Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • tyanali
    Yasaklı
    • 09 Ekim 2009
    • 462

    #4321
    realist34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ikili tepe yaptık emmi..
    yükselişe bir halil Reçber inanıyor bir de sen
    görürüh sona burayı ağlama duvarına çevirme

    Yorum

    • aok75
      Yasaklı
      • 12 Temmuz 2013
      • 602

      #4322
      ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
      yok yorgunum hastane yordu yatarım ben iyi geceler
      .tamam başkan, iyi geceler.

      Gral kelepçeleri kopartıp gelirse ben göz kulak olurum.

      Yorum

      • tyanali
        Yasaklı
        • 09 Ekim 2009
        • 462

        #4323
        iplihçiiiiiiiiiiiiii

        Yorum

        • realist34
          Yasaklı
          • 04 Haziran 2013
          • 1354

          #4324
          tyanali Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster


          görürüh sona burayı ağlama duvarına çevirme
          hayırlısı inşallah

          Yorum

          • hpsmj
            Aktif
            • 25 Mart 2012
            • 160

            #4325
            ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
            bu gece altın ve dolarda yükseliş olursa altın fonları sabaha iyi kazandırmış olur
            bu gece altın düşmez mi diyorsun baskan ?
            düşse de 82 liralardan alsak..

            Yorum

            • tyanali
              Yasaklı
              • 09 Ekim 2009
              • 462

              #4326
              realist34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
              hayırlısı inşallah
              bi mukabele iki maklube üç makbule 4 iyi geceler 5 tekrar iyi geceler

              Yorum

              • mehmetkirsoy
                Kıdemli
                • 03 Ocak 2013
                • 3325

                #4327
                şu avrupalı amerikalı bankalara tl bakmayınca herşey çok net ortaya çıkıyor

                tl bakınca sanki primli gibi geliyor

                algın bozuluyor

                15 sene öncenin fiyatlamasındaki banka primli geliyor gözzüne


                işin sırrı burda

                Yorum

                • hpsmj
                  Aktif
                  • 25 Mart 2012
                  • 160

                  #4328
                  Artı Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster


                  Yüzde 1 (% 0.01) farkla dahi olsa kırmızı kırmızıdır... Zaman kötü...
                  aha kesti mi ?
                  yalnız tam benim kagıt yukseliş trendine girdi yaw.. yapılır mı bu...

                  Yorum

                  • tyanali
                    Yasaklı
                    • 09 Ekim 2009
                    • 462

                    #4329
                    hpsmj Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                    aha kesti mi ?
                    yalnız tam benim kagıt yukseliş trendine girdi yaw.. yapılır mı bu...
                    daha neler görecen yapılır yapılır

                    Yorum

                    • realist34
                      Yasaklı
                      • 04 Haziran 2013
                      • 1354

                      #4330
                      Yellen bankaları uyardı

                      15.04.2014 - 21:46
                      Yellen, finansal istikrarın sağlanmasında güçlü sermaye ve likidite kurallarına ihtiyaç duyulduğunu vurguladı

                      ABD Merkez Bankası (Fed) Başkanı Janet Yellen, finansal sistemde sermaye ve likidite kurallarının güçlendirilmesinin bankalara belli bir maliyet yükleyeceğini ancak bu bankaların stres zamanı hükümet desteğine daha az ihtiyaç duyacaklarını belirtti.

                      Fed Başkanı Yellen, Atlanta Merkez Bankası tarafından düzenlenen 2014 Finansal Piyasalar Konferansı'nda video bağlantısı yoluyla bir konuşma yaptı. Finansal Piyasalar Konferansı'nda 2008 krizinden bu yana çok önemli konulara değinildiğini kaydeden Yellen, konferansın, yapılan araştırma ve düzenlenen tartışmalarla önemli bir yol gösterici olduğuna dikkati çekti.

                      Bankacılıkta vade dönüşümünün ekonomik aktiviteleri yönlendiren önemli bir faktör olduğuna işaret eden Yellen, yaşanan finansal krizin yarattığı güven bunalımıyla oluşan likidite sorunu yüzünden bu dönüşümün zorlaştığını ve sonuçta yatırımcıların Northern Rock, Bear Stearns ve Lehman Brothers gibi firmalardan uzaklaştığını hatırlattı.

