Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • detan
    Tecrübeli
    • 31 Ekim 2013
    • 676

    #16
    ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
    bende malda olan biri oalrk şortçuların kazanmasını istiyom


    Benim kağıttan ümidi kestim diyorsun yani
    Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

    Yorum

    • tarık37
      Yasaklı
      • 07 Mayıs 2009
      • 9126

      #17


      02 Nisan 2014 Çarşamba

      GSD Holding Yönetimi, Tekstilbank'ın yüzde 70 hissesinin, Çin Sanayi ve Ticaret Bankası'na (ICBC) satışı için el sıkışmak üzere. Tarafların uzun zamandır masada olduğu ve anlaşmanın mutlu sonla bitmesinin an meselesi olduğu gelen bilgiler arasında. borsamatik.com.tr'ye ulaşan bilgilere göre, bir son dakika değişikliği olmazsa Tekstilbank'ın patronu Turgut Yılmaz, şimdilik bankada yüzde 5 hissesini korumak istiyor.

      29 Ocak’tan bu yana yüzde 42 yükseldi

      Tekstilbank hisselerinde son dönemde yaşanan sert yükseliş de dikkat çekiyor. Öyle ki bankanın hisseleri 29 Ocak'tan bu yana yüzde 42 tırmanarak 1 TL'den, 1.42 TL'ye kadar yükseldi. Borsa İstanbul'un yüzde 0,6 yukarıda olduğu bugün de Tekstilbank hisselerini yüzde 6 yükselişle işlem görmeye devam ediyor. GSD Holding yüzde 75,5 hissesine sahip olduğu Tekstilbank'ın yüzde 24,5 hissesi de halka açık durumda. Tekstilbank'ın piyasa değeri ise 275,5 milyon dolar seviyelerinde.

      Türkçe web adresi almışlardı

      Dünyanın en büyük bankalarından biri olan The Industrial and Commercial Bank Of China’nın (ICBC) Türkiye’ye ilgisi geçen yıl başlamıştı. ICBC'nin geçen yılda Tekstilbank ile konuştuğu ancak tarafların anlaşamadığı basına yansımıştı. Başbakan Yardımcısı Ali Babacan, 7 Şubat 2014'te dünyanın en büyük bankalarından birinin Türkiye'de lisans almak için başvurduğunu ve kendisine lisans verilmek üzere olduğunu açıklamıştı. Ancak daha sonra Ekonomi Yönetimi'nin ICBC Yöneticileri'ne Tekstilbank'a yatırım yapmaları konusunda görüş verdikleri ifade ediliyor. Öte yandan ICBC Türkiye'ye yatırımda ısrarcı olduğunu 22 Mayıs 2013'te Türkiye’den “com.tr” uzantılı internet domain adresi satın alarak göstermişti. Çinli dünya devi www.icbc.com.tr adresini 21 Mayıs 2018 tarihine kadar 5 yıllığına satın almıştı. Sitenin domain adresi alan firma bilgisi olarak Industrial and Commercial Bank of China Limitet, adres olarak da 55 Fuxingmennei Avenue, Beijing, China verisi yer alıyor. Çinli devin bu hamlesi piyasada “ICBC Türkiye’de banka satın alacak ya da sıfırdan lisans alacak” şeklinde yorumlanmıştı. Haziran 2013 itibarıyla varlıkları 3 trilyon dolar olan ICBC’nin 2013’teki 6 aylık karı 22,7 milyar dolara ulaşmıştı.

      Yorum

      • detan
        Tecrübeli
        • 31 Ekim 2013
        • 676

        #18
        Burada da bulunsun


        detan Nickli Üyeden Alıntı
        Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

        Yorum

        • MAKİNİST
          Katılımcı
          • 15 Ağustos 2007
          • 145

          #19
          aok75 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
          Makinist abim bu arada kendini buraya kaptırısan diğer köye zor adapte olursun, fazla serbestlik vücutta onarılamaz tahribatlar bırakıyor.


          Eyvallah kardeşim...Dediklerini uygulayacağım...

          Yorum

          • MAKİNİST
            Katılımcı
            • 15 Ağustos 2007
            • 145

            #20
            ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
            onun için çok katılımcı olmuyo
            gidip orada yazacak içindeki birikenleri gene alacak 3-5 gün


            Huylu huyundan vazgeçer mi?

            Yorum

            • yetkisiz
              Katılımcı
              • 18 Aralık 2013
              • 80

              #21
              anti panik Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
              Günaydın Cafe.... Yeni başlık hayırlı olsun..
              Güzel bir teknoloji haberi..

