Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • detan
    Tecrübeli
    • 31 Ekim 2013
    • 676

    #3001
    detox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Galiba yeni amaçları Askeri isthibaratları yok etmek? MİT haricinde askeriyede 3 istihbarat var..Kara_deniz-Hava bunlar birbirleriyle uyum içindeler MİT kendi takılıyordu fakat askeri istihbarat daha iyi çalışıyordu gibi geliyor bana?!

    Bir de bağımsız çalışan Jitem var.
    Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

    Yorum

    • detox
      Çalışkan
      • 26 Ocak 2013
      • 357

      #3002
      yetkisiz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      kurumsal istihbaratlar belki ama kişisel istihbaratlar yok olmaz...bu teknolojide her birey kendi başına bir örgüt; naparsan yap, sonu gelmez...

      kaçtım.
      kişisel istihbaratlarda yanılma payı çok yüksek, çünkü ortamda bilgi kirliliği mevcut..oysa kurumsallar birçok yerden teyid alarak sonuca gitmeye çalışıyor..Benim düşüncem MİT bugünlerde toplumu kontrol etmeye çalışıyor?! oysa görevi toplumu her türlü gelecek tehlikeden korumaktır??!
      if anything can't be fixed, it won't

      Yorum

      • detox
        Çalışkan
        • 26 Ocak 2013
        • 357

        #3003
        detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
        Bir de bağımsız çalışan Jitem var.
        Ahmet Cem Ersever di değil mi kitap yazan..sonrada öldürülen? haklısınız...güneydoğu da kurulan ve oraya has bir yapısı olan istihbarat bölümü..
        if anything can't be fixed, it won't

        Yorum

        • aok75
          Yasaklı
          • 12 Temmuz 2013
          • 602

          #3004
          detox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
          Ahmet Cem Ersever di değil mi kitap yazan..sonrada öldürülen? haklısınız...güneydoğu da kurulan ve oraya has bir yapısı olan istihbarat bölümü..
          Evet abim, sonra öldürüldü. Okumuştum kitabını.

          Devlet içinde devlet kurulmuş.

          Yorum

          • aok75
            Yasaklı
            • 12 Temmuz 2013
            • 602

            #3005
            AYM e-fişlemeyi iptal etti

            Anayasa Mahkemesi, kamuoyunda e-fişleme olarak bilinen BTK'ya verilen o yetkiyi iptal etti.

            Anayasa Mahkemesi, Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumuna (BTK) elektronik haberleşme sektörüyle ilgili kişisel verilerin işlenmesi ve gizliliğinin korunmasına ilişkin usul ve esasları belirleme yetkisi veren kanun hükmünü iptal etti.

            Danıştay İdari Dava Daireleri Kurulu, 5809 sayılı Elektronik Haberleşme Kanunu’nun söz konusu düzenlemeyi içeren 51. maddesinin iptali ve yürürlüğünün durdurulması istemiyle Anayasa Mahkemesine başvurmuştu. Başvuruyu esastan inceleyen Yüksek Mahkeme, Kanun’un bu maddesinin Anayasa’ya aykırı olduğuna ve iptaline hükmetti. İptal hükmü, kararın Resmi Gazete’de yayımlanmasından 6 ay sonra yürürlüğe girecek.


            Oldu olacak 10 sene sonra olsun. 6 ayda sen sitediğini yapacaksın. Adamlar kanun çıkartıp her şeyi kendilerince yontmuşlar. Akıllarını bunlara değil de gerçek hizmet için çalıştırsalarmış keşke.

            Yorum

            • krizgralli
              Yasaklı
              • 18 Mayıs 2012
              • 231

              #3006
              aok75 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
              Evet abim, sonra öldürüldü. Okumuştum kitabını.

              Devlet içinde devlet kurulmuş.


              ne diorsun...vay keraneciler...kedidir o kedi...hah hah hah haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...


              afiyt ossun...nassi mankenler...yaw cok sansli adamsin beeeeeeeeeeeeee...mis gibi kokular ve gorüntüler arasinda mesai yapiorsun...

              Yorum

              • Misafir

                #3007
                Rabbena hep banacı ya cehaletin elebaşı, ondan sebep hep malesef aok75 bayım..

                Yorum

                • aok75
                  Yasaklı
                  • 12 Temmuz 2013
                  • 602

                  #3008
                  krizgralli Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                  ne diorsun...vay keraneciler...kedidir o kedi...hah hah hah haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...


                  afiyt ossun...nassi mankenler...yaw cok sansli adamsin beeeeeeeeeeeeee...mis gibi kokular ve gorüntüler arasinda mesai yapiorsun...
                  Bir aydan beri yoklar. Dönem dönem gelirler.

                  Yorum

                  • tarık37
                    Yasaklı
                    • 07 Mayıs 2009
                    • 9126

                    #3009


                    Moody'sin belirttiği kredi notunu aşağı yönlü etkileyebilecek faktörleri değerlendirdiğimizde kredi

                    notunun indirilmesi riskini düşük buluyoruz.