                      Kriz sonrası yürürlüğe giren ve finansal sistemi düzenlemeyi amaçlayan "Basel III" kriterlerinin ilk sorumluluğunun bankaların sermaye yapılarını kuvvetlendirmek olduğunu aktaran Yellen, "Güçlü sermaye kuralları bankacılık düzenlemelerinin temelidir" dedi.

                      Basel Komitesi'nin ikinci önemli sorumluluğunun bankaların likidite kaynaklı sıkıntılarına işaret etmek olduğunu belirten Yellen, komitenin getirdiği Likidite Kapsama Oranı (Liquidity Coverage Ratio – LCV) ve Net Düzenli Fonlama Oranı’nın (Net Stable Funding Ratio – NSFR) bu amacı yerine getirmeye yönelik olduğunu dile getirdi.

                      Likidite Kapsama Oranı’nın ani krizlerde bankaların 30 güne kadar likidite ihtiyaçlarını karşılamaya yardımcı olacak hemen kullanılabilir bir sermaye tamponu meydana getirdiğini anlatan Yellen, öte yandan Net Düzenli Fonlama Oranı’nın bir yıllık dönemde bankaların aktivitelerini sürdürmeye yardımcı olacak ölçüde ellerinde daha az likit varlık tutmasını öngördüğünü söyledi.

                      Basel Komitesi'nin getirdiği standartların bankaları likidite şoklarından korumayı amaçladığının altını çizen Yellen, sermaye ve likidite açısından güçlenmiş bankaların stres zamanı hükümet desteğine daha az ihtiyaç duyacaklarını vurguladı. Daha düzenli fonlama mekanizmaları kurmanın bankalara belli bir maliyet getirdiğini ifade eden Yellen, ancak sağlam bir yapı kurmanın sistemde istikrarı artırarak ekonomik faydalara yol açacağına inandığını da sözlerine ekledi.
                      http://www.borsagundem.com/haber/yel...-uyardi/586259

                      Yorum

                      • Artı
                        Aktif
                        • 06 Temmuz 2009
                        • 237

                        #4331
                        hpsmj Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                        aha kesti mi ?
                        yalnız tam benim kagıt yukseliş trendine girdi yaw.. yapılır mı bu...
                        Çok minik farkla, yarın tepkiyle kapatmazsa, bir dahaki yeşile kadar mevziyi terketmemeli,,,
                        Burada yer alan görüşlerim yatırım danışmanlığı kapsamında değildir...

                        Yorum

                        • realist34
                          Yasaklı
                          • 04 Haziran 2013
                          • 1354

                          #4332
                          Dr. Tuğberk ÇİTİLCİ â€@atugberk · 4 dk.
                          #Ukrayna bütün siyah kuğular devrede politika faizi 9.5%, #Türkiye'de durum daha vahim ozaman faiz öyle diyor! tuhaf! @aytunbilgin

                          Yorum

                          • tyanali
                            Yasaklı
                            • 09 Ekim 2009
                            • 462

                            #4333
                            piyasa çocuğu bu işte pişecen yousa mözüsyen olunmaz

                            Yorum

                            • REİS
                              Tecrübeli
                              • 24 Aralık 2012
                              • 542

                              #4334
                              bovespa bugün cok düştü,biras deppikleme hareketi yapsada 51bin üstüne atamadığı icün yarın bugün gördüğü en düşük 49.940 seviyesini tekrar test edebilüü,benim küre üüüle diyo...
                              BaLtaCı

                              kârda otur,zarardan cabuk cık...

                              Yorum

                              • aok75
                                Yasaklı
                                • 12 Temmuz 2013
                                • 602

                                #4335
                                Artı Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                                Çok minik farkla, yarın tepkiyle kapatmazsa, bir dahaki yeşile kadar mevziyi terketmemeli,,,
                                Ben yarın için umutluyum. Biraz tepki gelecek diye düşünüyorum. Ayı sever dostlar kusura bakmasın.

                                Ben de severim ayıları ama borsada değil.

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information