Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • vahhun
    Çalışkan
    • 12 Ağustos 2013
    • 2846

    #3706



    detox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Suriye'de MİT in yaptıkları kanun çıkmadan önceydi değil mi? kanun çıkınca bakalım daha neler yapacaklar?
    "Bu işler binaçço ohumanla,ihi paralel çiziyi birbirine deymeyeceh şehilde çizmehlen ossaydu; herkeşler paracuhlarun dibine dibine furardu." ncavus

    Yorum

    • vahhun
      Çalışkan
      • 12 Ağustos 2013
      • 2846

      #3707
      "Bu işler binaçço ohumanla,ihi paralel çiziyi birbirine deymeyeceh şehilde çizmehlen ossaydu; herkeşler paracuhlarun dibine dibine furardu." ncavus

      Yorum

      • detox
        Çalışkan
        • 26 Ocak 2013
        • 357

        #3708
        aok75 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
        Eğer bir aksilik olmazsa 19-20 Nisan'da Beşiktaş'ta buluşacağız. Yavaş yavaş geleneksel haline gelir fondip buluşmaları.

        İstnabul'da iseniz sizi de bekleriz 3. geleneksel fondip toplantısına.
        ayın 19'u daha münasip olacağa benziyor..20 sinde Beşiktaş-Fenerbahçe maçı var..Fenerli arkadaşlara haksızlık olur diye düşünüyorum..her ne kadar çok geçe kalmasakta maç başladığında yemekte olabilir ve Fenerbahçe nin golü olursa Beşiktaşın göbeğinde sevinçlerini engellenmesini istemem...ne dersiniz?
        if anything can't be fixed, it won't

        Yorum

        • detox
          Çalışkan
          • 26 Ocak 2013
          • 357

          #3709
          Ya da Beyoğlunda yaparız??? fikirlerinizi alalım!
          if anything can't be fixed, it won't

          Yorum

          • detan
            Tecrübeli
            • 31 Ekim 2013
            • 676

            #3710
            Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

            Yorum

            • vahhun
              Çalışkan
              • 12 Ağustos 2013
              • 2846

              #3711
              "Bu işler binaçço ohumanla,ihi paralel çiziyi birbirine deymeyeceh şehilde çizmehlen ossaydu; herkeşler paracuhlarun dibine dibine furardu." ncavus

              Yorum

              • vahhun
                Çalışkan
                • 12 Ağustos 2013
                • 2846

                #3712
                "Bu işler binaçço ohumanla,ihi paralel çiziyi birbirine deymeyeceh şehilde çizmehlen ossaydu; herkeşler paracuhlarun dibine dibine furardu." ncavus

                Yorum

                • detan
                  Tecrübeli
                  • 31 Ekim 2013
                  • 676

                  #3713
                  detox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                  Ya da Beyoğlunda yaparız??? fikirlerinizi alalım!


                  19 cumartesi olabilir, yer konusunda da sıkıntı yok. Bana göre Beşiktaş ile Beyoğlu arasında bir fark yok.
                  Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                  Yorum

                  • aok75
                    Yasaklı
                    • 12 Temmuz 2013
                    • 602

                    #3714
                    detox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                    ayın 19'u daha münasip olacağa benziyor..20 sinde Beşiktaş-Fenerbahçe maçı var..Fenerli arkadaşlara haksızlık olur diye düşünüyorum..her ne kadar çok geçe kalmasakta maç başladığında yemekte olabilir ve Fenerbahçe nin golü olursa Beşiktaşın göbeğinde sevinçlerini engellenmesini istemem...ne dersiniz?
                    Bana uyar abim. Ayrıca ben GS kale arkasında Fenerbahçe gol atınca sevinmiş bir deliyim.

                    Yorum

                    • aok75
                      Yasaklı
                      • 12 Temmuz 2013
                      • 602

                      #3715
                      detox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      Ya da Beyoğlunda yaparız??? fikirlerinizi alalım!
                      Bana her iki yer de uyar. Benim için sıkıntı değil ama uzaktan gelen dostlar bu konuda fikir belirtsin. Sizler nerede karar kılarsanır ben uyarım.

                      Yorum

                      • vahhun
                        Çalışkan
                        • 12 Ağustos 2013
                        • 2846

                        #3716
                        Işıklar içinde uyu üstad...

