Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • aok75
    Yasaklı
    • 12 Temmuz 2013
    • 602

    #5371
    ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
    Cep telefonumu evde unuttuĞumdan bugÜn borsa İzleyemİyorum
    Senin hağıt hep aynı zaten başkan merak etme sen.

    Yorum

    • pool
      Yasaklı
      • 30 Eylül 2013
      • 298

      #5372
      ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
      Cep telefonumu evde unuttuĞumdan bugÜn borsa İzleyemİyorum
      40 yılın başında borsa izlemiyosun o günde dyhol tavan oldu.

      Yorum

      • pool
        Yasaklı
        • 30 Eylül 2013
        • 298

        #5373
        aok75 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
        Senin hağıt hep aynı zaten başkan merak etme sen.
        Benden erken davrandın bi kalbine indireyim dedim kuzen başkanın

        Yorum

        • aok75
          Yasaklı
          • 12 Temmuz 2013
          • 602

          #5374
          Detan abim hoş gelmişsin.

          Yorum

          • aok75
            Yasaklı
            • 12 Temmuz 2013
            • 602

            #5375
            pool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
            Benden erken davrandın bi kalbine indireyim dedim kuzen başkanın
            Başkanı kızdırmamak lazım. Sonra acısını fena çıkartıyor.

            Bir boğa rsminin altınca üff hatuna bak diye yazımız kalır ortada. Yeni gelenlere laf anlatamayız. Adımız zoofili olarak kalır sonra.

            Yorum

            • detan
              Tecrübeli
              • 31 Ekim 2013
              • 676

              #5376
              Haber ve veri akışı açısından haftanın ilk günü oldukça sakin görünüyor. Cuma günü kapalı olan Avrupa piyasaları bugün de kapalı, ABD piyasaları ise 16:30’da açılacak. Bu nedenle, gün genelinde Borsa İstanbul’da da sakin bir gün bekliyoruz. Hafta geneline baktığımızda, içeride bu hafta TCELL ve EREGL ile başlayacak 1Ç14 bilançoları ve Perşembe günü ise PPK toplantısı izlenecek. Dışarıda, Ukrayna odakta kalmaya devam edecek. Geçtiğimiz hafta Cenevre’de toplanan ABD, Rusya, AB ve Ukrayna temsilcileri sorunların barışçıl yöntemlerle çözülmesi konusunda uzlaştı. Ancak, bölgeden çatışma haberleri gelmeye devam ediyor. ABD’nin Polonya ile birlikte ortak tatbikat düzenleyecek olması da ilerleyen günlerde gerginliği tırmandırabilir. Veriler tarafında ise, bu hafta dışarıda büyüme odaklı göstergeler ile ABD konut verileri ve bilançolar izlenecek.

              Yurtdışı piyasaların Paskalya tatili nedeniyle kapalı olması ve önemli bir haber ya da veri akışının olmaması ile yurtiçi piyasalar Cuma günü sakin bir seyir izledi. Yeni haftaya başlarken Avrupa’da birçok piyasanın bugün de kapalı olması yurtiçi piyasalarımızda işlem hacimlerinin düşük seviyelerde kalmasına neden olabilir. Ancak öğleden sonra ABD spot piyasalarının açılması ile hareketliliğin arttığını gözlemleyebiliriz. Öte yandan hafta içinde yurtiçi bilanço açıklamaları da yakından izlenecektir. Perşembe günü TCELL, Cuma günü ise EREGL’nin 1Ç14 sonuçlarını açıklaması bekleniyor.
              Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

              Yorum

              • detox
                Çalışkan
                • 26 Ocak 2013
                • 357

                #5377
                aok75 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                Başkanı kızdırmamak lazım. Sonra acısını fena çıkartıyor.

