youtubsuz olmuyor burasıda... Müslüm babadan bi şarkı iyi giderdi şimdi..
Cafe Borsa & Muhabbet
Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
-
Nasılsınız? Sağlığınız, keyfiniz yerindedir umarım.kungfucu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterİyi geceler saygıdeğer dostum.
Yorum
-
Anlaşıldı ortam kesataok75 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterÇay kahve bmem ama bira var şu an arkadaşımız isterse.



Buraya sardığına göre kuzen



Yorum
-
Dayı şifreli odadaaok75 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterÇok iyi ağırlandı diye düşünüyorum
MAKINIST abim, ama ortami belji beğenmedi. Dayı olsa kesin kalırdı.


Yorum
-
Yorum
-
Merhabalar, hoş gelmişsiniz. Dost arıyorsanız burada bolca bulacağınıza emin olabilirsiniz.vizyon Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterHerkese Merhaba,
ben almanya dan vizyon. 1998 yilindan beri borsayla ilgileniyorum. Teknik analiz ve Elliott dalga analizin ögrencisiyim. Dilegim yeni dostluklar bulmak.
Saygilar
Yorum


Yorum