Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • pool
    Yasaklı
    • 30 Eylül 2013
    • 298

    #3256
    anti panik Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Selam dostlar...

    Simdi konserdeydik... yeni bitirdim geldim..
    Su tarz seyler caldik soyledik.. eglendik..
    Umarim begenirsiniz..
    http://m.izlesene.com/video/6815827#
    Ne çalıyon panik hocam..

    Yorum

    • aok75
      Yasaklı
      • 12 Temmuz 2013
      • 602

      #3257
      pool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      Kuzen bu söz kavgada söylenmezdi be yıktın adamı
      Başkan yokken yazmak keyifli değil aslında, anında aklıma geldi yazayım dedim.

      Yorum

      • aok75
        Yasaklı
        • 12 Temmuz 2013
        • 602

        #3258
        Az önce güncelledim, çok şükür telefonla yazma da sorunum bitti.

        Yorum

        • aok75
          Yasaklı
          • 12 Temmuz 2013
          • 602

          #3259
          ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
          uykudan bi uyandım kulaklarım çınlıyo
          dedim gene arkamdan sallıyorlar
          Vay terbiyesizler, kimmiş peki öğrenebildin mi bari başkanım?

          Yorum

          • aok75
            Yasaklı
            • 12 Temmuz 2013
            • 602

            #3260
            ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
            ona bi ban koyacam feleğini şaşıracak
            Pool kuzene değil mi başkanım, çok ayıp gerçekten.

            Yorum

            • detox
              Çalışkan
              • 26 Ocak 2013
              • 357

              #3261
              aok75 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
              Pool kuzene değil mi başkanım, çok ayıp gerçekten.
              fondip mi yapıyormuş yoksa
              if anything can't be fixed, it won't

              Yorum

              • aok75
                Yasaklı
                • 12 Temmuz 2013
                • 602

                #3262
                ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                aok ve pool muş
                pool hakemden dertli senin derdin ne de bakayım diyecem ama yatmam lazım

                iyi geceker 3
                Benim derdim kediler. Mama verdim az önce. Nerde Adnan hocanın kedileri nerde benimkiler...

                Yorum

                • anti panik
                  Yasaklı
                  • 25 Mart 2014
                  • 293

                  #3263
                  pool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                  Ne çalıyon panik hocam..
                  Fotoğrafını çekip hazırlamam biraz zaman aldı..
                  Şöyle bir alet çalmaya çalışıyorum.. Tabi amatörce ve yapabildiğim kadar..

                  Ama alet profesyönel ve trt de kullanılmış "akredite" bir enstrüman..

                  Çok keyif verici olduğunu söyleyebilirim....

                  Yorum

                  • aok75
                    Yasaklı
                    • 12 Temmuz 2013
                    • 602

                    #3264
                    detox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                    fondip mi yapıyormuş yoksa
                    Son dakika beraberliğine çok üzülmüş, fon dibe başlamış. Başkana neden sarmış bilmiyorum ama.

                    Yorum

                    • hpsmj
                      Aktif
                      • 25 Mart 2012
                      • 160

                      #3265
                      Artı Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      Ben teşekkür ederim ilginiz için, etkili bir yöntemdir, mutlaka izlenmeli, kusuru seviye söyleyemiyor oluşu...Siyah noktayı dünkü görünüme eklemeyi unutmuşum.
                      Uzun vade zaten düşüş trendindeyiz bu yönteme göre (onu da bir ara eklerim), kısa vadede dediğiniz gibi aşşağı kesince, ancak trend demek yanlış olur, çünkü adı üstünde, kısa vade...
                      takip edecegim insallah, uzun vadede hala düşüş trendinde miyiz, raporlar yayınlanıyor uzun vade düşüş trendi yukarı kırıldı dye insanlara malı cakmaya calısıyorlar sanırım


                      alpbike Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      Senin kozalı aldığın günü hatırlıyorum ben; majestik72 vardı oda bizim skype ekibindendi, geldi kafeye kozal tam alınacak seviyede dedi, sende hımmm dedin, aldın 21-22 di heralde sonra 37 gitti.

                      İyi kızmıştım ama, dur insanların günahına girme diye

                      Yanlış hatırlamıyorum değil mi?
                      vay majestik72, nerelerde o sahi. cok harbi bir arkadastı ama biraz ateşliydi. ben malesef iş değiştirme ev değşitirme derken 6-8 ay uzak kaınca ondan da koptm sonrasında kendisini sitelerde goremez oldum. o da gelse buraya takılsa cok iyi olur, en son iş değiştirmişti, acaba onla mı alakalı sitelere girememesi ? kozaa kozal bir ara alıp sattım, en son ipek petrol haberinden once güzel prim yapmıştık.

                      Yorum

                      • hpsmj
                        Aktif
                        • 25 Mart 2012
                        • 160

                        #3266
                        pool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                        Hoş bulduk kuzen.. Ne zaman içiyoruz.
                        O kadar cok içki muhabbeti yaptınız ki bir haftadır, ben artık bugun dayanamadım, halısaha macı üzerine, bir yıldır sakladıgım Olmeca Anejo extra aged tekila mı açtım niye tekila derseniz, fondip yapabildigim tek icki

                        Yorum

                        • aok75
                          Yasaklı
                          • 12 Temmuz 2013
                          • 602

                          #3267
                          Bana müsaade, herkese iyi geceler.

                          Yorum

                          • detox
                            Çalışkan
                            • 26 Ocak 2013
                            • 357

                            #3268
                            hpsmj Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                            O kadar cok içki muhabbeti yaptınız ki bir haftadır, ben artık bugun dayanamadım, halısaha macı üzerine, bir yıldır sakladıgım Olmeca Anejo extra aged tekila mı açtım niye tekila derseniz, fondip yapabildigim tek icki
                            tekila şişeden içilmeli afiyet olsun..
                            if anything can't be fixed, it won't

                            Yorum

                            • detox
                              Çalışkan
                              • 26 Ocak 2013
                              • 357

                              #3269
                              akrepli tekiladan içmek lazım..içinde sarı ufak bir akrep var...ak-rep'i ısırıyorsun...resmini gönderirim bir ara
                              if anything can't be fixed, it won't

                              Yorum

                              • anti panik
                                Yasaklı
                                • 25 Mart 2014
                                • 293

                                #3270
                                detox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                                tekila şişeden içilmeli afiyet olsun..


                                Ben nacizane konser sonrası "fıçı efes" takılıyorum...

                                Fena gevşetiyor..

                                Tatile gitmiş gibi oluyorum...

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information