Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • anti panik
    Yasaklı
    • 25 Mart 2014
    • 293

    #5161
    detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster


    Burası neresi dostum?
    Ustad burasi Bursa..
    Belediye basganimiz..
    "Gulumseyin Nilufer'desiniz" .. afisleri astiriyor..

    Ev tabi ki cati kati ve karga cenneti olmus..

    Belki " Mustafa Bozbey" ismi basindan tanidik gelebilir.
    Guzel bir yerde oturdugumu dusunuyorum..

    Yorum

    • aok75
      Yasaklı
      • 12 Temmuz 2013
      • 602

      #5162
      Artı Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      He, mokoko diyo

      Palanın dandik göstergelerine bakacağıma kendim hesaplarım daha iyi dedim...
      Şaka bi yana, çok amatörce diyorsan eklemiyim bir daha, millete güldürmeyelim kendimizi...
      Bence amatörce değil. Her gün ekliyorsunuz. Ben bakıyorum grafiklerini. Gülecek kimseyi tanımıyorum bu forumda.

      Yorum

      • detan
        Tecrübeli
        • 31 Ekim 2013
        • 676

        #5163
        anti panik Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
        Ustad burasi Bursa..
        Belediye basganimiz..
        "Gulumseyin Nilufer'desiniz" .. afisleri astiriyor..

        Belki " Mustafa Bozbey" ismi basindan tanidik gelebilir.
        Guzel bir yerde oturdugumu dusunuyorum..


        Bursa'yı biraz bilirim ama kargalarının bu kadar arsız olduğunu bilmiyordum
        Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

        Yorum

        • detox
          Çalışkan
          • 26 Ocak 2013
          • 357

          #5164
          anti panik Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
          Bugun sabah muhabbeti gectiydi..
          2 kisi montaj yapiyor..
          Diger iki kisinin birinin elinde beyaz buyuk posetler habire savuruyor..
          Otekinin elinde sopali firca atisa hazir bekliyor.....
          Kargalardan taarruz dalisi bi taraftan...
          herkese selamlar..
          Kargaların saldırma sebebi çatıdaki kiremitlerin altına yiyeceklerini saklıyorlar..Babamın evinin önünde 30 yıldır baktığımız karga var..ismide "Seloş" Selahattin Dumana benzediğinden o ismi koymuştuk neyse bizim seloş aldığı cevizleri yada peynirleri alttaki çatıdaki kiremitlerin altına saklıyordu, arkasına da taş koyarlar genellikle..bir gü çatıdaki kiremitleri değiştirmek için ustalar gelmişti bütün kargalar saldırmıştı..aklıma "kuşlar" filmi gelmişti
          if anything can't be fixed, it won't

          Yorum

          • alpbike
            Kumarbaz
            • 02 Kasım 2011
            • 402

            #5165
            anti panik Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
            Ustad yontem dogru.. panik olma..
            . ama yontem yerli palaya uymadi..

            Gene de ikincilik ???
            Yoksa yerli pala sen misin???
            aok75 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
            Bu gün de birinci olsaydın imdat diye bagğıcaktım .
            Çakma pala ile anlaşamadık. Çok düz mantık çıktı.

            Neyse makara kakara 100binler konuşulmaya başlanmış. Züper demekki düzeltme yakın, nakitleri hazırlayın

            Discovery cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
            SEN SEN OL '' MUTLU İKEN SÖZ... ÜZGÜN İKEN CEVAP... ÖFKELİ İKEN DE KARAR VERME..!!

            Yorum

            • detan
              Tecrübeli
              • 31 Ekim 2013
              • 676

              #5166
              Selam detox
              Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

              Yorum

              • detox
                Çalışkan
                • 26 Ocak 2013
                • 357

                #5167
                detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                Selam detox
                Merhaba sevgili detan..bugün oldukça yoğundum yarında eşime yardıma gitmem gerek..anti panik arkadaşıda tahmininden dolayı kutluyorum..herkese güzel bir haftasonu dilerim..iyi geceler arkadaşlar..
                if anything can't be fixed, it won't

                Yorum

                • detan
                  Tecrübeli
                  • 31 Ekim 2013
                  • 676

                  #5168
                  İyi geceler...
                  Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                  Yorum

                  • aok75
                    Yasaklı
                    • 12 Temmuz 2013
                    • 602

                    #5169
                    Bu akşam spor da yorulmuşum. Herkese iyi geceler...

                    Yorum

                    • anti panik
                      Yasaklı
                      • 25 Mart 2014
                      • 293

                      #5170
                      detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      Bursa'yı biraz bilirim ama kargalarının bu kadar arsız olduğunu bilmiyordum
                      Detan ustad..
                      Bursa nin gobeginde bir yesil agaclik alan vardir.
                      Kulturpark deriz.. haftada bir kez icinden gecerim..
                      Gecerken..Bir iki defa kargalarin kafama etmisligi vardir..

                      Kargalar artik sehirlerde bizle birlikte yasiyorlar..

                      Ben bulbul guvercin leylek serce bildircin.vs.. tercih ederdim amaa..
                      Kala kala kargalara kalmisiz..

                      Yorum

                      • Artı
                        Aktif
                        • 06 Temmuz 2009
                        • 237

                        #5171
                        İyi geceler herkese...Erkenden kaçmışlar bu akşam...
                        Burada yer alan görüşlerim yatırım danışmanlığı kapsamında değildir...

                        Yorum

                        • tyanali
                          Yasaklı
                          • 09 Ekim 2009
                          • 462

                          #5172
                          maymun götünü görmüş yara zannetmiş kefir için sindirim sistemini iyi çalıştırır

                          Yorum

                          • Cico
                            Yeni Üye
                            • 01 Şubat 2014
                            • 9

                            #5173
                            tyanali Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                            maymun götünü görmüş yara zannetmiş kefir için sindirim sistemini iyi çalıştırır
                            tyanali...bu güçsüzkarınca....trol olabili mi...sümeyyenin trolü....kaç para veriyoladır...

                            Yorum

                            • Cico
                              Yeni Üye
                              • 01 Şubat 2014
                              • 9

                              #5174
                              gücsüzkarınca Nickli Üyeden Alıntı
                              sana ağır bir cevap verceğim ama bir sn

                              bakalım gazmanbaba yı atan site yönetimi
                              bu yüzden bir çok arkadaşı küstüren site yönetimi
                              en ufak bir tartışmada atar yapan başkan ın tavrı nı
                              bekleyip görelim....
                              en ağırından olsun....

                              Yorum

                              • tyanali
                                Yasaklı
                                • 09 Ekim 2009
                                • 462

                                #5175
                                .......................

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information