Selam cafe dostları cümleten iyi akşamlar...
Cafe Borsa & Muhabbet
Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
-
Dostum.. simdilik kufur hakaret yok..mterkan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterYa bu tyanali denen kim?...
Yemin ederim, üyeliğe veda edip .....
Birak elestirsin.. karsilikli saygi olcusu kacmadigi surece
farkli goruste olmasinda sorun yok..
Katiliyorum... icerik doyurucu ikna edici degil maalesef..
Ama burasi da bir "okul" bence...
Hergun birbirimizden (!) o kadar cok sey ogreniyoruz ki..
Ben mod un takdirine birakiyorum..kisisel saldiri hakaret olmadigi surece sorun yok bence..
Yorum
-
Şimdikilerin yedikleri için ne düşünüyorsun peki? elini vicdanına koy... tüm samimiyetimle söylüyorum; hiç bir partiden yana değilim, oy bile kullanmadım, seni de tanımam.. ama sende bir insansın, vicdanın kabul ediyormu?? Kendini kandırmadan bak tüm olanlara ve cevap ver kendine...tyanali Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterheç boşa uğraşmasın o yalı sahipleri ***ünden çırıngayla çekilecek şimdiye kadar yedikleri paralar










Yorum
-
Güzel olmuş Detan abi emeğine sağlık..Facedende beğenicem..detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Yorum
-
ainos Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterŞimdikilerin yedikleri için ne düşünüyorsun peki? elini vicdanına koy... tüm samimiyetimle söylüyorum; hiç bir partiden yana değilim, oy bile kullanmadım, seni de tanımam.. ama sende bir insansın, vicdanın kabul ediyormu?? Kendini kandırmadan bak tüm olanlara ve cevap ver kendine...




YAwf gülmüyüm diyom ama duramıycam bırahun şunu kendi haline yawf ilk başlarda eyyiydi hoştu emme sonradan çozuttu bizde bırahtuh kendü halüne


Cafe için değişiklik olduğunun farkuna varduh dahada üstüne gitmiyoh
her köyde vardır bi tane bırahun işinüze gücünüze bahun yawf 

Yorum
-
Afiyet olsun Alp abi...Ekşın varmı nası ortamalpbike Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterBugün viski+enrgy+acıçikolatayı hakkettim takılıyorum
Paylaşanlar için teşekkürler
Discovery cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Yorum
-
Selam Detan abi nasılsın haftaya bi organizasyon yapalım mı ne dersin..?detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterSelam pool.
Yorum
-
Hah soyle rahatlayun... gevseyun biraz.. t.m sayun getsin..pool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster




YAwf gülmüyüm diyom ama duramıycam bırahun şunu kendi haline yawf ilk başlarda eyyiydi hoştu emme sonradan çozuttu bizde bırahtuh kendü halüne


Cafe için değişiklik olduğunun farkuna varduh dahada üstüne gitmiyoh
her köyde vardır bi tane bırahun işinüze gücünüze bahun yawf 





Yorum
-
Arkadaş gerçekten merak ediyorum, bu arkadaş yazdıklarında gerçekten samimi mi diye.... bir vicdan sahibi, bu olanları nasıl kabul edebilir, nasıl kabul ediyor eğer anlatırsa gerçekten anlamaya çalışacağım....pool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster




YAwf gülmüyüm diyom ama duramıycam bırahun şunu kendi haline yawf ilk başlarda eyyiydi hoştu emme sonradan çozuttu bizde bırahtuh kendü halüne


Cafe için değişiklik olduğunun farkuna varduh dahada üstüne gitmiyoh
her köyde vardır bi tane bırahun işinüze gücünüze bahun yawf 


Bu arada şerefinize arkadajlar
güzel geceler güzel muhabbetler .... burada okumakta yazmakta bir zevk...
Yorum
-
İcraaatın içinden mi? Selamlar bu arada abim.detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterYeni icraatım az sonra geliyor...
Yorum
-
Sağol kardeşimpool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterAfiyet olsun Alp abi...Ekşın varmı nası ortam



Evli barklı çocuklu eksin ne kadar olursa o kadar
Discovery cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildiSEN SEN OL '' MUTLU İKEN SÖZ... ÜZGÜN İKEN CEVAP... ÖFKELİ İKEN DE KARAR VERME..!!
Yorum

Yorum