      Yorum

                      • EFEKENT
                        Kıdemli
                        • 15 Mayıs 2008
                        • 4329

                        #86
                        şimdi 2008 krizini baz aldığımızda. %50 değer kaybeden endeks e karşı garan %43 değer kaybetmiş.

                        Bu noktadan sonra duygusallığı, algıyı, duyumu, haberleri, bir kenara bırakıp yeni hazırladığım sistemimi kullanacağım.
                        sistem ne derse o. isterse uzaya, isterse yerin dibine girsin. Sistem testlerimi aşağıda paylaşıyorum.
                        23.000 puanlık düşüşte, %50 lik kayıpta sisteme uyulduğunda garanda getiri %53 olmuş. buda 3 ayda %100 lük fark demektir.

                        Zararları geri almak çok uzak değil yani. Hayırlısı bakalım...

                        "Başkalarından üstün olmanız önemli değildir. Önemli olan dünkü halinizden üstün olmanızdır."
                        Hint Atasözü

                        [url]https://twitter.com/EFEKENT017[/url]

                        Yorum

                        • freesky
                          Yasaklı
                          • 03 Mayıs 2009
                          • 112

                          #87
                          EFEKENT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                          Geçen yıl sanırım bu aylarda formasyonlar üzerine konuştuğumuz bir ağabeyim elmas formasyonunu konuşurken şöyle bir tabir kullanmıştı.

                          "Elması yiyen ***ünün üzerinden kolay kalkamaz"
                          ahanda ne yutturmuşlar bi bakın bakalım...

                          kulakların çınlasın mesut abicim. (sn. ketenhelva)



                          Ya hocam, masallah yani.. Elmas da o bicimmis hani...


                          "Ya bu formasyon adamin icine oturur" diyorum...Baska da bisey demiyom...

                          Yorum

                          • EFEKENT
                            Kıdemli
                            • 15 Mayıs 2008
                            • 4329

                            #88


                            haftalık olarak
                            49 mio lot garan satan citinin 36 mio lotu haftanın ilk 2 günü satılmış ort fiyat 6,40
                            kalan 13 mio lot ise diğer 3 günde ort. 6,10 dan satılmış
                            oluşan ort satış fiyatı 6,34 gibi görünüyor. Muhtemelen Trade ile bu fiyat 6,50 lere taşınmıştır.
                            Hatta 7.00 lere bile çıkartılabilir. 1-2 günlük tepikle...
                            Malların yerine koyulması için uygun rakam ne olmalıdır?
                            4.50 - 5.00 aralığı uygun olabilir mi?
                            "Başkalarından üstün olmanız önemli değildir. Önemli olan dünkü halinizden üstün olmanızdır."
                            Hint Atasözü

                            [url]https://twitter.com/EFEKENT017[/url]

                            Yorum

                            • EFEKENT
                              Kıdemli
                              • 15 Mayıs 2008
                              • 4329

                              #89


                              5.50-5.30 arası aşağı kırılırsa aşağısı uçurum.
                              "Başkalarından üstün olmanız önemli değildir. Önemli olan dünkü halinizden üstün olmanızdır."
                              Hint Atasözü

                              [url]https://twitter.com/EFEKENT017[/url]

                              Yorum

                              • EFEKENT
                                Kıdemli
                                • 15 Mayıs 2008
                                • 4329

                                #90
                                Haftalıklarda dikkatimi çeken bir ayrıntıyı paylaşayım. Önem verdiğim bir indikatörün filizi önemli bir seviyeye gelmiş.

                                "Başkalarından üstün olmanız önemli değildir. Önemli olan dünkü halinizden üstün olmanızdır."
                                Hint Atasözü

                                [url]https://twitter.com/EFEKENT017[/url]

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information