              Tayland Enerji Bakanlığı'ndan yapılan açıklamada, başkent Bangkok başta olmak üzere bir çok şehirde kablosuz elektrik devrinin başlayacağı bildirildi. Bangkok başta olmak üzere bir çok şehirde pilot bölge seçilerek başlatılacak olan kablosuz elektrik sisteminin en yakın zamanda tüm ülkeye yayılması hedefleniyor.

              Bangkok Büyükşehir Elektrik Kurumu (MEA) yaptığı açıklamada ise bu yeni sistemin günlük kullanılan elektronik cihazların şarjı konusunda çok kolaylık sağlayacağını belirtti.

              Kablosuz elektrik devri, akıllı telefon ve laptopların wireless yardımı ile şarj edilmesi anlamına geliyor.


              http://www.hurriyet.com.tr/teknoloji/26136414.asp
              bizim kediler işsiz kaldı desene...

              günaydın, bol kazançlar...

              Yorum

              • yetkisiz
                Katılımcı
                • 18 Aralık 2013
                • 80

                #22
                TÜFE’de (2003=100) 2014 yılı Mart ayında bir önceki aya göre %1,13, bir önceki yılın Aralık ayına göre %3,57, bir önceki yılın aynı ayına göre %8,39 ve on iki aylık ortalamalara göre %7,70 artış gerçekleşti.

                Kaynak:tüik
                talep yerinde...hey maşallah

                Yorum

                • yetkisiz
                  Katılımcı
                  • 18 Aralık 2013
                  • 80

                  #23
                  yılın son çeyreğindeki büyümenin talep kaynaklı olduğu biliniyordu; bu demek oluyorki 2014 ilk çeyrek büyüme rakamları da iyi gelecek...

                  Yorum

                  • MAKİNİST
                    Katılımcı
                    • 15 Ağustos 2007
                    • 145

                    #24
                    Yok arkadaş...Düşmeyecek bu borsa...Kâr realizasyonu bile olmuyor...Sapıttı iyice...

                    Yorum

                    • anti panik
                      Yasaklı
                      • 25 Mart 2014
                      • 293

                      #25
                      Muharrem İnce'den Yerel Seçim sonrası dün akşam Yalova'da çiftetelli oynadı..

                      Mansur Yavaş'tan da acilen "Ankara'nın Bağları'nı" bekliyoruz...



                      Yorum

                      • mterkan
                        Yeni Üye
                        • 01 Ağustos 2008
                        • 11

                        #26
                        Bunlar var ya bunlarrr...
                        Benim daha düne kadar yazdığım sayfalarımı kaldırmışlar...

                        Yorum

                        • detan
                          Tecrübeli
                          • 31 Ekim 2013
                          • 676

                          #27
                          TÜFE'de 2014 yılı Mart ayında bir önceki aya göre yüzde 1,13; bir önceki yılın Aralık ayına göre yüzde 3,57; bir önceki yılın aynı ayına göre yüzde 8,39 ve on iki aylık ortalamalara göre yüzde 7,70 artış gerçekleşti.

                          Yurt İçi Üretici Fiyat Endeksi, 2014 yılı Mart ayında bir önceki aya göre yüzde 0,74; bir önceki yılın Aralık ayına göre yüzde 5,52; bir önceki yılın aynı ayına göre yüzde 12,31 ve on iki aylık ortalamalara göre yüzde 6,95 artış gösterdi.


                          Üretici fiyatlarındaki artış hızının tüketici fiyatlarındaki artış hızından büyük olması, talep enflasyonundan ziyade maliyet enflasyonunun daha etkili olduğunu gösteriyor.
                          Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                          Yorum

                          • pool
                            Yasaklı
                            • 30 Eylül 2013
                            • 298

                            #28
                            Cümleten günaydın hayırlı işler.

                            Yorum

                            • pool
                              Yasaklı
                              • 30 Eylül 2013
                              • 298

                              #29
                              ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                              depodaki eski cafeyi görünür yaptım
                              Ben niye göremiyorum başkan ayıp oluyor ama.

                              Yorum

                              • radyolog
                                OKURYAZAR
                                • 03 Ağustos 2008
                                • 23110

                                #30
                                yeni başlık hayırlı vede bereketli olsun

                                dün sormuştum

                                TARAF tepki veririmmiii deyu

                                verirmiş netekim D
                                DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information