                Bir boğa rsminin altınca üff hatuna bak diye yazımız kalır ortada. Yeni gelenlere laf anlatamayız. Adımız zoofili olarak kalır sonra.
                bir keresinde sevgili ncavusun koyduğu grup resmime yorum yapmıştım..sonra hepsi kaplumbağaların toplu s...ine dönüşmüştü
                if anything can't be fixed, it won't

                Yorum

                • ainos
                  Aktif
                  • 27 Temmuz 2011
                  • 323

                  #5378
                  arkadaşlar garanti e trader da
                  garanti fiyatı 7,84 -%0,13 görünüyor bende... grafikte değerler 10 kuruş düşük hep....
                  sizdede böylemi?

                  Yorum

                  • detox
                    Çalışkan
                    • 26 Ocak 2013
                    • 357

                    #5379
                    ainos Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                    arkadaşlar garanti e trader da
                    garanti fiyatı 7,84 -%0,13 görünüyor bende... grafikte değerler 10 kuruş düşük hep....
                    sizdede böylemi?
                    bugün temettü verdi..herhalde birazdan düzelir?
                    if anything can't be fixed, it won't

                    Yorum

                    • ainos
                      Aktif
                      • 27 Temmuz 2011
                      • 323

                      #5380
                      detox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      bugün temettü verdi..herhalde birazdan düzelir?
                      geçmiş değerler de farklı, 8,15 tepe değeri 8,05 gösteriyor... 5,72 değeri; 5,65 gösteriyor...

                      TV de -% değeri farklı -%1,13 ...

                      Yorum

                      • aok75
                        Yasaklı
                        • 12 Temmuz 2013
                        • 602

                        #5381
                        ainos Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                        arkadaşlar garanti e trader da
                        garanti fiyatı 7,84 -%0,13 görünüyor bende... grafikte değerler 10 kuruş düşük hep....
                        sizdede böylemi?
                        Maalesef bende şu an e-trader çalışmıyor.

                        Yorum

                        • aok75
                          Yasaklı
                          • 12 Temmuz 2013
                          • 602

                          #5382
                          detox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                          bir keresinde sevgili ncavusun koyduğu grup resmime yorum yapmıştım..sonra hepsi kaplumbağaların toplu s...ine dönüşmüştü
                          İlk defa sayfayı okuyan da nereye düştüm ben demiştir.

                          Zoofililer derneği mi acaba?

                          Yorum

                          • detox
                            Çalışkan
                            • 26 Ocak 2013
                            • 357

                            #5383
                            brentte açtığım 109.75 shortları 109.17 den kapattım..110.05 shortlar duruyor..109.65 e tekrar short yazdım ve çıkacağım..her iki poz için sl ları 109.95 de..2ci seans görüşmek üzere..
                            if anything can't be fixed, it won't

                            Yorum

                            • anti panik
                              Yasaklı
                              • 25 Mart 2014
                              • 293

                              #5384
                              Günaydın Cemiyet....

                              Güzel ve keyifli bir hafta olsun tüm dostlara...

                              *****

                              Martta getiri şampiyonu Borsa İstanbul

                              İSTANBUL - Borsa İstanbul, mart ayında yatırımcısına yüzde 11,5 getiri sağlayarak, dünya genelinde en çok kazandıran borsa oldu.

                              Dünya Borsalar Federasyonu (WFE) verilerinden yapılan derlemeye göre, mart ayında 69.736,34 puana yükselen Borsa İstanbul, şubat ayına göre yüzde 11,5 getiri sağladı.

                              Listede Borsa İstanbul'u yüzde 10,4 ile Colombia SE, yüzde 7,8 ile de Dubai Financial Market takip etti. Mart ayında Colombia SE 1.083,07 puana, Dubai Financial Market ise 4.551 puana yükseldi.

                              http://www.dunya.com/martta-getiri-s...ul-225829h.htm

                              Yorum

                              • tarık37
                                Yasaklı
                                • 07 Mayıs 2009
                                • 9126

                                #5385
                                Türk Tabipler Birliği - Elektromanyetik Radyasyonun Biyolojik Etkileri (Baz İstasyonların)

                                Elektromanyetik dalgalarn gücü ister yüksek, ister düük olsun, bu dalgalar insan vücudunda etkili olmaktadır.

