Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • vahhun
    Çalışkan
    • 12 Ağustos 2013
    • 2846

    #2551
    "Bu işler binaçço ohumanla,ihi paralel çiziyi birbirine deymeyeceh şehilde çizmehlen ossaydu; herkeşler paracuhlarun dibine dibine furardu." ncavus

    Yorum

    • vahhun
      Çalışkan
      • 12 Ağustos 2013
      • 2846

      #2552
      "Bu işler binaçço ohumanla,ihi paralel çiziyi birbirine deymeyeceh şehilde çizmehlen ossaydu; herkeşler paracuhlarun dibine dibine furardu." ncavus

      Yorum

      • vahhun
        Çalışkan
        • 12 Ağustos 2013
        • 2846

        #2553
        "Bu işler binaçço ohumanla,ihi paralel çiziyi birbirine deymeyeceh şehilde çizmehlen ossaydu; herkeşler paracuhlarun dibine dibine furardu." ncavus

        Yorum

        • vahhun
          Çalışkan
          • 12 Ağustos 2013
          • 2846

          #2554
          "Bu işler binaçço ohumanla,ihi paralel çiziyi birbirine deymeyeceh şehilde çizmehlen ossaydu; herkeşler paracuhlarun dibine dibine furardu." ncavus

          Yorum

          • aok75
            Yasaklı
            • 12 Temmuz 2013
            • 602

            #2555
            ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
            aynı dert sürüyo bari şu 2000 de doğan çocuk kaç yaşındadır sorusunun cevabını değiştirseler
            İyi yönünden bakmak lazım, en azından sitede yazabiliyorsun.

            Yorum

            • mehmetkirsoy
              Kıdemli
              • 03 Ocak 2013
              • 3325

              #2556

              Yorum

              • alpbike
                Kumarbaz
                • 02 Kasım 2011
                • 402

                #2557
                Pala yeterin varsa yeter...
                İçim sıkıldı hergün para kazanmaktan, şemsiyelerimi özledim....
                SEN SEN OL '' MUTLU İKEN SÖZ... ÜZGÜN İKEN CEVAP... ÖFKELİ İKEN DE KARAR VERME..!!

                Yorum

                • vahhun
                  Çalışkan
                  • 12 Ağustos 2013
                  • 2846

                  #2558
                  "Bu işler binaçço ohumanla,ihi paralel çiziyi birbirine deymeyeceh şehilde çizmehlen ossaydu; herkeşler paracuhlarun dibine dibine furardu." ncavus

                  Yorum

                  • vahhun
                    Çalışkan
                    • 12 Ağustos 2013
                    • 2846

                    #2559
                    "Bu işler binaçço ohumanla,ihi paralel çiziyi birbirine deymeyeceh şehilde çizmehlen ossaydu; herkeşler paracuhlarun dibine dibine furardu." ncavus

                    Yorum

                    • mehmetkirsoy
                      Kıdemli
                      • 03 Ocak 2013
                      • 3325

                      #2560
                      dibe çakıyorlar

                      Yorum

                      • alpbike
                        Kumarbaz
                        • 02 Kasım 2011
                        • 402

                        #2561
                        sayıyla değilde yazıyla yazdın mı?

                        ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                        ama o soruya her defasında yanlış cevap diyo
                        13-14-15-16 v3 17 yi denedim
                        SEN SEN OL '' MUTLU İKEN SÖZ... ÜZGÜN İKEN CEVAP... ÖFKELİ İKEN DE KARAR VERME..!!

                        Yorum

                        • gücsüzkarınca
                          Katılımcı
                          • 22 Mart 2014
                          • 77

                          #2562



                          Başörtüsünü gericilik olarak gördüğünü belirten Kür, "Ben öyle başını, şurasını burasını örten kadınlarla, tamamen Playboy dergisine çıplak poz veren kadınlar arasında zihniyet olarak fark görmüyorum. İkisi de kendisini bir nesne olarak sunuyor, özne olarak sunmuyor. Biri diyor ki; ben gencim güzelim, şöyle bacaklarım var, böyle göğüslerim var, göstereceğim. Erkekleri böyle tavlayacağım. Başını örtense adamları azdırmamak için kapatıyor. İnançta böyle bir şey yok. Dinbilimci değilim ama dindar bir ailede büyüdüm. Teyzem, ninem namaz kılan insanlardı.

