anti panik Nickli Üyeden Alıntı
Mesajı göster
Cafe Borsa & Muhabbet
Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
-
Başkan yokken yazmak keyifli değil aslında, anında aklıma geldi yazayım dedim.pool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterKuzen bu söz kavgada söylenmezdi be yıktın adamı


Yorum
-
fondip mi yapıyormuş yoksaaok75 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterPool kuzene değil mi başkanım, çok ayıp gerçekten.

if anything can't be fixed, it won't
Yorum
-
Fotoğrafını çekip hazırlamam biraz zaman aldı..pool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterNe çalıyon panik hocam..
Şöyle bir alet çalmaya çalışıyorum.. Tabi amatörce ve yapabildiğim kadar..
Ama alet profesyönel ve trt de kullanılmış "akredite" bir enstrüman..
Çok keyif verici olduğunu söyleyebilirim....

Yorum
-
Son dakika beraberliğine çok üzülmüş, fon dibe başlamış. Başkana neden sarmış bilmiyorum ama.detox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterfondip mi yapıyormuş yoksa
Yorum
-
takip edecegim insallah, uzun vadede hala düşüş trendinde miyiz, raporlar yayınlanıyor uzun vade düşüş trendi yukarı kırıldı dyeArtı Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterBen teşekkür ederim ilginiz için, etkili bir yöntemdir, mutlaka izlenmeli, kusuru seviye söyleyemiyor oluşu...Siyah noktayı dünkü görünüme eklemeyi unutmuşum.
Uzun vade zaten düşüş trendindeyiz bu yönteme göre (onu da bir ara eklerim), kısa vadede dediğiniz gibi aşşağı kesince, ancak trend demek yanlış olur, çünkü adı üstünde, kısa vade...
insanlara malı cakmaya calısıyorlar sanırım
vay majestik72, nerelerde o sahi. cok harbi bir arkadastı ama biraz ateşliydi. ben malesef iş değiştirme ev değşitirme derken 6-8 ay uzak kaınca ondan da koptm sonrasında kendisini sitelerde goremez oldum. o da gelse buraya takılsa cok iyi olur, en son iş değiştirmişti, acaba onla mı alakalı sitelere girememesi ? kozaa kozal bir ara alıp sattım, en son ipek petrol haberinden once güzel prim yapmıştık.alpbike Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterSenin kozalı aldığın günü hatırlıyorum ben; majestik72 vardı oda bizim skype ekibindendi, geldi kafeye kozal tam alınacak seviyede dedi, sende hımmm dedin, aldın 21-22 di heralde sonra 37 gitti.
İyi kızmıştım ama, dur insanların günahına girme diye
Yanlış hatırlamıyorum değil mi?
Yorum
-
O kadar cok içki muhabbeti yaptınız ki bir haftadır, ben artık bugun dayanamadım, halısaha macı üzerine, bir yıldır sakladıgım Olmeca Anejo extra aged tekila mı açtımpool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterHoş bulduk kuzen.. Ne zaman içiyoruz.
niye tekila derseniz, fondip yapabildigim tek icki
Yorum
-
tekila şişeden içilmelihpsmj Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterO kadar cok içki muhabbeti yaptınız ki bir haftadır, ben artık bugun dayanamadım, halısaha macı üzerine, bir yıldır sakladıgım Olmeca Anejo extra aged tekila mı açtım
niye tekila derseniz, fondip yapabildigim tek icki 
afiyet olsun..
if anything can't be fixed, it won't
Yorum
-
detox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göstertekila şişeden içilmeli
afiyet olsun..
Ben nacizane konser sonrası "fıçı efes" takılıyorum...
Fena gevşetiyor..
Tatile gitmiş gibi oluyorum...


Yorum

Yorum