Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • detan
    Tecrübeli
    • 31 Ekim 2013
    • 676

    #5911
    alpbike Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sizi gidi hınzırlar sizi, cemaat kağıtlarıma musallat oldunuz hıııı..

    Dualarla yaşayan benin, dualarından nasiplenirsiniz hııııı

    alpbike Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    .........Ahhhh şu egom yokmu egom, bir türlü tatmin edemiyorum, yoksa özümde iyi biriyim

    Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

    Yorum

    • aok75
      Yasaklı
      • 12 Temmuz 2013
      • 602

      #5912
      ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
      şemsiye fayda etmez öyle yağacak bahtsızların başına gökten ne yağacağını söylemeye gerek yok


      Yorum

      • aok75
        Yasaklı
        • 12 Temmuz 2013
        • 602

        #5913
        ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
        alırsın alırsın
        Bence buralardan satmamakta ısrar edersen alabilir.

        Yorum

        • radyolog
          OKURYAZAR
          • 03 Ağustos 2008
          • 23110

          #5914
          77/79 aralığı İPEKE de belirleyici olacak bence
          DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

          Yorum

          • Artı
            Aktif
            • 06 Temmuz 2009
            • 237

            #5915
            Merhaba Cafe, bol şans bol kazançlar...
            Burada yer alan görüşlerim yatırım danışmanlığı kapsamında değildir...

            Yorum

            • radyolog
              OKURYAZAR
              • 03 Ağustos 2008
              • 23110

              #5916
              HER KONUDA YALAN SÖYLEYEN BİR MİTOMANIN BU KONUDA DA YALAN SÖYLEMESİNDEN DOĞAL NE OLABİLİR...BUGÜNE KADAR BİR TEK SINIF ARKADAŞINI GÖREN,DUYAN,BİLEN VAR MI...DIŞARDAN MI BİTİRMİŞ OKULU...BAŞBAKAN OLACAK LİDER VASIFLARINA SAHİP BİR İNSANIN BİR TEK SINIF ARKADAŞI OLMAZ MI...BIRAKIN BU BOŞ İŞLERİ...
              Erdoğan Cumhurbaşkanı olamaz çünkü...
              Başbakan Erdoğan'ın sosyal medyada ve kulislerde üniversite mezunu olmadığı yüksek bir sesle dillendirilirken MHP Grup Başkanvekili Prof. Dr. Yusuf Halaçoğlu'ndan çok tartışılacak bir açıklama yaptı.
              Beyaz TV'de yayınlanan Basın Kulisi programına konuk olan Yusuf Halaçoğlu, "Cumhurbaşkanı olmak için 4 yıllık fakülte mezunu olmak gerekir, Sultanahmet'teki İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi 3 yıllıktı. Onun mezun olduğu zaman 3 yıllıktı" diye konuştu.
              Bu sözlerin üzerine araya giren AKP Milletvekili Mehmet Metiner, "Yüzde 70 ile Tayyip Erdoğan Çankaya'ya çıksa bile Yusuf Halaçoğlu gibiler indirir. O sandığın sonucuna razı olmazlar. İlla bir kulp arayıp bulurlar. Sabih Kanadoğlu gibi konuştu. Yeni bir 367 mutlaka çıkartırlar" yanıtını verdi
              DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

              Yorum

              • radyolog
                OKURYAZAR
                • 03 Ağustos 2008
                • 23110

                #5917
                ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                amma direndi yonca
                vermeye hazırlanıyor olmasın pala
                DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

                Yorum

                • detan
                  Tecrübeli
                  • 31 Ekim 2013
                  • 676

                  #5918
                  Ayhan başkan, silindiği için mesajlarımın azalmasına hiç üzülmüyorum ama arşivde lazım olan şeyleri bulamayınca üzülüyorum.

                  Bir ara halı fabrikasını yazmıştım, sığ ama temeli iyi, alıp kenara konulabilir diye. Arşivde aradım bulamadım. Anladın sen
                  Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                  Yorum

                  • detan
                    Tecrübeli
                    • 31 Ekim 2013
                    • 676

                    #5919
                    3.27 den verip 3.24 den geri aldım. Günlük nafaka çıktı.
                    Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                    Yorum

                    • detan
                      Tecrübeli
                      • 31 Ekim 2013
                      • 676

                      #5920
                      ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                      yok muhtemelen senin mesajlar silinmemiştir ilk cafelerdi giden

                      ben hastaneye kaçarım size kolay gelsin.


                      Yok bulamıyorum. Bir ara bazı topiklerin tamamı değil ama bir bölümü gitmişti, oralarda olabilir.
                      sana da kolay gelsin.
                      Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                      Yorum

                      • detan
                        Tecrübeli
                        • 31 Ekim 2013
                        • 676

                        #5921
                        ROYAL, tavanı 3.44 benim mal 3.43 de...
                        Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                        Yorum

                        • detan
                          Tecrübeli
                          • 31 Ekim 2013
                          • 676

                          #5922
                          3.43 gitti.
                          Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                          Yorum

                          • detan
                            Tecrübeli
                            • 31 Ekim 2013
                            • 676

                            #5923
                            3.36 ya alış yazdım, aynı miktarda...
                            Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                            Yorum

                            • detan
                              Tecrübeli
                              • 31 Ekim 2013
                              • 676

                              #5924
                              detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                              3.36 ya alış yazdım, aynı miktarda...

                              Düzeltme - 3.39 geldi
                              Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                              Yorum

                              • anti panik
                                Yasaklı
                                • 25 Mart 2014
                                • 293

                                #5925
                                KDV’de reform

                                11 yıllık iktidarda çok gecikmiş bir karar..
                                Umarım dağ fare doğurmaz.. Bordrolulardan söke söke alınan vergi tüm ülkeye adaletli yayılır.

                                ***

                                Şimşek: KDV’de reform yapılacak
                                Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, “Cuma günü çok önemli bir reformu paylaşacağız katma değer vergisine ilişkin

                                İade sisteminin basitleştirilmesine ilişkin bir sistem” dedi. En önemli reformlarının Gelir Vergisi Reform Tasarı olduğunu kaydeden Şimşek, Vergi Usul Kanunu’nun güncellenmesi noktasında da çalıştıklarını dile getirdi. Önemli önceliklerinden birinin kayıt dışılıkla mücadele olduğunu aktaran Şimşek şunları söyledi:

                                “2002 yılında Türkiye’de her 100 çalışanın 52’si kayıt dışıydı. 2014’ün başı itibarıyla ise her 100 kişinin 34’ü kayıt dışı. Amacımız kayıt dışılıkta en azından Avrupa ortalamalarını yakalamak. Şu anda eylem planımızı güncelliyoruz ama bir taraftan da şunu yapmak lazım. Vergiye uyumu kolaylaştırmamız lazım.”

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information