Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • detan
    Tecrübeli
    • 31 Ekim 2013
    • 676

    #5671
    pool, o zaman öyleydi, şimdi durum farklı olabilir. Bunu ancak doktor söyleyebilir.
    Ameliyat belki son çare ama mecbur kalınınca olunuyor. Ameliyat oldum ve hiçbir arıza kalmadı. Olmasam felç olacaktım.
    Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

    Yorum

    • pool
      Yasaklı
      • 30 Eylül 2013
      • 298

      #5672
      ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
      kesin teşhismi aynısını dediğim rahatsızlılklarda da hissedersin.
      Dediklerin var işte bende kesin teşhis 4 doktor değişmişdim zamanında..Hepsi aynısını söylemişti.

      Yorum

      • detan
        Tecrübeli
        • 31 Ekim 2013
        • 676

        #5673
        Tekrar geçmiş olsun.
        Sonra yine görüşürüz, iyi akşamlar...
        Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

        Yorum

        • pool
          Yasaklı
          • 30 Eylül 2013
          • 298

          #5674
          detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
          pool, o zaman öyleydi, şimdi durum farklı olabilir. Bunu ancak doktor söyleyebilir.
          Ameliyat belki son çare ama mecbur kalınınca olunuyor. Ameliyat oldum ve hiçbir arıza kalmadı. Olmasam felç olacaktım.
          Allah korusun çok geçmiş olsun Detan abi, yarın bi gidip görüneyim en iyisi.

          Yorum

          • pool
            Yasaklı
            • 30 Eylül 2013
            • 298

            #5675
            detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
            Tekrar geçmiş olsun.
            Sonra yine görüşürüz, iyi akşamlar...
            Teşekkürler Detan abi görüşürüz bende uzanıyım biraz.

            ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
            ben annemide babamıda ameliyat ettirdim hiç sıkıntı çekmedik 1 günde de taburcu ettiler
            Başkanım yarın bi gidip görünücem ömür boyu çekilicek dert değil, ameliyat derse olmaktanda çekinmiycem.

            Yorum

            • radyolog
              OKURYAZAR
              • 03 Ağustos 2008
              • 23110

              #5676
              DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

              Yorum

              • radyolog
                OKURYAZAR
                • 03 Ağustos 2008
                • 23110

                #5677
                ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                çok uzun zamandır hotmaile girmiyordum.
                bugün gireyim dedim
                doğrulama kodu modu bişyler diyor mail adresinize doğrulama kodu gönderdik diyor

                la ben zaten mail adresime giriyor olsam koduğumun kodunu neyapayım
                bi benim başımamı geldi bu ******* kodu muhabbeti.
                ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                ben giremediğim mail adresime gönderdikleri kodu neredn bulacam
                ko gitsin başkan
                DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

                Yorum

                • radyolog
                  OKURYAZAR
                  • 03 Ağustos 2008
                  • 23110

                  #5678
                  başkannn

                  bunu atlamışın olamzki ama cık cık cıkkk


                  http://www.odatv.com/n.php?n=1907-ki...cak-2204141200
                  DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

                  Yorum

                  • radyolog
                    OKURYAZAR
                    • 03 Ağustos 2008
                    • 23110

                    #5679
                    Menderesci oldunuz
                    Demirelci oldunuz
                    Gülenci oldunuz
                    Tayyipçi oldunuz
                    Yarına Allah Kerim
                    Haaa Biz mi?
                    Biz hep Atatürkçüydük Dün,Bugün,Yarın..

                    VE DAİMAAA
                    DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

                    Yorum

                    • detan
                      Tecrübeli
                      • 31 Ekim 2013
                      • 676

                      #5680
                      ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                      ben giremediğim mail adresime gönderdikleri kodu neredn bulacam

                      2. bir mail adresin varsa zamanında onu vermişsindir. Yoksa durup dururken sormaz.
                      Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                      Yorum

                      • anti panik
                        Yasaklı
                        • 25 Mart 2014
                        • 293

                        #5681
                        pool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                        Detan abi ameliyat çok sakıncalı diyorlar 1 diskimde kayma var benim doktora gittim zamanında havuz dedi havuzada gittim bitince tekrar göründüm çok ufak bir fıtık olduğu için yapıcak bir şey yok dedi zaten acılarımda yok olmuştu havuzdan sonra..

                        Kilodan oldu abi buseferki tahmin edebiliyorum ama geçmez ise bugün yarın el mecbur gidicem.
                        Ustad..
                        Benim 4 mevsim kapali yuzme havuzuna giden arkadasim vardi..
                        Cok da keyifli is yani..kisin bile havuzdan cikiyor.
                        Yiyecek..icecek sohbet ile vucut sicakligi dengeye oturuyor..Sonra disari cikiyordu..
                        Aslinda Cok da saglikli is hani..

                        Avrupa da bu tur tesisler cok fazla..
                        Ve 1-2 tl karsiligi sembolik ucretle giris yapilabiliyor..
                        Cunku toplum sagligi acisindan devlet, tesis giderlerini subvanse ediyor..

                        Bizde ise yeni yeni uyanmaya basladi belediyeler ve kapali yuzme havuzlari cogalmaya basladi....

                        Bence iyi fikir...

                        yazin ben her hafta sonu firsat bulunca deniz kenarina kacar..
                        Yuzme ve gunes keyfi yapar..
                        Ustune de balik ve .......keyfi yapar.
                        ......bolumunu herkes istedigi gibi doldursun diye seyettim.

                        Yorum

                        • pool
                          Yasaklı
                          • 30 Eylül 2013
                          • 298

                          #5682
                          Gral dün gelip detox abiyi bi yoklayıp çıkmış yine

                          Hayırdır niye uğramıyor gral artık buraya..

                          Yorum

                          • pool
                            Yasaklı
                            • 30 Eylül 2013
                            • 298

                            #5683
                            Realist kuzen gazmanbabadan ötürü yok vahhunda öyle sanırım..

                            Yorum

                            • detox
                              Çalışkan
                              • 26 Ocak 2013
                              • 357

                              #5684
                              ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                              yok tek nikim tek mail adresi olan bi adamım ben
                              başkan artık telefon numarası falan topluyorlar..daha sonra data yı satmak için...telefonuna bir kod gelecek..ilk önce ollar koyacak
                              if anything can't be fixed, it won't

                              Yorum

                              • aok75
                                Yasaklı
                                • 12 Temmuz 2013
                                • 602

                                #5685
                                ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                                çok uzun zamandır hotmaile girmiyordum.
                                bugün gireyim dedim
                                doğrulama kodu modu bişyler diyor mail adresinize doğrulama kodu gönderdik diyor

                                la ben zaten mail adresime giriyor olsam koduğumun kodunu neyapayım
                                bi benim başımamı geldi bu ******* kodu muhabbeti.

                                Bence orayı bozmadan korkup kişiye özel bir önlem kalmışlar gibi bir hisse kapıldım.

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information