Hoş geldin

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • Dragon
    Bağımlı
    • 09 Haziran 2007
    • 941

    #301
    sn.

    İBRAHİMD
    iscalis
    sayit53
    HUSOK
    aydan
    Hoş geldiniz.
    Ben ben değilim,Sen olmayınca
    Sen sen değilsin,Ben olmayınca

    Yorum

    • KUTERO
      Beybaba
      • 19 Temmuz 2007
      • 437

      #302
      sn. SEREN I
      hoşgeldiniz diyorum..
      İhtimal dahilinde olan hiçbir şey gözardı edilemez..
      İhtimal dahilinde olan her şey için tedbirli olmak gerekir..

      [SIZE=3][I][FONT=Comic Sans MS]Grafiklerimi toplu halde görmek için[/FONT][/I] [/SIZE]:

      [url]http://kutero.blogspot.com/[/url][COLOR="#000000"][/COLOR]

      Yorum

      • apruncurtigin
        Tecrübeli
        • 13 Mart 2007
        • 613

        #303
        Sn. Hasta Adam

        Keyborsa ailesine hosgeldiniz. Sitemizde güzel vakit gecirmeniz dilegiyle....
        Borsacıların ve borsanın yeni adresi
        [url] www.keyborsa.com[/url]

        Yorum

        • Dragon
          Bağımlı
          • 09 Haziran 2007
          • 941

          #304
          3 gündür pc'nin azizliğine uğradım
          Hepiniz hoş geldiniz
          Ben ben değilim,Sen olmayınca
          Sen sen değilsin,Ben olmayınca

          Yorum

          • stockbroker
            Master
            • 28 Temmuz 2008
            • 4807

            #305
            fadiyez Kayıtlı Kullanıcı
            hayalım Kayıtlı Kullanıcı
            say_1907 Kayıtlı Kullanıcı
            Vob Trader Kayıtlı Kullanıcı
            QUEEN Kayıtlı Kullanıcı
            doom7 Kayıtlı Kullanıcı
            makrorituel Kayıtlı Kullanıcı
            oguzt Kayıtlı Kullanıcı
            bikmisbroker BaBo
            cetdem Kayıtlı Kullanıcı
            VOBiX Kayıtlı Kullanıcı
            berkedi Kayıtlı Kullanıcı
            borsacim Kayıtlı Kullanıcı
            abilag Kayıtlı Kullanıcı
            shibumi Kayıtlı Kullanıcı
            unlimitted Kayıtlı Kullanıcı
            Karahan Kayıtlı Kullanıcı
            okyanus Kayıtlı Kullanıcı
            baraniko57 Kayıtlı Kullanıcı
            AMON RA Kayıtlı Kullanıcı
            doruk Kayıtlı Kullanıcı
            cucck Kayıtlı Kullanıcı
            zango Kayıtlı Kullanıcı
            halit.keles@hotmail.com Kayıtlı Kullanıcı

            Bugün çok bereketli bir günmüş. Hepiniz hoş geldiniz arkadaşlar...

            Dragon Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
            3 gündür pc'nin azizliğine uğradım
            Hepiniz hoş geldiniz
            O zaman siz de hoşgeldiniz..

            Yorum

            • EDY
              Yasaklı
              • 15 Aralık 2008
              • 1381

              #306
              stockbroker Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
              fadiyez Kayıtlı Kullanıcı

              hayalım Kayıtlı Kullanıcı
              say_1907 Kayıtlı Kullanıcı
              Vob Trader Kayıtlı Kullanıcı
              QUEEN Kayıtlı Kullanıcı
              doom7 Kayıtlı Kullanıcı
              makrorituel Kayıtlı Kullanıcı
              oguzt Kayıtlı Kullanıcı
              bikmisbroker BaBo
              cetdem Kayıtlı Kullanıcı
              VOBiX Kayıtlı Kullanıcı
              berkedi Kayıtlı Kullanıcı
              borsacim Kayıtlı Kullanıcı
              abilag Kayıtlı Kullanıcı
              shibumi Kayıtlı Kullanıcı
              unlimitted Kayıtlı Kullanıcı
              Karahan Kayıtlı Kullanıcı
              okyanus Kayıtlı Kullanıcı
              baraniko57 Kayıtlı Kullanıcı
              AMON RA Kayıtlı Kullanıcı
              doruk Kayıtlı Kullanıcı
              cucck Kayıtlı Kullanıcı
              zango Kayıtlı Kullanıcı
              halit.keles@hotmail.com Kayıtlı Kullanıcı

              Bugün çok bereketli bir günmüş. Hepiniz hoş geldiniz arkadaşlar...



              O zaman siz de hoşgeldiniz..

              Hocam tek tek nasil saydin hayret.-....