                        "Bu işler binaçço ohumanla,ihi paralel çiziyi birbirine deymeyeceh şehilde çizmehlen ossaydu; herkeşler paracuhlarun dibine dibine furardu." ncavus

                        Yorum

                        • vahhun
                          Çalışkan
                          • 12 Ağustos 2013
                          • 2846

                          #3717
                          "Bu işler binaçço ohumanla,ihi paralel çiziyi birbirine deymeyeceh şehilde çizmehlen ossaydu; herkeşler paracuhlarun dibine dibine furardu." ncavus

                          Yorum

                          • vahhun
                            Çalışkan
                            • 12 Ağustos 2013
                            • 2846

                            #3718
                            "Bu işler binaçço ohumanla,ihi paralel çiziyi birbirine deymeyeceh şehilde çizmehlen ossaydu; herkeşler paracuhlarun dibine dibine furardu." ncavus

                            Yorum

                            • anti panik
                              Yasaklı
                              • 25 Mart 2014
                              • 293

                              #3719
                              Selamlar Cafe...

                              bu ne biçim bi gün böyle yaww..

                              Kimi diyo düşecek batacak.. Kimi diyor iyileşiyor... Buyur burdan yak..

                              Tekstilden elektroniğe, mobilyadan gayrimenkule sektör temsilcileri “Seçim sonrasında canlanma başladı. Faiz indirimi bunu destekler” diyor



                              İSTANBUL - Yerel seçimlerin bitmesiyle piyasada olumlu gelişme işaretleri de ortaya çıkmaya başladı. Seçimlerin ardından döviz kurlarında gevşeme oldu. Dolar kuru 2.20’den 2.10 seviyelerine geriledi. Gösterge faiz yeniden yüzde 10’un altına geldi. Bu arada, piyasaların dikkatle takip ettiği ABD Merkez Bankası Fed’in beklenen faiz artırımını daha geç bir tarihte yapmayı planladığının ortaya çıkması da iç piyasadaki gelişmeleri destekledi. Yatırımcının gelişmekte olan piyasalara ilgisi yeniden canlandı. Bono piyasası ve borsadan çıkış durdu, aksine girişler başladı. İşte bu yeni koşullarla birlikte reel piyasalardaki sıkışıklık da dağılmaya başladı. Sektör yetkililerinden alınan bilgilere göre tekstilden elektroniğe, mobilyadan gayrimenkule kadar birçok alanda kıpırdanma işaretleri var. Satışlar toparlanmaya başladı. Sektör sözcüleri, ittifakla faiz indiriminin bu gelişmeleri destekleyeceği görüşünde.

                              http://www.dunya.com/piyasalardan-ca...or-225199h.htm

                              Yorum

                              • anti panik
                                Yasaklı
                                • 25 Mart 2014
                                • 293

                                #3720
                                anti panik Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                                Selamlar Cafe...

                                bu ne biçim bi gün böyle yaww..

                                Kimi diyo düşecek batacak.. Kimi diyor iyileşiyor... Buyur burdan yak..

                                Tekstilden elektroniğe, mobilyadan gayrimenkule sektör temsilcileri “Seçim sonrasında canlanma başladı. Faiz indirimi bunu destekler” diyor



                                İSTANBUL - Yerel seçimlerin bitmesiyle piyasada olumlu gelişme işaretleri de ortaya çıkmaya başladı. Seçimlerin ardından döviz kurlarında gevşeme oldu. Dolar kuru 2.20’den 2.10 seviyelerine geriledi. Gösterge faiz yeniden yüzde 10’un altına geldi. Bu arada, piyasaların dikkatle takip ettiği ABD Merkez Bankası Fed’in beklenen faiz artırımını daha geç bir tarihte yapmayı planladığının ortaya çıkması da iç piyasadaki gelişmeleri destekledi. Yatırımcının gelişmekte olan piyasalara ilgisi yeniden canlandı. Bono piyasası ve borsadan çıkış durdu, aksine girişler başladı. İşte bu yeni koşullarla birlikte reel piyasalardaki sıkışıklık da dağılmaya başladı. Sektör yetkililerinden alınan bilgilere göre tekstilden elektroniğe, mobilyadan gayrimenkule kadar birçok alanda kıpırdanma işaretleri var. Satışlar toparlanmaya başladı. Sektör sözcüleri, ittifakla faiz indiriminin bu gelişmeleri destekleyeceği görüşünde.

                                http://www.dunya.com/piyasalardan-ca...or-225199h.htm
                                Bu arada mesajı gönderirken bana da İstanbul'un plakasını sordu...

                                Şaşkınlık içerisindeyim.. Sisteme bir haller olmuş..

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information