Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • tarık37
    Yasaklı
    • 07 Mayıs 2009
    • 9126

    #5896


    Ermeniler 800 bin Türk ve Kürt’ü Öldürdü

    Sözde Ermeni Soykırımı iddialarının 99. yıldönümünde Akit’e konuşan Selçuk Üniversitesi öğretim üyelerinden tarihçi Doçent Caner Arabacı, “Ermeniler 800 bin Türk ve Kürt’ü öldürdü” Dedi.

    Yorum

    • aok75
      Yasaklı
      • 12 Temmuz 2013
      • 602

      #5897
      detox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      henüz organizasyon yapmadık..realisti de bekleyelim dedim..nede olsa burada yazmıyor, özledim keretayı eşimin işlerinden dolayı bu sıralarda hafta sonunda işi benim ele almam gerekiyor, zaman olarak biraz sıkıntılıyım. siz ayarlayabilirsiniz, bana bakmayın.
      Bu haftada iptal olacak gibi o zaman.

      Sizin işler ne zaman rahatlat abi?

      Yorum

      • detan
        Tecrübeli
        • 31 Ekim 2013
        • 676

        #5898
        detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
        İPEKE 2.77 lerim geldi. Zarar edersem senden alırım radyolog.

        radyolog senin yazın dikkatimi çekmişti ve almıştım. Sen daha düşmesini bekliyordun, almadın galiba.
        2.82 gösteriyorlar...
        Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

        Yorum

        • radyolog
          OKURYAZAR
          • 03 Ağustos 2008
          • 23110

          #5899
          radyolog Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
          YONCA da 750 lere düşüş olabilecek gibi gibi
          ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
          7.80 altı her an şelaleye hazır
          bi anda 740-7.20 arasına gelebilir

          aynen

          750 şeri görürse oralarda durdurmaz zaten pala
          DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

          Yorum

          • radyolog
            OKURYAZAR
            • 03 Ağustos 2008
            • 23110

            #5900
            İPEKE kim almıştı zarar edersem sen ödersin demişti bana

            detox veya detan
            DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

            Yorum

            • detox
              Çalışkan
              • 26 Ocak 2013
              • 357

              #5901
              aok75 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
              Bu haftada iptal olacak gibi o zaman.

              Sizin işler ne zaman rahatlat abi?
              inan şu sıralarda pek belli değil..ama siz organizasyon yaparsanız erken saatlerde size bir içki için katılabilirim..akşam sorun oluyor, hem şube hemde ana merkez için benim saat 6 dan sonra fırında bulunmam gerekiyor.
              if anything can't be fixed, it won't

              Yorum

              • radyolog
                OKURYAZAR
                • 03 Ağustos 2008
                • 23110

                #5902
                20.50 ye değdik netekim bakeczzz şincik


                http://forum.keyborsa.com/showthread...668#post599668
                DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

                Yorum

                • detox
                  Çalışkan
                  • 26 Ocak 2013
                  • 357

                  #5903
                  radyolog Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                  İPEKE kim almıştı zarar edersem sen ödersin demişti bana

                  detox veya detan
                  ben kağıtlarla ilgilenmiyorum dohol 0.45-0.55 arasında alırım..başkasından pek anlamam
                  if anything can't be fixed, it won't

                  Yorum

                  • detan
                    Tecrübeli
                    • 31 Ekim 2013
                    • 676

                    #5904
                    radyolog Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                    İPEKE kim almıştı zarar edersem sen ödersin demişti bana

                    detox veya detan


                    Bu mesajından 2 önceki mesaja bakar mısın
                    Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                    Yorum

                    • radyolog
                      OKURYAZAR
                      • 03 Ağustos 2008
                      • 23110

