Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • realist34
    Yasaklı
    • 04 Haziran 2013
    • 1354

    #466
    anladığım kadarıyla, 72.000 de kar satışları gelecek.. ytd.

    Yorum

    • realist34
      Yasaklı
      • 04 Haziran 2013
      • 1354

      #467
      T24 ‏@t24comtr 5 dk.

      SON DAKİKA... Başbakan Erdoğan: Anayasa Mahkemesi'nin Twitter kararına saygı duymuyorum.

      Yorum

      • alpbike
        Kumarbaz
        • 02 Kasım 2011
        • 402

        #468
        Hukuk devletine hoş geldiniz..

        FLAŞ- Başbakan Erdoğan: (Anayasa mahkemesinin twitter kararı) Bu karara saygı duymuyorum.
        ERDOGAN: (CUMHURBASKANLIGI SECIMI) GUL'UN "ARAMIZDA KONUSURUZ" SOZLERINI PAYLASIYORUM
        SEN SEN OL '' MUTLU İKEN SÖZ... ÜZGÜN İKEN CEVAP... ÖFKELİ İKEN DE KARAR VERME..!!

        Yorum

        • realist34
          Yasaklı
          • 04 Haziran 2013
          • 1354

          #469
          alpbike Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
          Hukuk devletine hoş geldiniz..

          FLAŞ- Başbakan Erdoğan: (Anayasa mahkemesinin twitter kararı) Bu karara saygı duymuyorum.
          ERDOGAN: (CUMHURBASKANLIGI SECIMI) GUL'UN "ARAMIZDA KONUSURUZ" SOZLERINI PAYLASIYORUM
          öyle söyleme alpbike dostum.. recep bey balkon konuşmasında, avrupanın özlem duyduğu demokrasi bizde var bizdee demişti..

          Yorum

          • MAKİNİST
            Katılımcı
            • 15 Ağustos 2007
            • 145

            #470
            detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
            Başbakan televizyonda canlı yayında.
            Anayasa Mahkemesi'nin kararını beğenmemiş.
            Kendine göre hukuk yorumlarına başladı.

            Kendisinin ve avanesinin işine gelmeyen neyi beğendi ki bugüne dek....

            Yorum

            • detan
              Tecrübeli
              • 31 Ekim 2013
              • 676

              #471
              detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
              AKSEN 2.54 kapatman şart oldu, kahvemi içip bekliyorum


              Dün olmadı, bugün oldu.
              Tutmaya devam...
              Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

              Yorum

              • cemil59
                Katılımcı
                • 08 Kasım 2013
                • 50

                #472
                günaydın herkese

                Başkan doğum günün kutlu olsun

                Yorum

                • realist34
                  Yasaklı
                  • 04 Haziran 2013
                  • 1354

                  #473
                  Oyak Yatırım şirket analizleri

                  EKGYO: Emlak Konut TOKI’den 1.11mn metrekare arsayı 1.53 milyar TL ödeyerek satın almak üzere bir protokol imzaladığını açıkladı. Açıklamaya göre, şirket İstanbul, Başakşehir’de 9 (547 bin m2), Ankara’da 5(493 bin m2) ve Kocaeli’de 1(73 bin m2) arsayı satın alıyor. Emlak Konut’un yıl sonu itibarıyla 4.2 milyar TL net nakit pozisyonu bulunmaktaydı. Şirketin elindeki arsaların nisbeten daha iyi konumlu olanlarını 1.25x çarpanıyla değerlemekteyiz. Alınan bu arsaların konumlarını göz önünde bulundurarak 1.25x çarpanını kullandığımızda değerlememize etkisinin %6’ya yakın olacağını söyleyebiliriz.

                  DOAS hisse başına 1.0 TL temettü dağıtımını 8 Nisan tarihinde yapacağını açıkladı. Mevcut hisse fiyatı üzerinden %12 temettü verimi bulunuyor.

                  ASYAB: SPK ASYAB hisselerinde açığa satış ve kredili alım işlemlerini QIB ile yapılan görüşmeler sonlanıncaya kadar ya da ASYAB hisselerinde yaşanan fiyat/hacim hareketleri normalleşinceye kadar durdurdu. QIB ile yapılan görüşmelerin yeni başladığını düşünürsek kararların 3Ç14’ün ortasına kadar sürebileceğini düşünüyoruz.
                  http://www.borsagundem.com/hisse-one...09_p319768.htm

                  Yorum

                  • radyolog
                    OKURYAZAR
                    • 03 Ağustos 2008
                    • 23115

                    #474
                    günaydın arkadaşlar
                    DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

                    Yorum

                    • realist34
                      Yasaklı
                      • 04 Haziran 2013
                      • 1354

                      #475
                      Sözcü ‏@gazetesozcu 2 dk.

