pool Nickli Üyeden Alıntı
Mesajı göster
Cafe Borsa & Muhabbet
Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
-
Hem doğru hem yanlış..pool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Alemsin panik hocam
Trtde buna ne diyolar merak ettim bizde saz derler.
Halk ağzında "çal şu sazı bakalım" denir..
Ama saz vaar.. saz var. Küçüklerine "cura" deriz.. orta boyuna bağlama ve büyüklerine de tambura deriz.. Hani şu son seçim mitinglerinde bir partimiz "dombra" adında kafkas versiyonunu kullandı!!
Bu saz Anadoludan orta asyaya kadar herkesin konuştuğu ortak lisandır..
Dinleyen herkes bu lisanı anlar.. "bilir" Hem de din,dil, ırk farkı tanımaz...

Yorum
-
Abi icki konusunda senin eline su dokmek imkansiz zatendetox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göstersevgili pool aynı zevk bana ayittir..ama içki konusunda inan bana içmediğim 3-5 tane kalmıştır..yeniler hariç...kımız bile içtim...aklıma gelmiyor ama bir ara benim evde olan içki sayısı 130 un üzerindeydi...
Belki Realist kuzen dokerse o doker
Yorum
-
4lu kombo ancak mı uyku getiriyordu, hay maşşallahdetox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterbir ara uyuma zorluğu çekiyordum ve akşamları 4 shot bardağına tekila koyuyordum..yanına lime ve tuzunu hazırlıyordum..arka arka içiyordum..güzel uyutuyordu.
nasıl kacak yaw, duty free den mi almıştım, singapur donusu mu almıstım acaba.. valla kacaksa da kodum değilse depool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterYasak degil kacak o icki
detox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterakreplisi özeldir..eşim yıllarca Meksika da yaşamış..şişesini bile saklıyor benden..bulsam akrep makrep dinlemem valla..içinde fil bile olsa içerim
çok gzüzel, tavsiye ederim extra anejo olursa daha bi güzel olurpool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterAbi ozledim senle icmeyi
Anejo dan alim ben bi ara getiriyim icimi cok guzeldir yag gibi kayiyor valla
Yorum
-
Realistîn kulvarı farklı...o fondipcipool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterAbi icki konusunda senin eline su dokmek imkansiz zaten
Belki Realist kuzen dokerse o doker

içki adabı ve kültürü farklıdır, benim sevdiğim bir merak...iskoçya ya ilk gittiğimde wisky merakımı gidermek istiyordum..o zamanlar PURO dergisi vardı..öğrenciyim o zamanlar..cebimde 100 pound para var aklımca her birşeyden alacağım
10 dakika wisky leri seyrettikten sonra 4 tek shot lık wisky ile dükkandan çıkmıştım..sene 90...tek shotlar bile 20-25 pound du.. o zaman gerçek wisky nin nasıl olması ve tadının nasıl olması gerektiğini öğrendim
if anything can't be fixed, it won't
Yorum
-
kırmızı eriğin çıkmasını bekliyorum..bu sene kırmızı erik ten vodka yapmayı deneyeceğim..hatta video ya almayı düşünüyorum..belli mi olur belki buradaki arkadaşlarla birlikte tüketiriz
herkese iyi geceler ve güzel bir haftasonu dilerim..haftasonu nu ailenizle birlikte geçirmeniz dileklerimle..sevgiyle kalın dostlar..
if anything can't be fixed, it won't
Yorum
-
detan abi, simdi gordum bugun siz kazanmışsınız, tebrikler..detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterİyi akşamlar,
Tebrik eden arkadaşlara teşekkürler...
Yorum
-
Ben de tüm dostlara iyi geceler dilerim.
malum konser sonrası..gecikmeli aranıza katılsam da çok keyifliydi...
Yüreğinize sağlık.. Kendinize iyi bakın...

Yorum
-
2000 puan düşse sanırım altına sarkarArtı Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Ahanda son vaziyet...
dolar ı çıkar biraz
Yorum
-
Doları anlamadım.hpsmj Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster2000 puan düşse sanırım altına sarkar
dolar ı çıkar biraz 
Burada yer alan görüşlerim yatırım danışmanlığı kapsamında değildir...
Yorum
-
bizi ikinci yapmayacaklar... her cuma günü oynadıgımız deplasmandan puan kaybediyoruz, hakemlerde cabası. ben macı izlemedim ama bir kac yorum okudum, oncesinde faul denyor... ucuncu olursak da yine gs nin işine yarayacak, uc senedir butun euro lar onlara gitti şu şike hikayesine....pool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösteraq son dakikida bir gol yedik yawşahk bi hakem yüzünden.
Yorum
-
2000-3000 puan daha dusse sanırım aşağı kayacak, bu durumda yine kısa vade düşüş trendine girecegiz, buna paralel de dolar da artış olacakArtı Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterDoları anlamadım.

hem endeks hem dolar düşerse benim için tam sıçış olur
züğürt aga gibi, neye elini atsa zarar
Yorum
-
Çalışmadaki kur etkisini nasıl anladın, senden korkulur, tebrik ederim...Kur sağlam zıplarsa 3000 puana gerek kalmaz gibi...hpsmj Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster2000-3000 puan daha dusse sanırım aşağı kayacak, bu durumda yine kısa vade düşüş trendine girecegiz, buna paralel de dolar da artış olacak
hem endeks hem dolar düşerse benim için tam sıçış olur
züğürt aga gibi, neye elini atsa zarar
Burada yer alan görüşlerim yatırım danışmanlığı kapsamında değildir...
Yorum
Yorum