Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • alidimitri
    Katılımcı
    • 08 Ekim 2013
    • 71

    #3406
    aok75 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Güzel insan, alidimitri hoş gelmişsin. Yine arayı uzun tuttun.
    çok haklısın sayın abim... iş güç hayat galesi derken...

    Yorum

    • realist34
      Yasaklı
      • 04 Haziran 2013
      • 1354

      #3407
      mecİdİyekÖy'de olaylar Çikti tomali mÜdahele

      Yorum

      • chaotic
        Yasaklı
        • 26 Mayıs 2009
        • 713

        #3408
        realist34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
        mecİdİyekÖy'de olaylar Çikti tomali mÜdahele
        sebep nedir? kim niye olay çıkarmış?

        Yorum

        • realist34
          Yasaklı
          • 04 Haziran 2013
          • 1354

          #3409
          chaotic Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
          sebep nedir? kim niye olay çıkarmış?
          BAŞTA Ağrı, Ceylanpınar ve Güroymak olmak üzere, Doğu ve Güneydoğu'daki bazı yerlerde seçim sonuçlarına müdahale edildiği iddiasıyla BDP'li bir grup Mecidiyeköy'de eylem yaptı. Bir alışveriş merkezi önünde saat 17.00'da toplanan grup, AK Parti ilçe binasına kadar yürümek istedi. Polis eylem nedeniyle ilçe binası önünde önlem aldı. Bina önüne yürüyemeyen grup, yakın bir mesafede basın açıklaması yaptı. Eylemciler dağılırken aralarında bulunan bazı kişiler polis, taş atmaşa başladı. Polis taş atan kişilere müdahale etti. TOMA'dan sıkılan tazyikli su ve plastik mermiyle yapılan müdahale sonrası göstericiler ara sokaklara kaçtı. Polis yakaladığı 5 kişiyi gözaltına aldı

          Yorum

          • aok75
            Yasaklı
            • 12 Temmuz 2013
            • 602

            #3410
            chaotic Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
            sebep nedir? kim niye olay çıkarmış?
            Kaos yaratmak isteyen bir gurup.

            Yorum

            • alidimitri
              Katılımcı
              • 08 Ekim 2013
              • 71

              #3411
              realist34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
              BAŞTA Ağrı, Ceylanpınar ve Güroymak olmak üzere, Doğu ve Güneydoğu'daki bazı yerlerde seçim sonuçlarına müdahale edildiği iddiasıyla BDP'li bir grup Mecidiyeköy'de eylem yaptı. Bir alışveriş merkezi önünde saat 17.00'da toplanan grup, AK Parti ilçe binasına kadar yürümek istedi. Polis eylem nedeniyle ilçe binası önünde önlem aldı. Bina önüne yürüyemeyen grup, yakın bir mesafede basın açıklaması yaptı. Eylemciler dağılırken aralarında bulunan bazı kişiler polis, taş atmaşa başladı. Polis taş atan kişilere müdahale etti. TOMA'dan sıkılan tazyikli su ve plastik mermiyle yapılan müdahale sonrası göstericiler ara sokaklara kaçtı. Polis yakaladığı 5 kişiyi gözaltına aldı
              http://www.haberartiturk.com/mecidiy...ele-12305h.htm
              sakın yanlış anlamayın yazdıklarımı... ancak 10 yıl önce ingiltere ye gittiğimde (bu arada tarihi yerleri geziyoruz) küçücük bir eylemci bir gruba englınd polisi öyle bir pis daldı ki, o gruptaki insanlara ilk yardım bile yapamadığım için utandım... yapsa idim pertederlerdi beni...

              Yorum

              • anti panik
                Yasaklı
                • 25 Mart 2014
                • 293

                #3412
                Cevresini sevmeyen insan kendisini de sevmiyordur..

                Eger hayattan keyif almak istiyorsan insani sevmekle basla bence..

                Yorum

                • anti panik
                  Yasaklı
                  • 25 Mart 2014
                  • 293

                  #3413
                  Scorpions artik efsanelesmis gruplardandir..

                  Ozunde sevgi vardir.. Guzellik vardir..
                  Cok sey anlatir...

                  Yorum

                  • aok75
                    Yasaklı
                    • 12 Temmuz 2013
                    • 602

                    #3414
                    İyi geceler.

                    Yorum

                    • Artı
                      Aktif
                      • 06 Temmuz 2009
                      • 237

                      #3415
                      Selam arkadaşlar, keyifler iyi mi?
                      Burada yer alan görüşlerim yatırım danışmanlığı kapsamında değildir...

                      Yorum

                      • anti panik
                        Yasaklı
                        • 25 Mart 2014
                        • 293

                        #3416
                        anti panik Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                        Scorpions artik efsanelesmis gruplardandir..

                        Ozunde sevgi vardir.. Guzellik vardir..
                        Cok sey anlatir...

                        http://vimeo.com/m/32123706
                        Bu arada bu sarkinin almanya da berlin duvarinin yikilisina istinaden yazildigini sanirim video dan farkettiniz...

                        Bu gidisle umarim dogu Turkiye ve bati Turkiye diye bolunmeyiz..
                        Ve berlin duvari benzeri bir tecrube yasamayiz..
                        Ama surasi cok acik... Insanlarimiz arasinda derin dunya gorusu farkliliklari var ve sag olsun siyasiler hergun bu ucurumu derinlestiriyorlar..
                        Ey siyasiler.... Bu toplumu kutuplastirarak nereye varacaginizi saniyorsunuz..??
                        Eger ulkenizi seviyorsaniz tum diktatorlerin sonunu arastirin...
                        Hem kendinize hem ulkenize yarariniz olur...

                        Yorum

                        • anti panik
                          Yasaklı
                          • 25 Mart 2014
                          • 293

                          #3417
                          Herkese guzel ve keyifli bir aksam dileklerimle...
                          Kendinize iyi bakin...

                          Yorum

                          • hpsmj
                            Aktif
                            • 25 Mart 2012
                            • 160

                            #3418
                            Bu gece sadece soda
                            iyi geceler herkese,
                            sevgi ve saygıyla selamlıyorum herkesi

                            Yorum

                            • okidoki2006
                              Katılımcı
                              • 17 Mayıs 2012
                              • 99

                              #3419
                              hpsmj Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                              Bu gece sadece soda
                              iyi geceler herkese,
                              sevgi ve saygıyla selamlıyorum herkesi
                              bendende önce rakı sonra üstüne buz gibi bira

                              Yorum

                              • hpsmj
                                Aktif
                                • 25 Mart 2012
                                • 160

                                #3420
                                okidoki2006 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                                bendende önce rakı sonra üstüne buz gibi bira
                                afiyet bal şeker olsun dostum

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information