Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • radyolog
    OKURYAZAR
    • 03 Ağustos 2008
    • 23116

    #511
    dün nişan yaptığım okyanus ötesi kaadını uygun zamanda yeni sahıbına vercem
    DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

    Yorum

    • EFEKENT
      Kıdemli
      • 15 Mayıs 2008
      • 4329

      #512
      selamlar.
      kazancınız daim olsun.
      "Başkalarından üstün olmanız önemli değildir. Önemli olan dünkü halinizden üstün olmanızdır."
      Hint Atasözü

      [url]https://twitter.com/EFEKENT017[/url]

      Yorum

      • realist34
        Yasaklı
        • 04 Haziran 2013
        • 1354

        #513
        tez, twiter ve youtube kapatılsın.. bu sitelere girenlerin boynu vurulsun.. şehzade bilale söyleyin paraları sıfırlamasın.. istiflesin... faziler düşürülsün.. kimse parasını faize yatırmasın.. türgeve bağışlasın


        Yorum

        • alpbike
          Kumarbaz
          • 02 Kasım 2011
          • 402

          #514
          bacım cici kuş, dolar düşüyor, sıfırladığımız parlar değer kaybediyor..
          oğlum, hallederiz o iş bende, faiz lobisine bir gönderme yaparım
          babacım cici kuş, sen mi aradın ben mi?



          realist34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
          CNBCe.com â€@CNBCeFinans 4 dk.

          Başbakan Erdoğan'ın Merkez Bankası'nın faizi düşürmesi gerektiği açıklamasının ardından dolar/TL 2,14'ü aştı
          SEN SEN OL '' MUTLU İKEN SÖZ... ÜZGÜN İKEN CEVAP... ÖFKELİ İKEN DE KARAR VERME..!!

          Yorum

          • detox
            Çalışkan
            • 26 Ocak 2013
            • 357

            #515
            Arkadaşlar merhaba, herkes için güzel bir gün olmasını dilerim...dün akşam geçen toplantımızı yaptığımız yere gittik realisti sordular
            if anything can't be fixed, it won't

            Yorum

            • realist34
              Yasaklı
              • 04 Haziran 2013
              • 1354

              #516
              EFEKENT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
              selamlar.
              kazancınız daim olsun.
              aleykümselam.. hoşgeldiniz..

              Yorum

              • alpbike
                Kumarbaz
                • 02 Kasım 2011
                • 402

                #517
                Demek adam sağlam bahşiş bırakıyor

                detox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                Arkadaşlar merhaba, herkes için güzel bir gün olmasını dilerim...dün akşam geçen toplantımızı yaptığımız yere gittik realisti sordular
                SEN SEN OL '' MUTLU İKEN SÖZ... ÜZGÜN İKEN CEVAP... ÖFKELİ İKEN DE KARAR VERME..!!

                Yorum

                • detox
                  Çalışkan
                  • 26 Ocak 2013
                  • 357

                  #518
                  adam masaya ne gelse fondipliyordu rakı ile başladı..bira ile devam ederken masaya çiçek geldi onun suyunuda fondipleyecekti
                  if anything can't be fixed, it won't

                  Yorum

                  • realist34
                    Yasaklı
                    • 04 Haziran 2013
                    • 1354

                    #519
                    detox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                    adam masaya ne gelse fondipliyordu rakı ile başladı..bira ile devam ederken masaya çiçek geldi onun suyunuda fondipleyecekti
                    fondip candır ağabey..

                    Yorum

                    • realist34
                      Yasaklı
                      • 04 Haziran 2013
                      • 1354

                      #520
                      detox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      Arkadaşlar merhaba, herkes için güzel bir gün olmasını dilerim...dün akşam geçen toplantımızı yaptığımız yere gittik realisti sordular
                      benim resmimi asmaları lazım oraya benim gibisini görmemişledir ağabey

                      Yorum

                      • hpsmj
                        Aktif
                        • 25 Mart 2012
                        • 160

                        #521
                        ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                        bizimki derken
                        benimde bir kısmına sahip oldugum dandik hisse yoksa senle birlikte dana ya girmem, kesin başına bir şey gelir

                        Yorum

                        • realist34
                          Yasaklı
                          • 04 Haziran 2013
                          • 1354

                          #522
                          ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                          yok ya fondipçi realist olarak meşhur olmuş mekanlarda
                          niye bahşiş vereyim başkanım.. onların bana bahşiş vermesi lazım.. adamlara show yaptım resmen

                          Yorum

                          • detox
                            Çalışkan
                            • 26 Ocak 2013
                            • 357

                            #523
                            realist34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                            benim resmimi asmaları lazım oraya benim gibisini görmemişledir ağabey
                            resim nedir ki..çarşının göbeğine büstünü dikeceklermiş
                            if anything can't be fixed, it won't

                            Yorum

                            • hpsmj
                              Aktif
                              • 25 Mart 2012
                              • 160

                              #524
                              ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                              bend emakinistle değil danaya ortak horoz kesmeye girmem
                              elini attığı kuruyo
                              he ya gecen sene oyleydi de, bu sene de aynı performans devam edeiyor muymuş?

                              Yorum

                              • MAKİNİST
                                Katılımcı
                                • 15 Ağustos 2007
                                • 145

                                #525
                                ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                                bend emakinistle değil danaya ortak horoz kesmeye girmem
                                elini attığı kuruyo


                                Doğan'lara dalayım mı?

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information