                          Pınar Kür nerede mantık hatası yapmıştır ?

                          Pınar Kür ün ileri sunduğu iddaalar aşağıdaki gibidir

                          1)Başını örtense adamları azdırmamak için kapatıyor;
                          İtirazımız var mı? yok
                          hatta hamile kadının bile erkeklerde farklı düşüncelere yol açtığı söylendi..
                          Dolayısıyla birinci iddaası doğru

                          2)Biri diyor ki; ben gencim güzelim, şöyle bacaklarım var, böyle göğüslerim var, göstereceğim.;
                          Buna da itirazımız yok
                          Ben beleş soyunsam Playboy hadi lem ordan der
                          Ama hep ilik gibi karılara paraları sayıyorlar
                          Dolayısıyla bu iddaası da doğru

                          3)İkisi de kendisini bir nesne olarak sunuyor, özne olarak sunmuyor;
                          bunada itirazımız yok
                          çünkü kılık kıyafetiyle avantaj sağlamak
                          her iki durumda da insan vucudunu nesnelleştiriyor

                          4)"Ben öyle başını, şurasını burasını örten kadınlarla, tamamen Playboy dergisine çıplak poz veren kadınlar arasında zihniyet olarak fark görmüyorum.
                          İşte burada bence mıçmışş
                          3 doğrudan bir yanlış genelleme yapmayı becermiş

                          Yorum

                          • gücsüzkarınca
                            Katılımcı
                            • 22 Mart 2014
                            • 77

                            #2563



                            Başörtüsünü gericilik olarak gördüğünü belirten Kür, "Ben öyle başını, şurasını burasını örten kadınlarla, tamamen Playboy dergisine çıplak poz veren kadınlar arasında zihniyet olarak fark görmüyorum. İkisi de kendisini bir nesne olarak sunuyor, özne olarak sunmuyor. Biri diyor ki; ben gencim güzelim, şöyle bacaklarım var, böyle göğüslerim var, göstereceğim. Erkekleri böyle tavlayacağım. Başını örtense adamları azdırmamak için kapatıyor. İnançta böyle bir şey yok. Dinbilimci değilim ama dindar bir ailede büyüdüm. Teyzem, ninem namaz kılan insanlardı.

                            Pınar Kür nerede mantık hatası yapmıştır ?

                            Pınar Kür ün ileri sunduğu iddaalar aşağıdaki gibidir

                            1)Başını örtense adamları azdırmamak için kapatıyor;
                            İtirazımız var mı? yok
                            hatta hamile kadının bile erkeklerde farklı düşüncelere yol açtığı söylendi..
                            Dolayısıyla birinci iddaası doğru

                            2)Biri diyor ki; ben gencim güzelim, şöyle bacaklarım var, böyle göğüslerim var, göstereceğim.;
                            Buna da itirazımız yok
                            Ben beleş soyunsam Playboy hadi lem ordan der
                            Ama hep ilik gibi karılara paraları sayıyorlar
                            Dolayısıyla bu iddaası da doğru

                            3)İkisi de kendisini bir nesne olarak sunuyor, özne olarak sunmuyor;
                            bunada itirazımız yok
                            çünkü kılık kıyafetiyle avantaj sağlamak
                            her iki durumda da insan vucudunu nesnelleştiriyor

                            4)"Ben öyle başını, şurasını burasını örten kadınlarla, tamamen Playboy dergisine çıplak poz veren kadınlar arasında zihniyet olarak fark görmüyorum.
                            İşte burada bence mıçmışş
                            3 doğrudan bir yanlış genelleme yapmayı becermiş

                            Yorum

                            • tyanali
                              Yasaklı
                              • 09 Ekim 2009
                              • 462

                              #2564
                              DOAS'ın dahda yapıcısına saygılarımı sunuyorum ebesinin selamı var

                              Yorum

                              • detan
                                Tecrübeli
                                • 31 Ekim 2013
                                • 676

                                #2565
                                ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                                nerede la bu forumun modları


                                Geçenlerde bana da benzer bir şey oldu. Forumdan çıkış yaptım, gözatma geçmişini sildim, yeniden foruma giriş yaptım düzeldi.
                                Bir dene istersen.
                                Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information