                      Melih Gökçek için şok suçlama! "Seçilsen bile seni vurdururuz..." http://bit.ly/1owOECk

                      Yorum

                      • anti panik
                        Yasaklı
                        • 25 Mart 2014
                        • 293

                        #476
                        detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                        Bu takas oranlarına çok takılmayın.
                        Nedenini size açıklamaya çalışayım.

                        İki türlü takas oranı var.
                        1- Lot bazında
                        2- Değer bazında

                        Lot bazında değişim daha gerçekçi sonuçlar verir.
                        Değer bazında artış ise daha manipülatiftir. Sizin koyduğunuz grafikteki oran ve piyasada genellikle sözü edilen oran değer bazında olanıdır. Değer bazında değişim daha manipülatiftir, zira küçük hisselerin değeri sabit kalırken yabancıların elinde toplanmış olan bazı hisse senetlerinin değerinin artması halinde oransal olarak büyüme gözlenir. Yani bölünen büyümüş ama bölen o kadar büyümemiştir. Zaten büyük bir kısmı ellerinde olan ve endekse etkisi kuvvetli olan birkaç hissenin değerini yükselterek hem takas oranını artmış gibi gösterebilirler hem de VOB'da kolayca spekülasyon yapabilirler.

                        Sanırım anlatabildim.
                        Üstad çok güzel anladım.. Değersel veri ve miktarsal değil.
                        Değer şişince yanlış sinyal veriyor..

                        çok teşekkürler

                        Yorum

                        • realist34
                          Yasaklı
                          • 04 Haziran 2013
                          • 1354

                          #477
                          CNN Türk â€@cnnturkcom 7 sn.
                          Başbakan Erdoğan Anayasa Mahkemesi'nin Twitter kararına ateş püskürdü: "Saygı duymuyorum" http://www.cnnturk.com/haber/turkiye...ygi-duymuyorum

                          Yorum

                          • realist34
                            Yasaklı
                            • 04 Haziran 2013
                            • 1354

                            #478
                            ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                            uysunda kimse zaten ondan herhangi bi konuda saygı beklemiyo.
                            saygı duymak eğitimle olur ona o eğitimi veren olmamış
                            hayret bir şey yaa.. ne güzel bir gün diyordum gayet de huzurluydum.. başbakanı dinledikçe sinirlerim gerildi iyice.. adam saygı duymuyorum diyor.. çok ilginç gerçekten.

                            Yorum

                            • detan
                              Tecrübeli
                              • 31 Ekim 2013
                              • 676

                              #479
                              realist34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                              hayret bir şey yaa.. ne güzel bir gün diyordum gayet de huzurluydum.. başbakanı dinledikçe sinirlerim gerildi iyice.. adam saygı duymuyorum diyor.. çok ilginç gerçekten.

                              Hukuk tanımaz diktatör daha neler söyleyecek de tepki göreceğini bildiği için söyleyemiyor.
                              Biz de ona saygı duymuyoruz.
                              Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                              Yorum

                              • realist34
                                Yasaklı
                                • 04 Haziran 2013
                                • 1354

                                #480
                                Erdoğan’dan Zaman muhabirine tavsiye
                                today’s Zaman Gazetesi muhabirinin Avrupa Birliği’nden sorumlu eski Bakanı Egemen Bağış hakkındaki sorusu Başbakan Erdoğan’ı kızdırdı.
                                Egemen Bağış hakkında iddia edilen ses kaydına ilişkin olarak Erdoğan, Egemen Bağış’ın böyle bir şey yapmadığını, Egemen Bağış’a inandıklarını söyledi.

                                Cuma namazı kılmadığı dedikodularını da cevaplayan Başbakan Erdoğan, namazları herkesten çok daha iyi bildiğini açıkladı.

                                Soruları cevaplamasının ardından Enerji Bakanı Taner Yıldız’ın kulağına “Bu muhabir hangi kurumdan” sorusunu sordu. Yıldız ise Erdoğan’a “Today’s Zaman Gazetesi” muhabiri cevabını verdi.

                                Bunun üzerine Başbakan Erdoğan, Today’s Zaman muhabirinine o kurumda fazla durmamasını, yer değiştirmesi tavsiyesinde bulundu.


                                http://www.borsagundem.com/siyaset-e...iye-583811.htm

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information