                      #5905
                      ERTUĞRUL ÖZKÖK'den 23 NİSAN TÖRENLERİNDE YAKA PAÇA GÖZALTINA ALINAN İKİ ÇOCUK İÇİN ANINDA YORUM!
                      "Ne bu korku kardeşim…
                      Koskoca vali olmuşsun.
                      Emrinde TOMA’lı, biber gazlı, tanklı, tüfekli bir polis ordusu.
                      Emrinde olduğun hükümet seçimi kazanmış…
                      Böbür böbür böbürleniyor…
                      Yargı desen ne paraleli kalmış, ne barfiksi…
                      Vur desen öldürüyorlar, kır desen tuz buz ediyorlar…
                      Nedir hala bu korku..
                      İki çocuk yahu…
                      Bacak kadar iki çocuk.
                      Ne topu var, ne sopası…
                      Biliyorum gözünüzde bilyeler mermi oldu,
                      Çelik çomak sopaları süngü…
                      Öyle diyorsunuz, öyle görüyorsunuz..
                      Ben de diyorum ki,
                      Boyunu ölçsen 1.50,
                      Kantara çıkarsan 40,bilemedin 50…
                      Nedir hala bu korku yahu…
                      Hiç bitmeyecek mi bu karabasanlarınız, bu kabuslarınız.
                      Hepiniz mi, topunuz mu, bütün devlet mi o kibirden kendi payına düşeni aldı.
                      Hiç mi kalmadı içinizde bir kaç vicdan sahibi insan; o iki çocuğun gönlünü alacak bir baba, bir anne...
                      23 Nisan günü için sakladığınız bir kaç damla şevkat...
                      Nedir bu Allah aşkına…
                      Nedir bu bitip tükenmek bilmeyen kudret şovu, bu tavizsizlik, acımasızlık…
                      Bilin, yapışacak hepinizin sırtına bir gün bu fotoğraflar.
                      Bugün değilse, yarın, yarın değilse öbür gün,
                      Öbür gün değilse de…
                      Bir gün mutlaka…"
                      DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

                      Yorum

                      • radyolog
                        OKURYAZAR
                        • 03 Ağustos 2008
                        • 23110

                        #5906
                        detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                        radyolog senin yazın dikkatimi çekmişti ve almıştım. Sen daha düşmesini bekliyordun, almadın galiba.
                        2.82 gösteriyorlar...
                        radyolog Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                        İPEKE kim almıştı zarar edersem sen ödersin demişti bana

                        detox veya detan
                        detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                        Bu mesajından 2 önceki mesaja bakar mısın

                        kem küm


                        78 den alma çabalarım var
                        DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

                        Yorum

                        • aok75
                          Yasaklı
                          • 12 Temmuz 2013
                          • 602

                          #5907
                          detox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                          ben kağıtlarla ilgilenmiyorum dohol 0.45-0.55 arasında alırım..başkasından pek anlamam
                          Başkanın kalbine indireceksin abim.

                          Yorum

                          • alpbike
                            Kumarbaz
                            • 02 Kasım 2011
                            • 402

                            #5908
                            Sizi gidi hınzırlar sizi, cemaat kağıtlarıma musallat oldunuz hıııı..

                            Dualarla yaşayan benin, dualarından nasiplenirsiniz hııııı
                            SEN SEN OL '' MUTLU İKEN SÖZ... ÜZGÜN İKEN CEVAP... ÖFKELİ İKEN DE KARAR VERME..!!

                            Yorum

                            • alpbike
                              Kumarbaz
                              • 02 Kasım 2011
                              • 402

                              #5909
                              kozaa yı izle, şu anda onun hareketine tepki veriyor, bağımsız hareket etmiyor an itibariyle...

                              radyolog Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                              kem küm
                              78 den alma çabalarım var
                              SEN SEN OL '' MUTLU İKEN SÖZ... ÜZGÜN İKEN CEVAP... ÖFKELİ İKEN DE KARAR VERME..!!

                              Yorum

                              • tarık37
                                Yasaklı
                                • 07 Mayıs 2009
                                • 9126

                                #5910


                                Türkiye'ye süper haber! Kırılgan Beşli, Muhteşem Beşli oluyor

                                Türkiye, Brezilya, Hindistan, Endonezya ve Güney Afrika'dan oluşan
                                grubun para birimlerine yatırım öneren uzman sayısı giderek artıyor.


                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information