                                Elektromanyetik dalgalar (EMD)

                                vücuttaki dokulara (1) ısıtarak ve /ya da (2) kimyasal değişimlere yol açarak arar
                                verirler. Yüksek güçlü EMD ısıya bağlı zarar verirken, düük watt'lı EMD'nin uzun süre alınmasıyla dokularda kimyasal değişmeler nedeniyle zararlı etkiler ortaya çıkar.Elektromanyetik radyasyonlar boşlukta yayılma özelliğine sahiptir. Bu tür dalgalar dalga boyları ve frekansları ile belirlenir. Tüm EMD, boşlukta aynı hızla yayılır. Bu hız ışık hızına eşit olup saniyede 300.000 km'dir.


                                Dalga boyu son derece küçüldüğünde elektromanyetik radyasyon (EMR), madde ile kaşılaştığında, dalga olmaktan çok bir enerji kümesi gibi davranır. Bu enerji kümelerine "kuantum" ya da “foton” denir. Bu tipteki EMR'ler, X ve gamma ışınlarıdır. Bu ışınlar hücrelerdeki molekülleri bir arada tutan atomik bağları kırarak atomları ya da molekül parçalarını pozitif ya da negatif yüklü duruma getirebilecek yeterli enerjiye sahiptirler.

                                Enerjileri çok yükselen bu ışınlar moleküllere çarptığında onları iyonlaştırarak, molekül yapısını, yani yaşamsal işlevlerini bozar ve böylece olumsuz biyokimyasal tepkimeler sonucunda kanser oluşumunu kolaylaştırır.

                                Yapılan çalışmalarda X ve gamma ışınlarına maruz kalan insanlarda, kanserlerin oluşumu artmıştır. Bu nedenle bu ışınlar "iyonlaştırıcı elektromanyetik radyasyon" olarak tanımlanır.

                                Cep telefonu baz istasyonları, oluşturduğu sağlık riskleri dolayısıyla, okul bahçeleri,kreşler,hastaneler, parklar gibi çocukların, hastaların, yaşlıların ve İnsanların yoğun yaşadığı toplu yaşam ve kullanım alanlarına kesinlikle kurulmamalıdır.

                                İnsanların toplu yaşadığı bina tepelerine baz istasyonlarının kurulması iılemi, kat sahiplerinin
                                kararına bırakılmamalıdır.

                                Özellikle EM radyasyon ve EM alana maruz kalan çalışanlarda, ortaya çıkacak olumsuzlukların saptanabilmesi için işyeri hekimleri tarafından periyodik incelemelerin ve çalışma çevresi ölçümlerinin yapılması gerekmektedir.

                                Elektromanyetik Radyasyonun Biyolojik Etkileri

                                Biyolojik etki ile yan etki arasındaki farkı anlamak önemlidir. Biyolojik etki, sistemde EMD'ye maruziyet sonucunda ölçülebilir ya da dikkate değer fiziksel değişiklikler olduğunda ortaya çıkar. Yan etki ise biyolojik etkinin vücudun tolere etme sınırlarının dışına çıktığında oluşur ve sonuçta zararlı etkilere yol açar.

                                Bugün üzerinde çalışılan konulardan biri de cep telefonlarının kullanım frekanslarının yükseltilmesi ve mikro dalga özelliği göstermesidir. Halkın bu tipteki dalgalar hakkında yeterli bilgiye sahip olmaması kuşkular oluşturmuştur.

                                Ülkemizde, cep telefonu pazarlayan şirket ve kurulan baz istasyonu sayısındaki artış ve bunların düzensiz olarak her yere konuşlandırılması, denetimsizlik, bu tedirginliği giderek artırmaktadır.

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information