                    Keza, kamu finansmanında kısa vadede bir bozulma ve/veya Türkiye'nin dış borç çevirme oranlarında kısa vadede her hangi bir sıkıntı öngörmüyoruz."

                    http://www.borsagundem.com/makro-eko...-mi-585384.htm

                    Yorum

                    • detox
                      Çalışkan
                      • 26 Ocak 2013
                      • 357

                      #3010
                      aok75 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      Evet abim, sonra öldürüldü. Okumuştum kitabını.

                      Devlet içinde devlet kurulmuş.
                      hatırladığım ve anlayabildiğim kadarıyla; PKK ya karşı kurulan ve onların gelirlerini engellemek için uyuşturucu işi bile yapan özel kişilerden seçilmiş devlete bağlı olmayan jandarma birimi idi?? Devlet in ne olacağı bilinmediğinden kendi mali yapısını oluşturmuştu...bu örgüt içinde yer alanlarda daha sonra deşifre olacaklarını bildiklerinden gelen paraları yurt dışında birkaç kişi tarafından aklanması ve kaçmak için kullanmışlardı...Çünkü Türkiyede siyasi değişimler çok zıt kutuplarda bulunabiliyor..yanlış anlaşılmasın bu gibi oluşumları haklı çıkartmak gibi niyetim yok..ama o zamanki ortam koşulları böyle bir oluşumunu desteklemişti.
                      neyse çok yazdım..herkese afiyet olsun...
                      if anything can't be fixed, it won't

                      Yorum

                      • tarık37
                        Yasaklı
                        • 07 Mayıs 2009
                        • 9126

                        #3011


                        http://www.borsagundem.com/hisse-one...ldi-585376.htm

                        Yorum

                        • krizgralli
                          Yasaklı
                          • 18 Mayıs 2012
                          • 231

                          #3012
                          tarık37 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster


                          Moody'sin belirttiği kredi notunu aşağı yönlü etkileyebilecek faktörleri değerlendirdiğimizde kredi

                          notunun indirilmesi riskini düşük buluyoruz.


                          Keza, kamu finansmanında kısa vadede bir bozulma ve/veya Türkiye'nin dış borç çevirme oranlarında kısa vadede her hangi bir sıkıntı öngörmüyoruz."

                          http://www.borsagundem.com/makro-eko...-mi-585384.htm

                          ha ******in ordan....yavsaklar...okuduklarini da anamiorlar...tabi alistilar salak yerine goymaya...bidaaaaaaaa oku yavsak....

                          Yorum

                          • tarık37
                            Yasaklı
                            • 07 Mayıs 2009
                            • 9126

                            #3013


                            http://www.borsagundem.com/emtia-dov...rdu-585394.htm

                            Yorum

                            • tarık37
                              Yasaklı
                              • 07 Mayıs 2009
                              • 9126

                              #3014


                              Deutsche Bank, makro tahminlerini değiştirmedi, yıl sonu kur tahminini aşağı çekti.

                              Deutsche Bank, Türkiye için yayınladığı aylık raporda, ekonomik büyümenin beklenenden daha dirençli olduğunu, alınmış olan sıkılaştırma tedbirlerinin etkisi ile büyümenin gelecek çeyrekte veya sonraki çeyrekte yavaşlayacağına öngördü.

                              2014 yılı için büyüme tahminini yüzde 2,2 olarak koruyan Deutsche Bank, ancak yıla güçlü başlangıç yapılması sonrasında bu tahminler için risklerin yukarı yönlü hale geldiğini vurguladı. Enflasyonda yukarıhareketin hızlandığını belirten ve bu yıl ortalama enflasyonun yüzde8'in üzerinde oluşmasının muhtemel göründüğünü ifade eden Deutche Bank, ABD Doları/TL için yıl sonu tahminini 2,25'den 2,15'e indirirken,enflasyon tahminini ise yüzde 8,6 olarak korudu.

                              Deutsche Bank, önümüzdeki haftalarda ABD Doları/TL paritesinin 2,05-2,25 aralığında hareket etmesini bekliyor.

                              http://www.borsagundem.com/makro-eko...rdu-585368.htm

                              Yorum

                              • tarık37
                                Yasaklı
                                • 07 Mayıs 2009
                                • 9126

                                #3015


                                "SİYASİ BELİRSİZLİK ORTADAN KALKTI"

                                "Türkiye, yıllık ortalama yüzde 5 civarında büyüyen bir ülke. Bunun altına düşmek büyüme hızı açısından bir risk oluştururken, üzerine çıkması da cari açık üzerinde baskıya neden olur. Özellikle yerel seçimlerden başarıyla çıkan iktidar partisi, tek parti olmanın da avantajıyla ekonomik konularda hızlı ve etkin kararlar alabilecektir."


                                http://www.borsagundem.com/haber/unv...nimiyor/585427

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information