Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • detox
    Çalışkan
    • 26 Ocak 2013
    • 357

    #1231
    aok75 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bana müsaade, mahallede ki kedi çetesinin lideri ve ekibinin mamasını vereyim de bir tatsızlık olmasın. Sonra da yatarım.

    Herkese iyi geceler.
    seni ilk gördüğümde de işgillenmiştim zaten gizli gizli kendi ordunu kuruyormuşsun gibi bir hisse kapıldım
    if anything can't be fixed, it won't

    Yorum

    • che big
      Katılımcı
      • 09 Ekim 2012
      • 142

      #1232
      öteki köyde isler bayagi bi durmus... son 2 saattir gönderilen mesaj sayisi 7 olmus 2 si benim zaten
      İnsanı yaratmak mı tanrının büyük hatasıydı;
      tanrıyı yaratmak mı insanın büyük hatasıydı ?

      Yorum

      • realist34
        Yasaklı
        • 04 Haziran 2013
        • 1354

        #1233
        detox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
        aranızda Gökhan Fındık'ı hatırlayanınız var mı??
        şimdi baktım.. 500 tl yi 600 bin yapmış..

        Yorum

        • realist34
          Yasaklı
          • 04 Haziran 2013
          • 1354

          #1234
          aok75 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
          Bana müsaade, mahallede ki kedi çetesinin lideri ve ekibinin mamasını vereyim de bir tatsızlık olmasın. Sonra da yatarım.

          Herkese iyi geceler.
          aman kuzen mamalarını vermeyi unutma.. sonra trafolardaki kablolara musallat oluyorlar
          hadi iyi geceler...

          Yorum

          • anti panik
            Yasaklı
            • 25 Mart 2014
            • 293

            #1235
            Tum dostlara iyi geceler..

            Ben bursada oldugum icin belki bu tarafta doga vs cevre programi olursa tercih ederim...zaten trafik stres gurultu malumm.
            Olabilir mi bir dusunelim derim..
            Guzel bir pazar gecesi olsun.
            Degerli dostlarim..

            Yorum

            • tyanali
              Yasaklı
              • 09 Ekim 2009
              • 462

              #1236
              Charlie Chaplin gençliği ... gral adammış oda başbakan gibi ;)

              Yorum

              • anti panik
                Yasaklı
                • 25 Mart 2014
                • 293

                #1237
                che big Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                öteki köyde isler bayagi bi durmus... son 2 saattir gönderilen mesaj sayisi 7 olmus 2 si benim zaten
                Ben de onu diyorum.. fazla sansur isleri durdurdu..

                Yorum

                • realist34
                  Yasaklı
                  • 04 Haziran 2013
                  • 1354

                  #1238
                  anti panik Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                  Tum dostlara iyi geceler..

                  Ben bursada oldugum icin belki bu tarafta doga vs cevre programi olursa tercih ederim...zaten trafik stres gurultu malumm.
                  Olabilir mi bir dusunelim derim..
                  Guzel bir pazar gecesi olsun.
                  Degerli dostlarim..
                  bursa çok güzel bir yer gerçekten... iyi geceler..

                  Yorum

                  • detox
                    Çalışkan
                    • 26 Ocak 2013
                    • 357

                    #1239
                    realist34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                    şimdi baktım.. 500 tl yi 600 bin yapmış..
                    fırlama bu piyasanın en baba en en daşşaklı sı idi...en son taylant da hiltondaydı??? HIV pozitif olmuş:( başkan onu bulsa var ya burada eskisi gibi kağıt
                    if anything can't be fixed, it won't

                    Yorum

                    • realist34
                      Yasaklı
                      • 04 Haziran 2013
                      • 1354

                      #1240
                      anti panik Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      Ben de onu diyorum.. fazla sansur isleri durdurdu..
                      ben sansürden hoşlanmıyorum.. o yüzden burayı tercih ettim ve gayette memnunum buradan.. buradaki paylaşımlar hiç bir yerde yok bence.. tabi bunlar benim fikirlerim sadece..

                      Yorum

                      • detox
                        Çalışkan
                        • 26 Ocak 2013
                        • 357

                        #1241
                        tyanali Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                        Charlie Chaplin gençliği ... gral adammış oda başbakan gibi ;)
                        Kusuruma bakma ama karakter olarakta aynı..hala milleti güldürüyor...Chaplin bir de başa geçseymiş o zamanlar, ne demek istediğimi daha iyi anlarlardı
                        if anything can't be fixed, it won't

                        Yorum

                        • realist34
                          Yasaklı
                          • 04 Haziran 2013
                          • 1354

                          #1242
                          detox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                          fırlama bu piyasanın en baba en en daşşaklı sı idi...en son taylant da hiltondaydı??? HIV pozitif olmuş:( başkan onu bulsa var ya burada eskisi gibi kağıt
                          o da mı buralarda yazıyordu ?

                          Yorum

                          • detox
                            Çalışkan
                            • 26 Ocak 2013
                            • 357

                            #1243
                            realist34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                            o da mı buralarda yazıyordu ?
                            yok.geldiğini belli ederdi zaten
                            if anything can't be fixed, it won't

                            Yorum

                            • tyanali
                              Yasaklı
                              • 09 Ekim 2009
                              • 462

                              #1244
                              detox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                              Kusuruma bakma ama karakter olarakta aynı..hala milleti güldürüyor...Chaplin bir de başa geçseymiş o zamanlar ne demek istediğimi daha iyi anlarlardı
                              yeni haberlere göre gazı türkiye vermiş maşalar işi beceremedi direkt ABD'den müdahale dönemi başladı demek bu obamayı bile takmıyor bu neoconconlar çünküne para siyondan geliyor putin hayaletine karşı ananasçı hoca denklemine bakarsak hocayı vermek daha ucuza mal olur

                              Yorum

                              • realist34
                                Yasaklı
                                • 04 Haziran 2013
                                • 1354

                                #1245
                                Melih Gökçek'ten olay sözler

                                06.04.2014 - 20:25
                                Melih Gökçek, YSK önünde bekleyen CHP'lilerin YSK'yı etki altına almak için orada bulunduğunu iddia ederek sert açıklamalarda bulundu

                                "ONLARIN TOPLADIĞININ 100 KATINI TOPLAMAZ MIYIZ?"
                                Mansur Yavaş'ın bugün düzenlediği basın toplantısını YSK binasının hemen yanındaki bir otelde yaptığını hatırlatan Gökçek; "Bunu yapması son derece anlamlı. Yani diyor ki 'Ben bu suretle YSK'yı baskı altına alabilir. İnsanlarda ablukaya alırsa, bağırır çağırırsa, YSK'daki hakimler bundan etkilenir" YSK'daki hakimlerin bu tip işlerden etkilenmesi mümkün değil. Biz kalkıp, böyle bir tesir olduğu zaman, oraya kalkıp onların topladığının 100 katını toplamaz mıyız?

                                "TWİTTER'IN AĞASI MELİH GÖKÇEK'TİR"
                                Türkiye'de twitter'ın kendisinden sorulacağını söyleyen Melih Gökçek; "Twitter'ın ağası Melih Gökçek'tir. Bu konuda twitter'dan beni takip etsinler, gerçekleri görsünler" diye konuştu.
                                http://www.borsagundem.com/siyaset-e...ler-584233.htm

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information