              Yorum

              • stockbroker
                Master
                • 28 Temmuz 2008
                • 4807

                #307
                EDY Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                Hocam tek tek nasil saydin hayret.-....
                Çok kolay yahu. Üye listesine tıkladım, üyelik tarihine göre sıraladım. Bugün üye olanları kopyaladım ve düzenledim.Düzenleme işi uğraştırdı biraz...

                Yorum

                • EDY
                  Yasaklı
                  • 15 Aralık 2008
                  • 1381

                  #308
                  stockbroker Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                  Çok kolay yahu. Üye listesine tıkladım, üyelik tarihine göre sıraladım. Bugün üye olanları kopyaladım ve düzenledim.Düzenleme işi uğraştırdı biraz...
                  Cok yasiycan seeen... Benden zekisin

                  Yorum

                  • stockbroker
                    Master
                    • 28 Temmuz 2008
                    • 4807

                    #309
                    EDY Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                    Cok yasiycan seeen... Benden zekisin
                    Estağfirullah...Hepimizin sağlık ve huzurla dolu hayırlı bir yaşamı olur inşallah...

                    Yorum

                    • bikmisbroker
                      BaBo
                      • 27 Şubat 2009
                      • 1009

                      #310
                      Hem hosgeldin diyen arkadaslara, hem de uye olur olmaz nickimin altina (BaBo) yazip itibar puanlari ile bir anda beni bu sitede yillardir yaziyormus gibi onere eden yonetime tesekkur ederim.

                      Bir dostumun daveti uzerine bu forumdan haberim oldu.

                      Samimi dusuncelerimizin yine dostca ve samimi olarak dile getirildigi bir forum ve ortam olmasi dilegi ile insallah herzamanki gibi gorduklerimizi paylasiriz.

                      Son zamanlarda VOB'a ilgi duymam nedeni ile amma VOB konusundaki bilgisizligim nedeni ile ben bir anlamda ogrenciyim.

                      Guvendigim tek husus ise VOB da da teknik analizin had safhada gecerli oldugudur, ben de bu teknik analizi biraz cozdum sanki, VOB'u da cozerim diye dusunurum.

                      Bu anlamda sanal alemde yazan, ve su anda burada adlarina rastladigim butun diger arkadaslara da ben hosgeldiniz diyorum.

                      Saygi ve sevgilerimle,

                      bikmisbroker

                      Yorum

                      • guneysu
                        Rize
                        • 01 Mart 2009
                        • 646

                        #311
                        kimse hoş geldin demeden..

                        kendi kendime hoş geldin guneysu diyeyim..
                        !!! !!!...' Yüzünü güneşe dönen insan gölge görmez.'....!!! !!!

                        ""ĶőşēМę ĊēķϊŁĎįΜ... βįź ĐēĻįķąήĻįŷįž ĐũŽзή ĶāħРЄ""

                        Allah'ım çok paranın beni değiştirip değiştirmediğini öğrenmem için lütfen bana bir şans ver !

                        Yorum

                        • guneysu
                          Rize
                          • 01 Mart 2009
                          • 646

                          #312
                          simurg Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                          Sn guneysu aramıza hoşgeldiniz.
                          hoş bulduk Sn simurg...

                          !!! !!!...' Yüzünü güneşe dönen insan gölge görmez.'....!!! !!!

                          ""ĶőşēМę ĊēķϊŁĎįΜ... βįź ĐēĻįķąήĻįŷįž ĐũŽзή ĶāħРЄ""

                          Allah'ım çok paranın beni değiştirip değiştirmediğini öğrenmem için lütfen bana bir şans ver !

                          Yorum

                          • radyolog
                            OKURYAZAR
                            • 03 Ağustos 2008
                            • 23119

                            #313
                            guneysu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                            kimse hoş geldin demeden..

                            kendi kendime hoş geldin guneysu diyeyim..
                            yok öyle

                            hoşgeldiniz svg güneysu
                            DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

                            Yorum

                            • EDY
                              Yasaklı
                              • 15 Aralık 2008
                              • 1381

                              #314
                              guneysu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                              kimse hoş geldin demeden..

                              kendi kendime hoş geldin guneysu diyeyim..
                              Hosgeldiniz efendim...

                              Yorum

                              • PEHLİVAN
                                Çalışkan
                                • 13 Şubat 2009
                                • 1138

                                #315
                                guneysu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                                kimse hoş geldin demeden..

                                kendi kendime hoş geldin guneysu diyeyim..
                                bu akşam nöbetçilerde uyumuş sayın güneysu

                                edy ile görüşecem saat 04:00 - 06:00 nöbetçilerini uyarsın ayakta uyuyorlar karşılamamışlar sizi

                                hoşgeldiniz sefalar getirdiniz :081:

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information