Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • pool
    Yasaklı
    • 30 Eylül 2013
    • 298

    #781
    Selam cafe dostları cümleten iyi akşamlar...

    Yorum

    • anti panik
      Yasaklı
      • 25 Mart 2014
      • 293

      #782
      mterkan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      Ya bu tyanali denen kim?...
      Yemin ederim, üyeliğe veda edip .....
      Dostum.. simdilik kufur hakaret yok..
      Birak elestirsin.. karsilikli saygi olcusu kacmadigi surece
      farkli goruste olmasinda sorun yok..

      Katiliyorum... icerik doyurucu ikna edici degil maalesef..
      Ama burasi da bir "okul" bence...
      Hergun birbirimizden (!) o kadar cok sey ogreniyoruz ki..

      Ben mod un takdirine birakiyorum..kisisel saldiri hakaret olmadigi surece sorun yok bence..

      Yorum

      • ainos
        Aktif
        • 27 Temmuz 2011
        • 323

        #783
        tyanali Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
        heç boşa uğraşmasın o yalı sahipleri ***ünden çırıngayla çekilecek şimdiye kadar yedikleri paralar
        Şimdikilerin yedikleri için ne düşünüyorsun peki? elini vicdanına koy... tüm samimiyetimle söylüyorum; hiç bir partiden yana değilim, oy bile kullanmadım, seni de tanımam.. ama sende bir insansın, vicdanın kabul ediyormu?? Kendini kandırmadan bak tüm olanlara ve cevap ver kendine...

        Yorum

        • pool
          Yasaklı
          • 30 Eylül 2013
          • 298

          #784
          detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
          Çok konuşan adamın boyu da uzun dili de!


          Güzel olmuş Detan abi emeğine sağlık..Facedende beğenicem..

          Yorum

          • pool
            Yasaklı
            • 30 Eylül 2013
            • 298

            #785
            ainos Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
            Şimdikilerin yedikleri için ne düşünüyorsun peki? elini vicdanına koy... tüm samimiyetimle söylüyorum; hiç bir partiden yana değilim, oy bile kullanmadım, seni de tanımam.. ama sende bir insansın, vicdanın kabul ediyormu?? Kendini kandırmadan bak tüm olanlara ve cevap ver kendine...


            YAwf gülmüyüm diyom ama duramıycam bırahun şunu kendi haline yawf ilk başlarda eyyiydi hoştu emme sonradan çozuttu bizde bırahtuh kendü halüne

            Cafe için değişiklik olduğunun farkuna varduh dahada üstüne gitmiyoh her köyde vardır bi tane bırahun işinüze gücünüze bahun yawf

            Yorum

            • alpbike
              Kumarbaz
              • 02 Kasım 2011
              • 402

              #786
              Bugün viski+enrgy+acıçikolatayı hakkettim takılıyorum
              Paylaşanlar için teşekkürler

              Discovery cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
              SEN SEN OL '' MUTLU İKEN SÖZ... ÜZGÜN İKEN CEVAP... ÖFKELİ İKEN DE KARAR VERME..!!

              Yorum

              • detan
                Tecrübeli
                • 31 Ekim 2013
                • 676

                #787
                Selam pool.
                Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                Yorum

                • pool
                  Yasaklı
                  • 30 Eylül 2013
                  • 298

                  #788
                  alpbike Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                  Bugün viski+enrgy+acıçikolatayı hakkettim takılıyorum
                  Paylaşanlar için teşekkürler

                  Discovery cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
                  Afiyet olsun Alp abi...Ekşın varmı nası ortam

                  Yorum

                  • pool
                    Yasaklı
                    • 30 Eylül 2013
                    • 298

                    #789
                    detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                    Selam pool.
                    Selam Detan abi nasılsın haftaya bi organizasyon yapalım mı ne dersin..?

                    Yorum

                    • anti panik
                      Yasaklı
                      • 25 Mart 2014
                      • 293

                      #790
                      pool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster


                      YAwf gülmüyüm diyom ama duramıycam bırahun şunu kendi haline yawf ilk başlarda eyyiydi hoştu emme sonradan çozuttu bizde bırahtuh kendü halüne

                      Cafe için değişiklik olduğunun farkuna varduh dahada üstüne gitmiyoh her köyde vardır bi tane bırahun işinüze gücünüze bahun yawf
                      Hah soyle rahatlayun... gevseyun biraz.. t.m sayun getsin..

                      Yorum

                      • detan
                        Tecrübeli
                        • 31 Ekim 2013
                        • 676

                        #791
                        tynali ile fazla uğraşmayın, kendi kendine eğleniyor. Sapıtırsa moderatör cezasını verir.
                        Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                        Yorum

                        • pool
                          Yasaklı
                          • 30 Eylül 2013
                          • 298

                          #792
                          Ahanda Realist kuzenimde gelmiş kuzen FONDİP gecesi yapalım diyorduk bizde haftaya

                          Yorum

                          • ainos
                            Aktif
                            • 27 Temmuz 2011
                            • 323

                            #793
                            pool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster


                            YAwf gülmüyüm diyom ama duramıycam bırahun şunu kendi haline yawf ilk başlarda eyyiydi hoştu emme sonradan çozuttu bizde bırahtuh kendü halüne

                            Cafe için değişiklik olduğunun farkuna varduh dahada üstüne gitmiyoh her köyde vardır bi tane bırahun işinüze gücünüze bahun yawf
                            Arkadaş gerçekten merak ediyorum, bu arkadaş yazdıklarında gerçekten samimi mi diye.... bir vicdan sahibi, bu olanları nasıl kabul edebilir, nasıl kabul ediyor eğer anlatırsa gerçekten anlamaya çalışacağım....

                            Bu arada şerefinize arkadajlar güzel geceler güzel muhabbetler .... burada okumakta yazmakta bir zevk...

                            Yorum

                            • aok75
                              Yasaklı
                              • 12 Temmuz 2013
                              • 602

                              #794
                              detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                              Yeni icraatım az sonra geliyor...
                              İcraaatın içinden mi? Selamlar bu arada abim.

                              Yorum

                              • alpbike
                                Kumarbaz
                                • 02 Kasım 2011
                                • 402

                                #795
                                pool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                                Afiyet olsun Alp abi...Ekşın varmı nası ortam
                                Sağol kardeşim
                                Evli barklı çocuklu eksin ne kadar olursa o kadar

                                Discovery cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
                                SEN SEN OL '' MUTLU İKEN SÖZ... ÜZGÜN İKEN CEVAP... ÖFKELİ İKEN DE KARAR VERME..!!

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information